Minkä maan Liigasta olisi mahdollisesti tulossa?Meillä on muuten hyvin lähellä sopimus erään todella mieluisan paluumuuttajan kanssa. Kallis on kaveri, että jos johonkin kariutuu niin siihen, mutta luulisin, että ajankohta olisi nyt kallellaan meille eikä Villen suhteet tässäkään haitaksi ole.
Enpä taida paljastaa. Se paljastaisi likaa…Minkä maan Liigasta olisi mahdollisesti tulossa?
No sano edes pelipaikka? Vähän lihaa luiden ympärille.Enpä taida paljastaa. Se paljastaisi likaa…
Sen sanon, ettei Suomesta eikä Ruotsista.Enpä taida paljastaa. Se paljastaisi likaa…
HyökkääjäNo sano edes pelipaikka? Vähän lihaa luiden ympärille.
Ei ole, jos olisi pila olisin kertonut nimen.Aprillipäivän pilailut käynnissä?
Markus Granlundilta haiskahtaaEi ole.
Tämä kävi ekana kanssa mielessä kun luki vihjeet.Markus Granlundilta haiskahtaa
Markus Granlundilta haiskahtaa
Itse näen riskit huomattavasti pienempänä siinä, että tänne hankitaan polvileikkauksesta toipunut parhaassa peli-iässä oleva huippupelaaja kuin että tänne hankittaisiin sinänsä terve, mutta 40-vuotias mahdollisesti ex-huippupelaaja. Eli jos pitäisi valita aiemmin huhuissa pyörineen Filppulan ja Granlundin välillä, niin valitsisin sata kertaa sadasta MaG:n. Narrileiman puuttuminen on ainoastaan extraa.Makke ei ole ainakaan niitä markkinoiden ihan kuumimpia nimiä kun kausi loppui jo joulukuun alussa polvivammaan ja leikkauspöydälle.
Sitä en tiedä, että onko oikeasti kiinnostunut palaamaan liigaan nyt.
Itse näen riskit huomattavasti pienempänä siinä, että tänne hankitaan polvileikkauksesta toipunut parhaassa peli-iässä oleva huippupelaaja kuin että tänne hankittaisiin sinänsä terve, mutta 40-vuotias mahdollisesti ex-huippupelaaja. Eli jos pitäisi valita aiemmin huhuissa pyörineen Filppulan ja Granlundin välillä, niin valitsisin sata kertaa sadasta MaG:n. Narrileiman puuttuminen on ainoastaan extraa.
Juu, viestini oli enemmänkin yleisen tason pohdiskelua aiheeseen liittyen. Ehdottomasti samaa mieltä, että ilman rikkonaista kautta tuollaista parhaassa peli-iässä olevaa ja ppg-tahtia Sveitsissä sekä aiemmin KHL:ssä nakutellutta maajoukkuehyökkääjää on tänne ihan turha edes haikailla. Olisi kyllä äärimmäisen kova haku jos toteutuu!Niin, en itse puhunut riskeistä mitään, vaan siitä että ei ole pitkän loukkaantumisien takia mitään kuumimpia nimiä kun ison rahan seurat ulkomaalaisvahvistuksia miettivät. Tämä siis puoltaisi, että pieni mahdollisuus liigaan ja IFK:lla voisi olla jos Granlundia itseään kiinostaa liigaan palata.
Sitä en tiedä, että onko oikeasti kiinnostunut palaamaan liigaan nyt.
Klassinen, "lapset on juuri aloittamassa koulut, ja olisi kiva asua siksi Stadissa"?mutta luulisin, että ajankohta olisi nyt kallellaan meille
Ujutan vähän pikkusormea, koska tiedän että se viedään kokonaan ja voin kyherrellä monitorin toisella puolella, koska nimeähän en sanonut.Sen sanon, ettei Suomesta eikä Ruotsista.
Tiedä sitten huhun todenperäisyydestä, mutta ikäähän sillä on jo 40, joten toivottavasti haetaan nuorempia pelaajia, kun tuossa vaiheessa se vauhti saattaa hidastua hyvinkin nopeasti. Lepistön kanssa jäi jo tyhjä arpa, vaikka ei nyt suoraan ikään liittynytkään ja ei noiden pappojen varaan voi tulevaisuuttakaan rakentaa. Lehterä riittää mulle ikämiessarjan taitosentteriksi.Eikös Filppulan tulosta ollut jotain huhua?
Voisin kyllä itse Filppulan tänne ottaa, vaikka hänellä tosin se narritausta onkin, sillä uskoisin kyllä miehen edelleen kotimaan kaukaloissa pärjäävän.