koukou kirjoitti:
Mites Jatkoaikalaisten kausi on mennyt/miten tavoitteet on täyttynyt?
Suoraan sanottuna kausi on mennyt päin mäntyä. Tavoite oli 3 parhaan joukkoon ja sijoitukseni on tällä hetkellä kuudes, onneksi sentään viime kierros varmisti säilymiseni, koska olen 6 pistettä seitsemäntenä olevaa edellä ja maalieroni on +3, kun taas seiskan on -25 joten vaikka hän tasapisteisiin pääsisi säilyisin maalieroni takia. Viidenteen sijaan meni mahdollisuudet, koska viidentenä oleva joukkue voitti tuon seitsemäntenä olevan juuri edellisellä kierroksella ja heihin on eroa 6 pistettä ja heillä on vastassa vielä lohkomme botti ja varmat 3 pistettä joten joudun tyytymään 6. sijaan.
Tällä hetkellä ainut missä olen päässyt tavoitteeseen oli Suomen cup jossa pääsin tavoittelemalleni 3. kierrokselle, tähti tavoitteeni on 1 tähden päässä ja sen tulen kyllä vielä saavuttamaan jollei loukkaantumisia tule ja 35* raja tullaan tällä kaudella vielä saavuttamaan. Yksi kauden tärkeimmistä tavoitteista murskaantui pahasti, kun hävisin molemmat paikallismatsit tällä kaudella ja samalla kärsin ensimmäiset pistemenetykset näissä kohtaamisissa, mutta onneksi tilasto näyttää vielä minun kannalta hyvältä voitoin 4-2 ja maalierokin on minulle +10.
Vielä pitäisi tämän kauden aikana puolustusta parantaa yhdellä pelaajalla, mutta sen hankinta taitaa kyllä jäädä kauden viimeisen ottelun jälkeen tapahtuvaksi. Ensi kaudella sitten tulee eteen varmaankin 5 000 lisäpaikan rakennus stadionille ja uuden Hyvän valmentajan hankkiminen tämän vanhan tilalle, koska hänellä putosi johtajuus kurjaksi.
Miten valmentajan kokemus vaikuttaa hänen taitoihinsa ja tekemisiinsä? Oman valmentajani kokemus on armoitettu, mutta onko siitä jotain hyötyä verrattuna kelvolliseen kokemukseen?
FC Jykke (257289), VI.694