Olen ehdottomasti omaan kokemuspohjaani perustuen sitä mieltä, että kun yrityksellä on taloudellisia ongelmia, ei koskaan pidä lähteä ensimmäiseksi säästämään menoista ja sitä kautta vain lisäämään ongelmia, kun mihinkään ei enää ole varaa. Pitäisi ennen muuta satsata tuotekehittelyyn parantaakseen omaa tuotetta ja sitä kautta saada markkinointiin lisäboostia, kun pystytään tarjoamaan asiakkaille parempaa tuotetta. Hyvä tuote myy aina itsensä. Hyvän tuotteen ei tarvitse olla halvin, sillä halpa ja hyvä ovat aina kaksi eri asiaa, Paskaa asiakas ostaa vain kerran. Kerrasta kun yleensä oppii.
Suomalainen luonteenlaatu on valitettavasti sellainen, että ongelmien syntyessä, sammutetaan valot, lyödään ovet lukkoon ja hengitetäänkin vain joka toisella vedolla ja kuvitellaan, että näin selvitään. "Isossa Maailmassa" tuollainen malli ei toimi .