Hattrick

  • 1 263 241
  • 10 217

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
emest kirjoitti:
Ei suinkaan hyökkäysarvot keskeltäkään laske. Ainoa, joka heikkenee, on keskuspuolustus. (Jos siis ymmärsin mitä tarkoitit)

Tuo keskuspuolustuksen heikentyminen tosiaan kannattaa ottaa huomioon, sillä heikentyminen on yllättävänkin voimakasta. Esim. omalla jengillä putoaa nykyisillä kondiksilla avausmiehistön ryhmityksellä korkeasta kelvollisesta erittäin korkeaan välttävään eli lähes tason.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
emest kirjoitti:
Ei suinkaan hyökkäysarvot keskeltäkään laske. Ainoa, joka heikkenee, on keskuspuolustus. (Jos siis ymmärsin mitä tarkoitit)

No niin minä ymmärsin kuin luin taktiikoista:

http://www64.hattrick.org/Common/gamerules.asp?languageid=9&find=teamtactics

Hyökkäys laidoilta taktiikalla siirretään hyökkäyksiä keskeltä laidoille. En sitten tiedä vaikuttaako se hyökkäysarvosanoihin mutta minä ainakin saan sellaisen käsityksen. Toisaalta en ole täysin sisällä miten hyökkäysmoottori käytännössä toimii joten minun luulo-tieto voi mennä metsäänkin.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Lapster kirjoitti:
No niin minä ymmärsin kuin luin taktiikoista:

http://www64.hattrick.org/Common/gamerules.asp?languageid=9&find=teamtactics

Hyökkäys laidoilta taktiikalla siirretään hyökkäyksiä keskeltä laidoille. En sitten tiedä vaikuttaako se hyökkäysarvosanoihin mutta minä ainakin saan sellaisen käsityksen. Toisaalta en ole täysin sisällä miten hyökkäysmoottori käytännössä toimii joten minun luulo-tieto voi mennä metsäänkin.
Ei tuo hyökkäysarvosanoihin vaikuta, ainoastaan saamiasi tilanteita siirretään laidoille tietyssä suhteessa, joka riippuu taas taktiikkataidostasi.
Keskeltä hyökkäys heikentää laitapuolustuksien arvosanoja ja laidoilta hyökkäys keskuspuolustuksen arvosanaa. Ja vastaavasti nuo taktiikat ei siis nostakkaan mitään arvosanaa.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Helpotuksen huokaus todellakin. Nousihan ne hyökkääjät vihdoin ja viimein. Tosin erinomainen ei noussut vieläkää mahtavaksi, mutta yhden erinomaisen ja kaksi hyvää voi pistää myyntiin. Rahaa tuskin tulee yhteensä enempää kuin ehkä 300k, mutta se on tälle joukkueelle melkoinen raha ja saan ostettua yhden ehkäpä nuoren erinomaisen pelinrakentajan sillä. Nyt pitää vaan yrittää käyttää malttia hankinnassa.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Erikoistilannetreenaamisen iloja. joka viikko monen monta pelaajaa nostaa tasoaan.
Saldo tänään: 14 tason nousua.
Erikoismainintana että ykkösinnerillä nousi ET erinomaiseen. Positiivista.
 

Kyle

Jäsen
Lapster kirjoitti:
Erikoistilannetreenaamisen iloja. joka viikko monen monta pelaajaa nostaa tasoaan.
Saldo tänään: 14 tason nousua.
Erikoismainintana että ykkösinnerillä nousi ET erinomaiseen. Positiivista.

Kysymys kuinka monta pelaajaa sinulla on?

Ihan vinkkinä, mikäli olet uusi että kannattaa pitää joukkueessa täyttä 49:sää pelaajaa. Hanki 17 vuotiaita kelvollisen-hyvän päätaidon omaavia pelaajia tonnilla rosteriin kehittymään, heidän ei tarvitse edes olla pelaavassa kokoonpanossa, että saisi erikoistilanne treenin. Kahdessa kaudessa nousee jumalaiseen ja 19 vuotiaasta kelvollisesta puolustajasta, jumalaisella erikoistilanteella saa mukavat rahat ja ovat vielä treeni-iässä. Puolustaja siksi että moni peluuttaa erikoistilanne miestä laitapuolustajana, joka on tietyllä tavalla pelin turhin paikka jonka voi "uhrata" puhtaalle erikoistilannemiehelle.
 

N^Miksu

Jäsen
Harjoittelun iloa: Kunto -7. Neljällä pelaajalla nousi, 11 koki laskua. Treenausmuotona puolustus, mutta olisihan se mukava, jos kunto pysyisi edes jotenkin aisoissa.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Taitaa olla ensimmäinen kerta tällä kaudella, kun käy näin: 8 ukon kunnot nousi ja vain yhdellä laski. Muilla pysy samoissa.

Mutta iloisia uutisia on toki lisääkin. Nousu seiskadivariin on 6p etumatkan ansiosta 90%varma. Toki on ottelu sarjakakkosta vastaan, mutta muut kolme peliä onkin sitten ottelut kolmea huonointa vastaan.

Ostin mielestäni suht jees jäppisen. Toki ikää on jo 27, mutta:

Kestävyys: hyvä Maalivahti: kurja
Pelinrakennus: hyvä Syöttäminen: kehno
Laituri: välttävä Puolustus: välttävä
Maalinteko: kehno Erikoist.: myyttinen

Vai tekeekö tuolla mitään? Ukko heitti kyllä ekassa pelissään tiistaina heti hattutempun...
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
HerraHermanni kirjoitti:
Vai tekeekö tuolla mitään? Ukko heitti kyllä ekassa pelissään tiistaina heti hattutempun...

Ehkä tota voi vielä VII-divarissa laitapakkina peluuttaa tai jos omaat 2 kovaa inneriä niin keskelläkin. VI-divarissa jo aivan turha kaveri.

Gerodz kirjoitti:
Puolustaja siksi että moni peluuttaa erikoistilanne miestä laitapuolustajana, joka on tietyllä tavalla pelin turhin paikka jonka voi "uhrata" puhtaalle erikoistilannemiehelle.

Kuulisin mielelläni perusteluja tälle "pelin turhin paikka" väitteelle?
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
sixtus kirjoitti:
Ehkä tota voi vielä VII-divarissa laitapakkina peluuttaa tai jos omaat 2 kovaa inneriä niin keskelläkin. VI-divarissa jo aivan turha kaveri.

No juurikin niin, että ens kauden ukko heiluu tiimissä ja sit saa monoa ahteriin. Laidassa juu ajattelin peluuttaa, ehkä nuolen kanssa alaspäi. Kattoo nyt sit ku joukkue alkaa olemaan valmis. Nyt pitää vaan odotella ja sit kauden lopuks ostoksille.
 
Viimeksi muokattu:

Kyle

Jäsen
sixtus kirjoitti:
Kuulisin mielelläni perusteluja tälle "pelin turhin paikka" väitteelle?

Oli itseltäni turhan voimakkaasti ilmaistu, turhin paikka riippuu pitkälti kokoonpanosta millä pelaa. Itse kuitenkin jos lähtisin karsimaan jostain, jotta saisin erikoistilanne miehestä parhaan hyödyn, niin se olisi laitapuolustaja. Päätaktiikkani on 3-5-2, jossa pyrin saamaan mahdollisimman suuren keskikenttä hallinnan ja vahvan hyökkäyksen laittamalla laiturit hyökkäykseen. Tällöin mielestäni laitapuolustus kärsii jo ratkaisevasti, jolloin voisin hyvin uhrata toisenpuolen kokonaan.

Toki tilanne pitää katsoa uudestaan, mikäli vastustaja esimerkiksi panostaa hyökkäyksensä laitojenkautta. Tällöin laidolle enemmän voimaa ja esim. keskuspuolustukseen ET.
Mikäli puolustuksen haluaa kokonaan unohtaa ja satsata hyökkäyksiin ja voittaa näin maalintekokilpa, niin kaikki puolustajat hyökkääviksi ja maalivahdiksi erikoismies. Tällöin pitää kuitenkin olla varma keskikentän voitosta ja että oma hyökkäys voittaa vastustajan puolustuksen.

Pääsääntöisesti olen kuitenkin sitä mieltä että mikäli ET-mies ei ole päätaidoiltaan riittävä tulee se sijoittaa laitapuolustajaksi tai laituriksi. Jälkimmäinen toteutuu esim. 5-3-2 taktiikalla, jos keskikenttä ei muodostu kolmesta inneristä.
 

jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
HerraHermanni kirjoitti:
No juurikin niin, että ens kauden ukko heiluu tiimissä ja sit saa monoa ahteriin.

Muutenkin alasarjoissa seiskassa ja alaspäin ei välttämättä kannata satsata pysyvyyteen, ja hakata pelaajien nimiä kiveen siinä vaiheessa, vaan satsata joukkueen perustan rakentamiseen. Yhdellä huippumiehellä ei tee mitään jos joukkueen pohja on mätä. Tähän varmaan suurimman osan nousuhaaveet kariutuu kausiksi kun luullaan että yhdellä häikäisevällä innerillä tai hyökillä noustaan, ja sitten ostetaan taas joskus seuraava.

Nykyisessä taloudellisessa tilanteessa joutuu enemmänkin kiinnittämään erityistä huomiota siihen, että ne alasarjassa pienellä stadikalla hankitut rahat eivät mene parilla pelaajakaupalla unholaan. Nykyään itselläni yksi tärkeimmistä hankintakriteereistä on nimenomaan se, että pelaaja säilyttää jälleenmyyntiarvonsa.
 

komisario

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ray Bourque, Man Utd
Itse tein juurikin niin tyhmiä pelaajakauppoja aloitellessani hattrickiä kuin vain voi. Tuhlasin rahani pelaajiin joista ei ollutkaan mihinkään, oli muka pakko saada joku pelaaja ja siitä kävisin sitten jonkun toisen idiootin kanssa tarjouskilpalua ja hinnat nousivat järjettömiksi.Toinen idioottimainen päähänpisto oli vaihtaa valmrntaja huonompaan! Tiedä sitten mikä tilapäinen mielenhäiriö oli kyseessä. Nykyään tulee katseltua tarkemmin mitä pelaajia hankkii. Tosin joukkueellani ei ole pitkään aikaan ollut rahoja hankkia pelaajia.
Keskikenttää olen pyrkinyt vahvistelemaan, koska se käsittääkseni on pelin tärkein osa-alue. Niin ja nyt hommaillaan niitä treenattavia ET-miehiä ja kauden loputtua ruvetaan treenaamaan erikoistilanteita ja toivottavasti saadaan sitä kautta rahaa vashvistuksiin. Onneksi nousua 6.divariin ei ole tiedossa koska kolmantena mennään ja toisena olevaan on eroa viisi pistettä.
 

Salamisipuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Rodion kirjoitti:
Huhhuh kuinka sairaita palkkoja täällä maksetaan jo kutosdivarissa.

Itse pelaan kanssa kutosessa ja tällä hetkellä olen kolmantena tasapisteissä sarjakakkosen kanssa.

Tosin realistiset tavoitteet lienee tuolla sijoilla 5..6, mennyt vaan yllättävän hyvin.

Jaa niin, ne minun palkat:

Palkat 28 340

Kiva nähdä että siellä kutosessakin voi säilyä hieman maltillisemmilla palkkamenoilla. Omani ovat viikossa 22 936e, ja kovasti olen kutoseen nousua yrittämässä. Tällä hetkellä sarjakakkosena, tosin seuraava peli sarjajohtajaa vastaan vieraissa ja kuokkaan tulee.

Niin ja alltidin mukaan 60. kovimman seiskadivarin lohkon joukossa toi oma näyttää olevan, joten ei nyt ihan heittopussilohkosta yritetä nousta.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Oma nuorisojoukkueeni on nyt kelvollinen ja odotan, että ensi kauden loppuun mennessä nousisi erinomaiseksi. Noin niinkuin suunnilleen sillä aikataululla.

Kysymyksen meinasin vain heittää siitä, että kertokaa ihmiset, millaista tasoa ovat olleet parhaat nuorisoloton tulokset teillä? Minkäikäinen ja minkätasoinen jannu?

Mielenkiinnosta vain ajattelin, kun itsellä tuo panostus on nyt melko kallis, mutta siis täysin uhrattavissa ja toki siis käytän tuo 20k viikossa, kun olen kuitenkin kuullut, että se on pitkässä juoksussa kannattavaa. Kasista nousu seiskaa nyt jäi sitten ensi kauteen, mutta nyt on palikat sen verta kohdallaan jo, että nousu on miltei varma ensi kaudella.
 

Jyrla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves.
en ofaa

Onkos tuosta asiasta olemassa joku "salainen lisäpöytäkirja", koska itselleni tuo on ainakin ihan uusi ominaisuus? :)

Pahoittelen kommentointiani ja siitä mahdollisesti aiheutunutta epäselvyyttä. Kyse oli/on siis tästä.

Säännöistä kohta taktiikat ja AIM
--
Muuntosuhde on 1:1, joten hyökkäysten yhteismäärä ei muutu.
--

Muuten muunnettavien hyökkäysten määrä on 20-40% riippuen taktiikka taidosta...
Paikat jakautuvat suunilleen kaavalla:

25.4/41.9/25.4/7.3 (R/C/L/SP)
josta siis aow
29.6-33.8/33.5-25.1/29.6-33.8/7.3
Elikä kymmenestä paikasta siirtyy optimi oloissakin korkeintaan kaksi ~16%

Tarkemmin esimerki kautta:

Ei eli jos saisit sataprosenttisen hallinnan ja kaikki kymmenen paikkaa. niin normaalilla pelattaessa paikat jakautuisivat keskimääräisesti
2.5/4.2/2.5/0.8 elikä keskelle neljä laidoille viisi ja erikoistilanne yksi

jos saat aikaan parhaan mahdollisen siirron AOWllä niin paikkoja siirtyy pois keskeltä 16 prosentti yksikköä eli vajaat 2 jolloinka paikat jakautuisivat

3.3/2.6/3.3/0.8 eli keskeltä todennäköisesti kolme laidoilta 6 ja erikoistilanteista yksi...

Tämä siis tarkoittaa että normaali pelissä missä sinulla on paikkoja 4-6 siirto tapahtuu ylensä yhdelle paikalle... kaksi paikkaa on hyvällä taktiikka arvosanalla mahdollista, mutta todella epätodennäköistä...

Että siis jos keskuhyökkäysellä on mitään mahdollisuuksia niin tuo laitahyökkäyskäskytys ei ole "kannattava". Tätä kait yritin sanoa surkeasti epäonnistuen...

Toivottavasti nyt selvensin ajatustani.
 

Janda

Jäsen
avatar kirjoitti:
Oma nuorisojoukkueeni on nyt kelvollinen ja odotan, että ensi kauden loppuun mennessä nousisi erinomaiseksi. Noin niinkuin suunnilleen sillä aikataululla.
Kysymyksen meinasin vain heittää siitä, että kertokaa ihmiset, millaista tasoa ovat olleet parhaat nuorisoloton tulokset teillä? Minkäikäinen ja minkätasoinen jannu?
Tuo oman junnujoukkueesi aikataulu pitää aika hyvin paikkansa, sen kauden verran menee nousta hyvästä erinomaiseen.

Itselle ei ole vielä mitään aivan huippuja tullut. Paras on viime kauden ekalla viikolla tullut 18v erinomainen pr varustettuna kelvollisella syötöllä ja maalinteolla sekä teknisellä taidolla. Mahdollisuus siis käyttää "litmasena" jos tarvii keskikentälle lisää voimaa. Tällä hetkellä kaveri on 19v häikäisevä pelinrakentaja.

Kirjanpitoni perusteella ollaan hieman tappiolla jos lasketaan junnuihin menneet rahat ja myynneistä saadut. Toki omaan joukkueeseen on jäänyt tämän yllä mainitun kaverin lisäksi 2 ykkösmiehistön pakkia, ykkösmiehistön laituri ja tämän hetken paras hyökkääjäni. Toki tämä kertoo myös paljon vielä joukkueeni tasosta, että näitä junnuista nousseita pelaa ykkösmiehistössä, mutta mukavasti näillä vielä mennään suht kovan kutosen ylemmässä keskikastissa. Eli itsellä on siis kyllä huomattavasti plussan puolella toi junnulotto, kun otetaan huomioon vielä joukkueessani olevat kaverit.

Tänään nihkeä 1-0 kotivoitto, picistä huolimatta 88% ja 93% hallinnat. Ensi kautta odotellessa, jolloin edessä on osittainen treenattavien realisointi ja hyökkäyskaluston todellinen vahvistaminen, niin saadaan nuo hallinnat hyödynnettyä hieman paremmin.
 

Janda

Jäsen
Jyrla kirjoitti:
Että siis jos keskuhyökkäysellä on mitään mahdollisuuksia niin tuo laitahyökkäyskäskytys ei ole "kannattava". Tätä kait yritin sanoa surkeasti epäonnistuen...
Miksei se ole kannattava jos kerran laidoilta on paremmat mahdollisuudet? Ei ne keskelle jäävät paikat mihinkään silti katoa. Eli siis jos omat laitasi on vahvemmat kuin keskushyökkäys suhteessa vastustajan vastaaviin puolustuksiin, niin kyllähän se edelleen kannattaa niitä sinne yrittää sinne siirtää vaikka edes se yksi. Eri asia on sitten jos niiden laitahyökkäysten vahvoiksi saamiseksi joutuu laittamaan hyökkääjät laitaa tukeviksi ja näin uhraamaan käytännössä keskushyökkäyksen kokonaan.
 

Jyrla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves.
oon aina väärässä

Eli siis jos omat laitasi on vahvemmat kuin keskushyökkäys suhteessa vastustajan vastaaviin puolustuksiin, niin kyllähän se edelleen kannattaa niitä sinne yrittää sinne siirtää vaikka edes se yksi. Eri asia on sitten jos niiden laitahyökkäysten vahvoiksi saamiseksi joutuu laittamaan hyökkääjät laitaa tukeviksi ja näin uhraamaan käytännössä keskushyökkäyksen kokonaan.

Pitää siis laskea aina mikä on se oman keskushyökkäyksen ja laitahyökkäyksen suhde verrattuna vastustajan puolustuksiin kun valitsee "hyökkäyksen laidoilta".
Jos olisi oletettavaa että se keskushyökkäys pelittää niin miksi valitsisi tälläisen?
Ja tietenkin päinvastoin.

Kommenttini päämäärä lienee vakuuttaa lukijat keskushyökkäyksen merkityksen suuruudesta. (itse olen uhrannut keskushyökkäyksen laitaa tukevilla kärjillä ja nähnyt lopputuloksen...).
 

jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
nousu varmistettu 7 -> 6

No niin, nyt on sitten nousu kutoseen lopullisesti varmistettu lohkovoiton myötä. Takana olevaan sarjakakkoseen ero on noussut saavuttamattomaan kymmeneen pisteeseen.

Silti ei paljon naurata. Juuri hankittu loistava inneri varustettuna korkealla päätaidon alatasolla meni sellaiseen kuntoon, että uutta on pakko ottaa tilalle, sillä se ei ehdi kuntoutumaan kauden vaihteen kestävyystreeneihin. Muuten olisi ok, jos treenaisin sitä kolme viikkoa enkä aiottua kahta.

Taidankin yrittää saada signattua tilalle kokoluokkaa paremman kaverin vaikka hintalaatusuhteeltaan tuo edellinen oli täyttä huippuluokkaa: Diederik de Beer (25834602)
 
Viimeksi muokattu:

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ihan mukavasti sinänsä on kausi mennyt, ottaen huomioon että kyseessä on ensimmäinen kausi. Kasin lohkossa toisena, viisi pistettä kärjestä jäljessä ja kärki tulee vielä toiseksi viimeisellä kierroksella vastaan. Valitettavasti vieraissa, mutta siihen matsiin on pakko panostaa, se on ihan lyötävissä. Jos sen voittais ja sitten toivois että se kompastuu vikalla kierroksella sarjakolmoseen. Eilen tuli pic:llä vierasvoitto, seuraava peli vielä piccaillaan, pitäisi olla ihan selvä voitto tulossa. Eilenkin 67-67 hallinnat vieraissa.

Tosin en tiedä kannattaako mun edes miettiä sitä mahdollista seiskaan nousua, ei tuo joukkue niin ihmeellinen ole ja vasta nyt sain talouden plussalle. Kannattajat olisivat nyt taivaallinen ja sponsorit haltioitunut, ehkä ylivoimainen kausi kasissa olisi parempi kuitenkin vielä.

Junnujoukkuekin nousi vihdoin hyvään, ja sain ekan kaverin myytyä, tosin pikkurahalla, mutta sain sentään sen viikon panostuksen takaisin.

Joukkue on FC Shaker (1222603) . Jos nyt nousisin seiskaan kaiken mennessä putkeen, niin mitä tuonne tarvisi hankkia vahvistukseksi?
 

JiiTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minunkin joukkueeni kausi on sujunut hyvin, olen voittanut yhtä ottelua lukuun ottamatta kaikki pelit, näin ollen nousu seiskaan on lähes varma. Laitureita olen kehittänyt koko kauden, ja seuraavaksi onkin edessä hyvän valmentajan hankkiminen, ja stadionin laajentaminen, sillä lähes joka pelissä on ollut täydet 12 000 katsojaa. Ainoat negatiiviset asiat ovat olleet, että pelaajakaupoissa olen jäänyt rankasti tappiolle, ja tappiota tulee myös viikottain n.40kk (jos ei ole kotipeliä). Ostin alkukaudesta esim loistavan pelinrakentajan n.750kk:lla, ja pari viikkoa sitten myydessäni sain vain 500kk takaisin. Tästä kun vähennettiin vielä agentin palkkiot ym, käteen jäi vain 450kk(!!). Tämä söi miestä, sillä olisin pitänyt miehen muutoin joukkueessani, koska kyseinen pelaaja pelasi 4,5-5 tähteä otteluissa. Laitureiden myynnissäkin jäin selvästi tappiolle. Mitä minun pitäisi tehdä toisin, jotta joukkueeni rupeaisi tekemään viikosta toiseen voittoa? (Tällä hetkellä miinusta on n. 50kk.) Itselle ei tule mieleen kuin henkilökunnan pienennys, mutta senkin jälkeen tappiota tulisi...
 

hilapiste

Jäsen
Janda kirjoitti:
Kirjanpitoni perusteella ollaan hieman tappiolla jos lasketaan junnuihin menneet rahat ja myynneistä saadut. Toki omaan joukkueeseen on jäänyt tämän yllä mainitun kaverin lisäksi 2 ykkösmiehistön pakkia, ykkösmiehistön laituri ja tämän hetken paras hyökkääjäni. Toki tämä kertoo myös paljon vielä joukkueeni tasosta, että näitä junnuista nousseita pelaa ykkösmiehistössä, mutta mukavasti näillä vielä mennään suht kovan kutosen ylemmässä keskikastissa. Eli itsellä on siis kyllä huomattavasti plussan puolella toi junnulotto, kun otetaan huomioon vielä joukkueessani olevat kaverit.

Itselläni on todellakin pakkasen puolella tuo juniorijoukkueen tilanne. 20000 markkaa on panostus ja nyt taso on noussut erinomaiseen. Nostot ovat olleet lievästi sanottuna suolesta. Puolustustaidoiltaan hyvä 19v. jannu on paras mitä on noussut ja jäi harjoitusrinkiin. Harjoitusjoukkueeseen ei ole mahtunut tuon yhden lisäksi vielä muita. Tosin vähintään kelvollinen pitäisi puolustusarvon olla että rinkiin pääsee.Muut nostot on olleet sellaisia,jotka saa monoa heti tai tulee myydyksi 1000-2000 markalla max. Tuo juniorilotto on minulle nimenomaan lottoa eli sen varaan en todellakaan laske juuri mitään.
 

Janda

Jäsen
JiiTee kirjoitti:
Mitä minun pitäisi tehdä toisin, jotta joukkueeni rupeaisi tekemään viikosta toiseen voittoa? (Tällä hetkellä miinusta on n. 50kk.) Itselle ei tule mieleen kuin henkilökunnan pienennys, mutta senkin jälkeen tappiota tulisi...
Epäilenpä, että koko pelistä ei löydy montaa joukkuetta, jotka joka viikko jäisivät plussalle. Eli kannattaa seurata noita plussia/miinuksia kahden viikon jaksoissa eli samaan jaksoon koti- ja vieraspeli. Jos tästä kahden viikon jaksosta jää plussalle, niin silloinhan ei ole mitään hätää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös