Heterot

  • 12 704
  • 90

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Missähän iässä sitä ymmärsi olevansa hetero?

Jos se pitää jossain vaiheessa erikseen ymmärtää, niin tuskin silloin on hetero koskaan ollutkaan. Kun se heterous nyt vaan on edelleen se lähtökohta tässä elämässä, vaikka kuka väittäisi mitä. Kaikki muut ovat poikkeuksia ja marginaalissa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Tuolla nimimerkillä ja ulostulolla, sanon näin: Hercules odottaa ja toivottaa tervetulleeksi.
No voihan sitä homobaarissakin juoda, miksei, ja olen toki avoin kaikelle, vaikka kabanossi ei maistukaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Monta kertaa olen yrittänyt viime vuosina heterouteni kyseenalaistaa ja miettiä moneen asiaan ratkaisuksi sitä, etten ehkä olekaan hetero, mutta mitään en tälle silti voi. Ja helvetin hienoja homomiehiäkin tunnen, joista diggaan tyyppeinä valtavasti, mutta kun läpi puskee tämä kiinnostus naisiin - ja vain naisiin.

Naisen ääni, tuoksu, pitkät hiukset, pehmeä iho, kosteat huulet, kurvit, ja kaikki, mitä en kehtaa tähän kirjoittaa. Naiset ovat upeita. Lopulta ei hirveästi harmita olla hetero.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Missähän iässä sitä ymmärsi olevansa hetero? Ainakin tarhassa oltiin jotain pusuhippaa ja tuntui kivalta jäädä tytölle kiinni. Vaikka se olikin ehkä vähän yök, niin ainakin jälkeenpäin ymmärsi mistä todella oli kyse.
...

Tästä muistui mieleeni, kuinka mutkatonta oli pienenä poikana suhtautumiseni naissukupuoleen:
Laineen Minna istui edessäni, 7, 8, ehkä jopa 9v, hänellä oli letti josta nykäisemällä hän kääntyi puoleeni.
Ja minulla oli jotain ilmeisen nasevaa sanottavaa, hän ei paheksunut lainkaan. Toki tein sitä harvoin, koska me molemmat halusimme nauttia koulusivistystä.
Jossain vaiheessa menetin tämän rennon itseluottamuksen ja muutuin varovaiseksi.
Kalle Anttilan syy, saatana.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Monta kertaa olen yrittänyt viime vuosina heterouteni kyseenalaistaa ja miettiä moneen asiaan ratkaisuksi sitä, etten ehkä olekaan hetero, mutta mitään en tälle silti voi. Ja helvetin hienoja homomiehiäkin tunnen, joista diggaan tyyppeinä valtavasti, mutta kun läpi puskee tämä kiinnostus naisiin - ja vain naisiin.

Naisen ääni, tuoksu, pitkät hiukset, pehmeä iho, kosteat huulet, kurvit, ja kaikki, mitä en kehtaa tähän kirjoittaa. Naiset ovat upeita. Lopulta ei hirveästi harmita olla hetero.

Oletko huomannut olevasi rasisti?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Meillä on jo junteinta mitä tiedät-ketju, mihin tarvitaan enää erikseen hetero-ketjua?
Koska ketjun avaaja tarvitsee huomiota?

Heteroilla on kaikki niin helppoa, sillä todennäköisyys värkin kanssa kanssakäymiseen on biseksuaalinkin vastaavaa korkeampi. Kuka välittäisi totaalikieltäytyjistä, sillä heillä asiat ovat vielä enemmän päin vittua?! Tarjoan munkit välittäjille.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Helppo kysymys. Nykyinen termi on sukupuolenkorjausleikkaus. Elämme näitä aikoja, heterot tietävät mitä tarkoitan. Homot ja muut piipertäjät eivät tiedä, mutta ei se meitä heteroita haittaa.

Sen termin pitäisi olla sukupuolensärkemisleikkaus. Ei siis -vaihdos eikä -korjaus. Homojen salaliittoa nuo väärät termit. Sait nyt varmasti jo vastauksen.

Mielestäni kyseessä on sukupuolen täsmennysoperaatio.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Heterot ovat ehkä yksinkertaisia, mutta lojaaleja ja luotettavia - monet parhaista ystävistäni ovat heteroita ja ihan hyvin pärjäävät yhteiskunnassa. Heteroutta ei missään tapauksessa tule pitää minään stigmana, enemmän se on rikkautta: meitä on moneksi ja kaikkia tulee suvaita.
 

mutina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Chicago Blackhawks, Fife Flyers
Olen surullisena seurannut, kuinka kaikkien heteroparien esikuva, Jasmin Mäntylä ja Dennis, ovat päätyneet eroon. Ihan sydäntä särkee, kun rakkaus noin loppuu. Onneksi Jasminilla on jo uusi kulta, ettei yksin tarvitse iltoja viettää.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Katsopas neropatti montako viestiä mulla on Naisasioiden puolella. Ihmiskaupasta toki osa.
Viesti ei ollut kohdistettu minulle, mutta koska olen neropatti, katson oikeudekseni vastata.

En ole tarkistanut, mutta luultavasti n. satakertainen määrä jääkiekkoaiheisiin viesteihisi verrattuna.

Mikset perustaisi Aasiatar-ketjua, niin sun ei tarttis enää osallistua muuhun keskusteluun täällä? Homoilun lisäksi toki.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Katsopas neropatti montako viestiä mulla on Naisasioiden puolella. Ihmiskaupasta toki osa.
Taidat siis tykätä molemmista sukupuolista, ja Aasiassa ollessasi vielä niistäkin, jotka eivät itsekään tiedä mitä ovat. Selvästikään et kuulu tähän ketjuun. Monta hymiötä tähän kohtaan.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Taidat siis tykätä molemmista sukupuolista, ja Aasiassa ollessasi vielä niistäkin, jotka eivät itsekään tiedä mitä ovat. Selvästikään et kuulu tähän ketjuun. Monta hymiötä tähän kohtaan.

Kyllähän mä homoista tykkään, eikä tuo ole edes mikään salaisuus. Aasiassa ollessa oon tuntenut monta homoa (miehiä ja naisia), hauskaa porukkaa. Mm. vaimoni pikkuveli.

Jostain syystä nämä suuntautumiset herättävät intohimoja vielä vuonna 2016. Muissa.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Tunteeko kukaa yhtään heteroa miesparturukampaajaa?

Suomessa en ole koskaan törmännyt mies parturiin, mutta Briteissä useasti. Parturikampaajat sielläpäin muailmaa on pääsääntöisesti miehiä, vieläpä lähi-idästä joten tuskin nuo homoja on.

Jossain Tony&Guy salongissa tilanne voi tosin olla toinen.

Heterot on pop.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En nyt lähtisi pelkkien oletuksen varassa tekemään kovin pitkälle meneviä päätelmiä. Viitaten partureihin ja heidän heterouteensa. Muslimimaissa voi olla vaimo(ja) kotona mutta poikaporukalla voidaan sitten tehdä kaikenlaista sellaista mitä tässä keskusteluketjussa ei ole edes sopivaa kuvailla. Tämä tieto ei perustu kuulopuheisiin, vaan virallisiin asiakirjoihin, joista en voi mainita enempää.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
vai oletko joku homo.
Eivätkö kaikki jääkiekkopiireissä pyörivät ole
vitun homoja. Ainakin jos jääkiekkojunioreiden puheita kuuntelee.

Aikoinaan Kupittaalla vanhan linjan jääkiekkomies ihmetteli erästä jääkiekkojunioria, joka oli
hyvin kohtelias kaikkia kohtaan, ei käyttänyt nuuskaa eikä edes kutsunut juokkuekavereitaan vitun homoiksi. Jääkiekkomies sanoi, että onkohan poika homo, kun käyttäytyy noin oudosti.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tää alkaa olla jo K18-kamaa. Häpeisitte, veteraanit sentään meille taisteli tän maan ja Lenin antoi itsenäisyyden.
 

Rainer Zufall

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tunteeko kukaa yhtään heteroa miesparturukampaajaa?

Serkkuni tyttären avomies on parturi-kampaaja. En tiedä, elääkö sukulaistyttö platonisessa suhteessa faghagina, enkä aio ihan heti kysyäkään. Lapsia heillä ei ole, joten mahdollista se on.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Mutta toisaalta, onko sillä niin väliä panetko sä miestä vai naista persuksiin? Ei kait niissä takaapäin kovinkaan suuria eroja ole. Tissitkin on siellä toisella puolella ja pärstä kanssa. Kikkelissä tuntuu kivalta kun rynkytät menemään.
Onko siis hetero em. tilanteessa, Ja muuttuu homoksi jos on alla? Ihan kiva juttu että heteron määritelmä on avara. Noissa homohommissa olen ihmetellyt, että vaihdetaanko puolta viikottain, vai onko toinen koko ajan perämies.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös