stadinjätkä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Ainoa tulokulma Luodon saapumiselle mitä itse keksin olisi se, että HIFK kalastaisi parhaillaan oikeasti peliätekevää sentteriä, joka voisi tiputtaa Koivistoisen nimellisesti kakkossentteriksi. Täten Innalan pelintekoa korvattaisiin ja Luoto veisi sen yhden laiturin paikan.Palstalla näyttää olevan edelleen puhetta Joona Luodon saapumisesta HIFK:hon. Itse jatkosopimusten julkaisun jälkeen en ole pitänyt Joona Luotoa enää mahdollisuutena ja vaikka hän hyvä pelaaja onkin, en häntä enää ensi kauden joukkueeseen toivo.
X - Koivistoinen - Pakarinen
Jääskä - Y - Dyk
Hirvonen - Paajanen - Palola
Tallberg - Väänänen - Karvinen
Åsten, Kaskimäki, Halttunen?, jne.
Yllä olevasta tuntuu olevan vahva konsensus palstalla ja minusta enempää pelaajia ei ole edes järkevää toivoa, ellei sitten rotaatioon. Luodon kanssa saman profiilin pelaajia löytyy joukkueesta jo vaikka kuinka, eikä hyvistä pudotuspeleistä huolimatta Luoto täyttäisi ykkösen laiturin roolia, kun siihen odotellaan Innalan paikkoa. Luodon saapuminen tarkoittaisi minulle joko resurssien haaskaamista, jonkun hyökkääjän pitkäaikaista loukkaantumista tai sitä että hyökkäys jää vajaaksi ja on roolitettu kyseenalaisesti.
Saa nähdä mitä tulevan pitää, mutta itse olen melko vakuuttunut siitä, ettei Joona Luotoa nähdä ensi kauden HIFK:ssa ja tämä on yksi syy sille, miksi Dykin ja Palolan jatkosopimukset aiheuttivat hieman happamia fiiliksiä.
En tähän usko, ja itsekin pidin Luotoa Pakarisen korvaajana, jota ei luonnollisesti nyt tarvitakaan.