”Superjuniori” on Lundellia puolivuotta vanhempi ja yksi Liigapeli vyöllä. Tamin sanoin suomimedia, mä häpeän, mä häpeän. Hakuna kuitenkin mielenkiintoinen ja varmasti on potentiaalia kasvaa IFKssa erinomaiseksi pelaajaksi.
Ehkä taustalla on joku looginen syy miksi Teissala ei ole pelannut miestenpelejä vielä tässä vaiheessa. Tehot junnuista oon kuitenkin todella kovat.
En tiedä, mutta pienehkö koko voisi olla yksi syy, miksi on jatkanut A:ssa koko kauden. Odotellaan, että kilot tarttuu. Huimia pinnamääriä on junnuissa tehtynä. Se on hyvä asia, joillain ne siirtyy miesten peleihinkin. Kolmen vuoden pahvi olis hyvä, eka sesongilla Leevi T. naulaa 10+15, ilman yv-aikaa, ja vika vuonna nostelee Gänisteriä kolmatta kertaa putkeen, Villen ykköshärkänä :)Ehkä taustalla on joku looginen syy miksi Teissala ei ole pelannut miestenpelejä vielä tässä vaiheessa. Tehot junnuista oon kuitenkin todella kovat.
Oliko siis tänään tulossa nimiä ja valmennusta? Tietää valmistaa etusormen F5 rämpyttelyyn.
En tiedä, mutta pienehkö koko voisi olla yksi syy, miksi on jatkanut A:ssa koko kauden. Odotellaan, että kilot tarttuu. Huimia pinnamääriä on junnuissa tehtynä. Se on hyvä asia, joillain ne siirtyy miesten peleihinkin. Kolmen vuoden pahvi olis hyvä, eka sesongilla Leevi T. naulaa 10+15, ilman yv-aikaa, ja vika vuonna nostelee Gänisteriä kolmatta kertaa putkeen, Villen ykköshärkänä :)
Dynastian aikakausi alkaa nyt.
Klo 13 on tiedotustilaisuus. Lähde:
Klo 13 on tiedotustilaisuus. Lähde:
Seuraava ihan omaa spekulaatiota, joten yhdenkään palstasiskon tai -veljen ei pidä tätä faktana ottaa. Tuli vaan mieleen, että jos Muulilla ei ole sopimusta vielä mihinkään niin varmasti mielenkiintoiset neuvottelut Salmelaisella hänen agenttinsa kanssa ottaen huomioon kevään pudotuspelit. IFK on surullisen kuuluisa siitä, että fanien suosikeille on maksettu käsittämättömän ”mottipäisiä” kontra pelaajan taso. Toivon, ettei Salmelainen tähän lähde, sillä niin IFKn mies kuin Muuli onkin niin yksillä pudotuspeleillä ei hänen hintansa ole ”3. ketjun”-pelaajan palkkapussi. Ennen kuin joku tulee kertomaan, että ”fyrk finns” ja Muuli on IFK eli täytyy pitää hinnalla millä hyvänsä niin tällä tavalla ollaan nopeasti Sir. Penan ja Karavaanarin ajoissa. Korostan myös, että haluaisin nähdä enemmän kuin mielelläni nelosketjun Muuli-Väänänen-Karvinen ensi kaudella, mutta en myöskään enää ikinä halua nähdä IFKssa paluuta vanhoihin huonoihin aikoihin. Salmelaiseen on minulla edelleen kova luotto näissä.
Tuleeko tämä livenä jostain?
Mielelläni kuulisin niistä omista kasvateista, jotka on pidetty mottipäisillä silloin, kun suoritustaso ei ole ollut riittävä.
No asiahan on perinteisesti ollut juuri nimenomaan päinvastoin, eli pitkän uran tehneille omille kasvateilla ja fanien suosikeille on tarjottu sellaista lappua, joka on lähinnä nähtävissä silkkana vittuiluna. Lähimpinä esimerkkeinä tulee mieleen vaikkapa Lennu Petrell, joka kertoi Unelmia ja kiekkohommia -podcastissa saaneensa ihan naurettavan tarjouksen alkuunsa. Samoin varmaan Niklas Hagmanin vika kausi käynee esimerkistä.
Mielelläni kuulisin niistä omista kasvateista, jotka on pidetty mottipäisillä silloin, kun suoritustaso ei ole ollut riittävä.
En omasta mielestäni puhunut omista kasvateista vaan ”fanien suosikeista”? Listaamistasi pelaajista toki Petrell menee molempiin lokeroihin. Hagman vähemmän. Vaikkakin kaikkihan IFKssa pelanneet ovat omia kasvatteja. Jos nyt miettii pelaajia, jotka ovat karkeita esimerkkejä tästä niin Nykopp, Finley ja Vopat tulevat mieleen heti alkuun. Korostan, että Finley ja Vopat olivat minun ehdottomia suosikkeja ja varmasti olisin ollut täällä vinkumassa, jos ei olisi jatkettu diilejä aikoinaan. Jälkikäteen kuitenkin, kun vettä on virrannut Töölönlahdessa, voidaan pohtia olisiko heihin sijoitetuilla rahoilla saanut paremman pelaajan ja olisiko menestys ollut parempaa? Finleyn ja Nykoppin loukkaantumishistorioilla myös vuotta pidempien jatkodiilien tekeminen oli mielestäni kyseenalaista. Salmelaisella ehkä Petrellin viimeisin jatkosopimus menee tähän samaa kategoriaan, mutta se mennee sitten melko tasan, jos/kun Petrell aiemmin urallaan pelannut ”ryöstödiilillä”. Pointtina nyt on, että Salmelaiselta ja VPltä pitää löytyä samanlaista kylmäpäisyyttä kuin KJlla aikanaan eli ulkoisesta paineesta ja fanien suosikkiasemasta huolimatta, jos pelaajan X taso ei vastaa palkkapyyntöä ja häntä ei nähdä olennaisena palasena nakkikattilan tavoittelussa niin ura saa jatkua jossain muualla. Tämä keskustelu lähti Muulista liikkeelle niin itse haluaisin hänet pitää, mutta ei hinnalla millä hyvänsä. Yksillä tykkipudotuspeleillä ei vielä pitäisi tulla ”mottipäistä” palkankorotusta.Mielelläni kuulisin niistä omista kasvateista, jotka on pidetty mottipäisillä silloin, kun suoritustaso ei ole ollut riittävä.
No asiahan on perinteisesti ollut juuri nimenomaan päinvastoin, eli pitkän uran tehneille omille kasvateilla ja fanien suosikeille on tarjottu sellaista lappua, joka on lähinnä nähtävissä silkkana vittuiluna. Lähimpinä esimerkkeinä tulee mieleen vaikkapa Lennu Petrell, joka kertoi Unelmia ja kiekkohommia -podcastissa saaneensa ihan naurettavan tarjouksen alkuunsa. Samoin varmaan Niklas Hagmanin vika kausi käynee esimerkistä.
Kirjoittaja @Häpä Oksanen huhuilee A Pihlströmiä mahdollisesti teille. Toinen vaihtoehto miehellä Keski-Eurooppa.