Hiisi_van_Holten
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves, Bulls, Arsenal, Canucks ja Three Lions
Lauri kirjoitti:Kannattaako nyt tauolla peluuttaa ystävyysottelussa parhaita kavereita, ettei heidän kunnot laske? Vai onko se vaan typerää riskinottoa..
En ainakaan huomannut tähän vielä vastausta. Minä ainakin suosittelen pelaamista ykkösmiehillä tässä taukoviiko harkkamatsissa.
Olen nyt pelannut kolmena vuonna peräjälkeen vitos-kutosen karsinnoissa ja voittanut joka kerta, mutta ennen sitä otimme aina kaverin kanssa oman "El Classicon", jossa mittasimme aina kumpi voittaa kun pelataan ykkösillä...
Itse pelaan tällä hetkellä vitosta kuten yllä olevasta tekstistä olisi jopa köyhän miehen Sherlock Holmes huomannut. Tavoitteenani on jälleen välttää putoaminen mikä onkin ensi kaudella entistä vaikeampaa sillä sarjaani nousi kaksi ihan hyvää joukkuetta, jotka kuitenkin ovat ovat voitettavissa.
Ja nyt tulee kaikille jatkoajan ht-pelaajille vihje: Kauden vaihteessa kannattaa reenata kestävyyttä. Tämä siitäkin huolimatta, että joukkueen kestävyydet olisivat jo tarpeeksi hyvät, sillä ensi kaudesta lähtienhän kestävyys tasot eivät pysy vaan ne laskevat ellei niitä aika ajoin reenaa...