Itellä pitäs keksiä innostusta taas peliin. Olis ihan hyvät omat pakit tuola. Muutempa ei mitään olekkaan. 50M ois tilillä rahaakin, kunhan vaan jaksas alkaa pelaileen taas. Vähän löytynyt pientä innostusta, niin pitää toivoa että ei lopahda heti.
Mä aloin kanssa pelaamaan tätä pitkästä aikaa ja luotan vanhaan kunnon junnulottoon. Tuleeko sieltä yhtä hyviä talentteja vai onko se merkittävästi järkevämpää pitää sitä akatemiaa?
Ei se kovin helposti onnistukaan. Pitää valita että tinkiikö treenistä vai sarjapeleissä menestymisestä.Miten olette pystyneet panostaa Cupiin jos samalla on aikeissa kehittää junnuja?
Esimerkiksi kehitän pelinrakentelua ja peluutan 3-5-2 systeemiä. Harkka/Cup pelissä minun on syytä peluuttaa vain junnuja keskikentällä ja tällöin menestyminen cupissa on aika vaikeaa.
Kommentoidaas vielä tähän vanhaan. Superjunnu Joonas Alangolta paljastui erikoisuus, mutta valitettavasti se on vain voimakas. Laituritaidon maksimiksi tuli ilmi hyvä, eli kyllä tässä potentiaalia olisi, mutta aika ei vain taida riittää. Pelinrakennuspotentiaali siis erinomainen, ja sekin on laituritaidon tapaan nyt 15v 60pv iässä välttävä. Eli pr ehkä saadaan treenattua tappiinsa 17v 0pv ikään mennessä, mutta ei laituria.Jospa sieltä ainakin joku mukava erikoisuus löytyisi?
Hieno tapaus. Kaikki fokus nyt tähän heppuun ja tarvittaessa yhteys majuhenkilöstöön, jos treenin suhteen on jotain kysyttävää.Kommentoidaas vielä tähän vanhaan. Superjunnu Joonas
En ainakaan minä pääse peliin ollenkaan. Aamulla oli jo junnupelit jumissa ja joskus 12 aikaan taisi mennä koko Hattrick nurin. Saa nyt nähdä ehtiikö cup-pelin kokoonpanoja vielä säätää. Toivottavasti siellä nyt on oikea kokoonpano sisässä...Pääsettekö muut kirjautumaan sisään? Vai onko joku huoltokatko nyt?
Hattrickin Facebook-sivun mukaan nettiyhteydet servereille ovat poikki ja vasta huomenna päästään serverihuoneeseen katsomaan mitä on mennyt paskaksi. Ainakin kaikki ottelut tiistaina klo 19:00 CET jälkeen menevät holdiin ja eiköhän siirtoikkunaakin säädetä vielä, vaikka siitä ei mainintaa erikseen ollutkaan.
Eiköhän Andyn edellisen viestin perusteella mennyt holdiin. Mulla ainakin kokoonpano laittamatta ja putoaminen cupista pilaisi koko kauden, koska ei saisi Mestikseen nousukamppailuun enää JH buustia cupista sarjaan ja kilpailijat saisivat...Eli onkohan siellä Suomen Cup kierros eilen pelattu vai siirtyikö eteenpäin?
Aika hämmentävää että näinkin pitkäikäisen palvelun palvelimet ei ole 24/7 saatavilla. Luulisi että vuosien aikana olisi onnistuttu järjestämään asiat niin, että palvelimiin pääsee tarvittaessa käsiksi välittömästi.Hattrickin Facebook-sivun mukaan nettiyhteydet servereille ovat poikki ja vasta huomenna päästään serverihuoneeseen katsomaan mitä on mennyt paskaksi. Ainakin kaikki ottelut tiistaina klo 19:00 CET jälkeen menevät holdiin ja eiköhän siirtoikkunaakin säädetä vielä, vaikka siitä ei mainintaa erikseen ollutkaan.
Tuska on suuri, kun nyt on menossa taas yli 10 kauden projekti, jonka huipennus pari kautta menossa. Viime kaudella jo karsittiin Mestikseen, kun tyrittiin suora nousu. Tällä ja ensi kaudella pitäisi saada tulosta ja sitten alkaa taas uusi kolmen vuoden projekti...Aika hämmentävää että näinkin pitkäikäisen palvelun palvelimet ei ole 24/7 saatavilla. Luulisi että vuosien aikana olisi onnistuttu järjestämään asiat niin, että palvelimiin pääsee tarvittaessa käsiksi välittömästi.
Sääliksi käy HT:n devaajia, voin samaistua hyvin siihen tuskaan mitä siellä nyt koetaan.
Joo tuo on kyllä paha kun joukkuetta on vaikea pitää huipulla pitkään ja yksikin epäonninen peli saattaa vesittää pitkän projektin.Tuska on suuri, kun nyt on menossa taas yli 10 kauden projekti, jonka huipennus pari kautta menossa. Viime kaudella jo karsittiin Mestikseen, kun tyrittiin suora nousu. Tällä ja ensi kaudella pitäisi saada tulosta ja sitten alkaa taas uusi kolmen vuoden projekti...
Vihdoinkin sivut toiminnassa. Omalta osalta harkkamatsi siirtynyt huomiseen klo 9, eli vielä on 14 tuntia aikaa päivitellä kokoonpanoja.
Ei mulla ainakaan sovellus toimi mutta selaimessa ilmeisesti toimii.Mulla ei toimi sivut vieläkään. Onko muilla samaa ongelmaa?
Mulla ei toimi sivut vieläkään. Onko muilla samaa ongelmaa?