Tulevan kauden Joukkue. Onko se mestarisuosikki? Ei. Onko sillä mahdollisuus? On,niinkuin jokaisella liiga joukkueella.
Hätäisimmät tässäkohtaa kelailevat,mutta ne realiteetit !
Niin. Ne realiteetit. Mä näen, että tämä joukkue on kasattu järkevämmin pitkään aikaan. Edelliskauden riskinotto ei kannattanut se oli virhe ja siitä maksetaan. Syitä virheeseen on monia, mutta mulle yksi selkein oli kiire ja pakko voittaa mestaruus nyt heti (=odoteltu riittävästi).
Mutta joukkueesta.
Jos mä saisin päättä niin tohon lisättäisiin kaksi nuorta, jotka yrittävät siipiään nyt isonmeren tuollapuolen. Toivotaan, että toinen edes jäisi. Maalivahtipuolella tiedetään, ettei Elias ole liigakelpoinen vielä ,joten riippuen Vinnin kuntoutumisen kestosta on maalivahti varmasti hankinta listalla.
Tolla joukkueella on enemmän potentiaalia Peltosen alaisuudessa, kun edellisellä. Edellinen oli ns. valmis.
Tämä on joukkue jonka kanssa työnteosta on hyötyä.
Edellisen joukkueen ns nimilista oli sellainen, että kukin vuorollaan saattoi odotella, että, jos mä en hoida niin toi voi hoitaa.
Nyt, kun joukkueelle ei lyödä odotusarvoa niskaan( paineita nyt toki aina) uskon, että kausi on positiivisempi, kun 22-23, joka on ollut paras tähän astisista.
Oma arvio:Runkosarja sijoitus 3-4
Oma arvio: Taponen liigan nro1 maalivahti.
Boikoteista ja muista sanon, että mä olen henkilökohtaisesti ylpeä tän seuran kannattajista, ettei meillä hylätä tai kannateta ainoastaan menestyksen perustella.
Meillä kannattajat on ja pysyy.Se ei voi olla huono asia.
Seura on hieno yli laji rajojen.