Ai helvetti, taas kahvit nenästä.Koska meillä on jo Karvinen, Lyytinen, Åsten, Tallberg ja kohta myös Del Grosso, Jeremy Dehner, Austin Block ja Sebastian Centomo
On se joskus ollu kyl karmeeta, se pelaajarekrytointi nimittäin.
Ai helvetti, taas kahvit nenästä.Koska meillä on jo Karvinen, Lyytinen, Åsten, Tallberg ja kohta myös Del Grosso, Jeremy Dehner, Austin Block ja Sebastian Centomo
Kyllä sieltä tulee vielä jokunen oikeasti iso nimi. Minä luotan vaikka paljon ollaan jäljessä tässä vaiheessa.
Tässä pari oikeasti isoa nimeä:
Janis Groß - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Janis Groß, 1999-12-17 Germany. Most recently in the Germany4 with ESG Esslingen. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.comCarter Large - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Carter Large, 2003-05-11 Eagle, CO, USA USA. Most recently in the NA3HL with Butte Irish. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.comLuke Hugeback - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Luke Hugeback, 2004-00-00 Rochester, MN, USA USA. Most recently in the USHS-MN with Rochester John Marshall High. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.comHampus Grande - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Hampus Grande, 1988-03-18 Sweden. Most recently in the Division 3 with Brunflo IK 2. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.comPaavo Ylipaino - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Paavo Ylipaino, 1991-02-18 Vammala, FIN Finland. Most recently in the Mestis with Kiekko-Vantaa. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Ainoa tulokulma Luodon saapumiselle mitä itse keksin olisi se, että HIFK kalastaisi parhaillaan oikeasti peliätekevää sentteriä, joka voisi tiputtaa Koivistoisen nimellisesti kakkossentteriksi. Täten Innalan pelintekoa korvattaisiin ja Luoto veisi sen yhden laiturin paikan.Palstalla näyttää olevan edelleen puhetta Joona Luodon saapumisesta HIFK:hon. Itse jatkosopimusten julkaisun jälkeen en ole pitänyt Joona Luotoa enää mahdollisuutena ja vaikka hän hyvä pelaaja onkin, en häntä enää ensi kauden joukkueeseen toivo.
X - Koivistoinen - Pakarinen
Jääskä - Y - Dyk
Hirvonen - Paajanen - Palola
Tallberg - Väänänen - Karvinen
Åsten, Kaskimäki, Halttunen?, jne.
Yllä olevasta tuntuu olevan vahva konsensus palstalla ja minusta enempää pelaajia ei ole edes järkevää toivoa, ellei sitten rotaatioon. Luodon kanssa saman profiilin pelaajia löytyy joukkueesta jo vaikka kuinka, eikä hyvistä pudotuspeleistä huolimatta Luoto täyttäisi ykkösen laiturin roolia, kun siihen odotellaan Innalan paikkoa. Luodon saapuminen tarkoittaisi minulle joko resurssien haaskaamista, jonkun hyökkääjän pitkäaikaista loukkaantumista tai sitä että hyökkäys jää vajaaksi ja on roolitettu kyseenalaisesti.
Saa nähdä mitä tulevan pitää, mutta itse olen melko vakuuttunut siitä, ettei Joona Luotoa nähdä ensi kauden HIFK:ssa ja tämä on yksi syy sille, miksi Dykin ja Palolan jatkosopimukset aiheuttivat hieman happamia fiiliksiä.
Tämän lisäksi toinen mahdollisuus voisi olla Hirvosen siirtyminen keskelle ja ykkösen laituri olisi kiekollinen myös sentteripeliin kykenevä pelaaja. Tuolloinkin joukkue olisi minusta turhan homogeeninen.Ainoa tulokulma Luodon saapumiselle mitä itse keksin olisi se, että HIFK kalastaisi parhaillaan oikeasti peliätekevää sentteriä, joka voisi tiputtaa Koivistoisen nimellisesti kakkossentteriksi. Täten Innalan pelintekoa korvattaisiin ja Luoto veisi sen yhden laiturin paikan.
En tähän usko, ja itsekin pidin Luotoa Pakarisen korvaajana, jota ei luonnollisesti nyt tarvitakaan.
Kyllä sieltä tulee vielä jokunen oikeasti iso nimi. Minä luotan vaikka paljon ollaan jäljessä tässä vaiheessa.
Kaivaiskohan Doug Weight luistimet komerosta ja tulis.Justin Massa - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Justin Massa, 2004-11-24 Saint-Constant, QC, CAN Canada. Most recently in the NCDC with Worcester Jr. Railers. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Kenny Weightman - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Kenny Weightman, 1997-12-10 Dorothy, NJ, USA USA. Most recently in the CHF with Univ. of South Florida. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Eiks nää sopparit oo aina tullut ennen sitä risteilyä?Ollaan jäljessä mistä? Uusien soppareiden julkistamisesta? Mitään varsinaista aikarajaa ei edes ole olemassa. Varmaan siellä joku syy on, miksi niitä soppareita ei ole julkaistu ja moni kokee sen panttaamiseksi. Sieltähän on vielä jatkosoppareitakin tietääkseni tulossa. Enkä usko, että se syy on faneille vittuilu. Ehkä siellä julkaistavia pelaajia on lomalla vielä ja saattavat haluta esitellä heidät ensin livenä jengille? Mikä olisikin mielestäni erinomainen asia.
Riippuu ihan nimistä vauhdittaako se vai käykö päinvastoin.Kausikorttien myynti alkaa 10.5 joten oletan että silloin julkistettaisiin sopimustilanne, ihan vauhdittaakseen myyntiä.
Tämä on totta mutta varmaan oletuksena on toimistolla että se vauhdittaa myyntiä.Riippuu ihan nimistä vauhdittaako se vai käykö päinvastoin.
Itse en ole kovin huolissani siitä saadaanko me hyökkäykseen nimimiehiä ennen kauden alkua, IFKN lähihistoria on osoittanut että hyökkäykseen on panostettu ja panostetaan luokkaa hemmetisti. Nyt vain pelottaa että tulevalle kaudelle ei saada taaskaan tasapainoista jengiä kasaan. No annetaan taas aikaa Tobiakselle kasata jengi kasaan ja haukutaan sitten vasta joukkue.
Niin mutta tämä ”ykkössentteri” pelasi tuolloin laidassa, kuten on pelannut myös Sveitsissä ja Ruotsissa. Sen takia ei riitä IFKn ykkössentteriksi. Ykköskenttään kyllä.Julius Nättinen on purkanut sopimuksensa. Joten nyt on tuossa asiassa tapahtunut jotain ihan konkreettistakin myös. Jos 33 maalia edellisellä Liiga-kaudella mättänyt kaveri ei riitä ykkössentteriksi, niin ehkä sitten kannattaa pieni realitycheck painaa itse kunkin.
(linkki vie Sportti.com-sivustolle)
Julius Nättinen on purkanut sopimuksensa. Joten nyt on tuossa asiassa tapahtunut jotain ihan konkreettistakin myös. Jos 33 maalia edellisellä Liiga-kaudella mättänyt kaveri ei riitä ykkössentteriksi, niin ehkä sitten kannattaa pieni realitycheck painaa itse kunkin.
(linkki vie Sportti.com-sivustolle)
Ja jos sopimukset eivät miellyttäisi, niin menisi yksillä oksennuksilla.Tulisikohan tänään uusia jatkosopimuksia, jotta voidaan viikonloppuna vetää rotsit auki pitkin Stadia?
Niin mutta tämä ”ykkössentteri” pelasi tuolloin laidassa, kuten on pelannut myös Sveitsissä ja Ruotsissa. Sen takia ei riitä IFKn ykkössentteriksi. Ykköskenttään kyllä.
Meikä kans oli yössä, laidassa ollu tehokas.Niin mutta tämä ”ykkössentteri” pelasi tuolloin laidassa, kuten on pelannut myös Sveitsissä ja Ruotsissa. Sen takia ei riitä IFKn ykkössentteriksi. Ykköskenttään kyllä.
Pelintekotaitoa mallia ”O’Neill” tuo IFKn hyökkäys kirkuu ja sitä Salmelainen toivottavasti myös hankkii.