Hermes 2020–2021

  • 109 026
  • 290

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
@Snoppen, En tunnekaan, mutta tunnen ihmisiä jotka tuntee hänet, ja jutut välillä olleet aika omituisia, ei takerruta niihin sen enempää. Mille tasolle tarkoitat potentiaalin riittävän? Mestis- vai Liigatasolle? Kesä ei ole kuulemani mukaan mennyt ihan niinkuin tuossa vaiheessa olevalla pelaajalla pitäisi..
 

rasperi75

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
@Snoppen, En tunnekaan, mutta tunnen ihmisiä jotka tuntee
Tulee tänne kiukuttelemaan pikku paskaseuraan kun ei portit liigaan automaattisesti avautunutkaan. Kuuleman mukaan (hallituksen jäseneneltä) yksikään lainapelaaja ei pelaa Hermekselle. Okei tämän jo aavistin, mutta myllylän tapaus on aivan läpinäkyvä. Lähti nyt helsinkiin ja toivottovasti pysyy siellä.
 
Suosikkijoukkue
Hermes
Tulee tänne kiukuttelemaan pikku paskaseuraan kun ei portit liigaan automaattisesti avautunutkaan. Kuuleman mukaan (hallituksen jäseneneltä) yksikään lainapelaaja ei pelaa Hermekselle. Okei tämän jo aavistin, mutta myllylän tapaus on aivan läpinäkyvä. Lähti nyt helsinkiin ja toivottovasti pysyy siellä.
En tiedä kuinka joku hallituksen jäsen on sen asian puntaroinut että kuka lainapelaajista pelaa logolle minkäkin verran vai pelaako ollenkaan, mutta jos karkeasti pitää arvioida niin vaikeampi lainapelaajan on varmasti mentalipuolella sitoutua joukkueeseen ja sen tavoitteisiin kun ei ole edes varmaa että mikä paita päällä pelaa seuraavan pelinsä.

Harmi juttu että ihan vain jonkun mututuntuman perusteella ruetaan lynkkaamaan omaa kasvattia, kun näitä omia kasvatteja ei muutenkaan liiemmin edustukseen asti olla lähivuosina saatu. Itse toivon että Myllylä onnistuu saamaan uralleen nostetta nimenomaan Kokkolassa ja Hermeksen paidassa vaikka tekeminen nyt alkukaudesta ei ole kaukalon puolella ollutkaan mitenkään loistokasta. Kyseessä kumminkin nuori pelaaja ja ennen kaikkea oman juniorituotannon tulos niin mielestäni ennemmin hän tarvitsee kannattajien tukea kuin sitä että lapioidaan paskaa niskaan.
 

Snoppen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Harmi juttu että ihan vain jonkun mututuntuman perusteella ruetaan lynkkaamaan omaa kasvattia, kun näitä omia kasvatteja ei muutenkaan liiemmin edustukseen asti olla lähivuosina saatu. Itse toivon että Myllylä onnistuu saamaan uralleen nostetta nimenomaan Kokkolassa ja Hermeksen paidassa vaikka tekeminen nyt alkukaudesta ei ole kaukalon puolella ollutkaan mitenkään loistokasta. Kyseessä kumminkin nuori pelaaja ja ennen kaikkea oman juniorituotannon tulos niin mielestäni ennemmin hän tarvitsee kannattajien tukea kuin sitä että lapioidaan paskaa niskaan.
Ei olisi paremmin voinut kirjoittaa. Hyvää settiä!

@rasperi75 eikö me olla täällä foorumilla haukuttu Hermeksen touhua paskaksi. Se on ihan ok, koska toiminta on välillä täyttä paska. Mutta seuran kasvatti ei saisi sanoa samaa? En nyt väitä että olisi sanonut mitään, mutta tuo että seura olisi jotenkin pelaajien kritiikin yläpuolella on jotenkin hassua.
 

Jumalpaita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Toimiiko tässä nyt lähteenä joku epäselvä instagrampostaus josta jokainen voi tehdä oman tulkintansa vai onko jossain puhunut suoraan jotain tällaista?

Ilmeisesti toimii. Oli sanonut siinä Kokkolaan/Hermeksen viitaten englanniksi jostain "v***n pohjasta". Mitä sitten tarkoittikaan, mutta Hermes tiedotti ainakin somessa, että omasta halustaan WM halusi pois Kokkolasta. Tarkoitti sitten tällä somepäivityksellä mitä tarkoitti, mutta jos ahdistaa tietyssä paikassa oleminen, on jo joukkuehengen kannaltakin parempi kun tällainen lähtee menemään.

Snoppenille on sanottava, että siinä on pieni ero jos seuran toimintaa arvostelee kannattaja vaiko seuran kasvatti. Vaikka kritisointiin olisi täysin aihettakin, niin kuinka fiksua se sitten pelaajalta on, ainakaan julkisesti? Ei ainakaan kovin kypsää, varsinkaan tuollaisessa vaiheessa peliuraa. Fanien suusta kritiikki on sillä vähän eri asia, että me maksetaan lipusta ja tällä tavoin tuetaan seuraa. Silloin pitääkin voida sanoa kovastikin jos on aihetta. Mutta minä en lähtisi pelaajana julkisesti seuraa arvostelemaan, tai ainakaan laittaisi niin tulkinnanvaraista somepäivitystä ja kuten sanoin, ei varsinkaan tuossa vaiheessa uraa. Poikkeuksena pelaajalta tulevan kritiikin ymmärtämisen suhteen voinee mainita esimerkkinä vaikka tapauksen Bäckström & IFK. Siinä pelaajalla pikkuisen enemmän kilometrejäkin takana.
 
Viimeksi muokattu:

Magnum-44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Niinpä mies halusi itse palata ifkn palvelukseen. Hyvä niin. Pahimmoilleen yksi mätä omena pilaa koko laatikon sisällön. Oikea ratkaisu mennä hakemaan motivaatiota muualta. Jospa se on mielekkäämpää purra vaikka tuppea vaihtopenkin jommassa kummassa laidassa, kuin pelata miesten pelejä, joissa voisi saada vastuuta.
 

Snoppen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Snoppenille on sanottava, että siinä on pieni ero jos seuran toimintaa arvostelee kannattaja vaiko seuran kasvatti. Vaikka kritisointiin olisi täysin aihettakin, niin kuinka fiksua se sitten pelaajalta on, ainakaan julkisesti?
Miksi seuran oma kasvatti ei saa moittia seuraa jos sen mielestä asiat hoidetaan huonosti?

Ja missä se on julkisesti kritisoinut seuraa? Se on korkeintaan puhunut jonkun tutun kanssa, sitten joku salakuuntelee ja laittaa sen tänne.

Itse olen vuosien varrella kuullut vaikka minkälaista kritiikkiä pelaajan suusta. Ei ole käynyt edes mielessä laittaa julkiselle foorumille että pelaaja x puhuu tällaista, v*ttu mikä mulkku.

Hienosti vedätte taas Hermeksen kannattajat. Ollaan hävitty nyt pari peliä, olisikohan kohta aika vaatia Härkälän potkuja?

Ärsyttää suunnattomasti että oman kasvatin päälle kaadetaan nyt niin paljon paskaa. Ei näin.
 
Viimeksi muokattu:

Jumalpaita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Miksi seuran oma kasvatti ei saa moittia seuraa jos sen mielestä asiat hoidetaan huonosti?

Ja missä se on julkisesti kritisoinut seuraa? Se on korkeintaan puhunut jonkun tutun kanssa, sitten joku salakuuntelee ja laittaa sen tänne.

Itse olen vuosien varrella kuullut vaikka minkälaista kritiikkiä pelaajan suusta. Ei ole käynyt edes mielessäkään laittaa julkiselle foorumille että pelaaja x puhuu tällaista, v*ttu mikä mulkku.

Hienosti vedätte taas Hermeksen kannattajat. Ollaan hävitty nyt pari peliä, olisikohan kohta aika vaatia Härkälän potkuja?

Ärsyttää suunnattomasti että oman kasvatin päälle kaadetaan nyt niin paljon paskaa. Ei näin.

Ensinnäkin, luitko sinä edes mun viestiä? Jos laittaa somepäivityksen minkä voi tulkita piikiksi seuraa kohtaan, on todellakin kyse jonkinlaisesta julkisesta arvostelusta. Olisi myös mukava tietää millä tavalla Hermes on huonosti Myllylän asiat hoitanut? Minä vain sanon täällä mielipiteeni ja koitin sitä myös perustella, ja mielipiteen ilmaisuun minulla on ihan täysi oikeus. Tämä on vapaa maa ja on myös olemassa sananvapaus.
 

Snoppen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Jos laittaa somepäivityksen minkä voi tulkita piikiksi seuraa kohtaan
No minä en millään tavalla tulkitse tuota somejuttua piikiksi seuraa kohtaan. Tuossa jutussa ei millään tavalla viitata Hermekseen. Ei sitten millään tavalla.

Toki nythän se on selvä asia ettei kaikki mennyt ihan nappiin jos se täältä lähtee. En minä kuitenkaan viitsi tehdä tästä mitään suurta numeroa, varsinkaan en lähde Herraa moittimaan jonkun somepäivityksen perusteella, tai sillä että joku täällä tietää haukkua sitä ylimieliseksi. Mun tiedot herrasta poikkeaa siitä mitä täällä saa lukea, ja luotan niihin lähteisiin.

Ei muutaku kovasti tsemppiä Wiljamille. Toivottavasti pelaa täällä vielä!

@Jumalpaita sä olet keskustelupalstalla. Täällä keskustellaan asioista. Saa olla asioista erimieltä. Ei tarvi vedota sananvapauteen. :)
 

Jumalpaita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
@Jumalpaita sä olet keskustelupalstalla. Täällä keskustellaan asioista. Saa olla asioista erimieltä. Ei tarvi vedota sananvapauteen. :)

Kyllä minä tiedän missä olen :) Kävit vain sen verran voimakkaaseen puolustuspuheenvuoroon ampuen toisten (kaiketi myös minun) juttuja alas, että sillä vetaisin tuon termin esiin. Edelleenkin olisi kiva tietää mitä Hermes tässä Myllylän suhteen sitten on tehnyt väärin, jos on. Jos WM ei tarkoittanut päivityksellä Hermestä, niin sitten ei tässä mitään. Mutta jotain kuitenkin meni vikaan, harvemmin pelaaja haluaa lainaseurasta pois? Toki jos vaikka Mestis ei tarjonnut tarpeeksi haastetta tai Hermes sopivaa roolia, niin sittenhän sitä pitää pois päästä.
 
Viimeksi muokattu:

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
@Snoppen , haluaisin vieläkin kuulla mielipiteesi liittyen Myllylän maalintekopotentiaaliin, tarkoititko hyvää maalintekijää Mestis- vaiko Liigatasolle? Sanoin myös, että kesä ei ole mennyt niinkuin pitäisi, ja se on näkynyt tekemisessä jäällä.
 

Snoppen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Tarkoitin että voisi olla Hermeksessä kova maalintekijä jo tällä kaudella. En uskalla lähteä arviomaan kuinka pitkälle rahkeet riittää sen jälkeen.

Joo ei tuo kesä selvästi nappiin mennyt. Itse pyrin vain olla kommentoimatta syitä siihen, koska en tiedä syytä.

Oma kasvatti lähti pois. Se ei nyt vaan millään tavalla tunnu hyvältä. Varsinkin kun julkisesti yritetään maalata hänestä jotain kuvaa mitä en itse tunnista.
@Snoppen , haluaisin vieläkin kuulla mielipiteesi liittyen Myllylän maalintekopotentiaaliin, tarkoititko hyvää maalintekijää Mestis- vaiko Liigatasolle? Sanoin myös, että kesä ei ole mennyt niinkuin pitäisi, ja se on näkynyt tekemisessä jäällä.
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Itse tiedän tuon kesän kuviosta tarpeellisen määrän, että pystyn tiedostamaan mistä johtuu, ettei oikeen lähtenyt alkukaudesta peli kulkemaan.
 

Jumalpaita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Siinä S:n kanssa samaa mieltä, ettei koskaan ole mukavaa kun oma kasvatti vaihtaa maisemaa. Mulla ei ole mitään Myllylää vastaan ja otan mielelläni edellä olevan takaisin jos tilanne on se, että koko homman takana on väärinkäsitys. Toivon WM:lle pelkkää hyvää.
 
Suosikkijoukkue
Hermes
Jos nyt oikein katsoin niin Myllylä pelasi Hermeksen paidassa vain yhden ottelun jossa kellotti 10 minuuttia peliaikaa. Tuolla peliajalla ja vastuulla ei pelaajaa kehitetä, joten oli ihan odotettavissa että lähtee aika nopeasti takaisin emoseuraan hakemaan sitä peliaikaa sitten vaikka A-junnujen liigasta. Varmasti molempien seurojen toimistoilla oli Wiljamille kaavailtu suurempaa roolia Kokkolassa, mutta ei onnistunut odotuksia lunastamaan milläänlailla, joten sinällään pettymyshän se on.
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
Totta, oli silti harjoituspeleissä jalalla aika hidas muihin nähden, eikä kestävyyttä oikein tuntunut olevan.
Aikookohan päästä pelaamalla kuntoon?
 
Suosikkijoukkue
Hermes
Totta, oli silti harjoituspeleissä jalalla aika hidas muihin nähden, eikä kestävyyttä oikein tuntunut olevan.
Aikookohan päästä pelaamalla kuntoon?
Hyvä kysymys. Valmennukselta kumminkin ryhdikäs liike näyttää jo tässä vaiheessa ettei sinne kokoonpanoon jaeta kenellekään vapaalippuja vaan että työnteko ja hyvät suoritukset palkitaan, oli sitten kyseessä lainapelaaja liigasta tai kuka tahansa.
 

hemppa73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan hermes, ja alasarjan symppikset
Itsekään en osaa miten Hermekseen yhdistää Viljamin päivitystä... Mutta hyvää keskustelua täällä
 

Bökki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Kärpät
En tiedä kuka täälä yhdistää mihinkään päivitykseen mitään, mutta toivottavasti tekee hyvää mennä takaisin Helsinkiin.
 

OCE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ketterä, KooKoo, SaPKo, NATO
Väkisin tulee toinenkin vastaavanlainen nuori herra mieleen Myllylästä, Aatu Luusuaniemi.
Ei tunnu kumpaakaan kiinnostavan tehdä kaikkea uransa eteen ja viettää pyyteetöntä urheiljan elämää. Kun kaikki hallin ulkopuolella pitää olla niin kivaa hauskaa ja mukavaa. Jos tekis kaikkensa kehittääkseensä itseään urheilijana niin kyseisenlaiset kirjoitukset jäisi kirjoittamatta.
 

Snoppen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
"i will rise from the fucking bottom" tuon se on kirjoittanut someen. Perkele mikä kriminaali ja seurapetturi!

En viitsi edes arvailla mitä hän tarkoitta, mutta ei tuo ainakaan mikään piikki Hermestä kohtaan ole.

En lähtis vertaamaan Myllylää Luusuaniemeen. Luusuaniemi on ehkä huonoin pelaaja ikinä Hermeksessä.

Seuraavaan asiaan. Missä Sammalisto on? Onko se enää edes Kokkolassa?
 

rasperi75

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Todella kova maalivahti Joel on. Uskon, että pelaa koko kauden Hermeksen vahvuudessa, vaikka pystyisi jo Liigaan.

Tää jätkä voittaa yksin pelejä teille!
Vois jättää ne joka ikiset kiekon sulkemiset pois. Sinne meni 3 pistettä tänään. Alle minuutti kolmatta erää käynnissä, herpa maalin johdossa ja kaverilla maali tyhjänä niin blomqvist nappaa lähes keskialueelta tulevan perhosen ylhäältä kiinni ja pelikatko vaikka ei minkäänlaista painetta tulossa maalille päin. Tästä IPKlle hyökkäyspään aloitus ja heti kiekko rysään.
 
Suosikkijoukkue
Hermes
Vois jättää ne joka ikiset kiekon sulkemiset pois. Sinne meni 3 pistettä tänään. Alle minuutti kolmatta erää käynnissä, herpa maalin johdossa ja kaverilla maali tyhjänä niin blomqvist nappaa lähes keskialueelta tulevan perhosen ylhäältä kiinni ja pelikatko vaikka ei minkäänlaista painetta tulossa maalille päin. Tästä IPKlle hyökkäyspään aloitus ja heti kiekko rysään.
Ei Blomqvist tuota kiekkoa sulkenut vaan kiekko kimposi räpylän reunasta muikkuverkkoihin, että eipä tuo mikään tarkoituksellinen pelikatkon ollut. Hyvin on Blomqvist torjunut ja ei voi poikaa kyllä moittia.

Harmi juttu ettei näitä tiukkoja pelejä saada käännettyä voitoiksi. Viihdettä on kyllä saanut koko rahan edestä mutta olisi keskimäärin mukavampi voittaa kuin hävitä. Ensimmäiset erät on ollut nyt parissa viime pelissä huikean hyviä, mutta vielä pitäisi saada se laadukas 60 minuutin suoritus vähän yleisemmäksi ilmiöksi niin sitten näyttäisi hyvältä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös