Mainos

HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

• 7 615 810
  • 32 657

Dimas_

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, #87, ManU, CR7, Seattle Seahawks
Koskas tässä ketjussa on taas viimeksi ollut huhuja, mutuja tai htt-spekulaatioita?

Itse olin tällä viikolla keskustan eräällä Elixialla treenaamassa, kun samaan aikaan jumpalle sattui tulemaan Jorsti. Seurana oli joku vaalea jääkiekkoilija, jota en tunnistanut. Nopea vilkaisu treenishortseihin ja niissä taisi lukea ”Kloten”. Kävin katsomassa sivut ja sieltä edes vähän samaa näköä löytyi Miro Aaltosesta. No Miron diili kuitenkin taitaa siellä vielä jatkua.

Yhdessä kuitenkin ihmettelivät Jorstin ohjelmassa olevaa ”Villen kyykky” -nimistä liikettä, että mitähän se mahtaa tarkoittaa ja aika samantyyppisen treeninkin taisivat tehdä. Toki en niin tarkasti seurannut vaan keskityin enemmän omaan tekemiseen.

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koskas tässä ketjussa on taas viimeksi ollut huhuja, mutuja tai htt-spekulaatioita?

Itse olin tällä viikolla keskustan eräällä Elixialla treenaamassa, kun samaan aikaan jumpalle sattui tulemaan Jorsti. Seurana oli joku vaalea jääkiekkoilija, jota en tunnistanut. Nopea vilkaisu treenishortseihin ja niissä taisi lukea ”Kloten”. Kävin katsomassa sivut ja sieltä edes vähän samaa näköä löytyi Miro Aaltosesta. No Miron diili kuitenkin taitaa siellä vielä jatkua.

Yhdessä kuitenkin ihmettelivät Jorstin ohjelmassa olevaa ”Villen kyykky” -nimistä liikettä, että mitähän se mahtaa tarkoittaa ja aika samantyyppisen treeninkin taisivat tehdä. Toki en niin tarkasti seurannut vaan keskityin enemmän omaan tekemiseen.
Peter White käveli eilen vastaan Urheilukadulla.

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
JJ Buli. Kuullostaa muuten helvetin hyvältä.

Joko ollaan ot:ssa?
Voi olla. Huhuilu on vähän tylsähköä kun ne nimet on aika pitkälti tiedossa.

Se mua askarruttaa kuka tulee Rantakarin tilalle? Jos Berglundin korvaa tavallaan Lepistö. Vai onko tässä taas Tobiakselta ”kaikki sisäisen kasvun varaan” pelattu kortti? Toivottavasti ei. Ja kuka on toinen maalivahti?

Eli tuleeko Lehterän, Ikosen, Lepistön, Kiviharjun ja Mysteeri Maalivahdin lisäksi vielä pakki?

Pakko sanoa etten lämmennyt vähääkään Kotkansalon jatkosopimukselle. Olisin antanut tämän tontin sille Tobiaksen puhumalle ”sisäiselle kasvulle”.

Nicky Nichols

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Se mua askarruttaa kuka tulee Rantakarin tilalle? Jos Berglundin korvaa tavallaan Lepistö. Vai onko tässä taas Tobiakselta ”kaikki sisäisen kasvun varaan” pelattu kortti? Toivottavasti ei. Ja kuka on toinen maalivahti?

Eli tuleeko Lehterän, Ikosen, Lepistön, Kiviharjun ja Mysteeri Maalivahdin lisäksi vielä pakki?

Pakko sanoa etten lämmennyt vähääkään Kotkansalon jatkosopimukselle. Olisin antanut tämän tontin sille Tobiaksen puhumalle ”sisäiselle kasvulle”.
Salinilla on kaikki teoreettiset ja käytännöllisetkin edellytykset täyttää Rantakarin saappaat ensi kaudella, kaiken mennessä 100 % putkeen voisi nousta jopa ykkös-kiekolliseksi pakiksi mutta sen varaan ei toki lasketa. Ei ainakaan pitäisi. Lepistön näkisin olevan upgreidaus Berglundiin nimenomaan yv:n viivamiehenä, parempi laukaus ja taito saada veto kärkikarvaajien jaloista ohi ja pienempi hazardialttius. Kiekkojen ylöstuonnin tai pelinopeuden suhteen varmaan eri homma.

Eli kyllä se näin menee että lisäksi tarvitaan yksi loistava kiekollinen pakki koodinimi ”Näkyvä”.

Kotkansalosta on välillä nähnyt kilometrien päähän että potentiaalia on erittäin paljon, mutta ekalla kaudella oli jonkinlaista fiilispelaajan vikaa ja viime kausi kosahti loukkaantumiseen. Mun mielestä oli hyvä ratkaisu katsoa tämä kortti loppuun.

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Salinilla on kaikki teoreettiset ja käytännöllisetkin edellytykset täyttää Rantakarin saappaat ensi kaudella, kaiken mennessä 100 % putkeen voisi nousta jopa ykkös-kiekolliseksi pakiksi mutta sen varaan ei toki lasketa. Ei ainakaan pitäisi. Lepistön näkisin olevan upgreidaus Berglundiin nimenomaan yv:n viivamiehenä, parempi laukaus ja taito saada veto kärkikarvaajien jaloista ohi ja pienempi hazardialttius. Kiekkojen ylöstuonnin tai pelinopeuden suhteen varmaan eri homma.

Eli kyllä se näin menee että lisäksi tarvitaan yksi loistava kiekollinen pakki koodinimi ”Näkyvä”.

Kotkansalosta on välillä nähnyt kilometrien päähän että potentiaalia on erittäin paljon, mutta ekalla kaudella oli jonkinlaista fiilispelaajan vikaa ja viime kausi kosahti loukkaantumiseen. Mun mielestä oli hyvä ratkaisu katsoa tämä kortti loppuun.

Kyllähän Lepistö Berglundin paikkaa ja Salin oli niin hyvä Euroopan parasta vastaan, että se oli playoffeissa parempi kuin Rantakari. Mut nouseeko yhtä hyväksi kuin Topi Niemelä vuosi sitten?

Loukkaantumiset vähän hidastanu Salinia, kun mä muistelin, että junnuna Salin oli Niemelää isompi lupaus? Ainakin Niemelä varattu kolmannella kierroksella ja Salinin odoteltiin menevän tokalla kierroksella, mutta loukkaantuminen tiputti.

Mut kun se just ei riitä, että paikataan noi lähtijät, kun me hävittiin kiekollisessa pakkipelissä kaikille top-jengeille. Pitäis löytää yks jäbä, joka osaa stikkaa kiekkoa kuin se Tapparan Leskinen.

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset

Kotkansalosta.
Mä haluun uteliaisuudesta katsoo tämän kortin, nuori jäbä joka parhaimmillaan ollut hyvä IFK:ssa.
Se polvi hieman askarruttaa toivottavasti ei mennyt eturistisiteet, en kyllä usko koska paluuennuste oli vielä samalle kaudelle.

Oishan: Lehterä, Lepistö, Ikonen, Komarov ja timanttina Kiviharju hemmetin kova plus joku vakaa kakkos veska joka tosissaan haastais Taposta.

Haluaisin bonuksena jonkun kovan pakki yllätyksen kaupan päälle, mieluiten kiekollinen right.

Viimeksi muokattu:

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit

Mä vähän pelkään, että logiikka on tämä: Lepistö korvaa Berglundin, Salin korvaa Rantakarin ja Kiviharju korvaa Salinin.

Saavutus sinänsä, sillä tässähän olisi käytännössä jokainen kiekollisen puolustajan tontti jätetty kysymysmerkin varaan, eli toisin sanoen luotetaan siihen, että nuoret ottavat juuri ensi kaudella ne ratkaisevat stepit urallaan ja toisaalta luotetaan myös siihen, ettei Lepistö ota vielä ensi kaudella ratkaisevia steppejä kohti vanhainkotia.

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mä vähän pelkään, että logiikka on tämä: Lepistö korvaa Berglundin, Salin korvaa Rantakarin ja Kiviharju korvaa Salinin.

Saavutus sinänsä, sillä tässähän olisi käytännössä jokainen kiekollisen puolustajan tontti jätetty kysymysmerkin varaan, eli toisin sanoen luotetaan siihen, että nuoret ottavat juuri ensi kaudella ne ratkaisevat stepit urallaan ja toisaalta luotetaan myös siihen, ettei Lepistö ota vielä ensi kaudella ratkaisevia steppejä kohti vanhainkotia.
Tämä kuulostaa valitettavan tutulta…siis se että pakisto jätetään pelkkien toiveiden varaan.

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
toisaalta luotetaan myös siihen, ettei Lepistö ota vielä ensi kaudella ratkaisevia steppejä kohti vanhainkotia.
Saatoin hymähtää:D. Mutta joo tosiaan onhan tossa paljon toivomisen varaa Salinista ei ole mulla epäilystäkään että vetäisi helvetin kovan kauden (ellei taas loukkaannu) Kiviharju varmasti aika raakile mut voi tapahtua samallailla kuin Kaskimäelle eli keväällä ihan erinäköinen pelaaja. Eli olen samaa mieltä kieltämättä vähän kyssäri pakisto taas, mutta parempi lähtökohta kuin viime vuonna.

auvo11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, maajoukkue, NHL:n suomalaiset
Saatoin hymähtää:D. Mutta joo tosiaan onhan tossa paljon toivomisen varaa Salinista ei ole mulla epäilystäkään että vetäisi helvetin kovan kauden (ellei taas loukkaannu) Kiviharju varmasti aika raakile mut voi tapahtua samallailla kuin Kaskimäelle eli keväällä ihan erinäköinen pelaaja. Eli olen samaa mieltä kieltämättä vähän kyssäri pakisto taas, mutta parempi lähtökohta kuin viime vuonna.
Kiviharju lupauksena luokkaa Heiskanen niin hänestä voisi olla paljonkin iloa.

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Tämä kuulostaa valitettavan tutulta…siis se että pakisto jätetään pelkkien toiveiden varaan.
Ei muuten jätetä - tai sitten Toope on iso TOOPE!
Uskon että sieltä tulee lisäksi vielä yksi pakki, joka kuitenkaan ei ole kädellinen, hyökkäävä pakki valitettavasti.

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Uskon että sieltä tulee lisäksi vielä yksi pakki, joka kuitenkaan ei ole kädellinen, hyökkäävä pakki valitettavasti.
Sen on oltava se pakki joka tanssii takaperin siniviivaa pitkin ja sitten skodaa tai syöttää, jollei nouse itse maalintekoon. Muunlainen ei kelpaa.

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
No jos se on tasoa Lindbohm, tai siis paremminkin: Jos se on Lindbohm niin menkööt mutta tämä taitaa olla pelkkää haihattelua.

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos joku haaveili (vaikka vain salaa) Jussi Olkinuorasta ensi kaudeksi meille, niin sen voi(nee) unohtaa:

– Yhtään en tiedä, missä pelaan. Toivottavasti mahdollisimman kovassa eurooppalaisessa seurassa. SM-liiga on tässä vaiheessa poissuljettu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy