Dennis Godla, Hermekseen? Ei voi olla, luin varmasti väärin. Dennis Godla.. .. .. Hermekseen. Onnea Hermes!
Oot likane.. :)Niin taisit tosiaan lukea, sillä kyseessä on Denis Godla. *hymiö*
ja puolustukseen Väkelä
Ei oo Väkelä mitään ihmeellistä vielä näyttänyt, viime pelissä oli samalla tasolla Rantalankaa. Eellä oli Kuntsi, Ikonen ja lehto. Vaikka ei sekään taso huono ole. Tosin voihan Väkelä siellä kiinnostaa enemmän ja olla mielenkiintosempi kun muut pakit.
Mutta kovia vahvistuksia Rekonen, Tikka ja Godla! Mielenkiintonen uus nimi ässistä. Hyvän kokonen pakki, a-junnuissa teho ja piste tilastot hyviä. Saas nähä miten miesten peleihin pääsee mukaan. Sitä kuuluisaa potentiaalia pitäs miehessä olla.
Mielenkiintoista kaveria pukkaa Kokkolaan. Joku painanut paniikkinappulaa tai taikonut rahaa? Tai sitten vaan luotetaan, että Upin valmennuksesta ura urkenee.
Bazevicsia pidin yhtenä kauden potentiaalisimmista komeetoista, mutta sai sitten mokoma lähtöpassit TuTosta. No, nyt uutta matoa koukkuun.
Näyttäis olevan -2 eli joukkueen keskitasoa, mutta pelaa alivoimaakin... Kysymys kumminkin, vaikkakin lahjakkaasta, mutta silti a-junnu ikäisestä pojasta...Plus miinus tilasto on lahjomaton .....miten Väkelä siinä sijoittuu ?
Itse en tiedä mutta kuten todettu,se kertoo aina loppujen lopuksi missä kulloisenkin pelaajan kohdalla mennään.
Kerro toki kuka on lähdössä ja miksi? Vai vedätkö aivan hatusta näitä juttuja? Daniel Gibl ilmeisesti lähtenyt Godlan tulon myötä. Sitäkö kenties tarkoitat?Ikävä vaan et kuulemma joku(nen) pelaaja myös mahdollisesti lähdössä...
Ikävä vaan et kuulemma joku(nen) pelaaja myös mahdollisesti lähdössä
Elite prostaVäkelällä on asenne kunnossa mutta vetää välillä aika pahasti yli. Ehkä kokee itekki ettei oo parastaan saanu ulos ja yrittää "liikaa näyttää että kuuluu liigaan". Ja miinusta 3 jossa useampi pakki.
Ed. Mestiksen\finhockey sivuilla näyttää -3. Mistä tuollanen luku hemppa?
Eiköhän nuo aika hyvin ole pitänyt paikkansa, tuskin ihan hatusta...Kerro toki kuka on lähdössä ja miksi? Vai vedätkö aivan hatusta näitä juttuja? Daniel Gibl ilmeisesti lähtenyt Godlan tulon myötä. Sitäkö kenties tarkoitat?
Jos tuut tänne tuommosia väittämiä laukomaan ilmoille niin ole hyvä ja perustele pikkuisen.Eiköhän nuo aika hyvin ole pitänyt paikkansa, tuskin ihan hatusta...
Eiköhän nuo aika hyvin ole pitänyt paikkansa, tuskin ihan hatusta...
No mehän voimme sopia näin...Jos tuut tänne tuommosia väittämiä laukomaan ilmoille niin ole hyvä ja perustele pikkuisen.
No mehän voimme sopia näin...
Itse olen kuullut HUHUN että Kivinen ja Arkimo olisivat menossa JHT:n mukaan. Huhu ei tiennyt onko kyseessä laina. Vai onko se pysyvä siirto. Kun täällä nyt nimiä haluttiin niin siinä minun kuulemat nimet.