HIFK boikottiin!

  • 19 629
  • 179

Aiotko sinä osallistua IFK-boikottiin?


  • Äänestäjiä
    178

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Minut houkuteltiin viekkaudella ja väärydellä joukkueen faniksi vuonna 1967, koska mestaruuksia paukkui seuraavina vuosina niin että melkein teki mieli lopettaa koko kannattaminen :)
Nyt on ollut hiljaisempaa. Rakkaus säilyy yhä.

Minut taas vuonna 1984, hiljaista on ollut.

Siihen on niin tottunut, että ei tässä osaa mitään boikotteja viritellä.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Minut houkuteltiin viekkaudella ja väärydellä joukkueen faniksi vuonna 1967, koska mestaruuksia paukkui seuraavina vuosina niin että melkein teki mieli lopettaa koko kannattaminen :)
Nyt on ollut hiljaisempaa. Rakkaus säilyy yhä.
Tiedän tunteen, noista mestaruuksista ja myös himmeämmistä mitaleista (jotka harvemmin mainitaan). Minut vedettiin "isän maidolla" mukaan, vaikka faija ei sitten osoittautunut kovaksi penkkiurheilijaksi. Mikä oli tuo viekkaus ja vääryys, jos saan kysyä, vaikka jo kysyin? Ja oliko huijattuja useampi?
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiedän tunteen, noista mestaruuksista ja myös himmeämmistä mitaleista (jotka harvemmin mainitaan). Minut vedettiin "isän maidolla" mukaan, vaikka faija ei sitten osoittautunut kovaksi penkkiurheilijaksi. Mikä oli tuo viekkaus ja vääryys, jos saan kysyä, vaikka jo kysyin? Ja oliko huijattuja useampi?
Se oli IFK, joka minut hurmasi. Hallin tuoksu, hiki ja testosteroni, auttoivat ensi huumassa. Lopullinen tainnutus tapahtui Carl Brewerin kotkankatseen kohdatessani.
Saattaa hyvinkin olla, että saman kohtalon kokeneita on useita :)
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Se oli IFK, joka minut hurmasi. Hallin tuoksu, hiki ja testosteroni, auttoivat ensi huumassa. Lopullinen tainnutus tapahtui Carl Brewerin kotkankatseen kohdatessani.
Saattaa hyvinkin olla, että saman kohtalon kokeneita on useita :)
Minulla oli alkanut jo vähän aiemmin ja toki lopullinen niitti oli tuo Brewerin tulo. Samoihin aikoihin olin alkanut myös "yrittää" seurata NHL:ää, mitä lehdistä irti sai. Ja kyllä moni muukin asia vaikutti. Mm. kiva taukomusiikki hallissa ja monet nätit tytöt, vaikka niitä oli paljon vähemmän silloin kuin nyt. Tietysti se, että nakkeja, jätskiä ja popcornia pystyi ostamaan seisomapaikoilla, eikä tarvinnut tauolla menettää valtaamaansa paikkaa. Tuo tytöt ja taukomusiikki tuli oikeastaan vasta kausarihankinnan jälkeen, kun hallia kierrettiin tauon aikana. Nyt se on lähes mahdotonta kalja- ja ruokajonojen sekä muutettujen vessojen takia. Oh, those were the days. Ja samalla tuli myös menestystä.
 

Psykopaimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viipurin Pauke
Läpinäkyvyys! Mikä helvetin organisaatio on sellainen, joka ei kykene yksiselitteisesti ulospäin ilmaisemaan sitä, kuka vastaa mistäkin ja missä rajoissa?

Ei voi olla totta, että me fanit, jotka muuten maksetaan koko sirkus, joudutaan arvailemaan kuka tekee mitäkin ja missä kunkin position tavoitteet on.

HIFK 2024 on etäinen, aneeminen ja omaan asemaansa tyytyväinen keskikokoinen organisaatio, joka on kadottanut ymmärryksensä siitä, kuka on asiakas ja kuka palveluntarjoaja.

Tälllä kaudella en ole käynyt hallilla. En ole menossa lähiaikoinakaan, ennenkuin seura/yhtiö osoittaa omalla tekemisillään sen, että tulee tälle vuosikymmenelle. Tai vuosisadalle.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Läpinäkyvyys! Mikä helvetin organisaatio on sellainen, joka ei kykene yksiselitteisesti ulospäin ilmaisemaan sitä, kuka vastaa mistäkin ja missä rajoissa?

Ei voi olla totta, että me fanit, jotka muuten maksetaan koko sirkus, joudutaan arvailemaan kuka tekee mitäkin ja missä kunkin position tavoitteet on.
Erittäin hyvä kirjoitus! Tätä vaan alleviivaa tuo @Uncle Becker lainaama Saku Tuomisen Facebook-päivitys. Vittu mikä salaseura!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Näinköhän menee halli sittenkään sold out lauantaina kun täällä niin moni jo ilmoitti että tiistai oli viimeinen kerta hallilla ennen johdon toimenpiteitä...
Olet kyllä hauska tapaus, kun joukkueella menee huonosti niin olet jossain kiven alla piilossa. Sitten, kun joukkueella menee hyvin niin olet vittuilemassa muille. No, jokainen taaplaa tyylillään.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Näinköhän menee halli sittenkään sold out lauantaina kun täällä niin moni jo ilmoitti että tiistai oli viimeinen kerta hallilla ennen johdon toimenpiteitä...
Eiköhän jokainen sen itse päätä sen mukaan miten tähän juttuun ryhtyy/on jo ryhtynyt. Ei täällä kaikki ole ollut, että IFK:n seuraaminen ja peleissä käyminen yms. loppuu nyt heti kokonaan. Itsekin sanoin, että ensi kaudella en ole mukana, jos tässä pullahdetaan ulos ennen finaaleja ja sama sirkus jatkuu eli Peltonen koutsaa, utj on Salmelainen ja hallitus sählää taustalla jotain.

Minulle ei tässä vaiheessa riitä mikään muu kuin finaalipaikka. Itse tuo 3-0 kuoppa kaivettiin umpipaskalla pelillä, niin jos sieltä nyt jollain ihmeellä noustaisiin, niin ei se voi eikä saa olla mikään "vapaudu vankilasta" -kortti valmennukselle ja utj:lle.

Aika pitkä matka on vielä sarjavoittoon, finaalipaikasta nyt puhumattakaan.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Minulle ei tässä vaiheessa riitä mikään muu kuin finaalipaikka. Itse tuo 3-0 kuoppa kaivettiin umpipaskalla pelillä, niin jos sieltä nyt jollain ihmeellä noustaisiin, niin ei se voi eikä saa olla mikään "vapaudu vankilasta" -kortti valmennukselle ja utj:lle.

Aika pitkä matka on vielä sarjavoittoon, finaalipaikasta nyt puhumattakaan.
Pelihän on edelleen aivan täyttä paskaa, ihan pelkkää puolustusroikkumista koko peli. Sillä otettiin onneksi voitto, koska Liigan tuomarilinja playoffeissa nyt on mitä on...
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Pelihän on edelleen aivan täyttä paskaa, ihan pelkkää puolustusroikkumista koko peli. Sillä otettiin onneksi voitto, koska Liigan tuomarilinja playoffeissa nyt on mitä on...
Yksi kahvaramainen mestaruus tilauksessa (hymiö).
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kyllä, ja voi sitä kansitakkien kahinaa sitten kun kaikki ovat onnesta soikeena. Vaikka vuosikausia on sitä paskakiekkoa itketty täällä.
Kyllä ja sitä kahvarafanien itkua kun yrittävät pelata IFK:ta vastaan ihan jääkiekkoa, mutta IFK vie kahvaamalla sarjan itselleen.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Oikeat fanit eivät lähde läiskimään tulosten takia. Niin yksinkertaista se on.
Ja taas tullaan tästäkin puhumaan. Mä olen tätä pääsääntöisesti paskaa tulosta tekevää seuraa kannattanut lähes 40 vuotta enkä tule ikinä hylkäämään. Mutta pitääkö sen takia olla sokea kaikelle surkeudelle ja ikinä ei saa kritisoida? Mun mielestä enemmän säälittävää on se, että mikään ei ole ikinä huonosti ja mistään ei muka saisi kritisoida. Jokainen saa kannattaa omalla tavallaan ja mitään oikean fanin määritelmää ei ole olemassakaan!
 

Topmachine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olet kyllä hauska tapaus, kun joukkueella menee huonosti niin olet jossain kiven alla piilossa. Sitten, kun joukkueella menee hyvin niin olet vittuilemassa muille. No, jokainen taaplaa tyylillään.
Noh, ei ihan näinkään. Monesti olen ollut täällä puolustamassa noita pelaajia jos on ollut jotain puolustettavaa ja useasti olen ollut myös hallilla kokemassa niitä huonojakin iltoja enkä siksi ole täällä silloin näkynyt.
 

Topmachine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän jokainen sen itse päätä sen mukaan miten tähän juttuun ryhtyy/on jo ryhtynyt. Ei täällä kaikki ole ollut, että IFK:n seuraaminen ja peleissä käyminen yms. loppuu nyt heti kokonaan. Itsekin sanoin, että ensi kaudella en ole mukana, jos tässä pullahdetaan ulos ennen finaaleja ja sama sirkus jatkuu eli Peltonen koutsaa, utj on Salmelainen ja hallitus sählää taustalla jotain.

Minulle ei tässä vaiheessa riitä mikään muu kuin finaalipaikka. Itse tuo 3-0 kuoppa kaivettiin umpipaskalla pelillä, niin jos sieltä nyt jollain ihmeellä noustaisiin, niin ei se voi eikä saa olla mikään "vapaudu vankilasta" -kortti valmennukselle ja utj:lle.

Aika pitkä matka on vielä sarjavoittoon, finaalipaikasta nyt puhumattakaan.
Toki jokainenhan päätöksensä tekee mutta kun täältä löytyy myös niitä kommentteja että tiistai oli viimeinen niin kai siinä sitten seistään agendansa takana vähän kuin SAK:n lakkoilijat omien aatteidensa takia?

Itse tosiaan pelaamalla kaivettiin tuo kuoppa ja sanoin tiistainkin pelin jälkeen samaa ja edelleenkään minä en usko että jatketaan välieriin vaikka tänään jo tulos näyttääkin hyvältä ja sen mitä viimeisen erän näin niin ei juuri vastustajalle paikkoja siinä tullutkaan...
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Vaikka peli on paskaa, niin en mä kyllä pysty toivomaan HIFK:n tappiota pudotuspeleissä. Varsinkin, kun en usko sen johtavan Peltosen potkuihin. Loppuun asti nämä pitää katsoa.

Nyt kävin pe Nordiksella. Runkosarjassa kaksi kertaa. Välierissä pitää ehkä mennä, jos sinne asti möyritään.

Jos tämä meno jatkuu, niin ensi kaudella ne pakolliset pari matsia, että näkee tuttuja ja tuntee nakkien tuoksun. Kanavatilauksesta en ole syksyn suhteen varma.

Mutta eihän tämä millään muotoa ole optimaalinen tilanne.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Mä oon kyllä hallilla ja messissä taas ensi kaudella, sai Ville kenkää eli ei. Näytöt ei mairittele, enkä näe perusteita jatkolle, mutta elämäntapa tämä on ja seuraa en jätä. Kiitos ja kuulemiin, syksyllä nähdään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös