Ted Raikas kirjoitti:Eikös Hakaniemikin lasketa Kallioon?
mikse kirjoitti:Ei. Eri asia sitten missä näiden välinen raja menee.
Gellner kirjoitti:Väärin. Alue, jossa vaikkapa Hakaniemen tori ja metroasema sijaitsevat, kuuluu Kallioon, aivan kuten Ted Raikas sanoikin. Hakaniemi ei edes ole kaupunginosa.
mikse kirjoitti:Kummasti jengi silti NYKYÄÄN on menossa/tulossa Hagikseen/Hagiksesta. Esim Alko ilmoittaa myymälöidensä olevansa Hakaniemessä ja Kalliossa. Eivät esim kadunnimien mukaan kuten ytimessä.
scholl kirjoitti:Siis Hakis on tunnettu paikka. Se, että onko se Kallion osa, on tietyllä tavalla samantekevää, koska se tunnetaan nimenomaan Hakiksena.
Selvisi sekin, miksei Jokerit ole mielestäni oikein mistään kotoisin.Gags kirjoitti:Huomionarvoista on esimerkiksi se, että sellaista kapunginosaa ei ole olemassakaan kuin Ilmala, vaikka eräs itseään mielellään stadilaiseksi mieltävä espoolaisryhmä näin usein väittääkin.
Leon kirjoitti:Selvisi sekin, miksei Jokerit ole mielestäni oikein mistään kotoisin.
Kaiketi se on samantekevää. Samoin kuin se, että kun ylittää Pitkänsillan saapuu Kluuviin. Myös se, että kun Kalliosta päin ylittää Hakaniemen sillan saapuu Krunikkaan. Tärkeäksi tai ei niin tärkeäksi sen varmaan määrittää ihmisen oma kiinnostus eri asioihin. Triviaaliahan tämä tietysti on monille.JypFabu kirjoitti:Miten lie virallisesti onkaan, itte oon aina mieltäny, että Kallio alkaa linjoilta ja sitä ennen on Hakaniemi keskustalta pitkänsillan yli tultaessa.
samantekevää tuo kai kumminkin, pääasia että kotiinsa löytää.
Kiva että selvisi. Nyt sitten jopa tiedät syyn alemmuuskompleksillesi.Leon kirjoitti:Selvisi sekin, miksei Jokerit ole mielestäni oikein mistään kotoisin.
Last word freak. Myönnä vaan, että annoit vastapallon etkä keksi enää vastakuittia.Gags kirjoitti:Kiva että selvisi. Nyt sitten jopa tiedät syyn alemmuuskompleksillesi.
Ikinä en kuvitellut tätä sananpartta käyttäväni, mutta nyt on pakko. Huumorintaju, missä pelaa?Gags kirjoitti:
scholl kirjoitti:Muutenkin kun porukkaa on muuttanut lisää niin itäväylällä lienee aikamoinen ruuhka aamuisin Kuliksen sillan keskustan puoleisessa päässä. Varsinkin Junatielle. Ja kun työpaikat ovat viime aikoina keskittyneet Keskustan länsipuolelle niin keskustatunnelin puuttuminen aiheuttaa kyllä noilta alueilta tulijoille melkoisia hankaluuksia ruuhkien suhteen.
Gags kirjoitti:Huomionarvoista on esimerkiksi se, että sellaista kapunginosaa ei ole olemassakaan kuin Ilmala, vaikka eräs itseään mielellään stadilaiseksi mieltävä espoolaisryhmä näin usein väittääkin.
Maalaisten idioomeja. Paljastit itsesi.Alamummo kirjoitti:Jokerien kannattajathan ovat kaikki jostain Kontula/Vesala/Länsimäki -akselilta.
Ihanko tosi. Oletko nyt aivan satavarma asiasta?Rebel kirjoitti:Mulla on kaksi kaveria, jotka kannattaa Jokereita ja toinen asuu Espoossa ja toinen Puistolassa. Että ei ne missään itä-Helsingissä kaikki asu. Ei edes Helsingissä.
No nih, kiinni jäätiin. Onneksi vain kuvainnollisesti eikä kirjaimellisesti. Mutta ei sun olisi kannattanut asiasta älähtää; turhaa sä kotipaikkaasi Kontulaa häpeät.Gags kirjoitti:Maalaisten idioomeja. Paljastit itsesi.
Rebel kirjoitti:Välillä naurattaa, kun Populuksen taloa tai Dallapee-puiston kohtia A. Kiven katua on asuntoilmoituksissa markkinoitu Alppilana.
Vaikkakin itse olen asunut nyt jo reilut viisi vuotta vain parin kilometrin päässä tuosta hyppyrimäestä, niin löysin sen ensimmäisen kerran vasta viime viikonloppuna, kun olin sattumoisin siellä päin kävelylenkillä. Oli aika ihmeellinen fiilis, kun sitä ennen en tiennyt ollenkaan että Helsingissä on tuollainen paikka.scholl kirjoitti:Hertsikassa on toki hyvät hiihtoladut. Itse en ole niillä varmaan pariinkymmeneen vuoteen käynyt, mutta on kyllä ihan hyvä profiili ja lopussa oleva hyppyrimäen viereinen nousu on todella rankka. Onneksi sieltä sitten on lasku hiihtostadionille.