Hermes 2015–2016

  • 263 821
  • 724

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
En oo seurannut kovin tarkasti Hermestä, mutta jos nyt laitettaisiin samaan vitjaan Westermarck, Rekonen sekä Tikka ja puolustukseen Väkelä ja maalissa vielä Godla, niin onhan tuo nyt jo jumalauta aika jäätävä kokoonpano Mestikseen! Tsemppiä Hermes!
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mielenkiintoista kaveria pukkaa Kokkolaan. Joku painanut paniikkinappulaa tai taikonut rahaa? Tai sitten vaan luotetaan, että Upin valmennuksesta ura urkenee.

Bazevicsia pidin yhtenä kauden potentiaalisimmista komeetoista, mutta sai sitten mokoma lähtöpassit TuTosta. No, nyt uutta matoa koukkuun.
 

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
ja puolustukseen Väkelä

Ei oo Väkelä mitään ihmeellistä vielä näyttänyt, viime pelissä oli samalla tasolla Rantalankaa. Eellä oli Kuntsi, Ikonen ja lehto. Vaikka ei sekään taso huono ole. Tosin voihan Väkelä siellä kiinnostaa enemmän ja olla mielenkiintosempi kun muut pakit.

Mutta kovia vahvistuksia Rekonen, Tikka ja Godla! Mielenkiintonen uus nimi ässistä. Hyvän kokonen pakki, a-junnuissa teho ja piste tilastot hyviä. Saas nähä miten miesten peleihin pääsee mukaan. Sitä kuuluisaa potentiaalia pitäs miehessä olla.
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ei oo Väkelä mitään ihmeellistä vielä näyttänyt, viime pelissä oli samalla tasolla Rantalankaa. Eellä oli Kuntsi, Ikonen ja lehto. Vaikka ei sekään taso huono ole. Tosin voihan Väkelä siellä kiinnostaa enemmän ja olla mielenkiintosempi kun muut pakit.

Mutta kovia vahvistuksia Rekonen, Tikka ja Godla! Mielenkiintonen uus nimi ässistä. Hyvän kokonen pakki, a-junnuissa teho ja piste tilastot hyviä. Saas nähä miten miesten peleihin pääsee mukaan. Sitä kuuluisaa potentiaalia pitäs miehessä olla.

Boldaus oma. Kannattais nyt vaan Jessenkin kovalla asenteella vetää Hermeksessä. Pelaava pakisto ei ole kiveen kirjoitettu, vaan hyvien otteiden ansiosta voi nousta nopeastikin Liigaan takaisin...
 

keskipohja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Spårt joka ei vielä ole olemassakaan.
Plus miinus tilasto on lahjomaton .....miten Väkelä siinä sijoittuu ?

Itse en tiedä mutta kuten todettu,se kertoo aina loppujen lopuksi missä kulloisenkin pelaajan kohdalla mennään.
 

hemppa73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan hermes, ja alasarjan symppikset
Mielenkiintoista kaveria pukkaa Kokkolaan. Joku painanut paniikkinappulaa tai taikonut rahaa? Tai sitten vaan luotetaan, että Upin valmennuksesta ura urkenee.

Bazevicsia pidin yhtenä kauden potentiaalisimmista komeetoista, mutta sai sitten mokoma lähtöpassit TuTosta. No, nyt uutta matoa koukkuun.

Se helppoa hommata kun on rahaa niin et ranteita pakottaa... Mut totta puen, fiksu veto ja v..unmoinen recpect Karhulalle jos pitää paikkansa, että hän on jarrutellut hankintoja, ja halunnut antaa pojille oikeasti mahdollisuuden ja samalla katsoa mihin pelaajia tarvitaan...

Ikävä vaan et kuulemma joku(nen) pelaaja myös mahdollisesti lähdössä...
 

hemppa73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan hermes, ja alasarjan symppikset
Plus miinus tilasto on lahjomaton .....miten Väkelä siinä sijoittuu ?

Itse en tiedä mutta kuten todettu,se kertoo aina loppujen lopuksi missä kulloisenkin pelaajan kohdalla mennään.
Näyttäis olevan -2 eli joukkueen keskitasoa, mutta pelaa alivoimaakin... Kysymys kumminkin, vaikkakin lahjakkaasta, mutta silti a-junnu ikäisestä pojasta...
 

saiman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes, Ilves
Väkelällä on asenne kunnossa mutta vetää välillä aika pahasti yli. Ehkä kokee itekki ettei oo parastaan saanu ulos ja yrittää "liikaa näyttää että kuuluu liigaan". Ja miinusta 3 jossa useampi pakki.

Ed. Mestiksen\finhockey sivuilla näyttää -3. Mistä tuollanen luku hemppa?
 

hemppa73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan hermes, ja alasarjan symppikset
Väkelällä on asenne kunnossa mutta vetää välillä aika pahasti yli. Ehkä kokee itekki ettei oo parastaan saanu ulos ja yrittää "liikaa näyttää että kuuluu liigaan". Ja miinusta 3 jossa useampi pakki.

Ed. Mestiksen\finhockey sivuilla näyttää -3. Mistä tuollanen luku hemppa?
Elite prosta
 

Snoppen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Kannattais Hemppa hieman kertoa tarkemmin mistä kaivat näitä sun juttuja. Vielä ei ole yksikään näistä sun huhuista pitänyt paikkansa. En kertakaikkiaan usko siihen että sieltä olisi ketään lähdössä. Mikä järki siinä on lähteä 4 pelin jälkeen. Huttu voi nyt mahdollisesti olla sellainen jonka paikka on uhattuna, mutta en usko siihen kuitenkaaan. Pelipaikoista pitää olla kilpailua, ja nyt meillä on nippa nappa sellainen tilanne.

Godla hankinta on aivan loistava asia. Mielessä kävi että voisiko hän kenties tulla kun kuulin että Gibl saa lähteä. Mutta en minä oikeasti edes uskaltanut unelmoida tästä. Hienoa meidän Hermes!!
 

Snoppen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
No mehän voimme sopia näin...

Ja ne perustelut?

Asiasta kolmanteen. Osaako joku kertoa tarkemmin tästä pakista mikä tuli? Tehotilasto oli mukavasti plussan puolella mutta miksi hän ei päässyt kokeilemaan esim liigassa viime vuonna? Miksi se Turun keikka päättyi niin nopeasti?
 

uljas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat, (HeKi-vainaa), Tinatuopit
Tommi Tikasta saa pätevän ihmiskuulan vastustajan maalin eteen. Viime kaudella nousi yllättäen lainallaan Peliittojen kärkipelaajien joukkoon. Pääosa maaleista tuli ohjauksista ja maalin edestä lapioituna.
 

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
En muista tarkasti mistä kuulin ja luin että olisi TuToon mennyt vähän huonossa kunnossa ja ylimielisellä asenteella. Sitten kun ei ollutkaan ykköspakki ja saannut varmaa paikkaa niin sai lähteä? Tai sovittiin yhteisymmärryksessä että hakee pelipaikkaa muualta kuten nämä uutisoidaan. Viimekaudella pelasi Ässissä "yli-ikäisenä" joten varmasti sekin on osittain yksi syy miksi on saannut paljon vastuuta ja tehotkin on ainakin kohtuulliset. Ilmeisesti työteliäs pakki, joka ei pelkää tehdä virheitä, mutta on vähän pääkopan kanssa tekemistä. Uskon että Upi osaa käsitellä ja palauttaa maanpinnalle ja vaikka penkittää jos ei muuta. Niin ei pitäisi olla vaaraksi joukkuehengelle.

Maalivahti on kyllä lähtökohtaisesti niin kova haku, että varmasti on Mestiksen TOP-3 pelaaja. Toivottavasti pysyy loppukauden täällä, ainahan näissä on se pelko että ottaa kaikki kiinni ja sitten ulkomaanpykälä vie mennessään. Varmasti Sport-yhteistyökin auttoi tänne saamiseen. Voi pelata liigapaikkaa ensikaudeksi hyvillä esityksillä.

Itse olen kuullut HUHUN että Kivinen ja Arkimo olisivat menossa JHT:n mukaan. Huhu ei tiennyt onko kyseessä laina. Vai onko se pysyvä siirto. Kun täällä nyt nimiä haluttiin niin siinä minun kuulemat nimet.
 

Snoppen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Itse olen kuullut HUHUN että Kivinen ja Arkimo olisivat menossa JHT:n mukaan. Huhu ei tiennyt onko kyseessä laina. Vai onko se pysyvä siirto. Kun täällä nyt nimiä haluttiin niin siinä minun kuulemat nimet.

Tämä on varsin todennäköinen asia. Eikä ollenkaan huono asia. Jos meillä kerran on yhteistyö JHT:n kanssa niin tämä palvelee kaikkia. Parempi pelata siellä kuin istua poppariosastolla. Tämähän ei tarkoita sitä ettei miehet olisi Hermeksen käytettävissä enää.

Meinaa vähän mopo keulia meikäläisellä kun mietin tätä Godlan hankintaa. Toivottavasti ei saa pettyä! (hymiö)
 
Suosikkijoukkue
Hermes
Itse pidän mahdollisena että kivinen-arkimo-hellsten-kuntsi porukasta nähdään lyhyitä lainoja kalajoelle kauden mittaan. Edellyttäen toki että kyseiset pelaajat ovat terveinä. Täysipäiväisiä siirtoja en todellakaan usko tapahtuvan tällä rosterin leveystilanteella. Sportille kun sattuu loukkaantumissuma ja vetävät lainamiehet takaisin Vaasaan niin mistäs sitten saadaan täysi kokoonpano jalkeille? Ennemminkin uskon että sieltä tulee vielä pelaaja tai pari jossain vaiheessa mukaan ettei jouduta pelkkien lainojen varassa olemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös