HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

• 7 947 044
  • 34 682
Olenko ainoa, joka on koko viikon odottanut tiedotetta pelaajahankinnasta?
Se tuulennopea RT kuulemma julkaistaan tällä viikolla. Pertsan mukaan. Ja miksi me emme uskoisi nimimerkkiä, jonka huhut eivät ennenkään ole osuneet.
Tietenkin on olemassa sekin mahdollisuus, että sopimus on ollut jo olemassa, mutta nyt on vain ilmoitettu, että Komarovin loukkaantumisen myötä ei olekaan enää käyttöä.
Näin IFK hoitaa sopimusneuvottelut. Sanelemalla. Toivottavasti medikaaleista saadaan edes Kela-korvaukset takaisin.

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jengi on fiilareissa koska jos ei Rubin tai Heljanko ole saatavilla ovat sekä Ortio ja Lekkas selvästi parempia vaihtoehtoja kuin IFKn nykyiset veskarit. Kaikin puolin.

Väitän että Ortio tai Lekkas maalissa olisi IFK voittanut viime kaudella Pelicans playoff sarjan. Tapparalle olisi sitten tullut turpaan.

Miten Lekkas on selvästi parempi vaihtoehto? Ootko siis nähny sen kaikki pelit tällä kaudella vai mihin se perustuu? Sen statsit verrattuna Taposeen ei ole kummoiset.

Haisee sille, et vaihdetaan vanha haiseva vasen hanska vanhaan haisevaan oikeaan hanskaan.

Mun mielestä tää on vähän tätä, et joku Mäkiaho pelaa meitä vastaan hyvin niin sille lyödään diili. Mä en ainakaan kato juuri muita pelejä kuin meidän omien niin eihän sitä näe noiden jäbien huonoja pelejä ellei ne satu pelaa huonoa peliä meitä vastaan.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Mun mielestä tää on vähän tätä, et joku Mäkiaho pelaa meitä vastaan hyvin niin sille lyödään diili. Mä en ainakaan kato juuri muita pelejä kuin meidän omien niin eihän sitä näe noiden jäbien huonoja pelejä ellei ne satu pelaa huonoa peliä meitä vastaan.
Tässäpä se. Ammatikseen tuota duunia tekevien pitäisi ainakin olla paremmin kartalla verrattuna yksittäisiin kannattajiin ja tästä mainitsemasi Mäkiaho on oikein hyvä esimerkki. Tuskin on herättänyt minkäänlaista kiinnostusta ainakaan yhdessäkään isomman kaliiberin seurassa. Mutta näin HIFK:ssa...

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Saanen ilmaista hämmennystäni ääneen, kuka ihmeen RT?
Kuka tahansa johon nimikirjaimet täsmää tai ei.
Pertsa on parempaa viihdettä kuin HIFK:n pelit.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
KalPa vs HPK
  • 1.51
  • 4.90
  • 5.30
Pelicans vs KooKoo
  • 1.97
  • 4.25
  • 3.25
SaiPa vs Kärpät
  • 2.68
  • 4.10
  • 2.32
Sport vs JYP
  • 2.30
  • 4.05
  • 2.70
TPS vs K-Espoo
  • 2.22
  • 4.05
  • 2.80
Tappara vs Ilves
  • 2.44
  • 3.90
  • 2.58
Lukko vs Ässät
  • 1.68
  • 4.65
  • 4.75
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy