Hattrick

  • 1 260 752
  • 10 209

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
JiiTee kirjoitti:
Ostin alkukaudesta esim loistavan pelinrakentajan n.750kk:lla, ja pari viikkoa sitten myydessäni sain vain 500kk takaisin. Tästä kun vähennettiin vielä agentin palkkiot ym, käteen jäi vain 450kk(!!). Tämä söi miestä, sillä olisin pitänyt miehen muutoin joukkueessani, koska kyseinen pelaaja pelasi 4,5-5 tähteä otteluissa. Laitureiden myynnissäkin jäin selvästi tappiolle.

Tästä tulikin mieleeni. Ensi kaudella kun talous menee osittain uusiksi, niin nyt ei ehkä kannata myydä pelaajia.
Sponssitulot nousee jonkun verran, ja nuo välityspalkkiot muistaakseni poistuvat.
Kaiken järjen mukaan tuon pitäisi vaikuttaa myös pelaajamarkkinoihin pelaajien myyntihintoja nostavalla tavalla.
Sponsoritulojen kasvusta sitten riippuu minkä taitotason pelaajien hinnat tuosta eniten pompsahtavat. Luulisi muutoksen kuitenkin olevan sen verta radikaali, että nämä uskomattomasta ylöspäin taitotason omaavat tyypit saisivat markkiarvoa vähän ylöspäin.

Mielenkiintoinen ensi kauden alku on kuitenkin tulossa.
 

Bandana

Jäsen
Kyssäri

Joukkueessani on pelaajavalmentaja. Valmentajana alkaa jo aika ajamaan ohi, mutta pelaajana olisi vielä tarjottavaa mikäli terveys antaa myöten, ja tähän asti on hyvin antanut.

Eli kun kauden päätteeksi vaihdan valmentajaa, niin tämä pelaajavalmentajahan jää joukkueeseen kuitenkin vielä pelaajana. Se on fakta.

Mutta onko hän myyntikelpoinen? Voiko hänet vielä myydä pelaajana toiseen joukkueeseen, vai onko se mahdotonta? Mietin vain kuin jos sille jää se valmentajastatus pelaajakorttiinsa.. Eihän sellaista voi ilmeisestikään myydä..?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Bandana kirjoitti:
Mutta onko hän myyntikelpoinen? Voiko hänet vielä myydä pelaajana toiseen joukkueeseen, vai onko se mahdotonta? Mietin vain kuin jos sille jää se valmentajastatus pelaajakorttiinsa.. Eihän sellaista voi ilmeisestikään myydä..?

Ei voi tosiaan myydä.
 

VolmariP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers, LFC
Itsekin aloittelin HT-urani muutama kk sitten, sain joukkueen kasista noin puolessavälissä kautta. Sain alkuun kavereilta jotka Hattrickia olivat jo pelanneet hieman ohjeistusta ja sittemmin olen melko hyvin sisäistänyt kuvion.
Tulokset on ollu ok, nousu 7:n ei ollut alunperinkään mahdollista kun olin vissiin nollakerholainen kun joukkueen sain. Ensi kaudella sitten seiskaan. Nyt on neljän matsin voittoputki menossa, viime la kaatui lohkon sarjakärki.

Valtaosa kavereistani treenaavat pelinrakennusta, muutama mokkeja ja pari hyökkääjiä. Olen hankkinut huokeaan hintaan kk:lle ja hyökkäykseen kokeneita kolmen tähden kettuja, johtuen että olen tykästynyt ainakin toistaiseksi harjoittamaan puolustustreeniä. Olenko siis täysin out of fashion?

Alkuun ostin nuoria kelv pakkeja 5-10K ja muutaman viikon treenillä myin heidät vajaa 100K pois hyvinä. Nyttemmin olen pyrkinyt pikku hiljaa siirtymään enempi ostelemaan nuoria hyviä pakkeja, ja myymään heidät erinomaisina pois. Mielestäni kate on melko kiva, ja Skill Raisea ja Psico TSI:tä käyttäessäni saa pelaajien arvoista melko hyvän ja realistisen kuvan. Välillä huvituttaa kun moni ei käytä mitään apuohjelmia, esimerkkinä ostin 2 vkoa sitten 17v kelv pakin 5000€:lla. Hän kerkesi pelata 10min treenipelissä, loukkaantui, mutta nousi silti hyvään kun sai vaivaisen yhden treenin alle. Easy money i say.

Mutta onko puolustus toimiessaan jees treeniteema ainakin näin alkuun pienemmällä budjetilla liikkuessani?
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
VolmariP kirjoitti:
Itsekin aloittelin HT-urani muutama kk sitten, sain joukkueen kasista noin puolessavälissä kautta. Sain alkuun kavereilta jotka Hattrickia olivat jo pelanneet hieman ohjeistusta ja sittemmin olen melko hyvin sisäistänyt kuvion.
Tulokset on ollu ok, nousu 7:n ei ollut alunperinkään mahdollista kun olin vissiin nollakerholainen kun joukkueen sain. Ensi kaudella sitten seiskaan. Nyt on neljän matsin voittoputki menossa, viime la kaatui lohkon sarjakärki.

Valtaosa kavereistani treenaavat pelinrakennusta, muutama mokkeja ja pari hyökkääjiä. Olen hankkinut huokeaan hintaan kk:lle ja hyökkäykseen kokeneita kolmen tähden kettuja, johtuen että olen tykästynyt ainakin toistaiseksi harjoittamaan puolustustreeniä. Olenko siis täysin out of fashion?

Alkuun ostin nuoria kelv pakkeja 5-10K ja muutaman viikon treenillä myin heidät vajaa 100K pois hyvinä. Nyttemmin olen pyrkinyt pikku hiljaa siirtymään enempi ostelemaan nuoria hyviä pakkeja, ja myymään heidät erinomaisina pois. Mielestäni kate on melko kiva, ja Skill Raisea ja Psico TSI:tä käyttäessäni saa pelaajien arvoista melko hyvän ja realistisen kuvan. Välillä huvituttaa kun moni ei käytä mitään apuohjelmia, esimerkkinä ostin 2 vkoa sitten 17v kelv pakin 5000€:lla. Hän kerkesi pelata 10min treenipelissä, loukkaantui, mutta nousi silti hyvään kun sai vaivaisen yhden treenin alle. Easy money i say.

Mutta onko puolustus toimiessaan jees treeniteema ainakin näin alkuun pienemmällä budjetilla liikkuessani?

Treenimuodoista pelinrakennus taitaa olla se kaikista trendikkäin tällä hetkellä. Tosin ei se sitä meinaa että se olisi paras treenimuoto kaikille. Itse harjoitin PRää muutaman kauden koska tarvetta oli keskikentälle eikä mitään kiirettä nousta ylös vitoseen. Eli toisin sanoen treenaaminen kannattaa sovittaa oman joukkueen ja tarpeiden mukaan. Moni treenaa hieman tätä ja hieman tuota mutta tärkeintä minusta on tehdä selvä suunnitelma treenaamiselle ja tämähän tarkoittaa väh. 2-3 kautta.

Ihan hyvin olet pumpannut rahaa nuorilla pakeilla, sinulla on ihan hyvät alut kunnon skilltreidaajaksi. :)
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
Itse uskoisin, että aloitteleville managereille ylivoimaisesti paras ratkaisu on laituritreeni, sen johdosta että treenattavat saa halvalla ja tasonnnousu on erittäin nopeaa.

Jos joku haluaa katsella, tässä ihan hyvä esimerkki yhen kaverin jengistä, mihin kuosiin on joukkueen saanut vajaassa kolmessa kaudessa laituritreenillä ja ilman mitään uskomattomia junnunostoja; FC Kruna 1054731
 

VolmariP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers, LFC
Lapster kirjoitti:
Treenimuodoista pelinrakennus taitaa olla se kaikista trendikkäin tällä hetkellä. Tosin ei se sitä meinaa että se olisi paras treenimuoto kaikille. Itse harjoitin PRää muutaman kauden koska tarvetta oli keskikentälle eikä mitään kiirettä nousta ylös vitoseen. Eli toisin sanoen treenaaminen kannattaa sovittaa oman joukkueen ja tarpeiden mukaan. Moni treenaa hieman tätä ja hieman tuota mutta tärkeintä minusta on tehdä selvä suunnitelma treenaamiselle ja tämähän tarkoittaa väh. 2-3 kautta.

