Tiedätkö
@jph27 sinusta tulee välillä elävästi mieleen se Saddamin hallituksen tiedoitusministeri Mohammed Saeed al-Sahhaf (aka Baghdad Bob tai Comical Ali), joka 2003 invaasion alla jatkuvasti vain jaksoi toitottaa omaa vaihtoehtoista totuuttaan siitä kuinka mitään hätää ei ole, haters gonna hate, kriitikot ovat vääräuskoisia ja suuri johtajamme ja vapahtajamme on yksinkertaisesti voittamaton.
"They are not near Baghdad! Don't believe them!"
"They are trapped everywhere in the country! They are trapped in Um Qasr, they are trapped near Basra, they are trapped near Nasiriyah, they are trapped near Najaf... They are.. Everywhere! Because.. we will keep them on the move. We will keep them on the move. They are nowhere! They are nowhere, really.."
"This is an illusion!"
Baghdad Bob 1 (lyhyt) ja
2 (pidempi) (linkit vievät youtube-videoihin al-Sahhafin tiedoitustilaisuuksista).
Koita pitää yksi kantasi ja vaikka jatkaa samaa mantraasi ja projekti skeidaa. Ei tästä montaa viikkoa ole, kun sanoit että ykkössenteri tulee olkaa huoleti, etsitään vain parasta. Nyt sulle onkin ihan sama onko se puolustavasentteri/3 ketjussa päärjäävä sentteri.
Miten tämä liitty tähän vastaukseen? Niin olen kertonut sen oman ajtukseni ja varmasti edelleen etsitään parasta, Nyt vaan alkaa aika hupenemaan ja ne ketkä liikaa valkkaa jää ilman. Tämä kait on keskustelupalsta missä ihmiset ajattelee eri tavoin, ja olet oikeassa minulle riittäisi Hennesyn/Boychukin kaltainen kahden suunnan sentteri. Sillloin aikaisemmin olin pariin otteeseen kuullut Gilbert Brulen nimen. Eikö se ollut aika lailla parasta mitä markkinoilla oli tarjolla.
Minä ajattelen niin kuin normaalit ihmiset, sinun ei kannata siitä huolestua. Minä kyllä muutan mielpidettäni silloin kun näen siihen tarvetta.
Sulta kun menee tässä lopputomassa viestien tulvassa viestit ohi, niin toistan itseäni hieman. Kyse ei nyt ole siitä, että muutat mielipidettäsi. Kyse on siitä, että vielä muutamia viikkoja sitten väitit näin:
No Selinin joukkeesta myös puuttuu ykkössentteri
Seliniä puolustaessa puuttuu ykkössentteri, mutta sentteristä puhuttaessa puuttuukin vain sentteri ekaan kolmeen ketjuun. Semantiikkaako, vai argumenttien vääntämistä tarkoituksiin sopiviksi...?
@Lemieaux Minä en ole missään vaiheessa puhunut sentteristä ekaan kolmeen ketjuun vaan oletus että sieltä tulee se selkä ykkönen. Eiköhän sellainen yleissena olisi jo hankittu jos sitä haettaisiin...
Mutta nyt Hennesseyn vaikutuksen alaisena sanotkin päinvastaista:
Eihän sitä tarvitse, kuin avata elite pelaajan kohdalta ja voi miettiä onko lähellekään luvattu Suomelan korvaaja. Hennessey ei täytä ykkössentterin roolia aiemmalla taustallaan, vaikka olet useasti sanonut että sellainen on tulossa. Tämäkö se nyt sitten on?
Minä olen puhunut sentteristä, en tietääkseni ole mainnut sentterin eteen järjestysnumeroa koska omassa näkemyksessä se rooli on Tyrväisellä. Jos Hennessey tulee niin vertaan ensi kädessä Tyrväiseen ja jos menee edes kakkossentteriksi niin hankinta on riittävä. Suomelan korvaaja on huono vertaus kun Suomela ei ole peliäkään IFK:ssa pelannut niin on mahdoton tietään mihin rooliin olisi asettunut. Kumminkin lähti NHL:ään JYP:in kolmossentterin paikalta.
@-Kantor- No odotetaan ensin tuleeko edes. Jätetäänkö välistä ja odotetaan sitä Suomelan tasoista sentteriä? Vai haetaanko mieluummin arpa ECHL:stä tai EBEL:stä?
Tätä lukiessani minun ATK:ni näyttöpäätteellä teksti näyttää tältä:
"They are everywhere! They are nowhere!"