Helsingin lätkäherruus

  • 51 835
  • 336

L.I.N.K.K.U.

Jäsen
Suosikkijoukkue
H.I.F.K.
Viestin lähetti Stadin1


Nimimerkkini tuskin muuttuu mihinkään, koska tappio on ainoastaan väliaikainen. Poffeissa nähdään...

edit: Typo

Katellaan nyt ensin onko Hookkerit edes mukana vielä, kun HIFK aloittaa omat pudotuspelit...
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämänkin ketjun voi nyt nostaa ylös, kun vääntö jatkuu ainakin jollain tasolla.

Yksi lisäkategoria, jossa aiemminkin on tavattu jaella palkintoja on yleisömäärät ja kun näyttäisi siltä, että yksiselitteisistä numeroistakin on vaikea päästä yhteisymmärykseen erään jokerikannatajan kanssa, niin päätin kerätä hieman lukuja tähän. Ehkä jokainen voi sitten tehdä omat johtopäätöksensä onko suurempi luku suurempi kuin toinen...

Yleisömäärät, kotiottelut, runkosarja 2003-04
Jokerit 28 254595 9093*
HIFK 28 185459 6624

Yleisömäärät, vierasottelut, runkosarja 2003-04
HIFK 28 170335 6083
Jokerit 28 149851 5352

Yleisömäärät, kotiottelut, play-off, 2003-04 (toistaiseksi)
HIFK 3 20259 6753
Jokerit 3 18783 6261

Pisteet: HIFK 2 - Jokerit 1

Jos jotain kiinnostaa täyttöasteet ja hallien eri kapasitettien osalta niin siitä vaan laskemaan. Tai olihan täällä ketju niistäkin. Lopputuloksena muistaakseni oli, ettei luvut juurikaan muuttuneet. Kunniamaininnat tai pienen pystin voisi tarjota myös kategoriaan "Yleisömäärien muutokset", mutta siitä saattaisi jo nousta melkoinen "väärin laskettu"-itku ainakin tietyn nimimerkin osalta.


*) Jos puhutaan joukkueiden KIINNOSTAVUUDESTA tulisi varmaankin huomioida paikallaolijoiden määrä myydyiksi ilmoitettujen lippujen sijaan. Jokainen muistanee iltapäivälehden arvion siitä että hjalliksen 9000 on noin 4000. Jos jotenkin vielä saisi selville kuinka moni läsnäolija maksaa itse oman lippunsa, voisi tämäkin olla mielenkiintoinen tieto.
 

Aku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lapuan Virkiä,
Rantsilan Raikas ja
Kiteen Kirkas
Näiden HIFK-Jokerit -taisteluketjujen ylösnostaminen jos mikä kuvastaa sitä tosiasiaa, että molempien joukkueiden fanit ovat ns. paska jäykkänä omiensa puolesta ja pelkäävät putoamista jo tässä puolivälierävaiheessa kuin ruttoa.

Vielä enemmän pelottaa se, jos "vihulainen" jotenkin onnistuu keplottelemaan itsensä jatkoon. Sitähän ei jaksa kuunnella (lukea) sitten millään, ei kertakaikkiaan millään.

Taitaa vaan käydä niin, että molemmille koittaa ne lomat jo huomenna, joten "herruus" tämän kauden osalta määriteltäneen sitten runkosarjamenestyksen perusteella (HIFK vähän parempi). Tietysti voidaan alkaa spekuloimaan silläkin, että toinen tippui "heikommalleen", toinen taisteli hyvin "ylivoimaista suosikkia" vastaan. Ja niinhän te tietysti teettekin. Huoh.

Laskekaa se Blues mukaan tähän kilpailuun, niin saatte käsiinne selvän mestarin (vähintään välierissä, ehkä jopa mitaleilla).
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti #12

Yleisömäärät, kotiottelut, runkosarja 2003-04
Jokerit 28 254595 9093*
HIFK 28 185459 6624

Yleisömäärät, vierasottelut, runkosarja 2003-04
HIFK 28 170335 6083
Jokerit 28 149851 5352

Yleisömäärät, kotiottelut, play-off, 2003-04 (toistaiseksi)
HIFK 3 20259 6753
Jokerit 3 18783 6261

Pisteet: HIFK 2 - Jokerit 1

Lisätään vielä:

Yleisömäärät, vierasottelut, play-off, 2003-04 (toistaiseksi)

HIFK 2 13286 6643
Jokerit 4 23414 5854

Pisteet: HIFK 3 - Jokerit 1.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti #12


Yleisömäärät, kotiottelut, play-off, 2003-04 (toistaiseksi)
HIFK 3 20259 6753
Jokerit 3 18783 6261

Tuli #12 kiire vaihtaa ketjua kun jäi nalkkiin edellisessä -:)

Todellisuudessa Jokerit on pelannut vasta kaksi playoff-ottelua kotona. Jos et millään usko, tarkista SM-liigasta... On lapsellista ottaa mukaan säälipleijariottelu, jonne Jokerit joutui todellisella pikakomennuksella ilman mitään mahdollisuutta myydä ottelua etukäteen... HIFK ei niissä pelannut, joten vertailupohjaa ei ole.

Tässä todelliset, SM-liigan playoffien keskiarvot kotipeleissä Jokerit vs HIFK:

Jokerit 7 853
HIFK 6 753


Ja on näköjään aivan yhtä vaikeaa Isakssonillakin. HIFK ei vedä playoffeissa - joten seliteltävää riittää. Pitää keksiä Jyväskylän hallikin mukaan, vaikka Jyppi ei edes playoffeja pelaa! Jatkakaa vaan, itse en moiseen viitsi lähteä. Maksetut lippuluvut puhukoon puolestaan.
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Luotetaan sm-liiga.fi:n tilastoihin

Sitähän minäkin olen yrittänyt sanoa, että liigan tilastoilla ja pistelaskennalla on yleensä ollut suurempi merkitys kun yhden, sinänsä kunnioittavasti jankkaamista jatkavan, nimimerkin omilla harhakuvitelmilla ja mitä mielikuvituksellisimmilla tulkinnoilla. Mutta sain kuulla olevani "nalkissa", tietämätön ja että itse asiassa minulla on hätä. Mitään näistä en olisi tiennyt ilman tämän samaisen nimimerkin nerokkaita johtopäätöksiä. Nyt saamme kaikki henkeämme pidätellen odottaa, että hän kertoo myös liigalle heidän laskeneen väärin. Ehkä tämä koskee myös runkosarjan tilastoja ja jopa myös pistelaskua?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Luotetaan sm-liiga.fi:n tilastoihin


Minun puolestani sopii mainiosti.

Mutta silloin olisi kyllä syytä eritellä varsinaiset playoff-ottelut ensimmäistä kertaa järjestetyistä esisellaisista.

Jokainen vähänkään puolueeton kirjoittaja tietää sen, että säälipleijarit tulivat Jokereille aivan viime hetkellä - tasapelikin olisi riittänyt viimeisessä runkosarjan ottelussa estämään sen. Siitä sitten parin päivän päästä vajaan kahden vuorokauden päästä sunnuntaina olikin ensimmäinen säälipleijaripeli... Mitään markkinointia ei ollut. Lisäksi Jokereiden säälipleijaripeli näytettiin suorana valtakunnan verkossa.

Kukin taaplaa tyylillään ja jos joku haluaa väkimäärät yhdistää, mikäs siinä. Jokerit kuitenkin vetää Helsingissä varsinaisissa playoffeissa hurjia määriä väkeä verrattuna HIFK:n yleisöön. Aika vähän on ollut siellä väkeä paikalla.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol

Ja on näköjään aivan yhtä vaikeaa Isakssonillakin. HIFK ei vedä playoffeissa - joten seliteltävää riittää.

Cobol, älä viitsi iso mies. Pysytään faktoissa, eikä tulkita. SM-liigan sivujen viralliset tilastot, sieltä se totuus löytyy. Tulkitsemalla löytyy monia totuuksia, mutta reilulla katsomisella vain yksi.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti Isaksson
Cobol, älä viitsi iso mies. Pysytään faktoissa, eikä tulkita. SM-liigan sivujen viralliset tilastot, sieltä se totuus löytyy. Tulkitsemalla löytyy monia totuuksia, mutta reilulla katsomisella vain yksi.

No, enää en viitsi tästä vääntää. Mutta kyllä sinäkin tiedät itse, että asiat eivät ole verrannollisia. Jos ne ovat HIFK:n kannattajille, sopii minulle.

Mutta säälipleijarit 40 tunnin pikakomennuksella keskellä viikonloppua ja ottelu vielä suorana ulos valtakunnan verkosta - ketä kiinnostaa ja kuinka moni todellisuudessa pääsee?

HIFK ei säälipleijareita pelannut.

Jos vertailla halutaan, seurojen todellisen yleisökiinnostuksen vertailu voi tapahtua vastaavien playoff-otteluiden yleisömäärää vertaamalla. Muussa tapauksessa ei ole mieltä edes vertailla.
 

Procamp

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Luotetaan sm-liiga.fi:n tilastoihin

Viestin lähetti cobol

Jokainen vähänkään puolueeton kirjoittaja tietää sen, että säälipleijarit tulivat Jokereille aivan viime hetkellä - tasapelikin olisi riittänyt viimeisessä runkosarjan ottelussa estämään sen.
Itse en oikein tätä perustelua jaksa täysin ymmärtää, sillä olihan se mahdollisuus Jokereilla joutua kuuden sakin ulkopuolelle suurikin monen pelin/päivän ajan. Todennäköistäkin jopa, huomioonottaen Jokerien runkosarjan lopun esitykset. Itse ainakin vastaavassa tilanteessa suunnittelisin ohjelmani niin, että jos/kun sinne säälipeleihin joudutaan, olen valmistautunut myös siihen. Ehkä teillä erilailla, kuka tietää.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti cobol
HIFK ei säälipleijareita pelannut.
Minä muotoilisin tämän ehkä vielä muotoon, että HIFK ei säälipleijareihin edes päässyt, sillä he eivät olleet siihen tarpeeksi hyviä.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
Mutta kyllä sinäkin tiedät itse, että asiat eivät ole verrannollisia. Jos ne ovat HIFK:n kannattajille, sopii minulle.

Tiedän toki, mutta omissa teksteissäsi MTV pääkana/MTV+ tuntuvat olevan jatkuvasti yhtä ja samaa, vaikka kyllä sinäkin tiedät itse, että asiat eivät ole verrannollisia, omia sanojasi käyttäen.

Tapasi vääristää asioita, vetää mutkat suoriksi, käyttää selektiivistä infoa jne. ärsyttää. Kun saat samanlaista palutetta, vedät sitten herneen nenääsi välittömästi. Jos olisit edes itsellesi rehellinen saisit parempaa palutettakin.
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Cobol hei! Nyt saa taas keksiä niitä hienoja tilastoja ja selityksiä! Minä nimittäin väitän, että HIFK on jälleen kahdessa* uudessa kategoriassa selvääkin selvemmin Helsingin Herra - ja tätähän sinun on ollut perinteisesti vaikeasti sulattaa.

1) Kausi jatkuu pidemmälle
2) Lopullinen sijoitus kauden jälkeen

*) Tai itse asiassa kolmessa: Vai vieläkö osaat väännellä playoff-pelien katsojatilastoja jotenkin muutoin kuin ne ovat? Jokerien äskeisessä kotiottelussa oli 6051 katsojaa ja yli 7300 tyhjää paikkaa. Se kertonee jotain kiinnostuksesta, sen laadusta ja määrästä, eikö?
viestin lähetti Cobol
Jokerit kuitenkin vetää Helsingissä varsinaisissa playoffeissa hurjia määriä väkeä verrattuna HIFK:n yleisöön.
Pyydätkö nyt jo anteeksi, vai odotetaanko ne kuuluisat reilut neljäkymmentä tuntia jolloin HIFK:n neljännen kotiottelun luvut selviävät?

Jos joku haluaisi lyödä lyötyä, näistä asioista, esittämistäsi syytöksistä ja vääristellyistä väitteistä voisi sanoa rumemminkin. Minä en viitsi.

EDIT: quote rikki
 
Viimeksi muokattu:

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti #12
Vai vieläkö osaat väännellä playoff-pelien katsojatilastoja jotenkin muutoin kuin ne ovat? Jokerien äskeisessä kotiottelussa oli 6051 katsojaa

Toki osaan. HIFK sai MTV3 televisio-otteluun yleisöä loistavaan prime time aikaan loistavana pelipäivänä - joka on vapaapäivä - sunnuntaina vaatimattomasti vähän yli 5 700 katsojaa. Jokerit sai kehnona tiistai-illan pelipäivänä MTV3-otteluun halliinsa loistavan määrän eli reilusti yli 6 000 katsojaa. Ero on siis huima Jokereiden eduksi!

Tuo varmaan riitti?

Onnea jatkoon ja Ilveksen kaatoon.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti cobol
Toki osaan. HIFK sai MTV3 televisio-otteluun yleisöä loistavaan prime time aikaan loistavana pelipäivänä - joka on vapaapäivä - sunnuntaina vaatimattomasti vähän yli 5 700 katsojaa. Jokerit sai kehnona tiistai-illan pelipäivänä MTV3-otteluun halliinsa loistavan määrän eli reilusti yli 6 000 katsojaa. Ero on siis huima Jokereiden eduksi!

Tuo varmaan riitti?

Onnea jatkoon ja Ilveksen kaatoon.

Sunnuntain matseihin ei kukaan mene, koska ne eivät ole iltaotteluita.
Jengi on darrassa sunnuntaisin ja hyvä, jos sängystä ylös aamiaiselle tohon aikaan pääsevät.
En ymmärrä mikseivät matsit voisi olla joka ilta klo 18.30. Pe ja la voisi lähteä viihteelle matsin jälkeen, su-iltana taas ei muuten vain ole juurikaan tekemistä, joten kyllä matsi ainakin miljonäärijussit ja muut scheissesarjat voittaisi.
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
Ero on siis huima Jokereiden eduksi!
Tässä sulle huimaa eroa: (kts. liite)

Onko kuva otettu: a) erittäin tärkeässä play-off-ottelussa vai b) kesäloman aikaisista treeneistä?

Vastaus: En minäkään tiedä. Tuoltahan halli on aina näyttänyt.


Voitkin sitten ajan kuluksesi laskeskella noita numeroita taas uusiksi. HIFK:lla nimittäin oli juuri
- vain 40+ tuntia pelattavaksi tiedetty
- televisioitu (OIKEALLA TV-kanavalla, huom!)
- katkaisukotipeli, joka "saattoi" jäädä viimeiseksi.

Ja arvaa mitä? Se oli loppuunmyyty. Tyhjiä paikkoja: nolla (0). Tässä on kyllä kieltämättä aika huima ero Jokereiden hyväksi - heidän yli seitsemään tuhanteen (7000+). Olisiko nyt Cobol sen anteeksipyynnön vuoro? Joko tässä tai sitten yleisömääräketjussa, vapaa valinta.
 

Liitteet

  • narrisuosiohuipussaan.bmp
    48,2 KB · kertaa luettu: 464

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti #12
Ja arvaa mitä? Se oli loppuunmyyty. Tyhjiä paikkoja: nolla (0). Tässä on kyllä kieltämättä aika huima ero Jokereiden hyväksi - heidän yli seitsemään tuhanteen (7000+). Olisiko nyt Cobol sen anteeksipyynnön vuoro? Joko tässä tai sitten yleisömääräketjussa, vapaa valinta.

Kuules nyt, ei tämä matsi ole lainkaan vertailukelpoinen. Ei sitten yhtään! Miksi? Ensiksi siksi, että Jokereiden matsi pelattiin saman aikaan kuin Espoossa oli peli. Kaksi playoff-peliä siis 15 kilsan sisällä samaan aikaan. Toiseksi siksi, että IFK:lla oli positiivinen katkomahdollisuus: mennä jatkoon kun taas Jokereilla oli ainoastaan negatiivinen katkomahdollisuus eli pudota. Siksi tätä HIFK-Ilves ottelua 25.3. ei tietenkään voida huomioida yleisövertailussa. Se on siihen täysin vertailukelvoton. Ja jos vielä jaksat jankata, pistän pahemmasti takaisin.
 

Shamaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, now and forever!!!
Helsingin lätkäherruus.

Eikös avausotsikon teema ala olla jo päivän selvää: Stadin herruus oli, on ja pysyy HIFKillä. Joten ketjun voi varmaan sulkea. Ei kai rantalomilla ole edes mahdollista tänne nettiin tulla??? Ai niin, onhan ne läppärit ja aurinkokennot...
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti cobol
Kuules nyt, ei tämä matsi ole lainkaan vertailukelpoinen. Ei sitten yhtään!
Sähän kinasteletkin kun ämmät. Valheesta kiinni jäätyään keksitään ensin yksi selitys ja veruke ja kun ne torpataan puhtailla faktoilla (=yleisömäärät, joista siis oli puhe) niin lisää keksitään nopeammin kun ehtii sanoa "kesäloma". Vinkeä tapaus olet.

Haluaisitko itse sitten esittää uudelleenlasketut yleisömäärät Jokerien ja HIFK:n "varsinaisista" play-off-otteluista? Minä voin kyllä tarvittaessa auttaa yhteen- ja jakolaskussa. Paniikinomainen tosiasioiden välttelysi on muuttumassa jo aika viihdyttäväksi.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti #12
Sähän kinasteletkin kun ämmät. Valheesta kiinni jäätyään keksitään ensin yksi selitys ja veruke ja kun ne torpataan puhtailla faktoilla (=yleisömäärät, joista siis oli puhe) niin lisää keksitään nopeammin kun ehtii sanoa "kesäloma". Vinkeä tapaus olet.

Haluaisitko itse sitten esittää uudelleenlasketut yleisömäärät Jokerien ja HIFK:n "varsinaisista" play-off-otteluista? Minä voin kyllä tarvittaessa auttaa yhteen- ja jakolaskussa. Paniikinomainen tosiasioiden välttelysi on muuttumassa jo aika viihdyttäväksi.


Sinuna minä yksinkertaisesti nauttisin hyvästä pelistä ja HIFK:n välieräpaikasta. Ja keskittyisin kannustamaan mestaruuteen asti. Ja unohtaisin tällaiset paikalliset kisat -:)

Mutta kun jaksat väkisinkin jankata koko ajan, niin puhehan oli siitä, kumpi vetää playoffeissa enemmän yleisöä HIFK vai Jokerit. Sitä voidaan mitata joko absoluttisella määrällä laskemalla playoffien koti- ja/tai vierasotteluiden yleisömäärät. Tai sitten voidaan verrata vain kotimääriä ja laskea vaikkapa toteutunut keskiarvo. Telkkarimatseja oli saman verran, mutta Jokereiden tilannetta huonontaa se, että 23.3. oli paitsi telkkarimatsi, myös ottelu 15 kilsan päässä Espoossa. Siis kaksi pudotuspeliä vierekkäin. Sama ongelma eli Espoossa pelattiin samaan aikaan oli myös 19.3. sekä 15.3.

Jokerit siis pelasi jokaisen (varsinaisen) playoffien kotimatsin samaan aikaan kuin 15 kilsan päässä Espoossa pelattiin myös pudotuspelejä. HIFK:lla ei ollut kertaakaan vastaavaa kilpailutilannetta. Tämä vaikuttaa ilman muuta huomattavasti yleisömääriin molemmissa halleissa. Silti Jokerit pärjäsi aivan asiallisesti absoluuttisessa kotiyleisövertailussa, joten enpä nyt jaksaisi sinuna suutani soittaa tästä asiasta.

Nauti siis pudotuspelipaikasta. Minä nautin kesälomasta.

Edit:

Pistän nuo määrät nyt kuiteski, jotta loppuu tuo #12 suunsoitto:

HIFK 3 kotiottelua, yhteensä 21 622, ka. 7 207
Jokerit 3 kotiottelua, yhteensä 21 758, ka, 7 253

Jokereilla siis enemmän yleisöä, vaikka samaan aikaan Jokerien kotiotteluiden kanssa pelattiin joka kerta myös Espoossa. HIFK taas sai pelata jokaisen ottelunsa ilman paikalliskilpailijaa.
 
Viimeksi muokattu:

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lurahtaneesta pommista vielä

Heh, joo. Selittely jatkuu, mutta nyt jo niin laimeana, että kirjoitustyyliisi jo tottuneena otan tuon sinä anteeksipyyntönä josta jo oli puhe (Jokerien "valtava" ja "ylivoimainen" kiinnostavuus on nyt jo vaivihkaa muuttunut "ihan asialliseksi pärjäämiseksi vertailussa"...)

Jos jotakuta asia _oikeasti_ kiinnostaa, voi faktat ja keskustelumme juuret käydä helposti toteamassa tästä viestistä ja seurata ketjua eteenpäin, jos jaksaa, ja sitten palata tähän ketjuun vähän ylemmäksi.

Objektiivisempaa faktaa voi taas hakea täältä , vaikkeivat nämä luvut keskustelumme toiselle osapuolelle kelvanneetkaan.

PS. Oikea vastaus aiemmin esittämääni kysymykseen oli a). Siitä voi tietysti jokainen vetää omanlaisia johtopäätöksiä Jokeri-merkkisen joukkueen oikeasta kiinnostavuudesta tällä hetkellä. Ai niin, unohdin taas että liigan varsinaisella yleisömagneetilla - Bluesilla - saattoi olla ottelu samana päivänä ja suuri ryntäys Hartwallille jäi siksi tulematta..... tai ehkä silloin oli niin huono keli, että....tai....tai... tai.... :D
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Lurahtaneesta pommista vielä

Viestin lähetti #12
Objektiivisempaa faktaa voi taas hakea täältä , vaikkeivat nämä luvut keskustelumme toiselle osapuolelle kelvanneetkaan.

Niin. HIFK ei pelannut säälipleijareissa, joten miten sen voi ottaa HIFK:lta mukaan? Koita nyt keskittyä.

Ja onnea jatkopeleihin, vaikka kolmen ekan varsinaisen playoff-ottelun yleisömäärän Jokerit vei todella kirkkaasti HIFK:n vastaaviin verrattuna - vaikka Jokerit pelasi joka kerta samaan aikaan kuin Blues Espoossa. Siinä sulle faktat, jotka eivät miksikään muutu.

Itse en jaksa kanssasi asiasta enää vääntää. Fakta on faktaa ja luvut lukuja. Vaikka kuinka niitä itket. Menestystä silti HIFK:lle, joka pelasi tänään hyvän pelin paineen alla. Voi mennä Pitkällekin.
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Lurahtaneesta pommista vielä

Viestin lähetti cobol
Niin. HIFK ei pelannut säälipleijareissa
Voi voi. Eipä tainnut, niin. Siitäkin voisi lisätä yhden pisteen tähän HIFK-Jokerit-maratonvertailu taulukkoon. Ihan siihen divaridyykkaussarakkeen viereen.

Yleisömäärissä luotan edelleenkin enemmän liigan tilastoihin kuin sinun kehittämiisi laskelmiin (vrt. edellisen viestisi numerot sekä liigan sivuilta löytyvät).
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Todella ärsyttävää kun aikuiset ihmiset jankkaavat, mutta kai Cobolkin myöntää, että alle 4000 katsojaa teidän ensimmäisessä pleijarimatsissa on todella vähän?
Nii joo..ei ollu pleijarit, oli aurinkoista, Kimi ajo rallia, vaan kaks päivää aikaa ostaa lippu, Espoossa pelattiin, Kauniaisissa pelattiin käsipalloa/handbollen. Selityksiä aina löytyy. Kiinnnostavuus-ongelma ei ole pelkästään Jokerien murhe. Koko SM-liigan tarttis tehrä jotain, niinkun se isokäsinen ex-presidentti sanois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös