Fancy Jasper
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IceHearts
Pispalan Kissat otti valtavan voiton Kiksautus FC:stä. Kovan työn takana on silti jatkopaikka. Viimeinen kymppi yleensä on joukkueelle ollut romahduspiste
Onnea voitosta!Pispalan Kissat otti valtavan voiton Kiksautus FC:stä. Kovan työn takana on silti jatkopaikka. Viimeinen kymppi yleensä on joukkueelle ollut romahduspiste
No nyt on lottolappu osunut. Hieno poiminta! :) En ota muuten kantaa kohtalolle, mutta toimi heti, jos laitat lihoiksi. Alkaa poju olla juuri siinä happanemisen rajoilla, mitä ikään tulee, jos siitä haluaa kunnon tilin tehdä... Nyt kun laittaisit myyntiin, niin ehtisi uudelle ostajalle jo tulevan viikon ystispeleihin.Kävi tuuri juniorilottokoneesta... ikä 17v 26pv tai yli 3000 puolustus 8 laituri 7 ja maalinteko 6. Erikoisuus nopea. Kalle Kivisild
Myynkö vai jätänkö itelle kun mulla erinomainen valkku?
Treenaan puolustusta joten viikko pari jos taso nouseeNo nyt on lottolappu osunut. Hieno poiminta! :) En ota muuten kantaa kohtalolle, mutta toimi heti, jos laitat lihoiksi. Alkaa poju olla juuri siinä happanemisen rajoilla, mitä ikään tulee, jos siitä haluaa kunnon tilin tehdä... Nyt kun laittaisit myyntiin, niin ehtisi uudelle ostajalle jo tulevan viikon ystispeleihin.
edit. No otetaan kantaa sen verran, että kyllähän tuollaisen timangin ympärille, olisi mukava rakentaa tulevaisuutta, kunhan treenin optimoi Kallen ehdoilla. En tiedä, mutta tuossa voisi olla maju-potentiaalikin? Ehkä kannattaisi kysäistä siltäkin osastolta! e. Foorumi U21/NT tai suoraan U21-pelipaikkavastaavalta.
Mikäli tarkoitat puolustustason nousua, niin käsittääkseni se ei voi olla kuin erittäin matala erinomainen, joten erskalla ja kahdella apuvalkku5:lla taitaa ottaa ainakin neljä viikkoa mahtavaan.Treenaan puolustusta joten viikko pari jos taso nousee
Kävi tuuri juniorilottokoneesta... ikä 17v 26pv tai yli 3000 puolustus 8 laituri 7 ja maalinteko 6. Erikoisuus nopea. Kalle Kivisild
Treenailen pääsääntöisesti puolustustusta ja pelinrakennusta joten jos ens viikolla nousee ysiin niin pidän itsellä ja kehitän sitä niin että maajoukkue voi kiinnostua.Jos haluat maksimi tilin, niin myyntiin per heti. Tai ei heti, vaan siirtoajan DL lauantaina mukavasti vaikka kello 18, ja tältä viikkoa treeni esim. laiturista ja kommenttiin mainos jotta erinomaisella valkulla viikko plussaa treenattu sinne. Sitten vaan ihmettelet, kun eurot kilisee kassassa.
Toisaalta jos taas haluaa itse treenata U21/MJ ukkoa, niin mikäs parempaa kuin omasta junnusta. Nopea WB varmaan kelpaa majullekin.
Ei nouse ysiin vielä moneen viikkoon. Vasta nostetun pelaajan taso voi olla maksimissaan 8.0 (vai 8.1?), joten vielä menee 5 viikkoa tason nousuun vaikka kaikki olisi optimoitu treeenin kannalta.Treenailen pääsääntöisesti puolustustusta ja pelinrakennusta joten jos ens viikolla nousee ysiin niin pidän itsellä ja kehitän sitä niin että maajoukkue voi kiinnostua.
Onnea hienosta nostosta!Kävi tuuri juniorilottokoneesta... ikä 17v 26pv tai yli 3000 puolustus 8 laituri 7 ja maalinteko 6. Erikoisuus nopea. Kalle Kivisild
Ensimmäiseen kysymykseen liittyen, kuntovalmentajalla on vaikutusta kuntojen kehitykseen, mutta sen lisäksi kyse taitaa olla osittain myös tuurista miten kunnot kehittyy. Itsellä oli aikaisemmin tällä kaudella yksi pelaaja, jonka kunto vain laski laskemistaan ja kunto myös pysyi pitkään heikkona vaikka oli pieni kestävyysprosentti, kuntovalmentaja ja säännöllinen peluutus.Tervehdys!
Tämä on ensimmäinen viestini Jatkoaika.comiin, ja oikeastaan eksyin puolivahingossa tämän viestiketjun äärelle. Mutta olisi tässä kysyttävääkin. Eli, osaako joku kertoa että miksi pelaajieni kunto laskee koko ajan, vaikka olen laskenut kestävyysharjoittelun prosenttia? Nyt se on lukemassa 13%
Toinen kysymys. Kannattaako ns. avauskokoonpanon pelaajia pitää vaihtopenkillä harjoitusotteluissa? Vaikuttaako tämä heidän kuntoonsa jollain tapaa?
En tiedä onkohan tämä vanhaa tietoa, mutta kuntoihin vaikuttaa myös valmentajan sekä apuvalmentajien taso?Ensimmäiseen kysymykseen liittyen, kuntovalmentajalla on vaikutusta kuntojen kehitykseen, mutta sen lisäksi kyse taitaa olla osittain myös tuurista miten kunnot kehittyy. Itsellä oli aikaisemmin tällä kaudella yksi pelaaja, jonka kunto vain laski laskemistaan ja kunto myös pysyi pitkään heikkona vaikka oli pieni kestävyysprosentti, kuntovalmentaja ja säännöllinen peluutus.
No no, tiukka peli kyllä saadaan aikaiseksi viimeisimmän matsisi perusteella. Pari kilpailullista matsia vielä tuota ennen, eikä penkki ole kovinkaan laaja, mikäli loukkeja iskee.Ohhoh... Voitin oman lohkoni mutta Hyhkyn Hurjat on seuraavassa vaiheessa tekemätön paikka
Ohhoh... Voitin oman lohkoni mutta Hyhkyn Hurjat on seuraavassa vaiheessa tekemätön paikka
No no, tiukka peli kyllä saadaan aikaiseksi viimeisimmän matsisi perusteella. Pari kilpailullista matsia vielä tuota ennen, eikä penkki ole kovinkaan laaja, mikäli loukkeja iskee.
Tänään Suomen "säälicupissa" Ahven tms. mahdollisuus päästä 4 parhaan joukkoon. Iso ilta edessä Hurjilla!
Sainmaalla (nyk. Sisu Suomi) tein Palsanmäkeä lainatakseni "ihan hyvät kaupat". Kaveri pääsi junnumajutreeniin "varamieheksi" ja tilisiirtolomake näytti 2,6M. Kaveri sai reilun tason maalintekoa, mutta ilmeisesti majuhaaveet romuttuivat, kun kaveri pistettiin takaisin listoille nyt reilun kuukauden myöhemmin. No ei tullut ensimmäistä majumiestä Kyynel-leiristä vieläkään. No eipä se mitään. Minäpä ostin poikasen takaisin kotiin miljoonalla, niin että maalinteon ja laiturin nousuun riittää viikon treenit. Punasydämen tuo menetti tuossa venkoilussa, joten sikäli tunneside ja tärkeät "bonukset" katosivat sen myötä. Nyt annetaan kaverille nuo puuttuvat treenit tasonnostoihin ja leivotaan ehkä pykälän verran syöttöä, jolloin kaverin siirtovertailu pompsahtaa takaisin tuonne 2,5M tietämille. Myyntiajankohta osunee sopivasti tuohon kauden 84 alkuun, jolloin ikäkin on vielä reilusti 17 puolella ja hinnat koholla verraten tähän loppukauteen.Joni Sainmaa näki tänään kirkkaan valon ja nousi aikuistenmaailmaan. Nyt, toivotaan, että löytyisi hyvä treenikoti junnumajua ajatellen ja sen mukana kasvatti-isännälle leveämpi kukkaro.
Kiitos. Mulla oli hyvä taktiikka ja kannatti luottaa tuuriin.Voihan pirskatti! Nahkamunkille jäi käteen tästä turnauksesta vain homehtunut vety ja jäinen karjalanpiirakka. Onnittelut @McTorso ja Villahousut.
Tiukka vääntö oli. Usko meinasi loppua ekan puoliajan jälkeen. Kova nousu jätkiltä.Penkistä puheenollen niin mulla on tällä hetkellä 11 uskoo jonka voi heittää avaukseen ja valkku joka on 14 tason varaveskari.
Lisäks joutuu ens sarjapelin vetää täysillä koska sen voittamalla varmistuu sarjapaikka ja voi pistää yhden kallispalkkaisen lihoiksi ja ostaa pari treenattavaa. Toki vasta sunnuntaina että pelaa maanantain pelissä. Okei mun paras kokoonpano oon tällä hetkellä sellainen että hyvä peli saataneen.