Kiitos näistä vähättelevistä sanoistasi, sehän se näyttää olevan sinullakin, valitettavasti, jossain aivosolukoissa kummittelemassa.@haukka nyt on mitä on, surkea kirjoittaja, jonka ymmärrys niin muiden kirjoituksia kuin jääkiekkoa kohtaan on alle lapsen tasolla. Ei siitä tarvitse loukkaantua. @pappi kirjoitti omista tuntemuksistaan selkeän asiallisesti vastaten viestiin, jonka kanssa pystyi kokemaan samoin. Tuollainen vähättely kielii nimenomaan siitä oikeinkannattamisen ajatuksesta, josta kukaan ei hyödy mitään.
"Olen kannattanut pidempään kuin sinä" ...give me a fucking break!
Mitä tarkoittaa tuo "alle lapsen tasoa". Kertoo ainakin aika plajon sen lausujasta.
"Olen kannattanut pidempään kuin sinä" tämä pitää paikkansa, saako täällä kertoa faktoja?
En pysty arvioimaan millä tasolla jääkiekkoymmärrykseni on, mutta sen pystyn sanomaan, että olen tehnyt jääkiekon eteen taatusti enemmän, kuin sinä (pakko sanoa tämä, kun itse lähdit arvostelemaan). Fakta, jonka voit tarkistaa Espoon kaupungin liikuntalautakunnan kokouspöytäkirjasta, oliko vuosi 89 vai 90. Minun ansiostani (taas nostan itseni muiden edelle, josta siitäkin minua syytettiin) silloinen Kiekko-Espoo toi liikuntalautakunnalle anomuksen saamatta jääneistä lipputuloista, yhteensä 300.000,- markkaa. Mikäli seura ei saisi kaupungilta tuota määrärahaa, toiminta ajettaisiin alas. Lautakunnassa vasurit ja vihreä sekä kepu äänestivät vastaan, kokoomus ja ruotsalainen puolesta, äänet olivat 4-4, minä äänestin puolesta, sitoutumattomana, äänet 5-4. Kiekko-Espoo sai rahat, muuttui Bluesiksi vuosien saatossa ja on taas saman kurimuksen edessä, hintalappu vaan on roimasti suurempi. Olin jo silloin ollut kauan, kauan jokerifan.
Tämä on minun ainoa jääkiekkoymmärrykseni, valitan, ilmeisesti. Lautakunnassa oli muuten silloin myös mm Jussi Lepistö ja Kallu Tuominen sekä Aulis Potinkara, jos nyt nämä nimet mitään sulle kertovat (huom vähättelyni....) ja olihan siellä myös Kari Uotila.
Tämä vastineeni riittää minun osaltani tästä aiheesta.