Ihan hyvin olet pumpannut rahaa nuorilla pakeilla, sinulla on ihan hyvät alut kunnon skilltreidaajaksi. :)
Kiitos vinkistä. Tarkoitus onkin ollut näin alkuun vahvistaa puolustusta samalla hieman pesämunaa keräten, joka onkin onnistunut suht kivasti. Alkuun pelasin kaikki matsit 5-4-1, mutta viime kierroksilla olen alkanut pelata sarjapelit 4-4-2. Ei tuo yhden treenin menettäminen niin valtavasti haittaa ja minulla on kuitenkin 3 suht kokenutta hyvää maalintekijää kelvollisella syötöllä.

Pelinrakennusta minunkin on varmaan viimeistään ens kaudella alettava treenaamaan jos meinaan seiskaan nousta. Ei taida kolmen tähden kolmekymppiseni varmaan riittää pitkässä juoksussa 7:ssa eikä toisaalta kukkaroni anna myöden ostaa joka paikalle uutta "valmista" inneriä tai laituria.
 

FaceOffs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Ässät
11. Kierrosta tätä kautta takana ja sarjapaikka lähes varma. Tyytyväinen pitää olla siihen nähden, etten ole panostanut hankinnoilla joukkueeseen juuri yhtään. Kutosen taso on kova, mutta silti muutamilla taktisilla vedoilla on tullut vietyä pisteitä paremmilta tiimeiltä.

Seuraava suuri hankinta tulee olemaan uusi valmentaja, sillä vanhalla valmentajalla ei kehitys ole kovin nopeaa. Rahoituskin tuota hankintaa varten alkaa olla kunnossa. Tulevien kausien kehitys strategia tullee painottumaan keskikentän vahvistamiseen reeneillä. Rahalla sitten hoidettakoon puolustus ja hyökkäys puoli.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
sixtus kirjoitti:
Itse uskoisin, että aloitteleville managereille ylivoimaisesti paras ratkaisu on laituritreeni, sen johdosta että treenattavat saa halvalla ja tasonnnousu on erittäin nopeaa.

Jos joku haluaa katsella, tässä ihan hyvä esimerkki yhen kaverin jengistä, mihin kuosiin on joukkueen saanut vajaassa kolmessa kaudessa laituritreenillä ja ilman mitään uskomattomia junnunostoja; FC Kruna 1054731

No itsellä sama tilanne.. Kolmas kausi menossa ja ensimmäisen kauden treenailin maalivahteja ja sitten vaihdoin laituritreeniin. Nousu kutoseen näyttää jo aika varmalta, ja rahaakin tulee mukavasti. Stadikka on vajaa 30.000 paikkainen ja laajennus edessä jos nousu kutoseen koittaa. Uudet laiturit ostan vanhojen tilalle kauden vaihteen jälkeen.. Sitten kun vaan saan myytyä nuo armoitetut laiturini.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Nyt sitten sarjapelin jälkeen kelvollisen kokemuksen laiturini on hyvän kokemuksen tuleva valmentaja. Ei tuota vielä viitsi valmentajaksi päivittää, kun on ongelmia muutenkin varmistaa seiskassa pysyminen kutoseen nousun sijaan, ja vasta ensi kaudella on järkevää lähteä hyödyntämään valmentajan hyvää johtajuutta - lisäksi tietysti kaikki ylimääräinen kokemuksen alatason nousu tuohon tekee vaihdoksesta itselleni edullisempaa.

Lisäksi ensimmäisen kauden pakkitreeni on nyt nostanut kaksi pakkia mahtaviksi, erinomaisia on muutama - ensi kauden jälkeen sitten pitäisi olla loistava-häikäisevä-armoitettu -tason puolustajia, joilla uskallan lähteä kutoseen uudelle yritykselle.

Mitä mieltä täällä kokeneemmat tieteenharjoittajat ovat, mihin asti kannattaa pakkeja treenata. Kaikilla on vähintään kelvollinen aputaito (syöttäminen tai laituri), usealla on hyväkin aputaito. Kannattaako esimerkiksi treenauttaa titaaniseen asti vai kannattaako lopettaa aikaisemmin tai myöhemmin?

Tarkoitukseni olisi treenata pakit sellaiselle tasolle, että puolet myyn muualle hyvällä voitolla (ja rahoilla täydennän joukkueen heikkoja kohtia) ja viisi pidän omassa joukkueessa alakerran tukipilareina, kun about kolmen-neljän kauden päästä lähden tavoittelemaan nousua vitoseen. Treenin pituuden optimointiin siis kannattaisi omasta mielestäni laskea mukaan sekä jäljelle jäävien palkkakulut sekä myynneistä saatava raha.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
E kirjoitti:
Nyt sitten sarjapelin jälkeen kelvollisen kokemuksen laiturini on hyvän kokemuksen tuleva valmentaja. Ei tuota vielä viitsi valmentajaksi päivittää, kun on ongelmia muutenkin varmistaa seiskassa pysyminen kutoseen nousun sijaan, ja vasta ensi kaudella on järkevää lähteä hyödyntämään valmentajan hyvää johtajuutta - lisäksi tietysti kaikki ylimääräinen kokemuksen alatason nousu tuohon tekee vaihdoksesta itselleni edullisempaa.

Lisäksi ensimmäisen kauden pakkitreeni on nyt nostanut kaksi pakkia mahtaviksi, erinomaisia on muutama - ensi kauden jälkeen sitten pitäisi olla loistava-häikäisevä-armoitettu -tason puolustajia, joilla uskallan lähteä kutoseen uudelle yritykselle.

Mitä mieltä täällä kokeneemmat tieteenharjoittajat ovat, mihin asti kannattaa pakkeja treenata. Kaikilla on vähintään kelvollinen aputaito (syöttäminen tai laituri), usealla on hyväkin aputaito. Kannattaako esimerkiksi treenauttaa titaaniseen asti vai kannattaako lopettaa aikaisemmin tai myöhemmin?

Tarkoitukseni olisi treenata pakit sellaiselle tasolle, että puolet myyn muualle hyvällä voitolla (ja rahoilla täydennän joukkueen heikkoja kohtia) ja viisi pidän omassa joukkueessa alakerran tukipilareina, kun about kolmen-neljän kauden päästä lähden tavoittelemaan nousua vitoseen. Treenin pituuden optimointiin siis kannattaisi omasta mielestäni laskea mukaan sekä jäljelle jäävien palkkakulut sekä myynneistä saatava raha.

Ainakin tällä hetkellä kovatasoisia pelaajia on erittäin vaikea saada kaupaksi ja hinnat ovat tippuneet aika paljon. Tai tämä ainakin laiturimarkkinoilla jossa yritin saada erästä laituria myytyä lähes kuukauden ja hintakaan ei ollut paha. En sitten tiedä miten tuo ensi kauden talousuudistus vaikuttaa asioihin, mutta itse ainakin jatkan treeniä siihen asti.
 

Piippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lakers, ManU
(Arttu) Luttisen Faniklubi etsii vastustajaa huomiselle. Eli haastetta tänne vaan 1519256.

EDIT: Oikea ID nyt vaihdettu.
 
Viimeksi muokattu:

Leba95

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lännen Kiekko, West Hockey
Piippo kirjoitti:
(Arttu) Luttisen Faniklubi etsii vastustajaa huomiselle. Eli haastetta tänne vaan 189686.

ID-numeron perusteella haastoin ja:

"Olet haastanut joukkueen De Duke Hopkes. He matkustavat kotimaastaan België määränpäänään Suomi."

Sain haasteen perille Luttisen faniklubille kun löysin nimihaulla, eli haastetta vastaanottamaan vaan.
 
Viimeksi muokattu:

Piippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lakers, ManU
Leba95 kirjoitti:
ID-numeron perusteella haastoin ja:

"Olet haastanut joukkueen De Duke Hopkes. He matkustavat kotimaastaan België määränpäänään Suomi."

Sain haasteen perille Luttisen faniklubille kun löysin nimihaulla, eli haastetta vastaanottamaan vaan.

Haaste hyväksytty.

Tosiaankin oikea ID on (1519256), jotain tuli tuossa aikaisemmin sählättyä.
 

hilapiste

Jäsen
Lapster kirjoitti:
Treenimuodoista pelinrakennus taitaa olla se kaikista trendikkäin tällä hetkellä. Tosin ei se sitä meinaa että se olisi paras treenimuoto kaikille. Itse harjoitin PRää muutaman kauden koska tarvetta oli keskikentälle eikä mitään kiirettä nousta ylös vitoseen. Eli toisin sanoen treenaaminen kannattaa sovittaa oman joukkueen ja tarpeiden mukaan. Moni treenaa hieman tätä ja hieman tuota mutta tärkeintä minusta on tehdä selvä suunnitelma treenaamiselle ja tämähän tarkoittaa väh. 2-3 kautta.

Tuo pelinrakennustreenin suosio taitaa johtua siitä, että 352 on se suosituin muodostelma HT:ssä ja siten pelinrakennus tulee usein valituksi treenimuodoksi. Ainakin niissä sarjoissa joissa itse olen pelannut on 352 ollut ylivoimaisesti käytetyin. Ite olen valinnut taktiikaksi pitää treeniä koko ajan samana(puolustus) ja myyntituloilla vahvistan joukkuetta muilta osin tarpeen ja varallisuuden mukaan.
 

VolmariP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers, LFC
hilapiste kirjoitti:
Tuo pelinrakennustreenin suosio taitaa johtua siitä, että 352 on se suosituin muodostelma HT:ssä ja siten pelinrakennus tulee usein valituksi treenimuodoksi. Ainakin niissä sarjoissa joissa itse olen pelannut on 352 ollut ylivoimaisesti käytetyin. Ite olen valinnut taktiikaksi pitää treeniä koko ajan samana(puolustus) ja myyntituloilla vahvistan joukkuetta muilta osin tarpeen ja varallisuuden mukaan.
Pitää tuo vissiin aika pitkälti paikkansa että 3-5-2 dominoi HT:ssa tällä haavaa. Missä divarissa asti pelailet? Ja millä muodostelmilla? Tuntuu ainakin omakohtasella kokemuksella että täys 10 pakin treeni näkyy tuloksissa, ainakin pelatessani vielä sarjapelitkin 5-4-1. Tietenkin taktiikoilla sun muilla saa kikkailtua, mutta itseäni ei niin paljoa haittaa tuo yhden pakin treenin menetys suhteessa urheilulliseen menestykseen pelatessani 4-4-2 sarjapelit. Sellainen taktiikkavelho kun en vielä ole ;)
 
Viimeksi muokattu:

Jyrla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves.
Mitä mieltä täällä kokeneemmat tieteenharjoittajat ovat, mihin asti kannattaa pakkeja treenata. Kaikilla on vähintään kelvollinen aputaito (syöttäminen tai laituri), usealla on hyväkin aputaito. Kannattaako esimerkiksi treenauttaa titaaniseen asti vai kannattaako lopettaa aikaisemmin tai myöhemmin?

Tieteenharjoittajasta en tiedä, mutta tällä hetkellä paras ratkaisu taloudellisesti lienee unohtumaton-yliluonnollinen, jos jannut on menossa kylmästi myyntiin. Titaaninen ottaa sen verran paljon palkkaa ja niitä on tarjolla runsaasti, että rahallinen hyöty jää melkoisen vähäiseksi (verrattuna unohtumattomaan). Titaaniseen treenattaessa pitäisi kait olla huomattavan korkea aputaito, jotta sitä tuohta tippuisi paremmin...
 

Ostrich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Jos joukkueeni menisi konkkaan, enkä saisi korjattua velkoja pois, niin voinko heti tehdä uuden joukkueen? kun entiselläni en voisi enää pelata. Tämä on kysymys vain, ei joukkueeni oikeasti ole menossa konkurssiin.
 

Jyrla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves.
Jos joukkueeni menisi konkkaan, enkä saisi korjattua velkoja pois, niin voinko heti tehdä uuden joukkueen? kun entiselläni en voisi enää pelata. Tämä on kysymys vain, ei joukkueeni oikeasti ole menossa konkurssiin.

Edessä olisi seitsemän viikon odotus. Tämä siis oletusarvoisesti. Jos joukkue menee konkkaan vaikka olet tehnyt parhaasi sen estääksesi niin saattaa olla ettei mene noin kauan. En suosittele kokeilemaan.
 

Jazerman19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masan Massiivinen, sympatiat Leafs
Joukkueeni (id=1054634) kaipaa harkkavastustajaa tälle päivälle. Pelaan 8.divarissa eli haastetta vain kehiin.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Jazerman19 kirjoitti:
Joukkueeni (id=1054634) kaipaa harkkavastustajaa tälle päivälle. Pelaan 8.divarissa eli haastetta vain kehiin.

FC Tilhi haastanut. Sama divari.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Joo, eipä taida olla sittenkään paljon sanomista tämän illan cup-matsissa. Ambo lähti sitten tosissaan kilpavarusteluun, ja on hommannut tähän mennessä ainakin 2x 8* innerit, 9* hyökkääjän ja 8,5* laiturin.

Olishan itelläki varaa lähtä vastaavaan kilpavarusteluun mukaan, mutta en nää siinä hirveesti järkeä. Toisaalta kyllä ärsyttää tämmönen cupista tippuminen, ja sen takia tekis mieli lähtä tähän varusteluun mukaan.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
VolmariP kirjoitti:
Pitää tuo vissiin aika pitkälti paikkansa että 3-5-2 dominoi HT:ssa tällä haavaa. Missä divarissa asti pelailet? Ja millä muodostelmilla? Tuntuu ainakin omakohtasella kokemuksella että täys 10 pakin treeni näkyy tuloksissa, ainakin pelatessani vielä sarjapelitkin 5-4-1. Tietenkin taktiikoilla sun muilla saa kikkailtua, mutta itseäni ei niin paljoa haittaa tuo yhden pakin treenin menetys suhteessa urheilulliseen menestykseen pelatessani 4-4-2 sarjapelit. Sellainen taktiikkavelho kun en vielä ole ;)

MInäkin olen huomannut että 3-5-2 dominoi markkinoita. Ja syy on tietysti yksinkertainen, tällä saadaan optimaalinen keskikenttä varustettuna ok hyökkäysarvoilla eikä puolustustakaan unohdeta. Tosin pitää muistaa että maailmanmestari Saksa käytti 4-5-1 taktiikkaa viime MM-kisoissa.

Katselin tuossa saksan viimeisintä harjoitusmaaottelua. Kaverilla ei ollut yhtään laituria vaan laiturit oli sijoitettu keskikenttäpelaajiksi sekä toinen hyökkääjistä oli sijoitettu myös keskikentälle. Eikös tuossa ylitetä se max 3 pelaajaa per paikka. Tosin otteluraportissa luki että saksa pelasi 4-5-1 taktiikalla...
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Lapster kirjoitti:
Katselin tuossa saksan viimeisintä harjoitusmaaottelua. Kaverilla ei ollut yhtään laituria vaan laiturit oli sijoitettu keskikenttäpelaajiksi sekä toinen hyökkääjistä oli sijoitettu myös keskikentälle. Eikös tuossa ylitetä se max 3 pelaajaa per paikka. Tosin otteluraportissa luki että saksa pelasi 4-5-1 taktiikalla...

Juu, ylitetään, mutta sanktiohan on treenin menetys - maajoukkue ei treenaa. Tanskakin pelasi Ruotsia vastaan 7-0-3 ja vastahyökkäykset muutama vuosi sitten.
 

N^Miksu

Jäsen
Harjoituspeliin olisi tarkoitus lähteä viilaamaan 5-3-2:sta, vastahyökkäyksillä. Edellisestä kokeilusta on vähän kehnot muistot, mutta jospa tällä kertaa sujuisi paremmin. Tosin mietityttää, että olenko säätänyt muodostelman oikein, sillä edellisen kokeilun tuloksena vasen puolustus vuoti kuin seula. Eli molemmat laiturit keskuspakeiksi ja yksi keskuspakki keskikentälle? Pelasin tällä taktiikalla yhden harjoitusottelun (96770452), jossa puolustuksen tulokset olivat:

Oikea puolustus: heikko (matala)
Keskuspuolustus: välttävä (erittäin matala)
Vasen puolustus: kurja (korkea)

Kuitenkin vasen ja oikea pakki ovat samaa taitotasoa. Noh mutta illallahan sen näkee kuinka peli lähtee sujumaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös