Heterot

  • 12 662
  • 90

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Nythän tähän ketjuun tuli jo sotkeuduttua useamman viestin voimin, joten menkööt.

...ja Lenin antoi itsenäisyyden.

Jokainen hetero tietää että vain lainaksi jota Stalin tuli perimään takaisin.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen suomalainen mies ja olen hetero. En oikein tiedä mitä muuta tähän ketjuun tulisi kirjoittaa. Vai meneekö tämä niin, että homoille on oma ketju ja heteroille oma? Ei pääse geenit sekoittumaan toisiinsa. Kaikki kun kääntyvät homoiksi, niin tulee ihmisrodun tie pian päätökseen.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Mites on heterot kun näette naisen ajatteletteko niin kuin minä, että "panisin" tai "en panisi". Mulla on edelleen toi ajatusmaailma päässä, vaikka vuodesta -91 ollut saman naisen kanssa. Joka kerta esim. kaupan kassat menee jompaankumpaan lokeroon ja ihan kaikki naiset ketkä päivän aikana kohtaan eri tilanteissa. Olenko vaan lapsellinen ja jäänyt luolamiehen tasolle, vai onko muilla samoja taipumuksia?
 

Byvajet

Jäsen
Olenko vaan lapsellinen ja jäänyt luolamiehen tasolle, vai onko muilla samoja taipumuksia?

Sama taipumus täällä, mutta kaipa vanheneminen tekee sen, että oikeastaan ajatus tuntuu mukavammalta kuin tositoimiin ryhtyminen. Nuorempana oli niitä panisin ajatuksia, mutta nykyään se on enemmän sitä, että näkee vain kauniin tytön tai naisen ja pistää sen merkille.

Pahinta vanhenemisessa on ehkä juuri nuoret naiset, koska he rupeavat näyttämään ja vaikuttamaan lapsilta. Miten se voikin mennä niin, että joskus muinoin parikymppinen nainen oli ihmetyksen aihe, jota hädintuskin uskalsi lähestyä, mutta nykyään parikymppinen vaikuttaa kakaralta, jota tekee mieli suojella.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Olen ikämiessarjalainen mutta muistaakseni nuorempanakaan en jaotellut jokaista naista. Toiset menevät ohi ihmisinä, mutta on myönnettävä että vielä tällä iälläkin toiset taas ovat naisia. Naisia, joihin ruokatarpeita hankkiessa silmä vaivihkaa kääntyy, ajatukset harhautuvat.
Kaikkien naisten jakaminen panisinko vai ei- luokkiin on mielestäni teini-ikäistä, ei lapsellista. Luolamies ajattelisi panevansa kaikkia.
Mutta se että parisuhde ummistaisi silmät ja nollaisi ajatukset on täyttä utopiaa. Naistenlehtien ja romanttisten elokuvien luoma miehen irvikuva.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Sama taipumus täällä, mutta kaipa vanheneminen tekee sen, että oikeastaan ajatus tuntuu mukavammalta kuin tositoimiin ryhtyminen. Nuorempana oli niitä panisin ajatuksia, mutta nykyään se on enemmän sitä, että näkee vain kauniin tytön tai naisen ja pistää sen merkille.

Pahinta vanhenemisessa on ehkä juuri nuoret naiset, koska he rupeavat näyttämään ja vaikuttamaan lapsilta. Miten se voikin mennä niin, että joskus muinoin parikymppinen nainen oli ihmetyksen aihe, jota hädintuskin uskalsi lähestyä, mutta nykyään parikymppinen vaikuttaa kakaralta, jota tekee mieli suojella.

Siis en minäkään mihinkään tositoimiin ole ryhtymässä enkä ryhdy, mutta on vaan tapana jaotella kauniit ja seksikkäät naiset vs. rumat naiset kategorioihin "panisin" tai "en panisi". Se on jännä toi ajatus, kun sehän on sellaista itsepuhelua mielensä kanssa, niin se ei tosiaan sano mulle, että "onpa kaunis ja kiinnostavan oloinen nainen, onkohan sillä mielenkiintoisia ajatuksia?" ei vaan se sanoo "panisin". Enkä toisaalta usko, että tämä on mikään miesten etuoikeus tai asia. Kyllä naisetkin huomioivat aivan varmasti komeat miehet ja ajattelevat rivoja siinä missä mekin.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Mutta se että parisuhde ummistaisi silmät ja nollaisi ajatukset on täyttä utopiaa. Naistenlehtien ja romanttisten elokuvien luoma miehen irvikuva.

Tämä on ihan totta ja pätee varmasti molempiin sukupuoliin. Ja toiset sitten joskus hairahtuu sopivan tilaisuuden tullessa ja toiset eivät.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Olenko vaan lapsellinen ja jäänyt luolamiehen tasolle, vai onko muilla samoja taipumuksia?
Mulla taitaa mennä niin kuten Ilari Johansson on joskus sanonut "kun ois ees kitkaa..."

Katsellaan ja tuumaillaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En jaottele suoraan. Ellei vastaan tule jotain massasta erottuvaa. Koulukaverit on suunnilleen jaoteltu noihin kahteen ryhmään.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Onko siis hetero em. tilanteessa, Ja muuttuu homoksi jos on alla? Ihan kiva juttu että heteron määritelmä on avara. Noissa homohommissa olen ihmetellyt, että vaihdetaanko puolta viikottain, vai onko toinen koko ajan perämies.
Latinalaisessa kulttuurissahan - korostetusti tulee varmaankin esille vankilamaailmassa -miestä paneva mieshän ei ole homo. Ainoastaan se, kuka siellä vankilassa takaloosteriaan "tarjoaa", on homo.

Tässäkin meillä täällä Suomessa ollaan vielä autuaan sivistymättömiä.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Kaikkihan meistä tuota jaottelua tekee, koska on meissä kaikissa sitä elukkaa niin paljon mukana. Joka muuta väittää, valehtelee.
 

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen pitkään ihmetellyt miksi keski-ikäinen kantasuomalainen heteromies on kaiken pohja, lähes ihmisjätettä.

Vihapuhe tätä ihmisryhmää kohtaan on suunnatonta ja se on täysin hyväksyttävää. Lähes kaikelle löytyy Suomessa edunvalvoja, mutta ei tälle ryhmälle.
 

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olen pitkään ihmetellyt miksi keski-ikäinen kantasuomalainen heteromies on kaiken pohja, lähes ihmisjätettä.

Vihapuhe tätä ihmisryhmää kohtaan on suunnatonta ja se on täysin hyväksyttävää. Lähes kaikelle löytyy Suomessa edunvalvoja, mutta ei tälle ryhmälle.
Näitten avautumisten kanssa pitää olla tarkkana. Pian paikalle saattaa ratsastaa oikeamielisempää/parempaa mielipidettä ja tämä tuomitaan uhriutumiseksi.
 

Fordél

Jäsen
Olen pitkään ihmetellyt miksi keski-ikäinen kantasuomalainen heteromies on kaiken pohja, lähes ihmisjätettä.

Vihapuhe tätä ihmisryhmää kohtaan on suunnatonta ja se on täysin hyväksyttävää. Lähes kaikelle löytyy Suomessa edunvalvoja, mutta ei tälle ryhmälle.

Edunvalvoja kun löytyy yleensä vähemmistöille ja heikoimmassa asemassa oleville. Ja valtaa pitäviä tupataan muutenkin tölviä, niin myös tässäkin.
 

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näitten avautumisten kanssa pitää olla tarkkana. Pian paikalle saattaa ratsastaa oikeamielisempää/parempaa mielipidettä ja tämä tuomitaan uhriutumiseksi.

Ei tämä ole avautuminen eikä uhriutuminen, vaan ihan pohdiskelua. Taustojen miettimistä, miten tähän on tultu. Keski-ikäiset miehet on valtaosin ihan kunnollisia, perhekeskeisiä, kohtuullisia ja ahkeria.
 

Joukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei tämä ole avautuminen eikä uhriutuminen, vaan ihan pohdiskelua. Taustojen miettimistä, miten tähän on tultu. Keski-ikäiset miehet on valtaosin ihan kunnollisia, perhekeskeisiä, kohtuullisia ja ahkeria.
Kyllä, mutta varmasti huomasit tuossa ylempänä viestin, jossa vihapuhe muutettiin kritiikiksi. Asiastasi olen kutakuinkin samaa mieltä, mutta mielipiteeni ei ole täysin objektiivinen, kun kuulun tuohon juuri kuvailemaasi ryhmään. Olen siis valtaapitävä ja muita alistava. Tällä kertaa alimmaksi kastiksi on tuomittu tämä ryhmä, 10-15 vuoden kuluttua siinä paikalla saattaa olla joku muu ryhmä. Riippuu hieman, "kuinka käytämme valtaamme".
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Ehkä vähän ärsyttää se heterouden tuputtaminen joka siunatussa tv-ohjelmassa ja sontalehdessä. Saattavat ihan avoimesti kutea jopa kaduilla, mikä yksinkertaisesti ällöttää vaikka kuinka ymmärrän että heitä pitää suvaita ja että teknisesti homma on ihan laillista. Eikö heteroutta voi pitää ihan vain yksityisasiana? Omassa makuuhuoneessa saavat sitten tehdä ihan mitä lystäävät eikä se ole muilta pois.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ehkä vähän ärsyttää se heterouden tuputtaminen joka siunatussa tv-ohjelmassa ja sontalehdessä. Saattavat ihan avoimesti kutea jopa kaduilla, mikä yksinkertaisesti ällöttää vaikka kuinka ymmärrän että heitä pitää suvaita ja että teknisesti homma on ihan laillista. Eikö heteroutta voi pitää ihan vain yksityisasiana? Omassa makuuhuoneessa saavat sitten tehdä ihan mitä lystäävät eikä se ole muilta pois.

Joo, ja vielä kehtaavat olla avoimesti naimisissa. Nytkään ei tarvinnut muuta kuin avata toinen sontalehdistä, niin johan sieltä useampia pomppasi silmille. Ettäs kehtaavat. Ja kyllähän kehtaavat.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Ja lestadiolaiset ne vasta ahkeria onkin. Ihan joka suhteessa.

Mutta ne onkin sitä porukkaa, joille homoja ei synny laisinkaan.

Jehovat ovat rehellistä porukkaa, eivät kiellä homoja. Potkivat ne vain pois kerhostaan asian tultua rehellisesti julki.
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Ehkä vähän ärsyttää se heterouden tuputtaminen joka siunatussa tv-ohjelmassa ja sontalehdessä. Saattavat ihan avoimesti kutea jopa kaduilla, mikä yksinkertaisesti ällöttää vaikka kuinka ymmärrän että heitä pitää suvaita ja että teknisesti homma on ihan laillista. Eikö heteroutta voi pitää ihan vain yksityisasiana? Omassa makuuhuoneessa saavat sitten tehdä ihan mitä lystäävät eikä se ole muilta pois.
Onhan se ihan moraalitontakin, ei mitään syvällisiä suhteita tai pysyvyyttä. Baarista baariin, yhden kanssa tänään ja toisen huomenna. Yököttää, kun joutuu tuollaista katsomaan. Ja kyllä minä tietysti aikuisena pystyn sietämään kaikenlaista, mutta jumalauta ihan kaiken kansan näkyvillä! Joka helvetin lehti ja tv-ohjelma täynnä heteroiden pariutumisia, eroja, syrjähyppyjä ym. Suojelisivat edes lapsia omalta fetissiltään!
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Oksettavia ovat heteroparit, joilla on lapsia. Eivätkö he yhtään ajattele, minkälaista mallia he näille lapsiparoille näyttävät.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mites on heterot kun näette naisen ajatteletteko niin kuin minä, että "panisin" tai "en panisi". Mulla on edelleen toi ajatusmaailma päässä, vaikka vuodesta -91 ollut saman naisen kanssa. Joka kerta esim. kaupan kassat menee jompaankumpaan lokeroon ja ihan kaikki naiset ketkä päivän aikana kohtaan eri tilanteissa. Olenko vaan lapsellinen ja jäänyt luolamiehen tasolle, vai onko muilla samoja taipumuksia?

Tietenkin mietitään. Myös mahdollisuuksien mukaan kaupan kassa tai vastaava valitaan ulkonäön perusteella. Sitä mietin joskus myös, että miettivätköhän ne ihanat kassat olipa ihana asiakas, kunpa saisin jostain tuollaisen miehen. Niin, eivät tietenkään mieti ainakaan minun kohdallani, mutta on kai sekin teoriassa mahdollista, että joku joskus olisi.

Kaverilla on optikkoliike paraatipaikalla eräässä suuressa kauppakeskuksessa. Rekrytointipäätökseen vaikuttaa ulkonäkö ja se vaikuttaa hyvin paljon. Ei sellaiseen hommaan yksinkertaisesti voi ottaa ulkonäöllisesti haasteellista tapausta, vaikka olisi miten mukava ja hyvä CV. Ei sitä tietenkään ääneen sanota.

Aina myös tulee tarkastettua onko sormusta, vaikka eihän sillä nykymaailmassa ole juurikaan merkitystä, kun on kaikenlaisia avoliittoja ja muita. Tiedän myös ulkomaisia tapauksia mitkä ovat onnellisesti aviossa, mutta eivät käytä sormuksia. Suomessa kai kuitenkin poikkeuksetta niin tehdään.

On myös uskomatonta, että puhelinpalveluissa, missä pitää muutenkin valita lukuisia kertoja, ei ole vielä yhtä valintaa missä saisi valita vastaajan sukupuolen. Se ei pidentäisi sitä liian pitkää ketjua muutenkaan ja parantaisi vain asiakaskokemusta.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Siis en minäkään mihinkään tositoimiin ole ryhtymässä enkä ryhdy

Eikö tuota voisi kokeilla? Housut kinttuun siinä vaiheessa kun kohdalle osuu pantava, ja jos vastapuolella on samat aatteet (mutta päinvastaiset, muutenhan se alkaisi itsepanoon) niin heittäisi niin ikään alaosattomaksi. Siitä voisi jo päätellä että jossain määrin heteroita ovat molemmat, mikäli siis vastakkaiset sukupuolet kyseessä. Paitsi että entäs sitten kun kolmas pyörä siinä hyllyjen välissä paukahtaa paikalle ja sukupuolesta riippumatta niin ikään riisuu vaatteensa, niin kuinka päätellä, kumpaa se panisi? Valkeita asioita kaiken kaikkiaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös