Interested
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Hermes
Pitääkö tästäki (18min 4-0)keksiä jotain positiivista ettei kukaan vedä pieniä vihreitä palloja nenään??
Pitääkö tästäki (18min 4-0)keksiä jotain positiivista ettei kukaan vedä pieniä vihreitä palloja nenään??
Katsoiko joku tämänpäiväisen ottelun? Kiinnostaisi Väkelän otteet erityisesti omassa päässä, kun tässä saattaa olla pian sellainen tilanne, että otetaan hänet takaisin ja saatte Arskan tilalle. En siis tiedä mitä valmennus ajattelee, mutta näin itse tekisin nyt heti.
Boldaus oma. Itse olen ymmärtänyt niin, että Järvinen-Niemi -tandemilla mennään liigassa, ja että Niemi on ollut hyvä myös treeneissä. Eli mun tietojen mukaan Timo Niemi ei tule Hermekseen, vaan on vankasti kakkosmolarin pestissä Sportissa.
Tässä vielä Sportin uutissivustolta 1.4.2015 maalivahtiuutisia, jotka voisivat liittyä myös Hermekseen:
"Sport on kiinnittänyt kokoonpanoonsa myös kaksi erittäin lupaavaa nuorta maalivahtia, jotka tulevat ensi kaudella pelaamaan pääasiassa A-nuorten SM-sarjaa. 1998 syntynyt Leevi Laakso on KalPan kasvatti, joka nähtiin jo viime kaudella myös A-nuorten SM-sarjassa muutamassa ottelussa KalPan riveissä. "
Niin tähän maalivahti asiaan, emme hävinneet hänen takiaan, joskaan emme voittaneet hänen ansiostaan... Loistanut, mutta olihan nuorelle pojalle kova paikka...Alkaa meille nousijoille hahmottua sarjan kovuus mutta tiedossahan oli ettei nousijoille yksikään peli ole helppo. Torjunnat kuitenkin melko tasaista pelissä, miten tämä uusi maalivahti esiintyi? Ei helppo paikka hänellekkään varmasti ja nuori poika. Tsemiä Kokkolaan faneille!