@Ishmael se on joo vähän haastava väitellä näistä, kun voi nähdä pelaajat eri tavalla.
Itse näen, että sekä Dykillä, Jääskällä ja Nordgrenilla on jo ensi kaudella mahdollisuus breikata ykköskorin jätkiksi. Ja uskon näiden kaikkien kolmen nousevan sellaiseksi. Täydellistä kakkoskorin kamaa siis.
Tallbergin potentiaali on juurikin sitä hyvää ykköskorin paikkoa. Samaa mieltä, että loukki saattoi olla iso.
Petrellin heitin mukaan viime kevään takia. Toivon, että Piken systeemi sopii Lennulle hyvin ja nähdään uusi Lennu tällä kaudella.
Myllylä taas on jo ihan eri kaliiberin lahjakkuus kun joku Hämäläinen. Siksi juuri todella hyvää kakkoskerrosta.
Pakistossa kakkoskerrosta edustaa Teräväinen, Laakso ja Motin. Ei ehkä ihan vakuuttava, muttei heikkokaan. Kangen en usko hirveästi pelaavan. Ja sinne alakertaan toki varmuudella tulee joku kundi.
Kaiken kaikkiaan mun mielestä toi on tosi hyvä kakkoskerros. Paras vuosiin ja parempi kuin muilla jengeillä.
Mutta syksyllähän se nähdään.
Edit. Ja Keräseen mulla on niin iso mancrush viime kevään jälkeen, että pidän sitä aivan loistokkaana kakkoskerroksen jätkänä. En vaihtaisi moneen ”duunariin”, en ehkä kehenkään tässä sarjassa.