HIFK-Mania
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK,San Jose Sharks,ManU
Kauanko siinä menee että saa joukkueen tos pelis?Oon odottanu jo pari päivää... :(
HIFK-Mania kirjoitti:Kauanko siinä menee että saa joukkueen tos pelis?Oon odottanu jo pari päivää... :(
HIFK-Mania kirjoitti:Kauanko siinä menee että saa joukkueen tos pelis?Oon odottanu jo pari päivää... :(
avatar kirjoitti:Muistan lukeneeni, että joukkueita annetaan ainoastaan kasi ja ysidivariin, mutta voin olla väärässä ja myöskin seiskaan, mutta kutoseen ei ainakaan, eli bottina pyörii, kunnes tippuu. Näin olen ymmärtänyt.
hLe kirjoitti:Jos kuutosessa on botti, niin annetaanko tuo joukkue jollekin, vai odotetaanko, että tämä joukkue on tippunut seiskaan tai kasiin?
Näinhän se on. Alussa kaikki pelaajat ovat surkeita. Kannattaa kuitenkin katsoa ne päätaidot ensin (maalinteko, laituri, pelinrakennus, puolustus ja maalivahti) ja niiden avulla päätellä kenet laittaa mihinkin paikalle pelaamaan.HIFK-Mania kirjoitti:Nonii,tulihan se jengi sieltä...
On vissii normaalia että alus kaikki pelaajat on aikalailla paskoja?
Jos pelaaja on pääpelin erikoismies ja erikoistilanteet hyviä niin kannattaako laittaa puolustajaks?
Pakkipari kirjoitti:Tuosta pääpelistä sen verran, että hyökkääjälläkin tuo ihan hyödyllinen taito. Eräs oma pelaajani on tehnyt ihan hyvin maaleja puskemalla kun on vielä armoitettu erikoistilannemies joukkueessa, joka niitä kulmia hyvin jakelee.
Jykke1978 kirjoitti:Joukkueen voi saada vain maan kahdelta alimmalta sarjatasolta eli Suomen tapauksessa joko kasi tai ysi divarista.
Botti pelailee niin kauan, että se putoaa kasi divariin jolloin se voi saada uuden managerin.
avatar kirjoitti:Näinhän se tosiaan menee. Tarkistin itsekin. Mutta nyt tuli uusi kysymys eteen, joka hiukan ihmetyttää.
Edellinen sarjakausi oli ensimmäinen täysi omalla joukkueellani. Aiempi oli muutamia otteluita pelattu kun sain tiimin tuossa vuoden alkupuolella. Mutta kun tarkastelin huvikseni vanhoja tilastoja niin huomasin, että joukkueeni pelasi sarjassa IX!! :O Jäin siinä sarjassa johonkin sijalle 5 tai 6 ja seuraavan kauden alkaessa olinkin kasidivarissa. Mistä moinen johtuu? En muistanut edes ajatelleeni silloin asiaa.
Tuo tapahtumahan meni aivan käteen niinkuin tuntuu menevän lähes kaikki suuremmat muutokset.Gleb kirjoitti:Tuossa viime kausien välillä tehtiin isompi siivous ei-aktiivisista pelaajista ja heidän tilalleen sitten laitettiin jo kertalleen tippuneita (minun seiskan lohkossa oli neljä bottia, tilalle tuli neljä joukkuetta jotka olisivat muuten tippuneet kasiin) ja sitten ilmeisesti nostettiin myös alemmista divisioonista joukkueita jotka eivät muuten olisi nousseet.
Säännöt kannattaa lukea ajatuksella ja huolella. Sieltä saa hyvät eväät lähteä aloittelemaan HT-uraa.HIFK-Mania kirjoitti:Ahaa...Aika mielenkiintoiseltahan toi peli vaikuttaa mut on kyllä aika paljon erilaisia hommia tos :/ Siis jos vertaa siihen hockeyarenaan...No pitää vaa opetella kaikki huolella.
Esteban8 kirjoitti:Niin no.. Vitosessa saa enemmän sponsoreilta, sekä todennäkösesti sinulla on isompi kapasiteetti stadionilla, lisäksi helpompi tie raivata cupissakin pidemmälle. Mutta onhan nuo kovat lukemat V divarilaiselle, ainakin minun mielestäni.. Itselläni alkaa ainakin tekemään tiukkaa pitää noita, ei ne sponsorit hirveesti anna, eikä lipputuloistakaan mitään kaameita summia tule.. Ensi kaudelle tuo tulee vielä nousemaan, kun kärjet alkavat kiskomaan suurempia palkkoja..
Menace kirjoitti:Mites onko lauantaina treenipeli kun on tauko?
Myynnissä olisi 19v unohtumaton hyökkäävä laituri, joka kerää sen 4,5 tähteä hyvässä kunnossa. Siinä olisi pelimiestä lähes 20 kaudeksi..SS#31 kirjoitti:Ensi kaudella jatkan pelaamista kasissa, mutta tavoitteena on nousu. Mikään muu ei kelpaa. Pelinrakennusta olen treenannut kohta kaksi kautta, ja tulokset alkavat hiljalleen näkyä joukkueen otteissa. Ensi kaudeksi on vielä hankintalistalla kova maalintekijä sekä hyökkäystä säestävä laituri. Pakisto meni jo uusiksi.
Lisätään vielä karsintapeli, jossa tulot menevät puoliksi.Locksmith kirjoitti:Muistaakseni ystävyysotteluiden tuotot jaetaan puoliksi. Cup-otteluista kotijoukkue taitaa saada 2/3 ja vierasjoukkue 1/3. Sarjapeleistä tuotot menee kotijoukkueelle.
TPE Statsin mukaan hinta pakeilla nousee n.300k€ per taso ja loistava oli n.900k, joten paha tuohon mitään oikeaa vastausta on antaa..Tinke-80 kirjoitti:RAI RAI! Ekan kerran nousi oma pakki loistavaksi! 19v kaveri vieläpä! Missäköhän vaiheessa kannattais laittaa ko. hemmo myyntiin?
Todennäköisesti mun resusseilla ei pakistasi taistella, mutta voit toki laittaa id:n näkyviin, niin tutkailen tilannetta :).koukou kirjoitti:Myynnissä olisi 19v unohtumaton hyökkäävä laituri, joka kerää sen 4,5 tähteä hyvässä kunnossa. Siinä olisi pelimiestä lähes 20 kaudeksi..
Kestävyys tosin on vielä vain kelvollinen, mutta kun pelinrakennusta treenaat niin kestävyystreeniähän lienee luvassa tauolla...