Ja ylipäätään vituttaa ku noita narritarroja on koko halli täynnä, tosta tarrasta nyt puhumattakaan. Tälläki palstalla jengi silti fantasioi, että nää mulkut palais Liigaan ja mahdollisimman nopeasti. Ei voi käsittää.
Narri-fanit yrittävät muka saada jotain naapurisopua aina sillä aikaan, kun koittavat kehoittaa meidän jengin faneja unohtamaan jo lopultakin näitä "iänikuisen vanhoja" juttuja, joita heidän mielestään on muka "turha" enää vuosia jälkeenpäin muistella ja aina esille kaivaa.
Mua pitävät siellä vaan näköjään jonakin "poteroihin hautautuneena jääränä", kun en suostu mielipiteistäni joustamaan ja näitä vanhoja asioita jo vihdoinkin unohtamaan.
Mä tossa joku aika sitten keskustelin asiasta tuolla keskustelussa, jossa oli puheenaiheena tämä meidän jengien yhteinen historia. Mutta kyllästyin lopulta väittelemään tästä asiasta, kun ei noille narrien faneille mikään selitys kelvannut ja he vaan jaksavat vängätä siinä vastaan ja yrittävät kaikkea kieltää. Niin ajattelin saman tien, että antaa asian mun osaltani ainakin toistaiseksi olla.
On tällä palstalla aina parempiakin keskustelun aiheita, kun joku saman asian vatvominen, joka ei loppujen lopuksi johda mihinkään, eikä edes tuo mitään uusia näkökulmia asiaan.
Toivottavasti Jukurit tai mikä tahansa tämän hetken liigajengeistä säilyttäisi sen oman sarjapaikkansa, sillä ei Liiga, saati IFK tarvitse Jokereita riesakseen näihin paikallispeleihin. Mieluummin saisi nousta omasta puolestani vaikka IPK tai JoKP, mutta kunhan vaan ei narrit.