HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 6 989 308
  • 29 575

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kaikki nimet tuntuu huhuiksi kelpaavan niin Patrik Virta on ilmeisesti nostanut kytkintä Slovanista.

Tiedä sitten päätyykö Pasilaan jos kaupunkiin tulisi.

Eiköhän TPS vakavasti otettavana seurana nappaa oman pojan pois kuljeksimasta kun Wirtasen sopparikin sattui sopivasti päättymään.

Meillä reagointi tarkoittaa sitä, että jaaritellaan puoli vuotta lehdille kuinka on verkot vesillä ja melkein saalistakin tullut.
 

DelJampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Norwich City
Onhan toi nyt vähän hassua.

Kolmeen kertaan kysytty lähdettä —> ”Kukaan ei ole kysynyt”

En ole puhunut ykkössentteristä —> olet puhunut.

En sano että on väärin, sanon että hauskaa :D

Ja mitä huhuihin tulee, niin oman kuulemani mukaan sentteri on tulossa KHL:stä. Itse uskoisin ennemmin Boychuk/Filippi akseliin kuin Virtaan, koska Patrik lähti vasta tänään. Jos sieltä tulee Virta/Filippi/Boychuk ja siihen lisäksi esim. Sopanen ja Lucenius, olen erittäin tyytyväinen.

Mutta en ala utopistiseksi ja haaveile kuuta taivaalta. Ja Växjön jämäviskille ehdoton ei, ei sovi yhtää siihen, mitä haetaan.
Mistä tämä Filippi huhu on muuten peräisin?
 

Löysä66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Windy Cityn Inkkarit
Nyt ois @teliatv tuhannen taalan paikka tehdä sisältöä lähetyksiin ja avata näitä pelaajahankitoja ja eri jengien pelaajahankinnoista vastaavista henkilöistä.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Eiköhän TPS vakavasti otettavana seurana nappaa oman pojan pois kuljeksimasta kun Wirtasen sopparikin sattui sopivasti päättymään.

Meillä reagointi tarkoittaa sitä, että jaaritellaan puoli vuotta lehdille kuinka on verkot vesillä ja melkein saalistakin tullut.

Virta on siirtymässä Örebröhön. Kertoo Expressenin Johan Svensson.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Jaa, nuo on kyllä hukkunut hälyjen virtaan. Miksi minä panttaisin tietoa joka on kaikkien ulottuvilla? Ja voit laittaa ihan mihin kategoriaan haluat.
Koita pitää yksi kantasi ja vaikka jatkaa samaa mantraasi ja projekti skeidaa. Ei tästä montaa viikkoa ole, kun sanoit että ykkössenteri tulee olkaa huoleti, etsitään vain parasta. Nyt sulle onkin ihan sama onko se puolustavasentteri/3 ketjussa päärjäävä sentteri.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Kohta varmaan Salmelainen ilmoittaa, että uuden sentterin nimi julkaistaan välittömästi
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Koita pitää yksi kantasi ja vaikka jatkaa samaa mantraasi ja projekti skeidaa. Ei tästä montaa viikkoa ole, kun sanoit että ykkössenteri tulee olkaa huoleti, etsitään vain parasta. Nyt sulle onkin ihan sama onko se puolustavasentteri/3 ketjussa päärjäävä sentteri.

Miten tämä liitty tähän vastaukseen? Niin olen kertonut sen oman ajtukseni ja varmasti edelleen etsitään parasta, Nyt vaan alkaa aika hupenemaan ja ne ketkä liikaa valkkaa jää ilman. Tämä kait on keskustelupalsta missä ihmiset ajattelee eri tavoin, ja olet oikeassa minulle riittäisi Hennesyn/Boychukin kaltainen kahden suunnan sentteri. Sillloin aikaisemmin olin pariin otteeseen kuullut Gilbert Brulen nimen. Eikö se ollut aika lailla parasta mitä markkinoilla oli tarjolla.

Minä ajattelen niin kuin normaalit ihmiset, sinun ei kannata siitä huolestua. Minä kyllä muutan mielpidettäni silloin kun näen siihen tarvetta.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Nyt vaan alkaa aika hupenemaan ja ne ketkä liikaa valkkaa jää ilman
Tänäänkö se aika alkoi hupenemaan, eipä sulla kiire sille ollut viikko sittenkään, kunhan helmikuussa viim. laatua tulee. Nythän tilanne on se, että laatua ei hupsistakeikkaa tarjollakaan ja ihmetellään. Harvoin joukkue menestyy, jos joukkue on tässäkohden aivan sekaisin ja vaila ykkössenteriä, laituria, maalivahtia.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Tänäänkö se aika alkoi hupenemaan, eipä sulla kiire sille ollut viikko sittenkään, kunhan helmikuussa viim. laatua tulee. Nythän tilanne on se, että laatua ei hupsistakeikkaa tarjollakaan ja ihmetellään. Harvoin joukkue menestyy, jos joukkue on tässäkohden aivan sekaisin ja vaila ykkössenteriä, laituria, maalivahtia.

Ei minulla mikään kiire ole. Itse uskon nykyiseenkin rosteriin. Maalivahti on kysymysmerkki, mutta uskon nostavan Engrenin tasoa. Saa aika lailla fakiiri olla joka löytää tuohon maalivahdin mikä varmuudella olisi parempi kuin Engren. Pelaamisessa on paljon muitakin ongelmia joita ei korjata hankkimalla uusia pelaajia, se on ihan sama minkälaista seppää tulee sisään jos niitä asioita ei saada kuntoon.

Ei mestaruuksia voiteta syksyllä, se kyllä voidaan hävitä. Toistaiseksi IFK on vielä junassa mukana.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Tiedätkö @jph27 sinusta tulee välillä elävästi mieleen se Saddamin hallituksen tiedoitusministeri Mohammed Saeed al-Sahhaf (aka Baghdad Bob tai Comical Ali), joka 2003 invaasion alla jatkuvasti vain jaksoi toitottaa omaa vaihtoehtoista totuuttaan siitä kuinka mitään hätää ei ole, haters gonna hate, kriitikot ovat vääräuskoisia ja suuri johtajamme ja vapahtajamme on yksinkertaisesti voittamaton.

"They are not near Baghdad! Don't believe them!"
"They are trapped everywhere in the country! They are trapped in Um Qasr, they are trapped near Basra, they are trapped near Nasiriyah, they are trapped near Najaf... They are.. Everywhere! Because.. we will keep them on the move. We will keep them on the move. They are nowhere! They are nowhere, really.."
"This is an illusion!"

Baghdad Bob 1 (lyhyt) ja 2 (pidempi) (linkit vievät youtube-videoihin al-Sahhafin tiedoitustilaisuuksista).

Koita pitää yksi kantasi ja vaikka jatkaa samaa mantraasi ja projekti skeidaa. Ei tästä montaa viikkoa ole, kun sanoit että ykkössenteri tulee olkaa huoleti, etsitään vain parasta. Nyt sulle onkin ihan sama onko se puolustavasentteri/3 ketjussa päärjäävä sentteri.

Miten tämä liitty tähän vastaukseen? Niin olen kertonut sen oman ajtukseni ja varmasti edelleen etsitään parasta, Nyt vaan alkaa aika hupenemaan ja ne ketkä liikaa valkkaa jää ilman. Tämä kait on keskustelupalsta missä ihmiset ajattelee eri tavoin, ja olet oikeassa minulle riittäisi Hennesyn/Boychukin kaltainen kahden suunnan sentteri. Sillloin aikaisemmin olin pariin otteeseen kuullut Gilbert Brulen nimen. Eikö se ollut aika lailla parasta mitä markkinoilla oli tarjolla.

Minä ajattelen niin kuin normaalit ihmiset, sinun ei kannata siitä huolestua. Minä kyllä muutan mielpidettäni silloin kun näen siihen tarvetta.

Sulta kun menee tässä lopputomassa viestien tulvassa viestit ohi, niin toistan itseäni hieman. Kyse ei nyt ole siitä, että muutat mielipidettäsi. Kyse on siitä, että vielä muutamia viikkoja sitten väitit näin:

No Selinin joukkeesta myös puuttuu ykkössentteri

Seliniä puolustaessa puuttuu ykkössentteri, mutta sentteristä puhuttaessa puuttuukin vain sentteri ekaan kolmeen ketjuun. Semantiikkaako, vai argumenttien vääntämistä tarkoituksiin sopiviksi...?

@Lemieaux Minä en ole missään vaiheessa puhunut sentteristä ekaan kolmeen ketjuun vaan oletus että sieltä tulee se selkä ykkönen. Eiköhän sellainen yleissena olisi jo hankittu jos sitä haettaisiin...

Mutta nyt Hennesseyn vaikutuksen alaisena sanotkin päinvastaista:

Eihän sitä tarvitse, kuin avata elite pelaajan kohdalta ja voi miettiä onko lähellekään luvattu Suomelan korvaaja. Hennessey ei täytä ykkössentterin roolia aiemmalla taustallaan, vaikka olet useasti sanonut että sellainen on tulossa. Tämäkö se nyt sitten on?

Minä olen puhunut sentteristä, en tietääkseni ole mainnut sentterin eteen järjestysnumeroa koska omassa näkemyksessä se rooli on Tyrväisellä. Jos Hennessey tulee niin vertaan ensi kädessä Tyrväiseen ja jos menee edes kakkossentteriksi niin hankinta on riittävä. Suomelan korvaaja on huono vertaus kun Suomela ei ole peliäkään IFK:ssa pelannut niin on mahdoton tietään mihin rooliin olisi asettunut. Kumminkin lähti NHL:ään JYP:in kolmossentterin paikalta.

@-Kantor- No odotetaan ensin tuleeko edes. Jätetäänkö välistä ja odotetaan sitä Suomelan tasoista sentteriä? Vai haetaanko mieluummin arpa ECHL:stä tai EBEL:stä?

Tätä lukiessani minun ATK:ni näyttöpäätteellä teksti näyttää tältä:

"They are everywhere! They are nowhere!"
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siellä se Top3-mestarisuokki JYP vaan hankkii jo ennestään ylivertaiseen puolustukseensa ihan ykköskorin puolustajia kaksin kappalein ja meidän Tobias se vaan istuu käsiensä päällä eikä tee töitänsä.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Siellä se Top3-mestarisuokki JYP vaan hankkii jo ennestään ylivertaiseen puolustukseensa ihan ykköskorin puolustajia kaksin kappalein ja meidän Tobias se vaan istuu käsiensä päällä eikä tee töitänsä.
Toivottavasti ei ota Tammista takaisin. On kuulemma vapaa mies.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Siellä se Top3-mestarisuokki JYP vaan hankkii jo ennestään ylivertaiseen puolustukseensa ihan ykköskorin puolustajia kaksin kappalein ja meidän Tobias se vaan istuu käsiensä päällä eikä tee töitänsä.
Öööö...mä en kyllä nää niiden hankkineen ykköskorin pakkeja yhtäkään...kakkoskorin ehkä just ja just. Hidas Yonkman ja nallipyssy Eklund. Jos sä tollasia haluat hankkia ni alas on vajottu.
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Siellä se Top3-mestarisuokki JYP vaan hankkii jo ennestään ylivertaiseen puolustukseensa ihan ykköskorin puolustajia kaksin kappalein ja meidän Tobias se vaan istuu käsiensä päällä eikä tee töitänsä.

Hetken olin jo, että mitäs ihmettä, mutta sitten hymyilytti. Kyseessä siis Nolan Yonkman ja Oscar Eklund.
 

Hasmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siellä se Top3-mestarisuokki JYP vaan hankkii jo ennestään ylivertaiseen puolustukseensa ihan ykköskorin puolustajia kaksin kappalein ja meidän Tobias se vaan istuu käsiensä päällä eikä tee töitänsä.

Kai tuo "ykköskorin puolustaja" on Donkmanin kohdalla pelkkä vitsi? :-D Eklundkaan ei oikein vakuuta.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Näinköhän on, ettei sentteriä saati Lession korvaajaa kuulu sisään tauonkaan aikana? Itse hieman naiivisti elättelin toiveita, että viimeistään maanantaina olisi tullut tiedote, jolloin uusien pelaajien sisäänajo oltaisiin päästy aloittamaan samantien.

Kiva tietenkin, että Tobiaksella on ollut kavereita jumppatunnilla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: mixu
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös