Samaa mieltä, mutta itse uskon vahvasti siihen, että jos Lindbohm Suomessa pelaa on, seura IFK. Koti on Stadissa, joten en usko hetkeäkään, etteikö Salmelainen löisi kilpailukykyistä pakettia pöytään kontra tamperelaiset ja Kärpät. Ainoa selitys Lindbohmin Suomessa pelaamiseen olisi halu olla läsnä enemmän pienen skidin arjessa ja silloin IFK sopisi kuvaan.En usko hänen olevan HIFK:n julkaistavassa ryhmässä, mutta eihän tämä mun uskostani ole kiinni. Mutta jotenkin HIFK ei vain mun mielestäni sovi hänen ”urakäyräänsä” just nyt.
Edit. Ja lisäksi on VPlle tuttu kaveri ja lienee yksi niistä pelaajista, joihin Salmelainen on jatkuvassa yhteydessä.
Vaikka olen nykyään sinun tukena posisiivessä niin tässä ei voi muuta todeta kuin, että tämä luoti ei voi osua toistamiseen ei edes IFKhon. Taso nähty jo Stadissa ja ei ole erikoinen. Lisäksi ei sopeutunut varamaalivahdiksi Mikkelissä niin Stadissa vielä vähemmän tiedossa peliaikaa. Yliarvostetuimpia maalivahteja.Heitän ihan hupusta, että voisikohan esim. Tuohimaa tulla kyseeseen? En pidä kovin todennäköisenä, mutten täysin mahdottomanakaan. Fränän ensi kauden sopimusta ei ainakaan vielä ole julkaistu mihinkään.