HIFK:n fanituotteet

  • 70 320
  • 247

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Moikka
Haluaisiko joku asiassa vähän kokeneempi autella. Mietin tuossa hommailla pojalle lahjaksi tuollaisen IFK:n aidon pelipaidan omalla nimellä ja numerolla, sillä jotenkin en kyllä osaa valita kenenkään pelaajan paitaa hänelle listalta.
Kyssärit siis kuuluu, jos jollakin monen itsellä on, että miten ensinnäkin tuon paidan koko pitäisi ajatella. Kyseessä jotakuinkin normaalimitoissa oleva 182 jässikkä. Pitääkö jotenkin huomioida mahdollisia alla olevaa vaatetusta, vai miten porukka noita on ostellut. Eli näyttäisi äkkiseltään olevan vain kolmea kokoa XL, XXL, XXXL. Mikä näistä siis mahtaisi olla sopiva, niin ettei kyseessä ole kuitenkaan teltta, vaan näyttää edes jollakin tapaa älykkäältä, jos moista mm matsiin haluaa päälleen laitella.

Kyseessä siis tämä paita:



Ja seuraava kysymys onkin se, että vaikka linkissä lukee 2018-2019, niin sivulla itsesssään lukee että pelipaita 2022-2023, joten vaikka kuvassa on hihoissa nuo turkish airlines tekstit, niin eihän vaan enää mahdollisesti tilattavassa tuotteessa moisia ole enää? Tämä siis jos joku moisen on tilannut, ja siten asiasta eenemmänkin tietää.
Kyseessä siis lienee, kuten tuossa sanotaan, täysin samanlainen -ja siten aito- pelipaita ulkonäöltään, materiaaliltaan sekä laadultaan kuin pelaajillakin todellisuudessa on?

Entäpä, miten suhtaudutaan halleilla ajatukseen, jossa paidassa on henmkilön oma nimi, eikä aidon pelaajan nimeä?

Tokihan voi olla, että tämä jää ainoastaan sellaiseksi seinäkoristeeksi, mutta hyvä kuitenkin miettiä kaikki vaihtoehdot.
Kiitoksia mahdollisista vastauksista jo etukäteen, sillä jos tässä meinaa sen tilata, niin alkaa jo olemaan kokolailla kiirus että ehtii.
Toisena vaihtoehtona olisi mahdollisesti huppari, joista tuo retro näyttäisi melko erinomaiselta vaihtoehdolta niinikään, ja siitäkin jos on kokemusta, saa heittää ajatuksia että miten tuon koko kannattaa ajatella.
 

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyseessä jotakuinkin normaalimitoissa oleva 182 jässikkä. Pitääkö jotenkin huomioida mahdollisia alla olevaa vaatetusta, vai miten porukka noita on ostellut. Eli näyttäisi äkkiseltään olevan vain kolmea kokoa XL, XXL, XXXL.
Itse olen poikasi kanssa kuvauksen perusteella samoissa mitoissa ja kaapista löytyy XL-koon aito pelipaita. Sekin sen verran väljä, että alle mahtuisi paksumpikin takki.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Moikka
Haluaisiko joku asiassa vähän kokeneempi autella. Mietin tuossa hommailla pojalle lahjaksi tuollaisen IFK:n aidon pelipaidan omalla nimellä ja numerolla, sillä jotenkin en kyllä osaa valita kenenkään pelaajan paitaa hänelle listalta.
Kyssärit siis kuuluu, jos jollakin monen itsellä on, että miten ensinnäkin tuon paidan koko pitäisi ajatella. Kyseessä jotakuinkin normaalimitoissa oleva 182 jässikkä. Pitääkö jotenkin huomioida mahdollisia alla olevaa vaatetusta, vai miten porukka noita on ostellut. Eli näyttäisi äkkiseltään olevan vain kolmea kokoa XL, XXL, XXXL. Mikä näistä siis mahtaisi olla sopiva, niin ettei kyseessä ole kuitenkaan teltta, vaan näyttää edes jollakin tapaa älykkäältä, jos moista mm matsiin haluaa päälleen laitella.

Kyseessä siis tämä paita:



Ja seuraava kysymys onkin se, että vaikka linkissä lukee 2018-2019, niin sivulla itsesssään lukee että pelipaita 2022-2023, joten vaikka kuvassa on hihoissa nuo turkish airlines tekstit, niin eihän vaan enää mahdollisesti tilattavassa tuotteessa moisia ole enää? Tämä siis jos joku moisen on tilannut, ja siten asiasta eenemmänkin tietää.
Kyseessä siis lienee, kuten tuossa sanotaan, täysin samanlainen -ja siten aito- pelipaita ulkonäöltään, materiaaliltaan sekä laadultaan kuin pelaajillakin todellisuudessa on?

Entäpä, miten suhtaudutaan halleilla ajatukseen, jossa paidassa on henmkilön oma nimi, eikä aidon pelaajan nimeä?

Tokihan voi olla, että tämä jää ainoastaan sellaiseksi seinäkoristeeksi, mutta hyvä kuitenkin miettiä kaikki vaihtoehdot.
Kiitoksia mahdollisista vastauksista jo etukäteen, sillä jos tässä meinaa sen tilata, niin alkaa jo olemaan kokolailla kiirus että ehtii.
Toisena vaihtoehtona olisi mahdollisesti huppari, joista tuo retro näyttäisi melko erinomaiselta vaihtoehdolta niinikään, ja siitäkin jos on kokemusta, saa heittää ajatuksia että miten tuon koko kannattaa ajatella.
Mihinkään muuhun en osaa auttaa, mutta kyllä hallille kehtaa mennä paidassa, jossa on oma nimi tai lempinimi. Numero voi vaikka olla syntymävuosi tai ikä tai suosikkinumero.
Jotkut näyttävät pitävän talvipakkasilla takin alla, toiset taas takin päällä, ts. väljyyttä kannattaa harkita senkin mukaan.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@tommy36 , minä kuulun siihen ihmisjoukkoon, jonka mielestä aitoon pelipaitaan kuuluu kirjata vain sellaiset nimet, jotka ovat sopimuksen seuraan saaneet. Tosin mä kelpuutan itselleni vain GW:t muutenkin.

Mun mielestä sun kannattaisi kysyä pojalta suoraan asiasta tai hankkia vaikka lahjakortti. Tällöin hän saa juuri sen pelaajan tai itse suunnittelemansa paidan kuin haluaa. Kysymyksessä on kuitenkin kohtuullisen iso rahasumma, joten olisi harmillista, jos tulkitsisit tilanteen väärin. Vaikka ajatus on tärkein, tarkoitus lienee kuitenkin se, että paitaa myös käytetään.
 

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos kaikille vastauksista. Mä tosin itse kanssa suhtaudun vähän väljästi asiaan, ja koen että fanillakin voi olla oma nimensä paidassa, ja se voikin olla hineo muisto mm jostakin iästä. Kaveri mm sai -muistaaksni 50- lahjaksi- aidon paidan omalla nimellä ja numerolla 50, ja oli kyllä musta upea lahja ikänäs IFK:ta kannattaneelle.

Mutta toki (ainakin vähän) ymmärrän myös tämän vähän tiukemman suhtautumisen asiaan noin henkilökohtaisella tasolla. Tosin nimellähän on pelattu IFK:n junnuissa aikanaan, joten jos sillä voi vähän saada helpotusta mahdollisesti liiankin tiukkaan pyhyyteen sen paidassa olevan nimen suhteen. (Hymiö).
 
Viimeksi muokattu:

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
minä kuulun siihen ihmisjoukkoon, jonka mielestä aitoon pelipaitaan kuuluu kirjata vain sellaiset nimet, jotka ovat sopimuksen seuraan saaneet. Tosin mä kelpuutan itselleni vain GW:t muutenkin.
Minä olen jo parin kauden verran kulkenut paidassa jossa on omasta sukunimestä aikoinaan
leikkimielisesti väännetty muunnos, eli fiktiivinen tsekkiläisvahvistus joka ei kuitenkaan koskaan
pelannut IFK:ssa, sain sen merkkipäivänä vaimolta lahjaksi.

Joku etsi silloin kuumeisesti hockey.db:stäkin sitä kaveria, mutta eihän sitä ollutkaan
olemassa kun kaverin näppiksellä. Tämä tapahtui silloin Penan aikaan kun meillä oli
jatkuvasti näitä tsekkejä, mutta legenda jäi elämään.

GW:n hankinta on kuitenkin suunnitelmissa, sellainenkin on hyvä olla garderoobissa.
Yksi todella retro fanipaitakin löytyy, mutta se on tällaiselle keski-ikäiselle ukkelille jo
vähän pinkeä, silloin 1998 kun sen sai oli vähän solakampi. Tunnearvo on valtava koska
Sakke Lindfors heitti sen katsomoon 11.4.1998, ja satuin olemaan se onnekas joka nappasi
sen itsellleen.
 
Viimeksi muokattu:

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ei ole ilmeisesti tänä vuonna ilmapalloja vapuksi myynnissä.

Kun Tuija lopetti, loppuivat joulunalusmyynnit ja nyt sitten perhana vappupallotkin - mitä vielä?
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Vappupallojen tilalle voi tilata HIFK aiheisen äitienpäiväkakun. Tuet samalla Edarien junnutoimintaa:
 

Stadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole ilmeisesti tänä vuonna ilmapalloja vapuksi myynnissä.

Kun Tuija lopetti, loppuivat joulunalusmyynnit ja nyt sitten perhana vappupallotkin - mitä vielä?
Kieltämättä on tullut huomattua Tuijan puuttuminen. Useasta tuotteesta saanut vastaukseksi: toimitus vaikeuksia, kun eivät ilmeisesti saa tilatuksi tuotteita. Lisäksi mm. Hifk muovikassit ovat olleet varmaan vuoden loppu… toimitus vaikeuksia.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ei ole ilmeisesti tänä vuonna ilmapalloja vapuksi myynnissä.

Kun Tuija lopetti, loppuivat joulunalusmyynnit ja nyt sitten perhana vappupallotkin - mitä vielä?
On palloja instagramin mukaan alehintaan.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Miten IFK Shop toimisi tilanteessa, jossa joku on varannut ja maksanut game worn -paidan, mutta ei kauden aikana sitä kerkeä saamaan. Ja pelaaja siirtyy muualle kauden jälkeen.
Pelaajahan pelaa varatulla paidalla joko siihen asti, että tulee toinen varaus tai vaihtoehtoisesti kauden loppuun.
Pohdin, että kannattaisiko shopin luovuttaa paita mahdollisimman nopeasti, jotta kukaan ei jää ilman.
Ymmärtääköhän kukaan mitä ajan takaa.
Entäpä jos pelaaja haluaisi pelaamansa paidan muistoksi.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Miten IFK Shop toimisi tilanteessa, jossa joku on varannut ja maksanut game worn -paidan, mutta ei kauden aikana sitä kerkeä saamaan. Ja pelaaja siirtyy muualle kauden jälkeen.
Pelaajahan pelaa varatulla paidalla joko siihen asti, että tulee toinen varaus tai vaihtoehtoisesti kauden loppuun.
Pohdin, että kannattaisiko shopin luovuttaa paita mahdollisimman nopeasti, jotta kukaan ei jää ilman.
Ymmärtääköhän kukaan mitä ajan takaa.
Entäpä jos pelaaja haluaisi pelaamansa paidan muistoksi.
Minulle kävi näin ennen viime kauden alkua ja IFK Shop lähetti minulle Turusen game worn- Kärpät-paidan.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Minulle kävi näin ennen viime kauden alkua ja IFK Shop lähetti minulle Turusen game worn- Kärpät-paidan.
Tämä olisi pelipaitojen kerääjälle erinomaista.
Kai ne oikeasti tarjoaa jonkun muun paitaa sitten, vaikkei se ole sitä mitä on ostettu.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulle kävi näin ennen viime kauden alkua ja IFK Shop lähetti minulle Turusen game worn- Kärpät-paidan.

Mulle kävi Connor McDavidin kanssa samalla. Olisin toki mieluummin ottanut Connorin HIFK GW:n, mutta Oilerskin oli tyhjää parempi. Myin sen eBay:ssä ja ostin halpaa valkoviiniä koko rahalla. Ja koska halpaa, sitä on riittänyt ja olen viihtynyt otteluissa ja mulla on ollut posit taulussa.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Mulle kävi Connor McDavidin kanssa samalla. Olisin toki mieluummin ottanut Connorin HIFK GW:n, mutta Oilerskin oli tyhjää parempi. Myin sen eBay:ssä ja ostin halpaa valkoviiniä koko rahalla. Ja koska halpaa, sitä on riittänyt ja olen viihtynyt otteluissa ja mulla on ollut posit taulussa.
Montako sataa litraa on vielä jäljellä? Aika pitkään saisi kyllä pienissä ranskalaisissaan pyöriä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Montako sataa litraa on vielä jäljellä? Aika pitkään saisi kyllä pienissä ranskalaisissaan pyöriä.

Noin 743 sataa litraa. Tai tuhatta. Mutta se on vain arvio. Varmaan te sitten huomaatte, kun kaikki in loppu-slut.
 

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten IFK Shop toimisi tilanteessa, jossa joku on varannut ja maksanut game worn -paidan, mutta ei kauden aikana sitä kerkeä saamaan. Ja pelaaja siirtyy muualle kauden jälkeen.
Pelaajahan pelaa varatulla paidalla joko siihen asti, että tulee toinen varaus tai vaihtoehtoisesti kauden loppuun.
Pohdin, että kannattaisiko shopin luovuttaa paita mahdollisimman nopeasti, jotta kukaan ei jää ilman.
Ymmärtääköhän kukaan mitä ajan takaa.
Entäpä jos pelaaja haluaisi pelaamansa paidan muistoksi.
On tuossa se kolmaskin mahdollisuus. Ostaja saa paidan heti kun uusi on teetetty. Näin itse toimin en rupea odottamaan. Sitäpaitsi näinhän tehdään suosituimpien paitojen kanssakin. Tietääkseni Grandlundin ja Villen paidat olivat niin suosittuja että pelasivat vain erän per paita.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
On tuossa se kolmaskin mahdollisuus. Ostaja saa paidan heti kun uusi on teetetty. Näin itse toimin en rupea odottamaan. Sitäpaitsi näinhän tehdään suosituimpien paitojen kanssakin. Tietääkseni Grandlundin ja Villen paidat olivat niin suosittuja että pelasivat vain erän per paita.

Onko siellä valikossa sellainen mahdollisuus? Tiedän, että suosituimpien paitojen osalta (esim. Lädä tällä kaudella) paidan saa nopeastikin, mutta mikäli olet ainoa jonossa, voi paidan saamisessa kestää kauden loppuun asti.
Itse tilasin lopputalvesta valkoisen game wornin, sillä pelattiin koko pudotuspelit ja paidan noudin viime viikolla. Jos kyseinen pelaaja lähtee IFK:sta kesän aikana ja jonossa on näyttäisi olevan jengiä, niin miten shoppi silloin toimii.
Siitä tämä kaikki pohdinta lähti.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko siellä valikossa sellainen mahdollisuus? Tiedän, että suosituimpien paitojen osalta (esim. Lädä tällä kaudella) paidan saa nopeastikin, mutta mikäli olet ainoa jonossa, voi paidan saamisessa kestää kauden loppuun asti.
Itse tilasin lopputalvesta valkoisen game wornin, sillä pelattiin koko pudotuspelit ja paidan noudin viime viikolla. Jos kyseinen pelaaja lähtee IFK:sta kesän aikana ja jonossa on näyttäisi olevan jengiä, niin miten shoppi silloin toimii.
Siitä tämä kaikki pohdinta lähti.

Jos paitoja ei ole eikä enää tule, ei paitaa tietenkään saa ja rahat palautetaan. Mulla on kokemusta siitä, että olin pitkään ainoa jonossa ja sain paidan muistaakseni joulutauolla. Tästä tosin jo n. vuosikymmen, -ish. Eihän tällaisissa tilauksissa oikein voi olla mitään takuuta, mutta uskoisin, että kaikki varatut paidat pyritään kyllä toimittamaan.

Itse olen sitä mieltä, että GW on GW ja sillä on arvoa, että paidalla on pelattu. Mitä enemmän, sitä ”aidompi”.

Tässä lisätietoa pelipaidoista yleisesti. Muutaman vuoden vanha juttu, mutta tuskin on asiat kovasti muuttuneet.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Jos paitoja ei ole eikä enää tule, ei paitaa tietenkään saa ja rahat palautetaan. '

Juu ei tietenkään saa. Omasta mielestäni olisi järkevämpää toimittaa paita ASAP, kun tilaus tulee eikä odottaa sitä seuraavaa varausta.
Tällöin vältyttäisiin (varmasti harvinaisilta) tilanteilta, joissa paidan ostanut asiakas jää ilman paitaa.
Mutta tämä tästä tällä erää.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös