Loyals on olemassa. Viimeksi eilen pidettiin kokous jossa suunniteltiin asioita. Toimintaan on tulossa muutoksia. Syy siihen miksi siellä on ollut niin vähän väkeä johtuu eniten siitä että monelle on tullut uusia elämäntilanteita mikä rajoittaa kuka pääsee milloinkin paikalle. Toki siinä että joukkue perseilee tällä tavalla ei kuitenkaan helpoita tilannetta. Puhutaan kuitenkin kymmenkunta kannattajasta jotka on suoraan sanonut että tämä ruletti vaikuttaa siihen että ei oikein tee mieli tulla peliin.
Eniten mua pännii tämä tiedottaminen. Ymmärrän että tilanne on se mikä se on. En tykkää, enkä hyväksy mutta käyn peleissä. Mutta minua oksettaa se että joudun lukemaan hermeksen uutisia sportin sivuilta. Hermes ei kerro mitään lainojen pituudesta, ollaanko hakemassa vahvistuksia muualta. Yksinkertaisesti mitään ei puhuta. Oletetaan vaan että kyllä väki tulee hallille. Ottaa päähän kun tämä asia olisi helposti korjattavissa, mutta kun ei vaan onnistu.
Eniten mua pännii tämä tiedottaminen. Ymmärrän että tilanne on se mikä se on. En tykkää, enkä hyväksy mutta käyn peleissä. Mutta minua oksettaa se että joudun lukemaan hermeksen uutisia sportin sivuilta. Hermes ei kerro mitään lainojen pituudesta, ollaanko hakemassa vahvistuksia muualta. Yksinkertaisesti mitään ei puhuta. Oletetaan vaan että kyllä väki tulee hallille. Ottaa päähän kun tämä asia olisi helposti korjattavissa, mutta kun ei vaan onnistu.