Helsingin Jokerit – tunteiden vuoristorata

  • 147 012
  • 551

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
En ole sanallakaan väittänyt, että suhteeni joukkueeseen on välinpitämätön, missään, koskaan.

En mä sitä väitäkään kunhan toin esiin että siihen kannattamiseen kuuluu myös negatiiviset fiilikset, voitot ja maalit tuntuu hienolta mutta kun joukkueella menee huonosti niin kyllä minua ainakin tappiot ja takaiskumaalit (riippuu tietenkin tilanteesta) harmittaa. Ja joskus jos joku pelaa aivan paskasti, varsinkin jos asenne näyttää olevan syy perseilyyn voi suora palautekin olla paikallaan. Olen silti samaa mieltä että pääsääntöisesti omille jätkille vittuilu ei välttämättä ole sitä parasta kannattamista mutta esimerkiksi Karalahden kohdalla ymmärsin hyvin protestit. Ja kritiikkiä ei pidä ymmärtää vääräksi kannattamiseksi, jos toiminnassa on arvosteltavaa niin tottakai siitä saa ja kannattaakin kritisoida. Keskustelupalsta olisi myös aika kuiva paikka jos vain yhdenlaiset mielipiteet olisi sallittuja.
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
Se, jos joku tuntee eri tavalla kuin sinä, ei ole pois sinulta tai hyökkäys sinua kohtaan. Se jos sinä vähättelet toisen kannattajan mielipiteiden merkitystä suhteessa omaasi, on hyökkäys.

Voi että sinä sitten olet oikeassa, kaikessa, ja vain sinä, eikö niin?

Saat käyttää viimeisen sanan, kun tätä palstaa lukiessa on tullut täysin selväksi, että vain sinä, ja sinä siis olet se joka kirjoitat, mitä muiden pitää ajatella toisista ja sinusta sekä sinun mielipiteistä. Etkö sä lapsi (koska minä olen alle lapsen tason, niin kai sä sitten oot se lapsi?) nyt todella ymmärrä, että saan olla just sitä mieltä, mitä oon? Jos mielipiteeni eivät tänne sovi, niin siitä päättää sitten kai joku muu kuin sinä, olettaisin.
Tuon viimeisen lauseen kopioin vain siitä syystä, että voin sanoa, - mitä sitten? Hyökkäys on paras puolustus.

Sinun kanssasi kinaamisen jätän tähän, kun sinulla on niin hemmetin ylevät mielipiteet ja muutenkin karistan Suomen tomut kuukaudeksi. Hyvästi.
 

haukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Euroopan no 1: Jokerit
... varsinkin jos asenne näyttää olevan syy perseilyyn voi suora palautekin olla paikallaan. Olen silti samaa mieltä että pääsääntöisesti omille jätkille vittuilu ei välttämättä ole sitä parasta kannattamista mutta esimerkiksi Karalahden kohdalla ymmärsin hyvin protestit. Ja kritiikkiä ei pidä ymmärtää vääräksi kannattamiseksi, jos toiminnassa on arvosteltavaa niin tottakai siitä saa ja kannattaakin kritisoida. Keskustelupalsta olisi myös aika kuiva paikka jos vain yhdenlaiset mielipiteet olisi sallittuja.
Tuon minäkin allekirjoitan, jos asenne todistettavasti on perseilyä, silloin pitääkin palautetta antaa. On melkoista harhaluuloa joiltakin, että se nimittely ja pelaajan henk.kohtaisuuksilla huutelu jotenkin vaikuttaisi siihen, että hän seuraavassa tai sitä seuraavissa vaihdoissa pelaisi paremmin. Ei todellakaan se toimi niin. Se toimii täysin päinvastoin, väittäisin, tosin se on vain minun henk.kohtainen mielipiteeni, ei hyökkäys ketään vastaan.....
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Voi että sinä sitten olet oikeassa, kaikessa, ja vain sinä, eikö niin?
En ole sanonut missään vaiheessa näin. Olen vain korostanut, että mielipide tai fiilikset eivät tee parempaa fania, eikä tee sekään, kuinka kauan on kannattanut. Jokaisella on oikeus omaan tunteeseensa ja myös oikeus keskustella siitä.

Etkö sä lapsi (koska minä olen alle lapsen tason, niin kai sä sitten oot se lapsi?) nyt todella ymmärrä, että saan olla just sitä mieltä, mitä oon?
Ehm, ensinnäkin lapsen tasoinen on eri kuin lapsi. Kyllä mä uskon sen, että sä olet ikäsi puolesta ihan ehta aikuinen. Niin minäkin olen. Se, mihin viittasin alle lapsen tasoisella ymmärryksellä asioista on sun logiikkasi. Ylläkin: sulla on oikeus olla mitä mieltä huvittaa, mutta muuta mieltä olevat olisit valmis sulkemaan mm. Hartwall Areenalta pois ja vetää matkalla turpaan.

mitä sitten? Hyökkäys on paras puolustus.
Niin ja vielä siitä asioiden ymmärtämisestä: Jos sinua vastaan ei ole hyökätty, miksi puolustaudut ylipäätään?

Kysymys ei siis ole siitä, kannattaako puolustautua hyökkäämällä, vaan siitä, ettei sulla pitäisi tässä kontekstissa olla mitään tarvetta puolustautua ylipäätään, eikä ainakaan hyökkäämällä eri mieltä olevia kohtaan.

Ja "ylevät mielipiteet", plaah. Mä kannatan ajatusta, että eri mieltä olevat saavat olla eri mieltä. Mä en ole puuttunut siihen, mitä sinä ajattelet KHL-kiekosta, Jokereista jne.

Oikein hyvää ulkomaanmatkaa!
 

Urheilija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Identiteetti on mulle se kaikkein tärkein. Jos Jokerit olisi säilyttänyt Stadilaisen identiteettinsä siirtyessään KHL:ään, olisi omat ja varmaan monen muunkin fiilikset hieman toisenlaiset.

Mutta heti siirtouutisen jälkeen alkoi puheet "Koko Suomen Jokereista", mikä sotii ja on sotinut perinteistä Stadilaista identiteettiä vastaan niin rajusti että nykyinen "Jokerit" tuntuu entistä kaukaisemmalta.

Seuran tulisi pitää tiukasti kiinni identiteetistään ja varjella sitä. Kannattaminen kun ei vaan ole sitä mitä kentällä tapahtuu. Se on osa elämää, omaa identiteettiä.

Täsmälleen samaa mieltä. Brändiä rakennetaan siten, että vahvistetaan sitä omaa juttua, joka Jokereilla on (tai oli) stadilaisuus, taitokiekko, kova kannatus jne. Nyt tuntuu että pyllistellään ties minne suuntiin ja suuri osa katsojista ei tule matseihin rakkaudesta seuraa kohtaan vaan joistain muista syistä. "Koko Suomen Jokerit" on kyllä vastenmielinen ajatus omasta mielestä...

Mulla on samanlaiset välinpitämättömät fiilikset, kun niin monilla muilla täällä.
 

No Look Pass

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning
Niin. Toisaalta ainakin itsellä suomalaisuus on suurempi asia kuin stadilaisuus. Ja kyllä se sytyttää enemmän pistää kaukalossa venakkoa nippuun kuin raumalaista. Se mikä vituttaa on rahallisesti alistuminen oman divisioonan ainoan varteenotettavan kamppailijan omistajalle. Joukkue vaatii vahvistuksia, mutta tekeekö Rotta sitä, kun samalla heittää kiviä SKA:n menestyshaaveille.

Moseksen menetys ei vituta, vaan se että Jokereilla ei ollut rahaa pitää Omarkia, eikä ostaa ulos tarvitsemaansa pelaajaa toisesta joukkueesta nyt kun pelaajatilanne hajoaa käsiin.
 

Memotuss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Messin joukkue.
Matsi oli vuoristorataa eikä välttämättä hyvällä tavalla. Tuli katsottua eka kotimatsi kotisohvalta ja pakkoa sanoa, vitutti.
Olisi pitänyt olla paikanpäällä, mutta ei vaan ennen matsia pystynyt lähtemään. Päätyyn istumaan puuskassa ja miettimään mikä vituttaisi eniten tällä hetkellä.
Torstaina lähtö taas hallille ja se kyllä kertoo hieman lisää omista fiiliksistä. Tällä hetkellä ne ovat erittäin sekavat eikä tiedä miten päin olisi.
Joukkue on kyllä edelleen selkärangaton ja löysä joka hieman syö tota fiilistä. Vaikka käänsivät voiton, mutta ois pitäny hoitaa.
 

Marquez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, FC Barcelona, Huuhkajat
Hyväähän tässä oli se, että kerrankin noustiin yhdessä näistä peleistä, joissa huono jakso pudottaa takaa-ajoasemaan. Ensimmäisessä ja kolmannessa oli paljon hyvääkin, vaikkei asenne ja huolellisuus ollut ihan kärkipelien tasolla. Toisessa oltiin sitten aika jäässä. Kaksi pistettä oli kuitenkin nähdäkseni ansaittu niiden muiden erien suorituksella. Kuusi maalia myös plussaa. Viisi päästettyä iso miinus, vaikka parissa niistä naapurilla oli tuuria (oli sitä sitten Jokereillakin, esim. 4. ja 5. maali olivat aika erikoisia).
 

Memotuss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Messin joukkue.
3-3 tilanteessa hyvä lähtä juomaan bisseä. Ei tota munatonta, kusitonta ja hajutonta lammaslaumaa selvinpäin jaksa. Himaan ei jaksa raahautua, mutta nyt tilanne onkin 3-4.
Ei tästä fiilistä revi edes viinalla.
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään sai taas hallissa kokea kaikenlaisia tunteita. Ainakin viihdyttävää menoa, jos ei muuta. Jotenkin voitto rankkareilla taistelun jälkeen lämmitti enemmän kuin joku 2-0 nyhjäys. Ei puhettakaan, ettei olisi fiilistä KHL:ssä. Hienoa olla Jokerit-kannattaja just nyt!
 

Memotuss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Messin joukkue.
Kaikki fiilis mitä tänään löytyi oli Jani Ridan tribuuttivideosta. Ilman Ridan 600 peliä ja sitä "hypeä" olis saattanu jättää menemättä/lähteä ajoissa. Dumareilta piti käydä kysymässä paljon maksaa, ainoa vastaus oli tyhmä katse takaisin. Eli siis ens kerralla täytyy käydä heittämässä ruplia ennen pelin alkua siihen tuomareitten sisääntuloon. Huomasiko kukaan muu näissä parissa matsissa muuten että väylä mistä dumarit tuli niin massotettiin järkkäreillä? Noh varmaan perus touhua ku noiha o jumalauta ammattilaisia..
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Heh, nippu ruplia (ei kuitenkaan minkään arvoisia) siihen dumareiden eteen jäälle ennen peliä saa kyllä meikäläiseltä ison peukutuksen ja hymyn huulille ;=D
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Itse olen jo useamman pelin ajan miettinyt, että pitäisi ottaa johonkin peliin paikka Club katsomon alariveistä ja käydä räväyttämässä nippu ruplia kentän puolelle jonkun tauon aikana. Saavatpahan tuomarit kerättyä siitä jäältä vähän lisää taskurahaa edellisten lisäksi.
 

Gemondo

Jäsen
Olipahan taas otsikon mukainen kausi. Ainakin enemmän kuin kertaakaan tällä vuosikymmenellä.Oikeastaan tuo Torpedo-sarja yksistään takasi jo sellaisen rollercoasterkyydin ettei paremmasta/pahemmasta väliä. Loppufiilis vain oli valitettavasti nyt paskempi kuin ehkä ikinä.

Kaudesta jäi myös kokonaisuudessaan paska maku suuhun. Joukkue oli aivan liian väritön, tylsä ja nössö omaan makuun. Bunch of fucking pussies. Tippuiko koko kaudella kertaakaan hanskat? Syytä olisi ainakin ollut. Ei sytyttänyt tämä joukkue samanlaisiin liekkeihin kuin edelliskauden vastaava kuin vasta aivan Torpedo-sarjan lopussa, ja näissä viimeisissä peleissä taas KHL liigana teki kaikkensa tappaakseen minun intoni jääkiekkoa kohtaan -ja täytyy tunnustaa- onnistuen siinä varsin tehokkaasti. Fiilikset muuttuivatkin jo kesken viimeiseksi jääneen pudotuspeliottelun välinpitämättömiksi ja ajattelinkin että pitäkää tunkkinne v*tun ryssät.

Tulevaisuudennäkymät ovat tällähetkellä kovasti hämärän peitossa. Ainakin vielä näin maaliskuussa ajatus kausikortin uusimisesta tuntuu todella kaukaiselta ajatukselta. Mielekkäämmältä vaihtoehdolta kuulostaisi seurata vain ennakolta mielenkiintoisimmat Jokereiden (koti)ottelut omalta sohvalta. Toisaalta jätän itselleni vielä takaportin auki kausikortin uusimiseksi, jos Kurri onnistuu kasaamaan tarpeeksi mielenkiintoisen rosterin ensi kaudeksi. Mikään reilu ja rehti taisteleva pieni suomalaisjoukkue ei kiinnosta.

Olen myös ollut aina tähän viikkoon saakka sitä mieltä että koko KHL-reissu on hyvä asia, kunhan se jää vain noin kolmen-viiden vuoden mittaiseksi. Nyt en ole enää siitäkään varma, kiitos Jokereiden epäreilun kohtelun. Toisaalta myöskään SM-Liigaan paluu ei kuulosta lainkaan houkuttelevalta vaihtoehdolta joten samapa kai tuo on missä sitä pelataan kun ei mitään varteenotettavaa Euroliigaakaan ole saatu kasaan. Ehkä nyt on aika keskittyä enemmän jalkapallon seuraamiseen ja jättää Jokerit hetkeksi vähemmälle huomiolle. Saa nähdä miten onnistuu.
 

Memotuss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Messin joukkue.
Olipahan taas otsikon mukainen kausi. Ainakin enemmän kuin kertaakaan tällä vuosikymmenellä.Oikeastaan tuo Torpedo-sarja yksistään takasi jo sellaisen rollercoasterkyydin ettei paremmasta/pahemmasta väliä. Loppufiilis vain oli valitettavasti nyt paskempi kuin ehkä ikinä.

Kaudesta jäi myös kokonaisuudessaan paska maku suuhun. Joukkue oli aivan liian väritön, tylsä ja nössö omaan makuun. Bunch of fucking pussies. Tippuiko koko kaudella kertaakaan hanskat? Syytä olisi ainakin ollut. Ei sytyttänyt tämä joukkue samanlaisiin liekkeihin kuin edelliskauden vastaava kuin vasta aivan Torpedo-sarjan lopussa, ja näissä viimeisissä peleissä taas KHL liigana teki kaikkensa tappaakseen minun intoni jääkiekkoa kohtaan -ja täytyy tunnustaa- onnistuen siinä varsin tehokkaasti. Fiilikset muuttuivatkin jo kesken viimeiseksi jääneen pudotuspeliottelun välinpitämättömiksi ja ajattelinkin että pitäkää tunkkinne v*tun ryssät.

Tulevaisuudennäkymät ovat tällähetkellä kovasti hämärän peitossa. Ainakin vielä näin maaliskuussa ajatus kausikortin uusimisesta tuntuu todella kaukaiselta ajatukselta. Mielekkäämmältä vaihtoehdolta kuulostaisi seurata vain ennakolta mielenkiintoisimmat Jokereiden (koti)ottelut omalta sohvalta. Toisaalta jätän itselleni vielä takaportin auki kausikortin uusimiseksi, jos Kurri onnistuu kasaamaan tarpeeksi mielenkiintoisen rosterin ensi kaudeksi. Mikään reilu ja rehti taisteleva pieni suomalaisjoukkue ei kiinnosta.

Olen myös ollut aina tähän viikkoon saakka sitä mieltä että koko KHL-reissu on hyvä asia, kunhan se jää vain noin kolmen-viiden vuoden mittaiseksi. Nyt en ole enää siitäkään varma, kiitos Jokereiden epäreilun kohtelun. Toisaalta myöskään SM-Liigaan paluu ei kuulosta lainkaan houkuttelevalta vaihtoehdolta joten samapa kai tuo on missä sitä pelataan kun ei mitään varteenotettavaa Euroliigaakaan ole saatu kasaan. Ehkä nyt on aika keskittyä enemmän jalkapallon seuraamiseen ja jättää Jokerit hetkeksi vähemmälle huomiolle. Saa nähdä miten onnistuu.

Jätkä kirjoitti lähes sanasta sanaan mitä itse ajattelen. Paitsi tuo potkupallo, se ei inspaa niin paljon. Asm ja Nahilaa vaan kevääseen ja mietitään tätä edustusta joskus elokuussa. Onneks ei pleijarikausaria että pitäisi kohta jo päättää jotta saa hyvitykset.
 

jokeri91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, suomalaiset NHL:ssä
Olipahan taas otsikon mukainen kausi. Ainakin enemmän kuin kertaakaan tällä vuosikymmenellä.Oikeastaan tuo Torpedo-sarja yksistään takasi jo sellaisen rollercoasterkyydin ettei paremmasta/pahemmasta väliä. Loppufiilis vain oli valitettavasti nyt paskempi kuin ehkä ikinä.

Kaudesta jäi myös kokonaisuudessaan paska maku suuhun. Joukkue oli aivan liian väritön, tylsä ja nössö omaan makuun. Bunch of fucking pussies. Tippuiko koko kaudella kertaakaan hanskat? Syytä olisi ainakin ollut. Ei sytyttänyt tämä joukkue samanlaisiin liekkeihin kuin edelliskauden vastaava kuin vasta aivan Torpedo-sarjan lopussa, ja näissä viimeisissä peleissä taas KHL liigana teki kaikkensa tappaakseen minun intoni jääkiekkoa kohtaan -ja täytyy tunnustaa- onnistuen siinä varsin tehokkaasti. Fiilikset muuttuivatkin jo kesken viimeiseksi jääneen pudotuspeliottelun välinpitämättömiksi ja ajattelinkin että pitäkää tunkkinne v*tun ryssät.

Tulevaisuudennäkymät ovat tällähetkellä kovasti hämärän peitossa. Ainakin vielä näin maaliskuussa ajatus kausikortin uusimisesta tuntuu todella kaukaiselta ajatukselta. Mielekkäämmältä vaihtoehdolta kuulostaisi seurata vain ennakolta mielenkiintoisimmat Jokereiden (koti)ottelut omalta sohvalta. Toisaalta jätän itselleni vielä takaportin auki kausikortin uusimiseksi, jos Kurri onnistuu kasaamaan tarpeeksi mielenkiintoisen rosterin ensi kaudeksi. Mikään reilu ja rehti taisteleva pieni suomalaisjoukkue ei kiinnosta.

Olen myös ollut aina tähän viikkoon saakka sitä mieltä että koko KHL-reissu on hyvä asia, kunhan se jää vain noin kolmen-viiden vuoden mittaiseksi. Nyt en ole enää siitäkään varma, kiitos Jokereiden epäreilun kohtelun. Toisaalta myöskään SM-Liigaan paluu ei kuulosta lainkaan houkuttelevalta vaihtoehdolta joten samapa kai tuo on missä sitä pelataan kun ei mitään varteenotettavaa Euroliigaakaan ole saatu kasaan.

Amen.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Up and down!

Tänään heti alusta näytti että tänään on Jokereiden ilta (ihme kyllä) mutta SKA:n mentyä 2-0 johtoon ajattelin että korkeintaan 1/20 tästä Jokerit nousee voittoon. No, tänään oli se ilta ;-)
Kiitos Jokerit!
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Onhan tämä yhtä vittua. Mihinkään ei voi luottaa. Meikäläinen makaa aurinkolampun alla koppertoonit ihossa, barbara pumpattuna niin sitten käy näin. Pessimisti pettyi, kun ei tullutkaan pettymystä. Tai toisaalta tuli, koska realismi ei toteutunut.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@Target
Ne on vetänyt toppia vastaan hienosti ja surkimuksille hävinneet. Joten tapahtui juuri odotetusti ja odotettua on myös seuraavan kotimatsin häviö. Niitä heikkoja vastaan. Jos toi sakki ei huonommilleen häviä, niin se on yllätys!
 

Gemondo

Jäsen
@Target
Ne on vetänyt toppia vastaan hienosti ja surkimuksille hävinneet. Joten tapahtui juuri odotetusti ja odotettua on myös seuraavan kotimatsin häviö. Niitä heikkoja vastaan. Jos toi sakki ei huonommilleen häviä, niin se on yllätys!

Niin no, tämä pätee kyllä kotipeleihin, mutta tämän hetkinen tilasto kaikista otteluista näyttää tältä:

Jokerit VS TOP9
1,47 pistettä / peli

Jokerit VS MID10
1,36 pistettä / peli

Jokerit VS BOTTOM9
1,72 pistettä / peli

Eli noita kaikista heikoimpia vastaan on kyllä saavutettu eniten pisteitä, mutta toki erojen voisi olettaa olevan suurempia. Vaikeinta on ollut siis keskikastin jengejä vastaan, joihin kuuluu muuten myös juuri Barys Astana, joka seuraavaksi kohdataan.

Kotipeleistä taas on kyllä otettu eniten pisteitä juuri kovimmilta vastustajilta (2p/peli) vrt. heikoimpia (ja keskikastia) vastaan himassa saatu vain 1,67p/peli.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin no, tämä pätee kyllä kotipeleihin, mutta tämän hetkinen tilasto kaikista otteluista näyttää tältä:
Olin kyllä nuo tilastosi tavannut ja tiedossa siis. Joten tuo oli kärjistys ja alleviivaus. Ja perustuu siihen, että tällä kaudella on jo ollut näitä todella hienoja pelejä järkeä vastaan ja seuraavassa pelissä syväsukellus. Jos tämä kaava ei toistu, niin kyseessä on yllätys. Toki miellyttävä yllätys...
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Laitetaanpa tähän ketjuun paremman puutteessa. Onko jollakulla tietoa minkälainen sopimus yhdistyksellä on logon käytöstä tämänhetkisen seuran kanssa? HC Jokerit nimi taitaa olla seuran omistuksessa? Viisivuotistuomion tultua alkoi ihan oikeasti kutkuttamaan joukkorahoituksella hoidettu fanien omistama joukkue.
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Laitetaanpa tähän ketjuun paremman puutteessa. Onko jollakulla tietoa minkälainen sopimus yhdistyksellä on logon käytöstä tämänhetkisen seuran kanssa? HC Jokerit nimi taitaa olla seuran omistuksessa? Viisivuotistuomion tultua alkoi ihan oikeasti kutkuttamaan joukkorahoituksella hoidettu fanien omistama joukkue.
Jokereilla on niin laaja kannattajakunta, että tällainen olisi täysin mahdollista, mikäli vain löytyisi oikeat henkilöt viemään hommaa eteenpäin. Logohan on RY:n omistuksessa, mutta mitenhän on nimen laita? Jostain oli lukevinani, että sekin olisi vain vuokralla, mutta varma en ole. Joka tapauksessa kunnioitettava idea ja messissä ollaan mikäli tällainen juttu toteutuu.
 
Viimeksi muokattu:

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Laitetaanpa tähän ketjuun paremman puutteessa. Onko jollakulla tietoa minkälainen sopimus yhdistyksellä on logon käytöstä tämänhetkisen seuran kanssa? HC Jokerit nimi taitaa olla seuran omistuksessa? Viisivuotistuomion tultua alkoi ihan oikeasti kutkuttamaan joukkorahoituksella hoidettu fanien omistama joukkue.
Jos tämä toteutuu, niin mukana olen varmasti. Aina sitä voi bussikuskin palkasta vähän sijoittaa Jokereihin.
 

Gooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Khl-siirron jälkeen tuosta uuden joukkueen perustamisesta juteltiin, mutta kukaan ei vaan ottanut projektissa vetovastuuta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös