Hienoimmat suoritukset 2019–2020

  • 69 425
  • 193

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Itse olisin sanonut, ettei se taklaa ollenkaan.

Silloin kun taklaa on kohteena yleensä suomalainen ja silloin myös sattuu.









Näköjään joku tsekki saanut myös siipeensä:





Silti en kyllä itse nimittäisi Kucherovia likaiseksi pelaajaksi tms. Ei vielä omissa papereissa nuo merkit täyty vaikka tuo Nutivaaran taklaus oli kyllä todella typerä.
 

Siivu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Ilves
Silti en kyllä itse nimittäisi Kucherovia likaiseksi pelaajaksi tms. Ei vielä omissa papereissa nuo merkit täyty vaikka tuo Nutivaaran taklaus oli kyllä todella typerä.

Ihan mielenkiinnosta, mikä tuossa Sobotka-taklauksessa oli ei-likaista? Sobotka katsoo minne laukaus lähtee ja Kucherov vetää n. sekunti laukauksen jälkeen kyykyn, johon Sobotkalla ei ole mitään saumaa reagoida. Ajallisestihan tuo mahtuu hyvin sääntöjen epämääräisen guidelinen sisään, mutta vähän tuollainen bradmarchandmainen ylläripylläri, jota Sobotka tuskin osasi mitenkään odottaa.

En minäkään Kucherovia äärilikaiseksi pelaajaksi miellä, mutta kusipäiseksi ja arvaamattomaksi höyrypääksi kyllä. Eikös tuo savunnut aika urakalla Suomea vastaan viime kevään MM-kisoissakin?
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Komea koppi. Tuon perusteella Tuukka pärjäis rightin varusteilla yhtä hienosti.

Sivuhuomiona, tuo saattoi hiukan sattua, kun eihän tossa kilven hanskapuolella ole mitään suojausta.

HIENO KOPPI! Kokemuksesta voin sanoa, että hieman kirpaisee. Ei tosin läheskään niin paljoa kuin se, että osuu kiekko sormenpäähän.
 

laamis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Hieno taklaus mutta se ei ollut se syy tulla tähän kirjoittamaan vaan nuo Bluesin hienot paidat. Olin jo unohtanut miten upeat nuo ovat!
mites ne "vintage" eli siis ysäri canucks paidat?
Omasta mielestä ehkä jopa hienoimmat paidat mitä oon änärissä nähnyt.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
mites ne "vintage" eli siis ysäri canucks paidat?
Omasta mielestä ehkä jopa hienoimmat paidat mitä oon änärissä nähnyt.
@laamis kieltämättä ne Vancouverin vanhat paidat on myös todella upeat ja melkein vetää vertoja Bluesin paidoille. Kyllähän nykyään on surkeat paidat jos vertaa vaikkakin juuri 90-lukuun. Silloin ne oli timanttisen upeita tekeleitä.
 

Peppuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhawks
Yön ainoassa pelissä Price otti ihan nätisti Palmierin vedon kiinni. Linkki, joka vie videontoistopalvelu youtube.com:iin
 

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös