HIFK boikottiin!

  • 19 633
  • 179

Aiotko sinä osallistua IFK-boikottiin?


  • Äänestäjiä
    178

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Pelin henki on selvä. Tämä seura on ollut tuuliajoilla viimeisimmästä mestaruudesta saakka ja yhtään mitään ei olla saavutettu. Upean 2015-16 kauden jälkeen on taas romahdettu eikä mikään viittaa siihen, että parannusta olisi näköpiirissä. Tämä on jo suorastaan noloa missä tilassa tämä seura on urheilullisella puolella. Hävettää.

Muutosta tarvitaan ja sen täytyy alkaa Peltosen potkuista. Jos Peltonen jatkaa, niin itse en aio seurata IFK:ta millään muotoa enää tämän kauden jälkeen. Salmelainen ansaitsisi samalla potkut, mutta Peltosen potkut ja uusi valmennus on oma minimivaatimukseni. Jos näin käy, niin voin ehkä seurata joukkueen rakentamista off-seasonilla, että onko virheistä opittu ja harkita syksyllä uudestaan, mutta tuskin virheistä on opittu yhtään mitään. Myös Salmelaisen kuuluisi myöntää, että hän on epäonnistunut totaalisesti ja hänen kuuluisi erota urheilutoimenjohtajan paikaltaan välittömästi kun kausi päättyy.

Hallituksessa ei selvästikään ole yhtään ketään, joka ymmärtäisi edes välttävästi jotain lajista nimeltä jääkiekko ja voittava organisaatio, mutta tuskin iso luuta tuonne asti yltää, vaikka varmaan pitäisi. Hallitus on näyttänyt, että siellä reagoidaan vasta siinä vaiheessa kun rahahanat pienentyvät oleellisesti.

Tälle seuralle/hallitukselle pitää antaa painetta nyt ja uskon kyllä, että ensi kaudella yleisömäärä tulee olemaan todella vaatimaton, jos meinataan jatkaa tällä samalla tutulla reseptillä. En itse keksi yhtään ainutta syytä, että miksi joku menisi syksyllä taas katsomoon, jos mitään muutosta parempaan ei edes yritetä tehdä?

Ne ketkä ovat mukana saavat ketjuun kirjoittaa vapaasti mitä pitää tapahtua, että olisivat taas messissä ensi syksyllä uuden kauden alla.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Hyvä nosto palstatoveri @Walkin ! Samoilla mennään eli Peltonen pihalle on minimivaatimus. Uskon myös, että ”Jukka Jalonen” pystyisi Kojon tapaamaan johtamaan tätä koko homehtunutta seuraa eli Salmelainen todennäköisesti roikkusi mukana. Jos Salmelainen lentää pelkästään niin mikään ei todennäköisesti muutu, koska Peltosen olemattomat valmentajakyvyt ovat Salmelaista isompi ongelma.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Nyt kaikki paine vain officelle, se vie asioita eteenpäin. Aloitaan sillä, että kirjoitetaan s.postitse, että äänestäminen jaloilla alkaa ja loppuu siinä vaiheessa, kun muutoksia tulee. Tämä lähtee Ville Peltosen siirtämisellä sivuun.

Tobias Salmelaista ei sovi unohtaa, vuosien näyttöjen ollessa olemattomat. Perustella voi omilla sanoilla. Lopuksi voi myös muistuttaa, että ko. henkilö on itse kertonut astuvansa sivuun, mikäli ei saa HIFK:ta menestymään. Onko nyt sen aika? Minusta on!
 

Greffin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Lähden mukaan.

En kusekaan koko seuraan päin ennen kuin siellä edes yritetään tehdä jotain muutosta parempaan.

Huonouteen ja keskinkertaisuuteen tyytyminen ei kiinnosta.
 

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä tällainen boikotti sitten pitäisi sisällään?

Haluaisin kyllä käydä peleissä jatkossakin, koska IFK on ollut aina mulle tärkeä juttu ja se ainoa oma jengi, mutta kyllähän tällainen joukkueen johtaminen kieltämättä vituttaa rankasti, että seurajohdossa toimitaan käytännössä fanien vastaisesti.

Muistan ainakin tällä kaudella, kun Nordiksella oli jokin mielenilmaus, jossa fanikatsomo tuli viisi minuuttia myöhässä peliin vai poistuiko se paikalta viideksi minuutiksi tai jotain muuta vastaavaa?

Tällaiset mielenilmaukset ovat ilman muuta ideana ihan hyviä, mutta mielestäni ne vaan pitäisi olla paljon voimakkaampia ja näkyvimpiä, kun vain se, että tyyliin "Ollaan pois katsomosta se 5 minsaa" tai jotain muuta vastaavaa.

Jokin sellainen protesti olisi kyllä paikallaan, että se joukkueemme seurajohto joutuisi ihan oikeasti miettimään sitä Peltosen jatkosopimusta tai enemmänkin sitä hänen pois potkimistaan.

Nyt vaan kun tälläkin kaudella se Nordis on ollut usein loppuunmyyty ja näihin loppusyksyn kylmän sään arkimatseihinkin saadaan aina se joku 7800 katsojaa jotain SaiPaa vastaan, niin eipä siinä seurajohto vaan näe mitään syytä minkäänlaisiin muutoksiin joukkueen sisällä.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fanikatsomo voisi olla tiistaina täysin hiljaa ensimmäisen erän ja pitää ylhäällä "Missä mun HIFK?" lakanaa. Voisi hiljaisuus jatkua myös loppumatsin. Siinä jää "nothing is over" pätkän reaktiot sen varaan, mitä esitys & tulostaulu kertovat.
 

demuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fanikatsomo voisi olla tiistaina täysin hiljaa ensimmäisen erän ja pitää ylhäällä "Missä mun HIFK?" lakanaa. Voisi hiljaisuus jatkua myös loppumatsin. Siinä jää "nothing is over" pätkän reaktiot sen varaan, mitä esitys & tulostaulu kertovat.

Mun mielestä tää olisi erinomainen.

Pleijari matsi missä halli olisi täysin hiljaa.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikki jotka olette tulossa vielä ti peliin, ottakaa kumikanat jne mukaan.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tähän on helppo osallistua. Aikaisemmin olen ostanut kausareita silloinkin, kun olen asunut muualla ja antanut niitä halukkaille, mutta tämän kauden aikana on tullut mitta täyteen. Ei muakaan kiinnosta, koska seuraakaan ei kiinnosta. Toiminta on mennyt ihan pelleilyksi sisäsiittoisuuksineen ja ammattimaisuus oikein loistaa poissaolollaan. Ehkä sitten joskus taas, mikäli niitä oikeita muutoksia tapahtuu pelkkien selittelyiden, tekosyiden ja muiden paskapuheiden sijaan.
 

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Halu ja tahto kannustaa, tukea ja olla messissä on kova. Mutta nyt on saavuttu toden totta pisteeseen, missä ei vain ole muuta vaihtoehtoa kuin ryhtyä boikotoimaan ja jättää koko paska niin kauaksi aikaa hyllylle, kunnes tapahtuu muutoksia.

Ville ja koko nykyinen valmennus on ensimmäinen askel. On joo ollut Sormusia sun muita epäonnistuneita kausia, mutta koskaan en ole nähnyt näin harmaata sekä tuloksen JA viihteen kannalta paskaa lätkää Nordiksella kuin Peltosen aikana on nähty. Häpeällisen huonoa työtä. Jos Villellä on yhtään ylpeyttä jäljellä, lähtisi nyt vittu itse menemään kun vielä omin jaloin pääsee.

Tobbarilla alla seitsemän kautta, joista seitsemännellä onnistunut parhaiten, jossa sielläkin kyseenalaisia ratkasuita hyvien joukossa. Toivottavasti tulee joskus ulos ja kertoo, toimiko kuinka paljon kädet sidottuina nimenomaan Peltosen a) valitsemisen ja ennen kaikkea b) jatkosopimuksen suhteen. Jonkun verran saisi meinaan anteeksi, mikäli huhut (palstatotuudet?) hallituksen päätäntävallasta OJ:n ja Villen jatkon suhteen pitävät paikkansa. Mutta anyway, seitsemän kautta on ihan tarpeeksi kykyjen osoittamiseen, ja jos niitä kykyjä mitataan tuloksella, Tobbari on epäonnistunut tehtävässään.

Tämä kausi vielä seurataan loppuun, ja katsotaan sitten uusiksi taas joskus, kun seura vielä osoittaa välittävänsä tästä touhusta yhtä paljon kuin me.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös