HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

  • 7 028 318
  • 29 685

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Sen sanon, ettei Suomesta eikä Ruotsista.
Ujutan vähän pikkusormea, koska tiedän että se viedään kokonaan ja voin kyherrellä monitorin toisella puolella, koska nimeähän en sanonut.

Kiitos "huhusta" Jäämme kaikki odottamaan, josko se nuorempi G tekee paluun jo ensi kaudelle.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös Filppulan tulosta ollut jotain huhua?

Voisin kyllä itse Filppulan tänne ottaa, vaikka hänellä tosin se narritausta onkin, sillä uskoisin kyllä miehen edelleen kotimaan kaukaloissa pärjäävän.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Eikös Filppulan tulosta ollut jotain huhua?

Voisin kyllä itse Filppulan tänne ottaa, vaikka hänellä tosin se narritausta onkin, sillä uskoisin kyllä miehen edelleen kotimaan kaukaloissa pärjäävän.
Tiedä sitten huhun todenperäisyydestä, mutta ikäähän sillä on jo 40, joten toivottavasti haetaan nuorempia pelaajia, kun tuossa vaiheessa se vauhti saattaa hidastua hyvinkin nopeasti. Lepistön kanssa jäi jo tyhjä arpa, vaikka ei nyt suoraan ikään liittynytkään ja ei noiden pappojen varaan voi tulevaisuuttakaan rakentaa. Lehterä riittää mulle ikämiessarjan taitosentteriksi.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiedä sitten huhun todenperäisyydestä, mutta ikäähän sillä on jo 40, joten toivottavasti haetaan nuorempia pelaajia, kun tuossa vaiheessa se vauhti saattaa hidastua hyvinkin nopeasti. Lepistön kanssa jäi jo tyhjä arpa, vaikka ei nyt suoraan ikään liittynytkään ja ei noiden pappojen varaan voi tulevaisuuttakaan rakentaa. Lehterä riittää mulle ikämiessarjan taitosentteriksi.

No mielipiteitä varmasti asiasta toki riittää, mutta kyllä mä silti itse mielellään Filppulan tasoisen ja hänen meriiteillään tulevan pelaajan oikein mielelläni tänne ottaisin. Toi Lepistön tapaus jäi kyllä niin kovasti itseäni harmittamaan, sillä olisi ollut niin hienoa nähdä se Lepistö vaihteeksi narripaidan sijasta täällä IFK:n punanutuissa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ketäs kaikkia ensi kaudeksi on huhuttu? Kodytek? Jasu? Joku mysteerinen paluumuuttaja?
Hiljaista on ollut.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Eikä tule niin kauan kun Ville on kehissä, sehän on pilannut kaiken sillä sektorilla ,
nuoret ja kyvykkäät kaverit lähtee pois.
Ja kun muistelee Salmelaisen aikaisempia puheita junnujen merkityksestä, on meillä menty siinäkin aivan päin seinää ja otettu eteenpäin menon sijaan suuria taka-askeleita. HIFK:sta on tehty mukavoituneiden ja uraansa lopettelevien viimeinen etappi ennen eläkkeelle siirtymistä ja minkäänlaisesta jatkumosta ja pelaajakehityksestä on aivan turha edes puhua. Paljon mieluummin sitä katselisi nuoria uransa huippua kohti meneviä pelaajia kuin näitä jo kaiken nähneitä taantuvia milloin mistäkin isolla rahalla roudattuja kehäraakkeja. Sinänsä tietysti turha edes haikailla tänne ketään lupauksia, kun eivät saa tarvitsemaansa tukea ja mahdoliisuuksia nykyisen valmennuksen alaisuudessa ja tuskin HIFK tällä hetkellä muutenkaan on kovin korkealla heidän listallaan siirtopäätöksiä tehtäessä.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
a kun muistelee Salmelaisen aikaisempia puheita junnujen merkityksestä, on meillä menty siinäkin aivan päin seinää ja otettu eteenpäin menon sijaan suuria taka-askeleita. HIFK:sta on tehty mukavoituneiden ja uraansa lopettelevien viimeinen etappi ennen eläkkeelle siirtymistä ja minkäänlaisesta jatkumosta ja pelaajakehityksestä on aivan turha edes puhua. Paljon mieluummin sitä katselisi nuoria uransa huippua kohti meneviä pelaajia kuin näitä jo kaiken nähneitä taantuvia milloin mistäkin isolla rahalla roudattuja kehäraakkeja.
Ja se Villen masinoima nihlistinen mikromanageerausvalmennus on sangen myrkyllistä nuorelle vielä kehittyvälle pelaajalle, kun kaikki luovuus ja oma-aloitteisuus lyödään pirstaleiksi.

Ainoa nuorista joka oli koko kauden mukana oli Kaskimäki, Stouni Jr olisi varmaan ollut ellei
olisi loukkaantunut, mutta Teissalan, Salinin ja Lundellin poistuminen harmitti minua ja varmasti
monia muitakin ihan helvetisti.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Teissalan, Salinin ja Lundellin poistuminen harmitti minua ja varmasti
monia muitakin ihan helvetisti.
Teissala. Miksi tämän jätkän perään haikaillaan edelleen? Sai aivan riittävästi näyttöpaikkoja eri ketjuissa, ei kulkenut, ei riittänyt, ei onnistunut. Lisäksi halusi mennä Turkuun, jossa valahti nelosketjuun ja tehot jäivät heikoiksi. Aivan turha jätkä, joten voidaanko nyt jo haudata nämä Leevin haikailut.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
Teissala. Miksi tämän jätkän perään haikaillaan edelleen? Sai aivan riittävästi näyttöpaikkoja eri ketjuissa, ei kulkenut, ei riittänyt, ei onnistunut. Lisäksi halusi mennä Turkuun, jossa valahti nelosketjuun ja tehot jäivät heikoiksi. Aivan turha jätkä, joten voidaanko nyt jo haudata nämä Leevin haikailut.
Itse ainakin pidin kaveria aika sinnikkäänä ja aloitteellisena pelaajana, mikä sitten on se syy ettei
lopulta kulkenut, ja kaveri suuntasi popparikomennusten jälkeen takaisin Turkuun ?

En minä nyt häntä haikaile, hän oli vaan esimerkki menetetystä potentiaalista.
 
Viimeksi muokattu:

Spartacus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teissala. Miksi tämän jätkän perään haikaillaan edelleen? Sai aivan riittävästi näyttöpaikkoja eri ketjuissa, ei kulkenut, ei riittänyt, ei onnistunut. Lisäksi halusi mennä Turkuun, jossa valahti nelosketjuun ja tehot jäivät heikoiksi. Aivan turha jätkä, joten voidaanko nyt jo haudata nämä Leevin haikailut.

Tämä just näin. Jotain erityistä siinä Teissalassa on, sitä en kiistä, mutta se tiivistyi konkretiaksi vain lähinnä kiekonmenetyksinä.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Teissala. Miksi tämän jätkän perään haikaillaan edelleen? Sai aivan riittävästi näyttöpaikkoja eri ketjuissa, ei kulkenut, ei riittänyt, ei onnistunut. Lisäksi halusi mennä Turkuun, jossa valahti nelosketjuun ja tehot jäivät heikoiksi. Aivan turha jätkä, joten voidaanko nyt jo haudata nämä Leevin haikailut.
Ehkä kaikki eivät nähneet häntä sellaisena kuin sinä. Myönnän, että odotin pisteiden muodossa häneltä enemmän. Mutta hämmentävän, taitavan pyörittelyn ansiosta vastustaja joutui häntä vahtimaan ja samalla vapautui muille tilaa. Kyllä oikealla valmennuksella ja oikeilla ketjukavereilla olisi voinut onnistua, vaikka ei Turussakaan ole auennut.
Näyttöpaikoista en ole samaa mieltä. Hän pelasi enimmäkseen pujottelukeppien ja puukäsien kanssa ja enimmäkseen myös lyhyitä vaihtoja, toki jonkun verran yv:tä, mutta eipä meidän yv:llä monikaan pelannnut liikkuvaa lätkää ja useimmiten syötöt olivat 21-2-21-2-21-2...
Voit tarkistaa ja tehdä tilaston noista ketjukokoonpanoista ja peliajoista - itse tein sen, mutta en jaksanut ruveta kirjoittamaan ja väittelemään siitä ja siksi heitin sen pois.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Jäi muutama jatko julkistus väliin. Taitaa jäädä toukokuulle elleivät halua lepytellä muutaman viikon päästä.

No eipä noista juuri kukaan paljon lepyttele jos ilmoitetaan että se ja se jatkaa.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jäi muutama jatko julkistus väliin. Taitaa jäädä toukokuulle elleivät halua lepytellä muutaman viikon päästä.
Olen lukenut (tältä palstalta?), että Peltosen joukkueeseen on imua. Jos nyt onkin niin, että pelaajat odottavat, saako Ville jatkaa ennen kuin allekirjoittavat sopimuksensa? Loppuuko HIFK:n imu, jos Ville lähtee? Kauhea skenaario. :)

Tämän putoamisen jälkeen ei uusia sopimuksia ihan heti julkisteta, koska mikään ei vähään aikaan lepytä faneja. (Okei, vanhempi Granlund tms. tietysti, mutta sellaista kania ei hatusta olla vetämässä.) Julkistuksille halutaan maksimaalinen media-arvo, eikä sitä ole tulossa ennen kuin hallitus tulee ulos päätöstensä kanssa.

Tosiasia on se, että joukkue on pääosin jo kasattu. Muutama pelaaja voi olla vielä hankkimatta, mutta nekään eivät saisi olla avainpelaajia. Näin se on jokaisessa Liigan joukkueessa tässä vaiheessa vuotta. Lisäksi uusille pelaajille, joilla vielä kausi jatkuu, on myös korrektia antaa työrauha kauden loppuun asti.
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen lukenut (tältä palstalta?), että Peltosen joukkueeseen on imua. Jos nyt onkin niin, että pelaajat odottavat, saako Ville jatkaa ennen kuin allekirjoittavat sopimuksensa? Loppuuko HIFK:n imu, jos Ville lähtee? Kauhea skenaario. :)

Tämän putoamisen jälkeen ei uusia sopimuksia ihan heti julkisteta, koska mikään ei vähään aikaan lepytä faneja. (Okei, vanhempi Granlund tms. tietysti, mutta sellaista kania ei hatusta olla vetämässä.) Julkistuksille halutaan maksimaalinen media-arvo, eikä sitä ole tulossa ennen kuin hallitus tulee ulos päätöstensä kanssa.

Tosiasia on se, että joukkue on pääosin jo kasattu. Muutama pelaaja voi olla vielä hankkimatta, mutta nekään eivät saisi olla avainpelaajia. Näin se on jokaisessa Liigan joukkueessa tässä vaiheessa vuotta. Lisäksi uusille pelaajille, joilla vielä kausi jatkuu, on myös korrektia antaa työrauha kauden loppuun asti.
Näin on. Kirjoittelinkin aikaisemmin, että hyvissä ajoin on sopimukset tällä kaudella tehty. Toistakymmentä diiliä on jo allekirjoitettu. Uudet tulokkaat julkaistaan vasta toukokuussa. Nämä muutamat jatkot oli tarkoitus julkaista tässä nyt keväällä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Näin on. Kirjoittelinkin aikaisemmin, että hyvissä ajoin on sopimukset tällä kaudella tehty. Toistakymmentä diiliä on jo allekirjoitettu. Uudet tulokkaat julkaistaan vasta toukokuussa. Nämä muutamat jatkot oli tarkoitus julkaista tässä nyt keväällä.

Toistakymmentä julkistamatonta diiliä otaksun, koska toistakymmentä niitä on tiedossa jo nyt.
Jatkajien joukossa on toivottavasti runkoäijiä muodossa Sund, Hovinen, Nättinen, Vesalainen jne.
Vaikea uskoa Ikosella tai Tallbergillä olevan jatkoa meille.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meillä on muuten hyvin lähellä sopimus erään todella mieluisan paluumuuttajan kanssa. Kallis on kaveri, että jos johonkin kariutuu niin siihen, mutta luulisin, että ajankohta olisi nyt kallellaan meille eikä Villen suhteet tässäkään haitaksi ole.
Ja minä kerroin ja tiesin kuka jatkaa kuka ei ja ne uudet ja niin ja niin.
Voi vittu!
@Keskikalja: etkö huomannut, että maanantaina oli aprillipäivä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös