Tulee kolmantena tilanteeseen...? #russiansuckerMitä hienoa tuossa hyppytaklauksessa on?
Tulee kolmantena tilanteeseen...? #russiansuckerMitä hienoa tuossa hyppytaklauksessa on?
Hieno taklaus Schenniltä ja kohdekin oli oikea, sai maistaa omaa lääkettään:
Paitsi että Kucherov ei osaa taklata puhtaasti.
Itse olisin sanonut, ettei se taklaa ollenkaan.
Silti en kyllä itse nimittäisi Kucherovia likaiseksi pelaajaksi tms. Ei vielä omissa papereissa nuo merkit täyty vaikka tuo Nutivaaran taklaus oli kyllä todella typerä.
Rask otti tollasen ihan ok kopin.
Komea koppi. Tuon perusteella Tuukka pärjäis rightin varusteilla yhtä hienosti.
Sivuhuomiona, tuo saattoi hiukan sattua, kun eihän tossa kilven hanskapuolella ole mitään suojausta.
Sitä ei kai kielletä missään kohtaa sääntökirjaa...Tulee kolmantena tilanteeseen...? #russiansucker
Vince Dunn lanas komeesti Mangiapanen toissayönä, jos jollain löytyy videoo niin vois laittaa tänne.
mites ne "vintage" eli siis ysäri canucks paidat?Hieno taklaus mutta se ei ollut se syy tulla tähän kirjoittamaan vaan nuo Bluesin hienot paidat. Olin jo unohtanut miten upeat nuo ovat!
@laamis kieltämättä ne Vancouverin vanhat paidat on myös todella upeat ja melkein vetää vertoja Bluesin paidoille. Kyllähän nykyään on surkeat paidat jos vertaa vaikkakin juuri 90-lukuun. Silloin ne oli timanttisen upeita tekeleitä.mites ne "vintage" eli siis ysäri canucks paidat?
Omasta mielestä ehkä jopa hienoimmat paidat mitä oon änärissä nähnyt.
Sai kyllä spontaanin naurahduksen aikaan. Jos tästä ei tuu pukukoppiläppää, niin ihmettelen.Quinn Hughes antaa J.T.Millerille vauhtia, jotta tämä saisi Oshien kiinni läpiajossa.
Hughes Miller break up Oshie breakaway - Streamable
Quinn Hughes antaa J.T.Millerille vauhtia, jotta tämä saisi Oshien kiinni läpiajossa.
Hughes Miller break up Oshie breakaway - Streamable