Viestin lähetti Kontulan Ottawa
Joo, kannattaa, koska Espoo ei kuulu Stadiin.
Viestin lähetti Kontulan Ottawa
Joo, kannattaa, koska Espoo ei kuulu Stadiin.
Viestin lähetti vetti
Eikä edes Helsinkiin.
Viestin lähetti Scoutti
Espoo saattaa sisältyä käsitteeseen 'hesa', mutta Stadin kanssa sillä ei kyllä ole mitään tekemistä.
Viestin lähetti Scoutti
Espoo saattaa sisältyä käsitteeseen 'hesa', mutta Stadin kanssa sillä ei kyllä ole mitään tekemistä. Hesa-nimeähän käyttävät vain maalaiset.
Viestin lähetti bambamcam
Aivan. Ja samoin sana "poika" on junttien oma nimitys pystistä, mikä annetaan mestaruuden osoitukseksi.
Viestin lähetti Master Chief
Ja olikos se Flintstone joka johonkin ketjuun pisti taulukon jonka mukaan me olemme HIFK:ta edellä myös runkosarjamatseissa. SM-liigan virallisiin tilastopihin oli kuulemma laskettu jatkoaika voitot tasureiksi joten me taisimme olla yhden edellä.
Viestin lähetti BitterX
Kuuluupas - ainakin siinä missä Kontulakin.
Epäselvien heittojen tueksi faktaa eli tämän hetken tilanne:Viestin lähetti Isaksson
Näin taisi olla, mutta tuon jälkeen IFK on voittanut kaksi viimeistä runkosarjapeliä, joten taisi tuo taulukko kääntyä takaisin jatkoajoista huolimatta.
Niin, näkyyhän tuolla postinumero alueella paljon punaisia lippuja ikkunoissa missä mainostetaan koffia ja löytyy lause "stadin ykköset" ;-)Viestin lähetti Kontulan Ottawa
kyllä minusta postinumeroalue 00940 kuuluu Helsinkiin...
Viestin lähetti hull16
Joka tapauksessa mitallit ratkaisevat...
Viestin lähetti Peku
Minun mielestä edellisen matsin voittanut on hallitseva stadin/hesan ykkönen.
Viestin lähetti Scoutti
Espoo saattaa sisältyä käsitteeseen 'hesa', mutta Stadin kanssa sillä ei kyllä ole mitään tekemistä. Hesa-nimeähän käyttävät vain maalaiset.
Viestin lähetti smasa
Itse olen pitkälti kehä III:n ulkopuolelta, mutta olen kuullut sellaisen määritelmän, että Jokerit on Hesasta ja IFK Stadista.
Viestin lähetti hull16
Joka tapauksessa mitallit ratkaisevat...
Viestin lähetti Maple Leaf
Ei mitaleilla ole mitään merkitystä siinä vaiheessa, kun lätkämatsissa soitetaan Toton "Africaa", kuten Jaffalassa.
Siis Toton "Africaa". Lätkämatsissa.
Puistattaa.
Viestin lähetti Maple Leaf
Ei mitaleilla ole mitään merkitystä siinä vaiheessa, kun lätkämatsissa soitetaan Toton "Africaa", kuten Jaffalassa.
Siis Toton "Africaa". Lätkämatsissa.
Puistattaa.
Lisaa afrikkaa peliin! Ja meille mitalleja...Viestin lähetti Maple Leaf