HIFK:n fanituotteet

  • 70 631
  • 247

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Nyt kun noita vappupalloja tuli taas myyntiin niin muistin että meillähän on pari tommosta tyhjinä jo tallessa. Missäs tuommosen voisi käydä helposti täyttämässä?
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
HIFK Shopin Messenger-tarinan mukaan IFK-käsidesiäkin kohta saatavilla. Seuraavaksi varmaan IFK-selviytymispakkaus?
 

Liitteet

  • hifkdesi.PNG
    hifkdesi.PNG
    902,3 KB · kertaa luettu: 380

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Pahoittelut jos on ns väärä ketju, mutta kattelin noita Teidän Game worn -paitoja niin tuli kysymys mieleen. Eli tuleeko niihin mukaan mitään todistusta missä peleissä niitä olisi käytetty? Ovat kaiketi tosiaan ollut kauden aikana käytössä?
Tapparahan ei paitojen mukaan todistuksia anna
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Pahoittelut jos on ns väärä ketju, mutta kattelin noita Teidän Game worn -paitoja niin tuli kysymys mieleen. Eli tuleeko niihin mukaan mitään todistusta missä peleissä niitä olisi käytetty? Ovat kaiketi tosiaan ollut kauden aikana käytössä?
Tapparahan ei paitojen mukaan todistuksia anna

Tulevalle (20-21) kaudelle IFK on lanseerannut aitoustodistusmahdollisuuden, eli voit valita lisähinnalla haluatko aitoustodistuksen vai et. Vanhoihin paitoihin tuota ei saa.
Se paljonko paidalla on pelattu vaihtelee pelaajakohtaisesti, esim. Lundell vaihtoi loppukaudesta joka erään paidan kun ostajia oli jonossa enemmän kuin jäljellä olevia pelejä. KSB-sportista voi koittaa kysellä että missä peleissä paidat on ollut käytössä.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK

Tuollainen piti käydä ostamassa. On hieno. Sai myös ilman ennakkotilausta.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
HIFK Shopin Messenger-tarinan mukaan IFK-käsidesiäkin kohta saatavilla. Seuraavaksi varmaan IFK-selviytymispakkaus?
Kätevästi juomapullossa, vähän Spritea sekaan ja nassuun vaan, jos ei kirkkaana uppoa(?)
 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Vallitsevan tilanteen vuoksi pientä tukea osoittaakseni meinasin tilata hupparin tai pari tuolta shopista. Olisihan noista ollut kiva nähdä kuvat selkäpuoleltakin toki, mutta tuskin siellä mitään järkyttävää yllätystä on piilossa..

Onko jollain tietoa, että minkälainen siivu noista myynneistä menee suoraan seuralle? Erittäin laadukasta kamaa ovat, niin ei nyt ihan halvimmasta päästä ole kulut niissä.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko kellään kokemusta mm tästä tuotteesta, mutta muutenkin noista, että millaiset nämä koot oikeasti käytännössä ovat. Tekisi mieleni tilata huppari, mutta ei haluaisi mitään telttaa kuitenkaan ostaa, mutta toisaalta en niin diggaa siitäkään, ettei alle mahdu yhtään mitään muuta kuin makkarankuori.


Alla olevassa tuoteessa kun ei ole saatavissa kokoa XL, ja vaikka juuri nyt onkin vähän pikku perussairauden myötä taas ylimääräistä massaa (ikäväkseni) kertynyt, niin en ihan koe olevani mitään XXL luokkaa kuitenkaan, mutta joissakin vaatteissa myös tuo L koko tuntuu olevan lähinnä luurangoille valmistettu.

Kun ei ole mahista ehtiä edes kokeilemaan, ja 85 on suolainen hinta jostakin, jota ei pysty pitämään päällään vakavalla naamalla (siis ainakaan ulkopuolisten voimatta pidätellä nauruaan) tahi hengityksen salpautumatta.

Mietin siis vain, että ovatko reilun kokoisia, vai nafteja omassa kokoluokassaan. riittääkö helmaa niin ettei persvako ensikumarruksessa ole tarjolla maialmalle. toki ei mikään mekkokaan tarttisi olla. Kun kuva on ilman mitään vertailukohtaa mihinkään, niin menee turhan arvailuksi, eikä viitisisi lähetellä tuotetta edestakaisinkaan, ettei vihreät mene raiteiltaan.


Ps. Jostakin syystä tämä sininen puhuttelee tällä kertaa enemmän kuin punainen vaihtoehto samasta hupparista.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@tommy36 , omasta mielestäni tuo on sellainen malli, ettei vähän suurempikaan koko ole mikään teltta. Toisin sanoen, tuo malli on aika ”ihoamyötäilevä” ja nimenomaan keskivartalon kohdalta. Materiaali on melko paksua, joten jos huppari on vähänkään nafti, se on hyvin nopeasti ”makkarankuori”. Sanoisin melkein, että kaikkein ratkaisevin määre on ylävartalon koko. Jos on kovin kapea ja pieni hartioista, XXL voi istua huonosti, vaikka olisikin isompi vatsa. Itse tykkään mieluummin reilumpaa kokoa kuin tiukempaa, koska silloin kaikki vartalon epäkohdat osuu silmään helpommin :D. Ja tuossa hupparissahan on taskut, joten jos niihin pistää tavaraa, ne voi tuntua ihoa vasten epämukavalta.

Jos joku toinen on eri mieltä, korjatkoon käsitykseni.

Toi sininenhän on oikeasti tyylikäs väri ja miellyttää silmää.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@tommy36 , omasta mielestäni tuo on sellainen malli, ettei vähän suurempikaan koko ole mikään teltta. Toisin sanoen, tuo malli on aika ”ihoamyötäilevä” ja nimenomaan keskivartalon kohdalta. Materiaali on melko paksua, joten jos huppari on vähänkään nafti, se on hyvin nopeasti ”makkarankuori”. Sanoisin melkein, että kaikkein ratkaisevin määre on ylävartalon koko. Jos on kovin kapea ja pieni hartioista, XXL voi istua huonosti, vaikka olisikin isompi vatsa. Itse tykkään mieluummin reilumpaa kokoa kuin tiukempaa, koska silloin kaikki vartalon epäkohdat osuu silmään helpommin :D. Ja tuossa hupparissahan on taskut, joten jos niihin pistää tavaraa, ne voi tuntua ihoa vasten epämukavalta.

Jos joku toinen on eri mieltä, korjatkoon käsitykseni.

Toi sininenhän on oikeasti tyylikäs väri ja miellyttää silmää.
Kiitos. Kiinnostaisi tietää, että ei esim hihat ole tehty 205cm pitkälle, sillä ei ole kiva niitä joutua rullailemaan. Huomasin josku mms addun verkkareissa, että tällaisella persjalkaisella -jos on vähääkään tuhdissa kondiksessa- joutui ostmaan verkkarit hemmetisti turhan pitkillä lahkeilla.

Mustakin toi malli näyttää tollaselta "istuvalta", eli ei tosiaan tule tuota "telttafiilistä" kuvasta, mutta toi XXL luo jo vähän "pelkoa".

Kiitos vastauksestasi.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
On kyllä todella tyylikäs huppari ja pitää itsekin pistää harkintaan, jos jossain vaiheessa tuommoisen hommaisi!
 
Suosikkijoukkue
IFK
Modet sitte poistaa jos menee jonku pykälän vastaisesti, mutta mulla oli ylimääräisenä tollanen punainen huppari, koko XL.

Oon 178cm ja nyt ku jonku verran oon laihtunut niin tuo vaan on liian iso.

Edit: ei enää tarjolla
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on tuollainen huppari punaisena ja se on kokoa M. Olen vähän alle 180 cm pitkä ja hoikkavartaloinen, ja toi rotsi on mulle just sopivan kokoinen. Keskivartalosta se on hupparimaisen väljä, hihat voisivat olla vähän pidemmät, koska nyt ne meinaavat vetäytyä taakse, kun nostaa kädet ylös - esim. tuulettaessaan Rödan maalia Nordiksella. Sen perusteella sanoisin, että kokoluokitus on melko väljä, mutta jonkun toisen mielestä ehkä ei. Omani ostin aikanaan Stockalta. En tiedä, onko noita vielä myynnissä urheilukaupoissa, jos ei KSB-Sportiin ehdi sovittamaan.

Asiasta toiseen: kuka idiootti tämän kasvomaskin on suunnitellut? Eihän tuo ole lähelläkään IFK:n punaista, vaan muistuttaa aivan liian suuressa määrin sen toisen tamperelaisjengin väriä, tosin myös Edmontonin väriä. Suunnittelija vois lähtee meneen vielä, kun ehtii.

 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Modet sitte poistaa jos menee jonku pykälän vastaisesti, mutta mulla on ylimääräisenä tollanen punainen huppari, koko XL ja muutaman kerran käytetty eli siisti. Eikä ois kallis. Pk-seutu/ Länsi-Uusimaa.

Oon 178cm ja nyt ku jonku verran oon laihtunut niin tuo vaan on liian iso.
No ei luulisi olevan sääntöjenvastaista edistää fanituotteiden päätymistä käytettäviksi kaapeissa seisottamisen sijaan. Sitä tässä yritän juurikin itse välttää, että en ostaisi tuotetaa joka maksaa mansikoita, mutta päätyy vain hyllyn täytteeksi vaikka olisikin ihan pirun siisti käyttää. Itse olen 182 cm, ja valitettavasti juuri nyt hiton hyppykuppa saanut taas massaa persiille ja keskivartalolle kertymään kun liikuntakin on tuon vuoksi ollut telakalla.


Tästäkään huolimatta en halua sen olevan puolijoukkutelttakaan, ja hihojen olevan alati rullalla tai laahaavan maata, niin kiva saada vähän käsitystä sieltä, että millä koolla uskaltaa mennä, koska se ns "idiootivarma" koko XL on näemmä listalta kadonnut.

Kiitos sinullekin vastauksestasi, ja pahoitteluni jos fanituotteen eteenpäin myynti tällä palstalla osoittautuu kielletyksi, sillä sehän on mitä parasta toimintaa, ja juurikin mielestäni näihin foorumeihin erittäinkin sopivaa.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
En tarkoita tätä kritiikkinä, mutta itselle vähän kalskahtaa korvaan nämä virtuaalimatsit mihin pitäisi lahjoittaa.
Siksi tänne kirjoitan että mun mielestä paras tapa tukea seuraa on pukea punaista päälle ja pitää IFK katukuvassa ostamalla fanituotteita, kyllä niissä ihan hyvä kate on että seuralle tulee hyvä mieli kuten tuotteen ostajallekin.

Mutta joo, hyvä että on monia tapoja muistaa ja jokainen löytää oman tapansa tukea organisaatiota vaikeiden aikojen yli.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Jupe , paras tapa on nimenomaan ostaa virtuaalituotteita, koska niistä fyrkat saa suoraan seura ja muutenkin niissä kate on huomattavan paljon parempi kuin fanikamoissa. Tietysti myös KSB tarvitsee tuloja ja aina on hyvä hetki ostaa fanituotteita ja pukea punaista päälle. Ei kuitenkaan sovi unohtaa sitä faktaa, että HIFK ei saa fanituotteista koko katetta itselleen, vaan ainoastaan tietyn osuuden. KSB ottaa oman katteensa välistä, kuten kuuluukin, sillä heillähän se suurin riskikin on. HIFK siis tavallaan minimoi riskit ja tietoisesti pienentää tulojaan ulkoistamalla fanituotemyynnin KSB:lle. Joku voisi sanoa, että se ei ole kovin fiksua. Joku toinen taas ajattelee, että pääomaa ei ole sidottu kiinni tavaraan ja fanituotteista vastaavaan henkilöstöön. Molemmissa on puolensa ja toivottavasti HIFK on oikeasti laskenut, mikä on seuralle kannattavinta ja miksi.

Mutta huonoa tapaa tukea seuraa ei olekaan, kunhan seura saa siitä itselleen rahaa. Fanien ostamilla Telian pelipasseilla kun ei laskuja ja palkkoja makseta.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Onko HIFK kannatus lippujen myynti lopetettu!? Pitäisi perheen pienemmille hommata. Hallilla taitaa toki olla, mutta nopealla etsinnällä en löydä netistä. Onko joku turvallisuus juttu..
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Onko HIFK kannatus lippujen myynti lopetettu!? Pitäisi perheen pienemmille hommata. Hallilla taitaa toki olla, mutta nopealla etsinnällä en löydä netistä. Onko joku turvallisuus juttu..

Siis tarkoitatko katsomossa (ja himassakin toki) heilutettavia lippuja? Jos niitä tarkoitat niin näytti olevan. Fanikamat -> muut fanikamat ja sieltä vaan selaat alaspäin. Pitää "ladata lisää tuotteita". Noi nettisivut on kyllä vähän hölmösti tehty, koska sieltä on välillä hidasta löytää tuotteita. Näytti kolmea eri heiluttelu lippua olevan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös