Eli et boikotoi HIFK:ta?OK.En. Tällä samalla nimimerkillä tullut jo jokunen vuosi kirjoiteltua.
Eli et boikotoi HIFK:ta?OK.En. Tällä samalla nimimerkillä tullut jo jokunen vuosi kirjoiteltua.
Niin, näin tässä käy itse kullekin.Sen verran tarmokkaasti jaksetaan solvata seuraa päivästä toiseen, että ei tätä normaalilla järjellä käsitä. Jos seura on paskaa, niin ryhtyy boikottiin ja unohtaa koko seuran. Vai onko kyseessä jonkinlaisesta pakkomielteestä?
Ongelma on vain siinä, että kerrot sen ties kuinka monennella nimimerkillä. en tiedä miksi on vimmana saada aina asiat solmuun muiden kanssa. edelleenkin sanoan, että siinä kohtaa kun ei jaksa olla edes se negatiivinen, niin sitten vasta ne asiat ovatkin huonosti, ja se kaikki on lopulta poissa sieltä Rakastamaltasi seuralta ihan konkreettisesti.Joo minulla lienee pakkomielle HIFK:sta. Ei siinä mitään. Osaan kyllä luopua pakkomielteestäni, jos se aiheuttaa vain negatiivisuutta elämääni. Nyt näin ei ole. Kivoja tunteita laidasta laitaan, mutta peruspositiivisesti. Aivan niin kuin urheilun pitää herättääkin. Seura on rakas ja tärkeä. Olen vain tavallinen kadun mies, toki seuraan lajia tarkemmalla silmällä kuin ihan peruskannattaja varmaan.
Jos minun pitäisi purkaa pahaa oloani ja haukkua seuraa päivästä toiseen, niin lopettaisin seuran seuraamisen alkuunsa. Siinä ei olisi enää minun mielestäni mitään järkeä silloin.
Minusta annatte todella typerän kuvan tuolla hiihtäjäpainija trollailullanne. Niin elämänkoululaista, että. Ilmeisesti tuo hiihtäjäpainija on päässyt pahasti ihonne alle. Minulla ei hänen kanssaan ole mitään tekemistä.Kuten sanoin, olen hiihtänyt viimeksi joskus vuosikymmeniä sitten.
Siinäkin taas ”fani”.Jatkuvasti tulee lisää syitä, ettei tarvitse hukata euroakaan tuohon uppoavaan laivaan. Itse ovat soppansa keittäneet ja aivan turha hakea syyllisiä muualta tai keksiä mitään selityksiä tai tekosyitä. Saapa nähdä kuinka pitkä tauko tulee hallilla käymiseen, mutta nykyisillä näytöillä ei jää kauteen tai kahteen. Paljon pitää muuttua niin henkilötasolla kuin toiminnassakin, että itse lähtisin taas mukaan. Jatkossa tulee sitten seurattua joko tv:n välityksellä ihan kuvan kanssa tai sitten riittää vain perinteinen ja hyväksi koettu teksti-tv.
Älä osta pitkiä kausareita! Osta pitkät kalsarit! Ne ainakin lämmittävät.Tällä viikolla olisi vissiin kaverilta IFK-aiheinen tatuointi-kuvaluonnos tulossa ja itellä on tällä hetkellä fiilikset etten ostais kausaria. No emmä ketään huijjaa. Kohta ostan sen kausarin taas ja lapsenomaisesti toivon että alkkisfaija ei dokais ens kaudella.
Joopajoo. Boikotoikaa te ketkä pystytte.
Höpsistä! Ens kaudella taistellaan oikeasti sitkeästi SaiPan kanssa, eikä pelkästään marraskuisena tiistai-iltana Nordiksella vaan myös sarjasijoituksesta. Mahdollisuus on myös päästä jo ensi kauden playouteissa pelaamaan Narreja vastaan paikallisia.Joo, boikotissa pysyy rahallisesti. Kaukana ollaan urheilullisesti uskottavista seuroista. Toivottavasti junnuista kasvaa kuitenkin pelimiehiä.
Näkisin, että ensi kaudeksi voisi masinoida myös the broilerin paluun Nordikselle. Jos joku käsistään näppärä saisi askarreltua vielä punaiset paidat broileri-koossa ja niihin tekstit ”Peltonen”, ”Eskola”, ”Lindström” ja oliko ”Tuominen” se joku, joka Facebookissa parkui median uutisoinnista niin vielä parempi.
IFKn virallisilta faniryhmiltä toivoisi myös tukea, mutta se lienee toiveajattelua.
Ei pysty nollaamaan, mutta jokainen pystyy itse omaa ääntänsä muuttamaan, jos mieli on nyt muuttunut sitten ketjunavauksen.@Walkin pystyykö tuon äänestyksen nollaamaan ja aloittamaan uudestaan? Haluaisin saada uutta dataa kuinka hyvin menee.
Just tänään vasta huomasin äänestää. Ei noita "luottajia" hirveästi ole.Ei pysty nollaamaan, mutta jokainen pystyy itse omaa ääntänsä muuttamaan, jos mieli on nyt muuttunut sitten ketjunavauksen.
Vielä kuvaavampi tilanne on ”Nauttiiko IFK:n hallitus luottamustasi”-äänestyksessä. ”Kyllä” on vastannut ainoastaan 11 kirjoittajaa kun vastaavasti 182 feikkiheikkiä on sitä mieltä, että ei nauti. Mielenkiintoista nähdä mikä on suuren yleisön reaktio sen jälkeen jos sieltä kävellään kohta TV-kommentaattorin kanssa urheilujohtajan julkistamistilaisuuteen. Jotkut varmaan kuvittelevat, että Pesonen on tapahtuman juontaja kunnes totuus valkenee.Just tänään vasta huomasin äänestää. Ei noita "luottajia" hirveästi ole.
Ei noin reikäiseen ja kannettomaan kattilaan kerry painetta. Toimari-Makkehan just skrivasi että kaikki on niin hyvin ettei paremmasta väliä.Kyllähän tässä kannattaisi seuran hieman alkaa viestiä uloskin jo jotain, eikä antaa paineen vain kattilassa kasvaa.