Heterot

  • 12 635
  • 90

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Eikö tuota voisi kokeilla? Housut kinttuun siinä vaiheessa kun kohdalle osuu pantava, ja jos vastapuolella on samat aatteet (mutta päinvastaiset, muutenhan se alkaisi itsepanoon) niin heittäisi niin ikään alaosattomaksi. Siitä voisi jo päätellä että jossain määrin heteroita ovat molemmat, mikäli siis vastakkaiset sukupuolet kyseessä. Paitsi että entäs sitten kun kolmas pyörä siinä hyllyjen välissä paukahtaa paikalle ja sukupuolesta riippumatta niin ikään riisuu vaatteensa, niin kuinka päätellä, kumpaa se panisi? Valkeita asioita kaiken kaikkiaan.

Ehkä meidän yhteiskunta ei ole vielä noin vapautunut, että noin voisi toimia. Sinällään kuitenkin alkoi naurattaa kun annoin mielikuvitukselle vallan ja kuvittelin seuraavan keskustelun aviopuolisoiden välille.

"Kulta jäitkö ylitöihin, vai miten vasta nyt tulit kotiin?"
" Ei kun kävin kaupassa ja siellä oli yks pantavan näköinen ja se ajatteli musta samoin, ni sit me pantiin. Viittitkö laittaa ruuan, mä käyn suihkussa"
"Ok. Tuu antaa pusu ensin"

Ehkä tulevaisuudessa näin.
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Huomaa kyllä että sovinismi alkaa taas normalisoitumaan kun yhteiskunnan etuoikeutetuin ryhmä eli valkoiset heteromiehet näkee naisen vain seksuaalisena objektina. Mutta itse kysymykseen... niin tottakai ulkonäön suhteen pinnallisena jaottelen.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Oksettavia ovat heteroparit, joilla on lapsia. Eivätkö he yhtään ajattele, minkälaista mallia he näille lapsiparoille näyttävät.

Olen ymmärtänyt ettei prosessissa ole mitään laatukriteereitä: mikä tahansa satunnainen addiktipari voi hetken himoissaan hankkia itselleen lapsiparan heitteille jätettäväksi, helpommin kai kuin koiran. Ja tälläistä elämäntapaa sitten pakkosyötetään viattomille kansalaisille joka siunatusta viihdetuutista!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Oksettavia ovat heteroparit, joilla on lapsia. Eivätkö he yhtään ajattele, minkälaista mallia he näille lapsiparoille näyttävät.

Lapsia? No nyt mennään jo aika pitkälle. Eikö kukaan ajattele kuinka heitä koulussakin kiusataan?
 

Saxon-747

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chelsea
Olen ymmärtänyt ettei prosessissa ole mitään laatukriteereitä: mikä tahansa satunnainen addiktipari voi hetken himoissaan hankkia itselleen lapsiparan heitteille jätettäväksi, helpommin kai kuin koiran. Ja tälläistä elämäntapaa sitten pakkosyötetään viattomille kansalaisille joka siunatusta viihdetuutista!

Toivottavasti tähän tulee tulevaisuudessa muutos ja ainoastaan seulotut ja tarkoin valitut heterot saavat lisääntyä. Én myöskään vastustaisi jos heteroilta kiellettäisiin lisääntyminen kokonaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Puhumattakaan itse synnytyksestä. Siis pusketaan ihminen maailmaan. Hullujen hommaa semmoinen. Ja vielä pimpistä. Sehän menee rikki.
 

Byvajet

Jäsen
Tuli tuosta Skamista vahvat heterofiilikset, noita olisi kiva nusaista -olo. Nuoressa lihassa on voimansa.

Ehkä se liittyy siihen, että nuorena olin tosiheterompi kuin nykyään. Ikääntyminen taittaa heteroudesta terän. Sarja palautti nuoruuden fiiliksiä.

Teini-iässä ja nuorena aikuisena en paljon muuta ajatellutkaan kuin heterouttani ja siihen liittyvää. Heterouden hälvenemisen taustalla lienevät muutokset hormonitoiminnassa tai muissa biologisissa seikoissa.

TV-sarjaketju | sivu 222 | Jatkoajan keskustelupalsta
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Ehkä vähän ärsyttää se heterouden tuputtaminen joka siunatussa tv-ohjelmassa ja sontalehdessä. Saattavat ihan avoimesti kutea jopa kaduilla, mikä yksinkertaisesti ällöttää vaikka kuinka ymmärrän että heitä pitää suvaita ja että teknisesti homma on ihan laillista. Eikö heteroutta voi pitää ihan vain yksityisasiana? Omassa makuuhuoneessa saavat sitten tehdä ihan mitä lystäävät eikä se ole muilta pois.

Itseäni vistottaa vain hyvin julkinen rietastelu. Mutta tämä kyllä homojenkin osalta, että ei sillä. Jos se bussimatka ja Siwassa käynti onkin esileikkiä, niin eikö sen voisi tehdä jotenkin vähän hienovaraisemmin...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kirjoitin tässä ketjussa yli 2,5 v sitten, että: Sen termin pitäisi olla sukupuolensärkemisleikkaus. Ei siis -vaihdos eikä -korjaus. Homojen salaliittoa nuo väärät termit.

Nyt Trump on samoilla linjoilla, tavallaan:

NYT: Trumpin hallinto perumassa transsukupuolisten tunnustamisen

Minun puolestani kuka vaan saa muuttaa itsensä miksi haluaa. Luulevathan jotkut ryyppääjätkin olevansa hyvällä tiellä. Mutta vaikka autosta olisi pakoputki rikki ja vilkku ei toimisi, niin ei siitä lisää särkemällä ehjempää saa. Olen siis kielellisessä asiassa liikkeellä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Oulussa oli viime viikolla Pride-viikko. Heterotkin pukeutuivat homoiksi, sateenkaaria näkyi kaikkialla, mm. Kelan lipputangossa liehui sateenkaari. Kuntosali, jossa käyn, muistutti homoluolaa.

Nyt voinee tulla täältä pöydän alta pois. Homovaara on ohi taas toviksi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jaa, löytyykö Oulusta nykyään kourallinen homojakin? Silloin kun Hiukkavaarassa palvelin, niin siellä oli koko prikaatillinen nuoria, sinisilmäisiä, mutta vahvamielisiä heteroita, joiden lihaksikkaat, hikiset ja paljaat ylävartalot iltatoimien aikana jäi niin mieleen, että ihan joskus pitää ihan iltaisin niitä aikoja muistella.
Noin 3000 huithapelihöppänää oli homomarssissa viime lauantaina. Näin itse sattumalta marssijat. Kalevassa luki sitten arvioitu määrä.

Kyllä tässä nyt viimeisiä aikoja eletään. Jos joku asia on varma, niin tämä on.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Miten pukeudutaan homoksi? Tai ketjun otsikkoon liittyen miten pukeudutaan heteroksi?
Stereotyyppisesti homot käyttävät enemmän värejä ja vähemmän kangasta kuin heterot. Nahkaa, niittejä ja ketjuja voivat käyttää molemmat, mutta niiden sijoittelussa tulee olla tarkkana. Itse käytän liian isoja mustia huppareita ja camokuosin reisitaskuhousuja, jottei tule kaupungilla epäselvyyksiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös