Ai hitto, vielä kun olisi saanut siitä HPK-pelistä, jossa Salmi ampui singolla!Ei kumpikaan. Salmen paita olisi pitänytkin ostaa.
Ai hitto, vielä kun olisi saanut siitä HPK-pelistä, jossa Salmi ampui singolla!Ei kumpikaan. Salmen paita olisi pitänytkin ostaa.
Jos sinulla olisi ollut Salmen paita niin posisiiven YYA-hengessä olisin ollut pakotettu hankkimaan kautta aikojen pakkiparin toisen osakkaan Game Worn-paidan = #6 Eemeli HeikkinenEi kumpikaan. Salmen paita olisi pitänytkin ostaa.
Minulla ei ole tuota paitaa, mutta 28.02.2015 Salmi tappeli TPS:n pelaajan kanssa niin, että kaikki paidan etuompeleet hajosivat. Salmelle tuotiin jäähyaitioon varapaita ja minä siitä heti varasin hajonneen paidan. Piti vielä varta vasten painottaa, ettei kyseisiä saumoja saa ommella uudelleen kasaan... Eihän tuota paitaa hallilla voi käyttää, mutta se on ehkä Liigan peleissä tappelussa eniten hajonnut pelipaita...?Ai hitto, vielä kun olisi saanut siitä HPK-pelistä, jossa Salmi ampui singolla!
Minulta ainakin on joka kerta kysytty kuinka nopeasti haluat paidan. Kun olen sanonut että mahdollisimman nopeasti ovat vastanneet että menee pari viikkoa uuden paidan tekemiseen. Olen aina ostanut paidat puhelimitse suoraan KSB:ltä.Onko siellä valikossa sellainen mahdollisuus? Tiedän, että suosituimpien paitojen osalta (esim. Lädä tällä kaudella) paidan saa nopeastikin, mutta mikäli olet ainoa jonossa, voi paidan saamisessa kestää kauden loppuun asti.
Itse tilasin lopputalvesta valkoisen game wornin, sillä pelattiin koko pudotuspelit ja paidan noudin viime viikolla. Jos kyseinen pelaaja lähtee IFK:sta kesän aikana ja jonossa on näyttäisi olevan jengiä, niin miten shoppi silloin toimii.
Siitä tämä kaikki pohdinta lähti.
Jos sinulla olisi ollut Salmen paita niin posisiiven YYA-hengessä olisin ollut pakotettu hankkimaan kautta aikojen pakkiparin toisen osakkaan Game Worn-paidan = #6 Eemeli Heikkinen
Aiotko paljastaa meille tämän pelaajan nimen, vai jääkö tämä mysteeriksi? Selkeästi täällä olisi kiinnostusta tietää :)Ps. Ei myöskään ollut Heikkisenkään paita.
Minulta ainakin on joka kerta kysytty kuinka nopeasti haluat paidan. Kun olen sanonut että mahdollisimman nopeasti ovat vastanneet että menee pari viikkoa uuden paidan tekemiseen. Olen aina ostanut paidat puhelimitse suoraan KSB:ltä.
Aiotko paljastaa meille tämän pelaajan nimen, vai jääkö tämä mysteeriksi? Selkeästi täällä olisi kiinnostusta tietää :)
Damn ollaanpas sitä tiukkana. Kun sen noin ilmaisit, niin eihän se sitten voi olla muu kuin Sean "en gång, alltid" Bergenheim :D Ymmärrän kyllä täysin, ettet halua paljastaa sitä.En todellakaan aio, joten saa jäädä ikuiseksi mysteeriksi :).
Parempi joku Den här kuin Dehner.Itse voisin harkita Jeremy Dehnerin GW-paitaa HIFK:ssa pelatessaan.
Mulla on vaan tunne, että niitä paitoja on vain yksi olemassa teillä tietämättömillä.
Minulla ei ole tuota paitaa, mutta 28.02.2015 Salmi tappeli TPS:n pelaajan kanssa niin, että kaikki paidan etuompeleet hajosivat. Salmelle tuotiin jäähyaitioon varapaita ja minä siitä heti varasin hajonneen paidan. Piti vielä varta vasten painottaa, ettei kyseisiä saumoja saa ommella uudelleen kasaan... Eihän tuota paitaa hallilla voi käyttää, mutta se on ehkä Liigan peleissä tappelussa eniten hajonnut pelipaita...?
Olen lähes absoluuttisen varma että kyseessä on Nypsin paita.En todellakaan aio, joten saa jäädä ikuiseksi mysteeriksi :).
Olen lähes absoluuttisen varma että kyseessä on Nypsin paita.
Kymmenen vuoden takaa rosterista löytyy niin paljon ”legendaarisia” pelaajia, joiden pelipaidan omistamisen minäkin jättäisin mysteeriksi. Olisin arvannut Rico Fataa, mutta Trevor Gillies ajaa merkityksettömässä arvauksessani ykköseksi.En todellakaan aio, joten saa jäädä ikuiseksi mysteeriksi :).
Kymmenen vuoden takaa rosterista löytyy niin paljon ”legendaarisia” pelaajia, joiden pelipaidan omistamisen minäkin jättäisin mysteeriksi. Olisin arvannut Rico Fataa, mutta Trevor Gillies ajaa merkityksettömässä arvauksessani ykköseksi.
Nostalgian ystäville; tuota megalomaanisen massiivista ja surullista joukkuetta voi käydä fiilistelemässä täältä:
HIFK 2013-2014 - Roster, Stats & more
HIFK - Liiga - hockey team page with roster, stats, transactions at eliteprospects.comwww.eliteprospects.com
5 maalivahtia
14 puolustajaa
25 hyökkääjää
Huhhuh. Pahoittelut OT:sta.
Tää meni kyllä heti tilaukseen. Uskoisin tämän vanhenevan hieman paremmin kuin "Keep your head up, I'm Back!" -paitojen (sekin tuli aikanaan hommattua...).Tämän vuoden kadunvarsimainonnan teema löytyy nyt myös t-paidoista:
En Gång Alltid T-paita - HIFK shop
shop.hifk.fi
Sama homma! Itseäni lähinnä harmittaa, etten hommannut ”Keep your head up, I’m Back”- paitaa aikanaan, sillä onhan sekin legendakamaa. Sen sijaan kaapista löytyy vastaavat suunnittelutyön helmet eli ”Marek Z #3” t-paita sekä ”Lostedt-Ihmiskuula #61” t-paita.Tää meni kyllä heti tilaukseen. Uskoisin tämän vanhenevan hieman paremmin kuin "Keep your head up, I'm Back!" -paitojen (sekin tuli aikanaan hommattua...).
Etenkin Marek -paita oli kyllä töhry par excellence! Muistanko oikein, että se tuli aika vauhdilla myyntiin lockout-kaudella, jolloin Marek palasi Nordikselle?Sen sijaan kaapista löytyy vastaavat suunnittelutyön helmet eli ”Marek Z #3” t-paita sekä ”Lostedt-Ihmiskuula #61” t-paita.
Samaa muistelisin minäkin. Ettei ollut peräti heti Kerho-pelissä, jossa Marek palasi kotiin? Siitäkin toki, kohta 20 vuotta (Ziisus aika menee nopeasti).Etenkin Marek -paita oli kyllä töhry par excellence! Muistanko oikein, että se tuli aika vauhdilla myyntiin lockout-kaudella, jolloin Marek palasi Nordikselle?
Sama homma! Itseäni lähinnä harmittaa, etten hommannut ”Keep your head up, I’m Back”- paitaa aikanaan, sillä onhan sekin legendakamaa. Sen sijaan kaapista löytyy vastaavat suunnittelutyön helmet eli ”Marek Z #3” t-paita sekä ”Lostedt-Ihmiskuula #61” t-paita.
Onko minulla sitten stradivarius kappale? En ole tainut sitä edes tohtia laittaa päälle ikinä, joten on vielä korkkaamaton.Joe Finleyn mustavalkoinen kasvokuva t-paita oli kans tyylikäs. Löytyy kaapista.
Finley huuma oli kova sillon.
Iteltäkin on menny toi ihmiskuula paita kokonaan ohi.