HIFK:n juniorijoukkueet

  • 406 383
  • 1 409

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Laadukas arki on artikulaatio myös esimerkiksi Tapparalla. Ei oikein aukea tämä vitsi. Pitäisikö se olla laaduton arki niin sitten kelpaa?
Ei, vaan tätähän tässä on hoettu oikein urakalla. Toki voi arki olla joillakin laadukasta muttei se ainakaan kovin laadukkana IFK:n peleissä näkynyt.
Mutta kukin määrittelee sen laadukkaan arjen mielensä mukaan.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laadukas arki on artikulaatio myös esimerkiksi Tapparalla. Ei oikein aukea tämä vitsi. Pitäisikö se olla laaduton arki niin sitten kelpaa?

Ehkäpä arjen pitäisi olla koko ajan vain yhtä juhlaa? Eikö se ole ihan yleinen tämän ajan vitsaus?

Tsemppiä Vilille, omalla innokkuudella on suuri merkitys, se kun tarttuu helposti myös muihin.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
No jos minun mukahassuttelu ei auennut niin ei sitten oikein parin muunkaan kirjoittelian mukahassuttelu. Vai oliko se sitä parempaa hassuttelua?
 

kingstonwall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään myös päivittynyt paljon seurasiirtoja siirtolistalle koskien junnuja.

Nostettakoon KJT Haukoista siirtynyt kolmikko esille näistä tänään liiton sivuille vahvistetuista siirroista.
Tuomas Urosen veljet Eelis ja Anttoni sekä Tino Kossila esiintyivät edukseen myös U16 maajoukkueessa.

Anttoni Uronen s. 2008 Hyökkääjä - FIN U16 - 7 ott. 4+6=10
Tino Kossila s. 2008 Hyökkääjä - FIN U16 - 8 ott. 2+4=6
Eelis Uronen s. 2008 Puolustaja - FIN U16 - 10 ott. 2+2=4
 

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Nostettakoon KJT Haukoista siirtynyt kolmikko esille näistä tänään liiton sivuille vahvistetuista siirroista.
Tuomas Urosen veljet Eelis ja Anttoni sekä Tino Kossila esiintyivät edukseen myös U16 maajoukkueessa.

Anttoni Uronen s. 2008 Hyökkääjä - FIN U16 - 7 ott. 4+6=10
Tino Kossila s. 2008 Hyökkääjä - FIN U16 - 8 ott. 2+4=6
Eelis Uronen s. 2008 Puolustaja - FIN U16 - 10 ott. 2+2=4
Hyvä juttu, talvella ku tsiikailin U-16 maajoukkueen tuloksia niin mietin oisko saumaa Urosiin IFK:hon, olihan sitä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Paljon oli pelaajaliikennettä HIFKn junnujen vanhimmassa päässä kauden päätteeksi. Petrellin mukana lähti Espoon u20 joukkueeseen paljon pelaajia, enkä ihmettele, koska hän on erinomainen valmentaja.

Tulijoita riitti puolestaan meidän u18, u16 ja u15 joukkueisiin. Täällä palstalla jo kirosanaksikin muuttunut "laadukas arki" ratkaisi homman HIFKlle useassakin tapauksessa pääkaupungin seurojen välillä. Tähän olen itsekin saanut antaa panokseni, mutta en mene sen tarkemmin yksityiskohtiin.

Asioilla on aina taipumus järjestyä, kun tahtotila on riittävä ja on oikeita ihmisiä hoitamassa tarvittavat asiat menestyksen suhteen. Just nyt HIFKssa tilanne on sen suhteen mun silmään parempi kuin vuosiin ja kannattajien vuoksi toivon ja uskon, että myös seuran edustusjoukkuekin pystyy antamaan jatkossa tulostenkin muodossa enemmän laajalle kannattajakunnalleen ympäri Suomea
 

Freddy207

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on Kollit paremmissa käsissä kuin pitkään aikaan. Mälkiän lähtö ja Kalton sekä Viitaluoman tulo on auttanut. Siellä on oikea tekemisen meininki ja töissä ihmiset, joita tuo työ ja pelaajien kehitys oikeasti kiinnostaa. Ja he myös keskustelevat asiasta pelaajien kanssa. Sitä ei ennen tapahtunut. Tämän päivän Kolleista tullee useita pelaajia lätkän ammattilaisiksi. Annetaan heille vain hieman aikaa
 

Freddy207

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sen verran tiedän kolleista, ettei sinne juurikaan tullut ketään ulkopuolelta. Eli aika paljon nostoja U-18 Hopea- jengistä. Pitäisi olla melko paljon oikeasti omia kasvatteja. U-18 jengiin tuli ainakin 3 Maju poikaa KJT:sta. Luulen että lopulliset joukkueet ilmoitetaan vasta Elokuussa. Nyt tosiaan vielä kesärinki kehissä. Ei ole tietoa, kuinka paljon siellä on porukkaa
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: F#21
Suosikkijoukkue
HIFK
Sen verran tiedän kolleista, ettei sinne juurikaan tullut ketään ulkopuolelta. Eli aika paljon nostoja U-18 Hopea- jengistä. Pitäisi olla melko paljon oikeasti omia kasvatteja. U-18 jengiin tuli ainakin 3 Maju poikaa KJT:sta. Luulen että lopulliset joukkueet ilmoitetaan vasta Elokuussa. Nyt tosiaan vielä kesärinki kehissä. Ei ole tietoa, kuinka paljon siellä on porukkaa

Mä tiedän myös sen verran, että Kolleissa u18sm ja u16sm joukkueissa vaihtuvuus ollut pientä, koska joukkueet olivat viime kauden päätteeksi Suomen kärkeä siis vuotta nuoremmissa eli tälle kaudelle ainoastaan mj-tason pelaajia mahtui sisään em. joukkueisiin.

U15 vaihtuvuus oli isompaa, mutta perusteltua. Nyt siellä kasassa todella hyvä joukkue, jonka tekeminen jäällä ja fysiikkapuolen testitulokset ovat olleet hämmästyttävän kovia aiempiin ikäluokkiin verrattuna.

Tästä yhteenvetona totean, että HIFKssa arjen laatu ja sen vetovoima vanhimmissa junnuissa kiinnostaa ulkopuolelta tulevia isosti eli tänne haluavia on juuri nyt paljon ja sitten toivoisin todella, että tämä huippujunnujen määrä saataisiin jotenkin jalostettua mukaan muutamien täsmähankintojen kanssa myös edarin toimintaan ja sen kestomenestymiseen jokaikinen vuosi/kausi. Kari Kalto on tässä kohtaa isossa roolissa ja uskon, että hän on myös oikea mies hoitamaan sitä tonttia.

Edarilla nyt vaikeat ajat menossa, koska panostus ja menestys eivät kohtaa, kuten kaikki niin hyvin tiedämme, mutta mulla vahva usko, että lähivuosina täällä nostellaan taas kannua ja homma saadaan toimimaan. Fanit ovat yhtäkuin HIFK ja ilman heitä ei olisi mitään. Siksi etenkin edustustasolla yhteistyö ja jatkuva avoin vuoropuhelu kannattajien kanssa on mun mielestä ratkaisevan tärkeää menestyksen kannalta
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös