Et kai viittaa minuun? Olen kritisoinut Pikkaraisen palkkaamista alusta lähtien ja toivonut Ahokasta meille jo vuosia. Mikä siinä on jälkiviisastelua? Vai tarkoitatko, että Ahokas on Pikkaraista parempi valmentaja mutta se oli nähtävillä vasta viime kaudella? Kaiken kaikkiaan tämä on todella omituinen keskustelu.
Missasit ilmeisesti tuon viestini, jossa pahoittelin jos. viestisi ei ollut jälkiviisautta. Edelleen pahoittelen jos kerran olet tosiaan jo 18-vuotiaiden kisoista toivonut Ahokasta meille. Itse olin niiden floppi 20-kisojen jälkeen ukosta vähän mietteliäs.
Tällä palstalla on esiintynyt runsaasti tuota jälkiviisautta nimenomaan Pikkarainen keissin kohdalla. Se alkoi ehkä vain kyllästyttämään, koska tää vain kiertää kehää. Ehkä tämä oli vähän nyhjää tyhjästä keskustelu , koska arvostan myös
@-Kantor- mielipiteitä paljon.
Mutta Stadi on vaikea paikka pärjätä. Niin koutseilla kuin pelaajilla. En osaa syyttää Salmelaista koutsivalinnasta jos katsoo missä tilanteessa nämä koutsit olivat lokakuussa 2018. On myös mahdoton tietää olisiko Ahokas onnistunut noin runsaiden loukkaantumisten kanssa? Toisen joukkueen tilanne on kuin toinen ulottuvuus.
En ole vielä päättänyt onko Pikkarainen hyvä vai huono. Pelaajat tuntuu tykkäävän hänestä ja arvostavan. Se mitä on sattunut törmäämään pelaajiin: Sallinen, J.Keränen, Varakas, Jääskä, Winberg yms. niin arvostavat ja antavat synninpäästön viime kaudesta. Viesti oli sama mitä Turunenkin sanoi haastattelussa: kunnon ketjuharjoittelu oli aika mahdotonta noilla poissaoloilla ja koko ajan oli sellainen kuntouttamisen fiilis. Joutu pelissä aina vähän arvailemaan, että kenen kanssa pelaa ja pelit meni opetteluksi eikä ”flowhon”.
Toivon, että me ei olla nähty Pikkaraisesta vielä kaikkea mitä voitaisiin saada. Siitä ei toki ole takeita, mutta vastoinkäymiset myös usein kasvattavat. Ehkä ne kasvattavat myös Pikeä.
Katsellaan. Toivottavasti saadaan pelata kausi edes jotenkin täysimääräisenä.