Kyl itku tulis, jos toi skenaario toteutuisi.Vähän olen huolissani, kun Åstenin jatkoa ei julkistettu. Ei kai vaan ole vaihtamassa paikkakuntaa ja seuraa länsirannikolle?
Kyl itku tulis, jos toi skenaario toteutuisi.Vähän olen huolissani, kun Åstenin jatkoa ei julkistettu. Ei kai vaan ole vaihtamassa paikkakuntaa ja seuraa länsirannikolle?
Mitään muuta syytä en keksi, miksei Åsten meillä jatkaisi. Muuli on kuitenkin seuran mies henkeen ja vereen.
Jospa Aleksi Saarela oltaisi saatu houkuteltua Lukosta myös. Vihjaili, että ei ura jatkuisi Raumalla. Ihan puhdasta mutua.
Tuskin pelaa Suomessa missään muualla kuin Lukossa.Jospa Aleksi Saarela oltaisi saatu houkuteltua Lukosta myös. Vihjaili, että ei ura jatkuisi Raumalla. Ihan puhdasta mutua.
Jos ideana on nostaa tasoa, päästä lähemmäs eurooppalaista huippua ja tietysti ensin finaali-tason joukkuetta Suomessa, juuri näiden pelipaikkojen profiilin on noustava. Senttereissä ei tulla pääsemään viime kauden tasolle, erityisesti sen takia puolustuksen ja laitureiden suhteen, tuloksen tekijöiden on oltava kovempaa tasoa. Saarinen ja Kousa on maakuntien starboja vielä muutaman vuoden mutta jo ikiensä puolesta hyviä päästää menemään.
Hirvonen nähdään ensikaudella Helsingissä ainoastaan vieraspaidassa..
Kuka Hirvonen?
Se voisi tulla henkiseksi valmentajaksi.Kunhan ei Kari.
Ei meille Konsta olekaan tulossa. Roni tulee.Hirvonen nähdään ensikaudella Helsingissä ainoastaan vieraspaidassa..
Jospa Aleksi Saarela oltaisi saatu houkuteltua Lukosta myös. Vihjaili, että ei ura jatkuisi Raumalla. Ihan puhdasta mutua.
Missä tämä? Mestaruusjuhlien keskeltä oli vaan huumorilla heittänyt että ”Mitään ei ole suljettu pois, mutta TPS:ään en mene”. Ja kertoi miten Suomen mestaruus Lukon paidassa merkitsee enemmän kuin mikään muu mestaruus.
Ei Saarelalla mun tietojen mukaan ole mitään muuta mahdollista Suomessa kuin Lukko. Todennäköisesti kuitenkin lähdössä rapakon taakse.
Saarisesta puheenollen mies on vetänyt kahtena viime playoffs-keväänä hyvät tehot eli siltä osin puoltoa taiturin jatkolle olisi. Huolta taasen nostaa se, että mikä on Jessen terveydentila noin yleisesti. Vain 24 runkosarjapeliä kuluvalla kaudella ja viiden viime kauden aikana vain kerran yli 50 matsia kyennyt pelaamaan. Ei ainakaan maltaita kannata maksella kestovempoille.
Varmaan Ässien Roni Hirvosesta kyse. Minnekäs Ronia huhuillaan jos ei HIFK:iin?
Samaa mieltä kanssasi. Jeppe tuskin on mikään 200kE kategorian 1-linjan laiturin hintainen. Mutta takuuvarma suorittaja. Pleijareissa mielestäni paras hyökkääjä HAHP:ssa, loi paljon tilanteita. AB pyöri pääosin pelin ulkopuolella. Loukkaantumishistoria ainoa itseäni arveluttava asia.Tästä olen vahvasti eri mieltä, etenkin Saarisen osalta. Jokaiseen ketjuun tarvitaan pelintekijä, joku joka rakentaa niitä paikkoja, joka tunnistaa tilanteet kun ne vasta ovat muovautumassa ja joka osaa heittää oikea-aikaisen tarkan syötön tyhjään tilaan. Päättyneellä kaudella nämä olivat Leskinen, Broadhurst ja Saarinen. Leskisen tiedämme jo lähtevän takaisin Ouluun, itse elättelen suuria toiveita Broadhurstin jatkosta, mutta Saarinen lienee näistä helpoiten kiinnitettävä. Innala, Koivistoinen, Paajanen eivät ole lainkaan ratkaisuja tähän.
Kolme pelintekijää puuttuu edelleen.
Tämä on pelkkää spekulointia, mutta eräs taitava pakki, haluaa vielä jatkaa uraansa. Isänsä pelasi aikoinaan meillä.
En tunne, mutta aina ollut tunne, että symppis ja voisi hyvin omasta mielestään pelata vielä pari kautta. Jos paikat ovat ehjät, mikä ettei...
Leppäähän tässä vihjataan. Mutta ulkomaille taitaa viedä Lepän tie.Sami Lepistö? Tuli ekana mieleen.