Eikös tänne hommattu tulkki? Joka tarvittaessa laittaa hokkarit jalkaan myös *hymiö*. Mutta varmasti tämä Latvian poika pystyy auttamaan, ja onhan tuon joku saannu käännettyäkin jollain googlen vehkeellä?
Kyllähän tässä on nyt Hermes vahvistunut hyvinkin. Ja varmasti jos/kun Sportin jätkillä on asenne että "farmiinhan ei perkele jäädä" ja näytetään Tomekille että ylös ja äkkiä. Niin uskon että viikonloppuna on taisteleva Hermes jalkeilla. Itse olen ollut tyytyväinen Westermarkin otteisiin. Kun joku totesi että näkee päällepäin että kaveria ei muka kiinnostais pelata Hermeksessä. En kyllä pysty allekirjoittamaan sitä toteamusta mitenkään. Ainakin peleissä ollut ehkä se taistelevin jumalapaita? Ketjuja nyt varmasti on ihan kiva spekuloida hieman kun tuli muutoksia pelaajistoon.
Rajala - Rekonen - Tikka
Kivilahti - Juntheikki - Westermarck
Paavilainen - Nättinen - Appelgren
Huttu - Arkimo - Koskinen
Luultavasti Rekonen ja Juntheikki vaihtaa Upin kirjassa paikkaa. Itse en ymmärrä, kun ei se toimi, niin se ei toimi. Ihan ok näpräämistä, mutta siinäpä se. Ei missään mielessä sellaista dominoivaa peliä, mitä ykkösketjulla pitäisi olla.
Ikonen - Lehto
Bazevics - Rantala
Franssila - Kuntsi
Tuossa olis ehkä tasapainoiset pakkiparit. Se on eri asia miten Upi taas asian näkee. Itse rakentelisin niin että joka parissa olisi sitä voimaa ja kiekolista taitoa. Ei niitä nyt saa ehkä tuon paremmaksi. Mutta kyllä sitä nyt luulis että tuolla nipulla ja hyvällä veskarilla ei ihan jalkoihin jäisi kenellekkään. Mutta kyllähän viikonloppuna päästään mittaamaan taso oikein todenteolla. Vaikka Godla ei ole maalissa, niin ei Niemi nyt huono ole missään tapauksessa.