HIFK:n fanituotteet

  • 70 645
  • 247

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ei kumpikaan. Salmen paita olisi pitänytkin ostaa.
Jos sinulla olisi ollut Salmen paita niin posisiiven YYA-hengessä olisin ollut pakotettu hankkimaan kautta aikojen pakkiparin toisen osakkaan Game Worn-paidan = #6 Eemeli Heikkinen
 

Kinkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kiffen
Ai hitto, vielä kun olisi saanut siitä HPK-pelistä, jossa Salmi ampui singolla!
Minulla ei ole tuota paitaa, mutta 28.02.2015 Salmi tappeli TPS:n pelaajan kanssa niin, että kaikki paidan etuompeleet hajosivat. Salmelle tuotiin jäähyaitioon varapaita ja minä siitä heti varasin hajonneen paidan. Piti vielä varta vasten painottaa, ettei kyseisiä saumoja saa ommella uudelleen kasaan... Eihän tuota paitaa hallilla voi käyttää, mutta se on ehkä Liigan peleissä tappelussa eniten hajonnut pelipaita...?
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko siellä valikossa sellainen mahdollisuus? Tiedän, että suosituimpien paitojen osalta (esim. Lädä tällä kaudella) paidan saa nopeastikin, mutta mikäli olet ainoa jonossa, voi paidan saamisessa kestää kauden loppuun asti.
Itse tilasin lopputalvesta valkoisen game wornin, sillä pelattiin koko pudotuspelit ja paidan noudin viime viikolla. Jos kyseinen pelaaja lähtee IFK:sta kesän aikana ja jonossa on näyttäisi olevan jengiä, niin miten shoppi silloin toimii.
Siitä tämä kaikki pohdinta lähti.
Minulta ainakin on joka kerta kysytty kuinka nopeasti haluat paidan. Kun olen sanonut että mahdollisimman nopeasti ovat vastanneet että menee pari viikkoa uuden paidan tekemiseen. Olen aina ostanut paidat puhelimitse suoraan KSB:ltä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos sinulla olisi ollut Salmen paita niin posisiiven YYA-hengessä olisin ollut pakotettu hankkimaan kautta aikojen pakkiparin toisen osakkaan Game Worn-paidan = #6 Eemeli Heikkinen

Älä kiusaa Eemeliä. Hän oli sellainen Nybondaksen erikoishaku ja voi olla, että joku toinen pelaaja on saatu meille siksi, että myös Eemeli sai sopimuksen. Agenteillahan on joskus tällaisia lehmänkauppoja. Ilman Ville Jokista ei olisi tullut Olliakaan.
Ps. Ei myöskään ollut Heikkisenkään paita.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Minulta ainakin on joka kerta kysytty kuinka nopeasti haluat paidan. Kun olen sanonut että mahdollisimman nopeasti ovat vastanneet että menee pari viikkoa uuden paidan tekemiseen. Olen aina ostanut paidat puhelimitse suoraan KSB:ltä.

Ok eli noin voi tehdä myös. Itse tilasin netin kautta enkä sen kummemmin ollut yhteydessä Shoppiin ennen kuin kyselin mikä paidan tilanne on.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aiotko paljastaa meille tämän pelaajan nimen, vai jääkö tämä mysteeriksi? Selkeästi täällä olisi kiinnostusta tietää :)

En todellakaan aio, joten saa jäädä ikuiseksi mysteeriksi :).
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
En todellakaan aio, joten saa jäädä ikuiseksi mysteeriksi :).
Damn ollaanpas sitä tiukkana. Kun sen noin ilmaisit, niin eihän se sitten voi olla muu kuin Sean "en gång, alltid" Bergenheim :D Ymmärrän kyllä täysin, ettet halua paljastaa sitä.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse voisin harkita Jeremy Dehnerin GW-paitaa HIFK:ssa pelatessaan.

Mulla on vaan tunne, että niitä paitoja on vain yksi olemassa teillä tietämättömillä.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Minulla ei ole tuota paitaa, mutta 28.02.2015 Salmi tappeli TPS:n pelaajan kanssa niin, että kaikki paidan etuompeleet hajosivat. Salmelle tuotiin jäähyaitioon varapaita ja minä siitä heti varasin hajonneen paidan. Piti vielä varta vasten painottaa, ettei kyseisiä saumoja saa ommella uudelleen kasaan... Eihän tuota paitaa hallilla voi käyttää, mutta se on ehkä Liigan peleissä tappelussa eniten hajonnut pelipaita...?

Hienon pelaajan hieno erikoispaita :)
Iteltä löytyy Singon ET vieraspaita, en edes muista miltä kaudelta. ALE- laarista tais löytyä. En ymmärrä miksi.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Jos jotain kiinnostaa niin näytti olevan teknillinen Makia X HIFK tuotteita -30% Helsinki Outletin Makia-myymälässä
 

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En todellakaan aio, joten saa jäädä ikuiseksi mysteeriksi :).
Kymmenen vuoden takaa rosterista löytyy niin paljon ”legendaarisia” pelaajia, joiden pelipaidan omistamisen minäkin jättäisin mysteeriksi. Olisin arvannut Rico Fataa, mutta Trevor Gillies ajaa merkityksettömässä arvauksessani ykköseksi.

Nostalgian ystäville; tuota megalomaanisen massiivista ja surullista joukkuetta voi käydä fiilistelemässä täältä:


5 maalivahtia
14 puolustajaa
25 hyökkääjää

Huhhuh. Pahoittelut OT:sta.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kymmenen vuoden takaa rosterista löytyy niin paljon ”legendaarisia” pelaajia, joiden pelipaidan omistamisen minäkin jättäisin mysteeriksi. Olisin arvannut Rico Fataa, mutta Trevor Gillies ajaa merkityksettömässä arvauksessani ykköseksi.

Nostalgian ystäville; tuota megalomaanisen massiivista ja surullista joukkuetta voi käydä fiilistelemässä täältä:


5 maalivahtia
14 puolustajaa
25 hyökkääjää

Huhhuh. Pahoittelut OT:sta.

Kuten aiemmin totesin, tämä saa jäädä ikuiseksi mysteeriksi. Joten lopettakaa arvailu :).

Hyvää juhannusta! Pysykää pinnalla, älkääkä muutenkaan teloko itseänne.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tää meni kyllä heti tilaukseen. Uskoisin tämän vanhenevan hieman paremmin kuin "Keep your head up, I'm Back!" -paitojen (sekin tuli aikanaan hommattua...).
Sama homma! Itseäni lähinnä harmittaa, etten hommannut ”Keep your head up, I’m Back”- paitaa aikanaan, sillä onhan sekin legendakamaa. Sen sijaan kaapista löytyy vastaavat suunnittelutyön helmet eli ”Marek Z #3” t-paita sekä ”Lostedt-Ihmiskuula #61” t-paita.

T-paidoista puheenollen niin ihmettelen, ettei IFK tai mikään muukaan Liigaseura (?) ole lanseerannut NHLstä tuttuja t-pelipaitoja eli yksinkertaisuudessaan seuran logo oikean pelipaidan tapaan edessä keskellä rintaa ja selässä nimi & numero. Itse voisin kuvitella ostavani sellaisen joka kausi ja miksei useampia per kausi. Kynnys sellaisten ostamiseen olisi huomattavasti matalampi itselleni kontra oikeat tai replica pelipaidat. Ystäväpariskunnan luona Jenkeissä vieraillessa ja samassa yhteydessä pelejä katsoessa mukaan tarttui aina tällaiset kotijoukkueen t-pelipaidat. Arkikäytössä on ”Zidlicky #2” New Jerseyn väreissä.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Sen sijaan kaapista löytyy vastaavat suunnittelutyön helmet eli ”Marek Z #3” t-paita sekä ”Lostedt-Ihmiskuula #61” t-paita.
Etenkin Marek -paita oli kyllä töhry par excellence! Muistanko oikein, että se tuli aika vauhdilla myyntiin lockout-kaudella, jolloin Marek palasi Nordikselle?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Etenkin Marek -paita oli kyllä töhry par excellence! Muistanko oikein, että se tuli aika vauhdilla myyntiin lockout-kaudella, jolloin Marek palasi Nordikselle?
Samaa muistelisin minäkin. Ettei ollut peräti heti Kerho-pelissä, jossa Marek palasi kotiin? Siitäkin toki, kohta 20 vuotta (Ziisus aika menee nopeasti).
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Sama homma! Itseäni lähinnä harmittaa, etten hommannut ”Keep your head up, I’m Back”- paitaa aikanaan, sillä onhan sekin legendakamaa. Sen sijaan kaapista löytyy vastaavat suunnittelutyön helmet eli ”Marek Z #3” t-paita sekä ”Lostedt-Ihmiskuula #61” t-paita.

Itsellä mennyt tuo Ihmiskuula #61 t-paita täysin ohitse. Vähän rupesi harmittamaan, sillä kaapissa on Lostedtin GW-pelipaita, joka päälla nakutteli harkkapelissä Kudrocin Kisapuistossa jäihin.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Joe Finleyn mustavalkoinen kasvokuva t-paita oli kans tyylikäs. Löytyy kaapista.
Finley huuma oli kova sillon.
Iteltäkin on menny toi ihmiskuula paita kokonaan ohi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tpip

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Joe Finleyn mustavalkoinen kasvokuva t-paita oli kans tyylikäs. Löytyy kaapista.
Finley huuma oli kova sillon.
Iteltäkin on menny toi ihmiskuula paita kokonaan ohi.
Onko minulla sitten stradivarius kappale? En ole tainut sitä edes tohtia laittaa päälle ikinä, joten on vielä korkkaamaton.

Tuo Finleyn paita oli tyylikäs ja itsellä sekin löytyy. Ostin sen TPS sarjan ratkaisevan pelin huumassa. Sääli, etteivät järjestäneet niitä joukkueella itsellä olleita Finleyn painattamia Tomi Tuomiston naamakuvalla olleita paitoja yleiseen myyntiin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös