No ihan miten vaan haluat asian olevan. Minä tulkitsin asian puheista nyt siten, että mitään tavoitteita ei urheilullisesti aseteta, ja että se "brändi" edellä mennään ja urheilu on nyt jälleen se toisarvoinen asia, joka sitten tulee jos on tullakseen.Noniin, ensin oli IFK:n omalla suulla ilmoitettu, ja sitten olikin vain oman mielikuvituksen tuotetta. Ei mitään henkilökohtaista, itse vain tykkään pysyä faktoissa jos väitetään että jotain on sanottu vaikka totuus onkin jotain muuta, tässä tapauksessa omia johtopäätöksiä. Mun mielestä voisi ilmaista sen myös kirjoituksessakin että on omia johtopäätöksiä, koska noin kirjoitettuna se näytetään faktana.
SInä tulkitsit jotenkin muuten, ja keskutelua edistäksesi valitsit sitten tällaisen linjan. Tämä asia siis ok.
Eittämättä täällä tulee ajoittain vähän ristiitaisikain kommentteja itse vähän kultakin, mutta ainakaan itse en ihan kauhestai siihen viitsi puuttua. Mutta ymmärrän ajatuksesi, että lähestyt asiaa kulmasta, jossa on tärkeämpää olla (ainkain kuvitella niin) olevansa oikeassa kuin onnellinen.
Minä itse henkilökohtaisesti jostakin aiemmasta Eskolan avautumisesta tulkitsin asian kuten yllä totesin, ja näin ollen yhdessä tehtyjen valintojen kanssa tulin johtopäätökseen, jossa IFK luopuu isommista urheilullisista tavoitteista jonka myötä en itse katso tuotteen olevan tässä kohtaa sellainen josta enää aikoisin maksaa.
Eli kohdallani nyt tässä kohtaa tulee ne teot ensin. NIin ihan sen joukkueen, kuin sen organisaationkin alkaen aina siitä valmentajasta, jonka kanssa paskoista näytöistä huolimatta päätettiin jatkaa jostakin syystä.
Ai niin, ja unohtui todeta, että minulle se tässä kohtaa edustaa faktaa, koska näin olen puheet tulkinnut. Voi siis alkaa ammatti-ihminen käyttämään selko suomea, jos se ei muuten näin tyhmälle aukea, että tarkoitettiinkin jotakin muuta, tai tarkoituksellisesti mentiin tulkinnanvaraisuukisen taakse piiloon, jota pidän siis ihan yhtä kyvyttömänä toimintana kuin joukkueen viimekautisia valmennusesityksiäkin. Sinulle se ei ehkä ole faktaa, koska tulkitset omalla tavallasi asioita joissa tulkinnan varaa on.
Konkreettiseksi se muuttuu kuitenkin vasta kun aletaan näkemään mitä siellä oikeasti puuhataan, ja alkaako sitä urheilulliseen menestykseen toiminta suuntautumaan. Voitaneen siis sitten vaikkapa kompromissina todeta, että IFK:n toiminnan ytimestä ei sitten tullut ulos yhtään faktaa, vaan perinteistä jorinaa jonka lopputulemasta ei tiedä kukaan, että mitä sieltä tulee ja mihin oikeasti pyritään, saati mitä siellä oikeasti on tehty ja mikä on taas kerran keksittyä tarinaa sidosryhmille. Sisällötään siis melko heikkoa, koska töihin aletaan, mutta mihin pyritään ja miten se tehdään, niin siitä ei ota pirukaan selkoa.
Mutta itse nyt sitten vaikkapa toimarin jorinoista tein johtopäätöksen, että jo nyt heti kauden alusta antaa näytöt siitä, että miten ottelusta rakennetaan sellainen nykyaikainen viihdetapahtuma, joten mielenkiinnolla toki odotan, että onko siellä muutakin kuin se perinteinen kentälle luistelu selostuksen möykätessä nimiä.
Katsotaan siis mielenkiinnolla että realisoituuko tämä puhe teoiksi. IFK:n kohdalla en enää usko mitään ennen kuin näen omin silmin, ja nyt en ainakaan toistaiseksi näekään, sillä tuotteen ostan vasta kun sieltä tulee viesti sidosryhmille, joihin siis koen kuuluvani, että nyt ollaan tosissaan ja työnnetään vaikkapa se Nybondas eläkkeelle sieltä sotkemasta asioita.
Viimeksi muokattu: