HIFK - Kärpät Pe 19.11.2004

  • 105 476
  • 1 026
Tila
Viestiketju on suljettu.

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Onkohan tämä Nylander juttu karannut vähän käsistä.

Ajatelkaapa nyt rauhassa mistä tässä nyt puhutaan. Pari kundia on nostamassa syytettä Nylanderia vastaan ja maksimi rangaistus tulee olemaan pikkasen sakkoa ja ehkä muutama sata egeä korvauksia, eikä mitään muuta.

Jutustelu vaikuttaa samanlaiselta kun pikkupojat tallovat pihakukkia ja vanhapiika huutaa pojille ikkunasta soittavansa poliisit. Tosiasia näyttää kuitenkin olevan se, että kundit eivät ole pulmusia tilanteessa ja luulevat pelottelevansa Nylanderia haasteella. Vahvasti uskon, että lopputuloksena tulee olemaan nahkapäätös ja kumpikin osapuoli sakotetaan ja kundit saavat pienen korvauksen mustelmasta.

Se tietysti tulee olemaan se paras seuraus, että ne pleksi ovat aina paikallaan.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti hull16
Onkohan tämä Nylander juttu karannut vähän käsistä..

Voi olla. Mutta hassua on se, että Harkins vähän uhoaa dumarille, hän saa heti 5 minsaa + ottelurangaistuksen ja kympin ja sitä kautta ilmeisesti kahden ottelun pelikiellon. Kun Nylander uhoaa katsojalle ja lyö häntä kohti mailalla (osuen tai osumatta), Upi kiirehtii olemaan näkemättä mitään ja Nylanderi ei tietenkään saa edes kakkosta kolttosestaan.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti cobol
Voi olla. Mutta hassua on se, että Harkins vähän uhoaa dumarille, hän saa heti 5 minsaa + ottelurangaistuksen ja kympin ja sitä kautta ilmeisesti kahden ottelun pelikiellon. Kun Nylander uhoaa katsojalle ja lyö häntä kohti mailalla (osuen tai osumatta), Upi kiirehtii olemaan näkemättä mitään ja Nylanderi ei tietenkään saa edes kakkosta kolttosestaan.
Mikä on opetus, kannattaa katsoa kenen koskemattomuutta loukkaa, eikö niin.
En todellakaan hyväksy Nylanderin tekoa, mutta Nylanderhan ei voinut saada tuosta mitään jäähyä, koska tuomaristo ei voinut sitä nähdä, koska peli oli käynnissä samaan aikaan.

Uskon, että asian käsittely liigassa on vielä kesken ja asia varmasti pitkittyy jos homma ei ole tarttunut nauhalle.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kuka näistä nyt ottaa selvän.
Tuossa Kalevan jutussa Nylander kertoo olleensa peloissaan ja toisaalla silmännäkijät kertovat kuinka hän haastoi kaksikkoa tappeluun.
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Mm. tällainen pätkä löytyy tuolta kalevan linkistä.

"He olisivat halunneet tapella kanssani ja koska paikalla ei ollut yhtään järjestysmiestä, olin peloissani ja järkyttynyt. Tällaista ei saisi tapahtua koskaan", Nylander painottaa.

Se mikä itseäni ihmetyttää on Nylanderin käytös tämän episodin aikana. Hän heitti kypärän jäähyaition lattialle ja ns. haastoi nämä miehet. (Tämän tilanteen näin jo itsekin)
Aika kummallista käytöstä pelästyneeltä ja järkyttyneeltä mieheltä. Toki kaikkihan me reagoimme yksilöllisesti vaaratilanteissa ja ehkä tämä oli Nyllen tapa, tiedä häntä...

Mielenkiintoista kuitenkin nähdä mikä on episodin lopputulos, vaikka se melko suuret mittasuhteet onkin jo saavuttanut, ainakin täällä...

Edit: Mixu näköjään jo pohti samaa...
 
Viimeksi muokattu:

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kalevan jutussa "puolueeton" otteluvalvoja toteaa: "Juttelin itse Nylanderin kanssa, hän on todellinen herrasmies, eikä ikinä syyllistyisi moiseen". Kaisla on ollut remmissä jo 70-luvulta asti, joten kyllä tämän suuntainen toiminta on hallussa yhtä hyvin kuin muilla aikalaisillaan. Ällöttävää vaan, että nykypäivänä suomessa tuollaisia ei naureta ulos jo hallin kynnyksellä.

SM-liigan pääkonttorissa on viikonlopun aikana ristitty sormet sekä jalat toivoen, ettei Ilta-Pulu tai se toinen revitä lööppiä tästä.

Tässä mitataan SM-liigan munat. Kumpi on tärkeämpää, liigan maine vai se, että katsojat ovat turvassa hallissa. Jos tämä oli sattunut änärissä, penalttia tulisi todella isolla kädellä.

Veikkaan, että mikäli tämä on lööpissä huomenna, tulee about 10 peliä ja jos ei, niin ei sitten mitään. Itse antaisin 20 peliä osui tai ei, räittiin tai ei.

Onko muuten niin, että tämä ei ole millään videolla?
 

zone55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyseinen tilanne on mielestäni monen satttuman summa, jonka pääsyyn voi vierittää järjestäjälle, joka ei voinut taata työntekijälle työrauhaa. Mihin työrauhan häirintä oikeuttaa on eri asia. Suomessa se ei oikeuta ainakaan lyömään takaisin. Itseä, lähimmäisiä ja kavereita ei täällä saa fyysisesti puolustaa. Jos naistasi raiskataan ja vedät raiskaajaa kunnolla lättyyn saat tuomion jos raiskaaja niin haluaa.

Mutta miettikääpä jokainen omalle kohdalle. Jos joku tulee räkimään (tämän olen omilla silmilläni nähnyt E6 katsomosta Case Nylander tapauksessa) niskaan ja kommentoimaan jotain niin voimakasta (en kuullut mitä) että tähtipelaaja jonka profiilin omaavia pelaajia me tänne haluamme tulevan ja jotka nostavat tämän liigan arvoa, kuumenee noin paljon, mikä olisi reaktiosi?

Naurettavaa toimintaa kyseisiltä tyypeiltä. Tänäänhän IFK-Jokerit pelissä kyseinen pleksi oli jätetty paikalleen (eräiden kausikortti- ihmisten harmiksi) SM-liigan sääntöjen mukaisesti. Ja kuuluttaja kehotti ihmisiä käyttämään soveliasta kieltä koska lapsiakin on paikalla. Siinä faktat jotka olen omin silmin ja korvin havainnut.

edit: pientä selvennystä
 
Viimeksi muokattu:
Jaa että on Nylander pelännyt. No siltähän se vähän näyttikin. Kypärä pois ja käsillä näytetään, että antaa tulla vaan. Jollain tavalla menee usko Nylanderin puheisiin, kun jo ensimmäinen näkemäni lause on täyttä paskaa. Jos on niin idiootti, että yrittää keksiä tuollaista tekosyytä tilanteeseen, jolla on kuitenkin 5000-6000 silminnäkijää todistamassa, että Nylander ei ollut yhtään pelokkaan näköinen. Syyttää toista vielä sylkemisestä, jota on todella vaikea todistaa, jos ei ole silminnäkijöitä. Tässä tilanteessa ei taida kovin montaa löytyä. Jos sieltä jotain on tullut, niin ymmärrän jo paremmin, mutta kyllä ammattimiehen pitäisi pystyä hoitamaan homma jollain muulla tavalla.

Miksi Jalonen ei sitten pyytänyt aikaisemmin jo pleksiä siihen taakse, jos kerran ensimmäisessä erässä jokaisessa Kärppäjäähyssä oli ilmassa samanlaista?

Toivottavasti asia saadaan tutkittua perinpohjin ja asiat selvitettyä niin, ettei Suomi-kiekko koe taas yhtä "skandaalia".

edit: lisäys ja pientä viilausta
 
Viimeksi muokattu:

Kasatonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, San Jose Sharks
Kävi juuri niinkuin pelkäsin:

- Iltalehdet hieroo kintaitaan
- Juristit saa kinkkua leivän päälle
- Jopa saman joukkueen kannattajat riitelee keskenään
- Jokerikärpäset pöristää paikalle, jos vaikka penalttia tulisi kun oma pelikään ei oikein kulje (jussi_j, joko seuraavassa viestissä 30?)
- Nylle antaa ämmämäisen lausunnon, suomi nauraa ja Kärppien peli menee sekaisin

En kyllä ymmärrä miksi Kärppäjohdon piti vielä lähteä tässä isottelemaan, keikuttavat vaan venettä lisää. Hetken näytti jo tosiaan siltä että odotellaan raastuvan päätös ja sitten liigalta penaltit. Siihen mennessä Nylle olisi suomenvisiittinsä jo lopettanut. Pöh.
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
En jaksa kahlata koko ketjua läpi, mutta sanonpa oman mielipiteeni.

Itse ymmärrän Nylanderin toimet täysin. (vaikka olisi käteen lyönytkin). Jos minua solvattaisiin jatkuvalla syötöllä ja päälle vielä syljettäisiin, niin luultavasti olisin itsekin valmis mailalla hieman kopauttamaan. Luulen, että niin olisi moni muukin tällä palstalla.

Mä en oikein ymmärrä miksi tämä ketju on paisunut näin suureksi. Luulisi tämän olevan selkeä tapaus. Pahoinpitely syyte ei taatusti tule menemään läpi, jos todistajat ovat nähneet myös sylkemisen jne.
 

Lare

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Kasatonov
- Nylle antaa ämmämäisen lausunnon, suomi nauraa ja Kärppien peli menee sekaisin

Kyllä. On todellakin ämmämäistä kertoa olleensa peloissaan. Tällainen on todella pöyristyttävää, sillä me miehet emme tunnetusti tunne pelkoa koskaan, emmekä toki mitään muitakaan tunteita.

Entä onko se nyt niin kummallista, että ihminen tuntee pelkoa kahden ihmisen uhkaillessa häntä, mutta nousee silti puolustamaan itseään, kun hänen fyysistä koskemattomuutta loukataan, jollaiseksi niskaan sylkemisen lasken?

Mitä tulee itse häiriköitä kohti lyömiseen, toistaiseksi esiin on tullut kaksi silminnäkijähavaintoa, joista molemmat tukevat Nylanderin lausuntoa, että hän löi ainoastaan kaidetta. Mikäli näin on todella tapahtunut, on Nylanderin toiminta ollut mielestäni, olosuhteet huomioiden, täysin ymmärrettävää.

Tästä opimme ainakin sen, että SM-Liigaotteluiden olosuhteita määrittävät säännöt eivät ole turhia. HIFKille kunnon rapsut tapahtuneesta, jotteivat vastaavat tilanteet toistu, sillä tällaiset episodit voivat jopa ratkaista tiukkoja otteluita suuntaan tai toiseen. Ainakin Nylanderin itsensä keskittymisen luulisi kärsineen tapahtuneesta.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
no voi sun...

miten helevetissä se on mahdollista että katsojat ylipäätään päästetään noin lähelle jäähyaitiota?! Tämänhän pitäisi olla varsinkin perjantaipeleissä täysin selvää. Kyllä minäkin kuumenisin jos metri yläpuolellani kännikalat solvaavat ja sylkevät. Miksi siellä onnettomassa hallissa ei voi olla pleksit paikallaan (perjantaisin) oletusarvoisesti? Muutenkin paikallaolleena voin sanoa että katsojien käytös oli puolin ja toisin paikottain ala-arvoista.

Sitä paitsi ne pleksit estäisivät myös pelaajan mahdolliset kostoiskut katsojien suuntaan. Isännille sakot tästä ja se siitä. Ei lätkäpelaajankaan pitäisi joutua pelkäämään. Kyllä siellä boksissa aika yksinäistä on jos känniset katsojat ovat kosketusetäisyydellä.
 

Pompino

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Gellner
Jos räkäisen päällesi, niin onko sinulla omasta mielestäsi oikeus lyödä minua?

Vaikka kysymystä ei minulle esitettykkään, niin totta helvetissä tyyppiä, joka räkäisee sua naamaan, on oikeus lyödä! Ja pitääkin!
Henry "The suuri" Saarihan ihmetteli kanssa joskus aikoinaan samaa saatuaan turpaan helsinkiläisessä yökerhossa.
Muutenkin vituttaa tyypit, jotka provoo ja vittuilee, ja sitten kun niillä on nenä solmussa, niin juostaan käräjille. Neiteilyä!
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Viestin lähetti Pompino
Vaikka kysymystä ei minulle esitettykkään, niin totta helvetissä tyyppiä, joka räkäisee sua naamaan, on oikeus lyödä! Ja pitääkin!
Henry "The suuri" Saarihan ihmetteli kanssa joskus aikoinaan samaa saatuaan turpaan helsinkiläisessä yökerhossa.
Muutenkin vituttaa tyypit, jotka provoo ja vittuilee, ja sitten kun niillä on nenä solmussa, niin juostaan käräjille. Neiteilyä!
Olen kyllä täysin samaa mieltä. Jos joku sylkee päällesi niin silloin on oikeus lyödä. Itse rinnasta sylkemisen lyömiseen. Yhtälailla koskemattomuutta on loukattu. Todellista neiteilyä näiltä kahdelta keski-ikäiseltä "mieheltä" tehdä edes mitään rikosilmoitusta omien tekojensa jälkeen.
 
No johan rupeaa saamaan huvittavia piirteitä tuo juttu. Kyllä jotenkin siltä tuntuu ettei tuosta mitään seuraa. Ainakaan heti.

HIFK vei odotusten vastaisesti aika täydellisen pistepotin viikonlopun kovasta kierroksesta ja mikä huolettaa on se, että tuollaiset pelit pitäisi voittaa, niin jokerien kuin kärppien. Saapa nähdä tajuaako Ara pitää Lundellin maalilla, sillä haparoinnista huolimatta, hän voitti molemmat pelit. Ja HIFK teki sen minkä piti eli kun ei vastustaja saa kiekkoa maaliin, niin laittavat itse.

Tajusin tässä viikonloppuna pelejä mietittyäni (kuten aikaisemminkin jo totesin), että luojalle kiitos HIFKsta. Se ei todellakaan pelaa kaunista kiekkoa niin kuin esim. Jokerit normaalisti. Mutta se tuo miellyttävää vaihtelua sarjaan vaikkakin välillä "omien" kustannuksella. Ja turhan tosissaan tulee välillä muutenkin seurattua. Hyvä HIFK! Voittakaa lisää pelejä. Antakaa kova vastus pleiareissa ketä vastaan sitten pelaattekaan. Pelatkaa joukkuetta, älkää tuomaria vastaan. Silmiin pistävää on vain muutamassa pelaajassa, että vaikka kuinka selvä jäähy on, niin siitä käydään tuomarille, ei sanomassa, vaan huutamassa. Ja sitten joukolla ihmetellään, kun tuomari antaa kympin tai kaksi.
Mielipide: antavat tasoitusta roimasti muille, kun viivalta puuttuu karalahti ja hyökkäyksestä Harkins tjms.

Enemmän niitä taklauksia, vaikka välillä kädet ylhäällä, ja vähemmän mussutusta. Se toimi Kärppiä vastaan loistavasti. Jokerit oli nyt muuten vähän flegmaattinen vaan se ei voittajaa himmennä.
 

Balderis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk + Edmonton Oilers
Istuin asiakkaiden kera c-katsomossa, eli tasan vastakkaisella puolella jäähyaitiota, joten hyvin näki mitä boksissa tapahtui. Nuijiahan nämä ärsyttäjät ovat. En ymmärrä heidän motiivia. Tuskin ovat Hifkin faneja edes, vaan jotain kännisiä peltiseppiä jotka ovat ilmaiset liput saaneet halliin. Mutta ihmettelen suuresti herra Nylanderin hermokontrollia. Onhan kaveri monessa sopassa keitetty ja rautainen ammattilainen. Jeff väittää että sylkeminen antaa oikeuden huitaista mailalla!? Ymmärrän että Oulun miehet puolustavat omaansa täällä, mutta joku raja sentään. Ihmettelen ettei jäähybokseja ole plekseillä tms. saatu "eristettyä" paremmin, joten iso miinus Nordikselle siitä.
Itse peli oli viihdyttävä, vaikka välillä oltiin jyrän alla pahasti. iso plussa Vopatille Kärppä-pelistä, mutta myös eilisestä Narri-pelistä. Kaveri on RAATAJA isolla ärrällä!
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Pompino
Muutenkin vituttaa tyypit, jotka provoo ja vittuilee, ja sitten kun niillä on nenä solmussa, niin juostaan käräjille. Neiteilyä!
Sellaiset fanit kuin pelaajatkin...

Noh asiasta sen verran, että Nylanderin Sveitsiin lähtö taitaa aikaistua muutamalla pelillä, joten pleksien puuttuminen on kuitenkin tässä tapahtumassa se kaikkein tärkein kömmähdys. Jos pleksit olisivat olleet paikalla, niin koko epsisodi olisi jäännyt näkemättä.
Toki Nylander olisi voinut välttää tuon kaiken, mutta kun ajattelee miten tärkeät ne "tunteet" tuossa hallissa ovat niin häntä täytyy ymmärtää ja varmasti ottaa rangaistuksen miehekkäästi vastaan, toisin kuin eräät.
 

Fireblade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Baby Beast
Viestin lähetti zone55
Mutta miettikääpä jokainen omalle kohdalle. Jos joku tulee räkimään (tämän olen omilla silmilläni nähnyt E6 katsomosta Case Nylander tapauksessa) niskaan ja kommentoimaan jotain niin voimakasta (en kuullut mitä) että tähtipelaaja jonka profiilin omaavia pelaajia me tänne haluamme tulevan ja jotka nostavat tämän liigan arvoa, kuumenee noin paljon, mikä olisi reaktiosi?
Toisen päälle sylkeminen on jo yksistään niin törkeä temppu, että ainakin minä olisin kuumentunut tuossa tilanteessa jopa Nylanderia enemmän. Se mailanisku ei olisi osunut ainakaan siihen kaiteeseen, vaan suoraan sitä katsomossa istunutta puupäätä jakaukseen.

Katsojien pitäisi olla koskemattomia lätkäpeleissä, mutta sama koskee myös pelaajia. Käsittämätöntä että se pleksi puuttui siitä jäähyaition takaa, varsinkin kun kyseessä oli vielä perjantai-illan peli, ja ottelu oli loppuun myyty.

Tämä tapaus saattaa vaikuttaa myös tulevaisuudessa jollakin tapaa, kun joku ulkomainen pelimies etsii itselleen uutta seuraa. "Hmm, missähän sitä seuraavaksi pelaisi? Älä ainakaan Suomeen mene pelaamaan, eikös siellä joskus hakattu Nylanderikin jäähyaitioon? Niin minä ainakin muistelen. Oikeudessakin taidettin tuota juttua puida monen monituista kertaa?" ;)
 

Balderis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk + Edmonton Oilers
Tämä tapaus saattaa vaikuttaa myös tulevaisuudessa jollakin tapaa, kun joku ulkomainen pelimies etsii itselleen uutta seuraa. "Hmm, missähän sitä seuraavaksi pelaisi? Älä ainakaan Suomeen mene pelaamaan, eikös siellä joskus hakattu Nylanderikin jäähyaitioon? Niin minä ainakin muistelen. Oikeudessakin taidettin tuota juttua puida monen monituista kertaa?" ;) [/B][/QUOTE]


Luuletko ihan oikeestikin että tällaista tapahtuu vaan Suomessa ja Helsingissä??? Herää jo! Luulin että Micke on ammattimies jolla hermot kondiksessa. Ilmeisesti näin ei ole?
 

Fireblade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Baby Beast
Viestin lähetti Balderis
Luuletko ihan oikeestikin että tällaista tapahtuu vaan Suomessa ja Helsingissä??? Herää jo! Luulin että Micke on ammattimies jolla hermot kondiksessa. Ilmeisesti näin ei ole?
Opettele hymiöiden merkitys ja tule sitten takaisin. Tuo loppukaneetti oli huumorilla laitettu. :D (naurava hymiö)

Viestin lähetti Balderis
Luulin että Micke on ammattimies jolla hermot kondiksessa. Ilmeisesti näin ei ole?
Olisiko itselläsi pysynyt hermot kondiksessa, jos päällesi olisi syljetty ja heitetty uhkauksia? Epäilen vahvasti. Nylanderikin on vain ihminen.
 
Viimeksi muokattu:

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Seuraavan vierasjoukkueen kannattaisi osoittaa hieman pelimieltä ja ottaa sateenvarjot jäähyaitioon. Sen alla olisi mukavan kuivaa ja saisipa vähän tunnelmaakin nostettua.

Melkosen typerää tuolta spyttaajalta nostaa syyte, noin hatarilla näytöillä. Micke näytti pelimiehen merkin ja pisti vittuillakseen vastapallon takaisin, sillä miehellä ei ainakaan raha lopu kesken oikeustaistelussa.
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Vaikka lupasin pysyä poissa niin en malta.

LOPETTAKAA JO ARVON KOLLEEGAT!

Nylanderin kimppuun ei hyökätty eikä sylkemisestä ole näyttöä (toistaiseksi).
Pleksiä ei ollut, joten on turhaa keskustella mitä olisi tapahtunut jos siellä olisi ollut pleksit. Nyt ei ollut ja tapahtuma etenee viranomaisten voimin.
Mikäli Nylander tai "häiriköt" todetaan syyttömäksi tai syylliseksi,
tai löytyykö ylipäätänsä syytteelle aihetta, jää nähtäväksi.
 

trumppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä lienee sm-liigan koko kuva. Itse matsista ei enään keskustella ollenkaan. Johtunee siitä, ettei siinä ole paljon keskusteltavaa. Nylander-episodi kerää sitten öbaut +300 viestiä.
Ihan turhaa kohkaamista koko homma. Humalaiset ärsytti ja saivat kirjaimellisesti näpeilleen. Se oli niille ihan oikein. Se vituttaa, että matsin jälkeen hurskastellaan iltakakassa yms. paskajulkaisuissa. Peli jo ohi ja lopetetaan se itkeminen.
Havainto itse pelistä. Sanotaan, ettei matseja voiteta jäähyboxista ja luulin itsekin niin, mutta taisin olla väärässä. Sekä Kärpät että Jokerit-peleissä HIFK alkoi rikkoa, otti jäähyjä jne... Näytti saavan vastustajan pelin jotenkin sekaisin ja yht' äkkiä kotijoukkue johtikin matsia. 3. erässä vain varmistelivat. Ei välttämättä mitään kaunista katseltavaa, mutta ei HIFK:n nykyrosterilla taida parempaan pystyä liigan kärkijoukkueita vastaan. Kuitenkin minusta sekä Kärpät että Jokerit ovat taitavampia joukkueita. Vinkki Aralle: jatka pleijareissa samalla taktiikalla, niin voidaan päästä pitkälle.
Toivon lopuksi, että Lundell jatkaa viikonlopun otteitaan. Saadaan mv-ongelmakin pois päiväjärjestyksestä. ...ja sitten Vihko saisi tehdä sen maalin...
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Kasatonov
Kävi juuri niinkuin pelkäsin:

- Iltalehdet hieroo kintaitaan
- Juristit saa kinkkua leivän päälle
- Jopa saman joukkueen kannattajat riitelee keskenään
- Jokerikärpäset pöristää paikalle, jos vaikka penalttia tulisi kun oma pelikään ei oikein kulje (jussi_j, joko seuraavassa viestissä 30?)
- Nylle antaa ämmämäisen lausunnon, suomi nauraa ja Kärppien peli menee sekaisin

Mikä helvetin kärpänen mä olen ja millä perusteella.

Ihmettelen vaan kauheasti miksi täällä jauhetaan paskaa epäoleellisesta. Onko oikein lyödä jos toinen räkii ... aivan sama .. nakkikioskilla.

Itse asia tässä on se, että pelaaja löi tai yritti lyödä katsojaa ja Upi odotetusti hieroo muniaan. Aivan sama vaikka nää katsojat olis kussut sen päälle. 30 otteluakaan ei olisi liikaa tästä. NBA:ssa näyttää olevan sitä munaa ja periaatteita toisin kun täällä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös