kumikiekko
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HOKKI
Hurja vuoristorataviikko Hermeksellä! Voitto Hokista, murskatappio Keuruulla ja voitto Jukureista. Ei ainakaan ennalta-arvattavuudesta voi syyttää.
Hurja vuoristorataviikko Hermeksellä! Voitto Hokista, murskatappio Keuruulla ja voitto Jukureista. Ei ainakaan ennalta-arvattavuudesta voi syyttää.
Sekin on totta. Hokin kannalta toivon että KeuPa ei nouse seitsemänneksi, sen verran murskaava saldo keuruulaisilla on keskinäisistä otteluista.Tai sitten KeuPa on vain järkyttävän kovassa iskussa ;)
Hokki ja Jukurithan ovat Hermekselle helpompia vastuksia kuin KeuPa, ainakin tulosten valossa, olipa ottelut pelillisesti mitä hyvänsä.
Ei enään alkukauden jälkeen oo kovin moni sitä mieltä ollut. Paljo on vielä kehitettävää pelitavassa ja peliin reagoinnissa, mutta on se askeleita ottanut kauden aikana eteenpäin. Tuloksellisestihän tämä kausi on mennyt hyvin, mutta katsoppa tilastoista kun on hienoja putkia ja välillä otettu rumastikki pataan. Mutta opettelu vuosi niin toimistolle, osalle pelaajille ja valmentajille tämä kausi Mestiksessä. Mulle kävis vaikka Karhulan jäis tänne vielä pariks kaudeks jos ei rahastamaan rupia, sen verran viihdyttävää kiekkoa on Kokkolassa kummiski pelattu näillä Upin kausilla. Omat miinuspuolethan siinä on tottakai tuossa ylihyökkäävässä taktiikassa ( 2vs1 tilanteet, läpiajot ymn.), mutta jos saadaan hommattua kelvollinen veskari niin eipä se haittaa.Vieläkö siellä vaaditaan upille potkuja?
Vieläkö siellä vaaditaan upille potkuja? Aikaisemmin jo kirjoittelin, että minun mielestä Hermes on pelannut todella hyvin nousija-joukkueena.
Itellä on käynnyt mielessä voisiko Juha Juujärvi olla seuraava koutsi Kokkolassa? Kyllä olisi kova haku!!
Huhuja kylillä kuuluu
Minä veikkaan että Magnum vihjailee että Karo Koivusella olisi haluja tulla Kokkolaan. Ellen ole ihan väärässä niin sillä on vaimo täältäpäin.
Itse olen kuullut vaikka minkälaisia nimiä. En tiedä saako tänne laittaa nimiä ilman minkäänlaisia lähteitä, mutta laitetaan nyt kuitenkin. (hymiö)
Eli nämä nimet olen kuullut keskusteluissa:
- Niko Eronen
Palomies hommia kuopiossa, ei käytettävissä!
- Santeri Immonen
En ole tietoinen mitä tekee.
- Pasi Arvonen
Keskittyy jääkiekon ulkopuolisiin asioihin, ollut raskas kausi, haluaa keskittyä muuhun hetken. Ei käytettävissä.
- Ismo Lehkonen
Kyselty on, ei kuulemma ollut ainakaan tällähetkellä kiinostusta.
- Juha Juujärvi
Tästä voi lukea ylempää.
- Petteri Hirvonen
Ei tieto tästä.
- Juha Pajuoja
Ei varmasti lähde nykyisestä pestistä vaikka sais kenkää, niin valmentamaan Mestistä.
Nuo on sellasia mitkä nyt aika varmaksi uskallan sanoa tietäväni. Tietenkään mikään ei ole varmaa, mutta 95% varmaa on nämä tiedot!
Karo Koivunen on kyllä nimi jonka olen kuullut myös, mutta joku kerkesi sanomaan että sieltä kuitenkin perhe olisi silti halukas jäämään pääkaupunkiseudulle, siittä huolimatta että ovat täältä lähtöisin. Mutta siittä en tiedä muuta kun "kaljabaarista" kuultuna.
Edit. Lisäsin Pajuojan listalle.