Hattrick

  • 1 260 752
  • 10 209

Mad E

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Puolustus treenarit huomio.

18v. (erittäin)korkea kelvollinen puolustaja myynnissä, Jussi Rummakko (130031045)
Psicotsin mukaan erittäin lähellä tasonnousua. Lisäksi pelanut tällä viikolla puolustajana, eli ilmainen treeni luvassa. Hintapyyntö 15.000

Niinjoo, Määräaika: 2.11.2006 kello 13.43
 

hilapiste

Jäsen
VolmariP kirjoitti:
Pitää tuo vissiin aika pitkälti paikkansa että 3-5-2 dominoi HT:ssa tällä haavaa. Missä divarissa asti pelailet? Ja millä muodostelmilla? Tuntuu ainakin omakohtasella kokemuksella että täys 10 pakin treeni näkyy tuloksissa, ainakin pelatessani vielä sarjapelitkin 5-4-1. Tietenkin taktiikoilla sun muilla saa kikkailtua, mutta itseäni ei niin paljoa haittaa tuo yhden pakin treenin menetys suhteessa urheilulliseen menestykseen pelatessani 4-4-2 sarjapelit. Sellainen taktiikkavelho kun en vielä ole ;)

Itse olen pelannut sarjapelit juuri tuolla 352:llla ja treenipelit sitten 541:llä. Eli vain 8 pakkia on saanut treeniä. Sarjamenestyksen vuoksi olen 352:lla pelannut, kun puolustusvoittoisemmilla muodostelmilla en tuntunut pärjäävän. Pakkitreenin olen valinnut ihan mutu-pohjalta, siinä ei kuitenkaan tarvitse aputaitoja treenata. Treenitulot vaan tuppaa jäämään alhaisiksi juuri tuosta muodostelmakompromissista johtuen. Aionkin tehdä semmoisen muutoksen, että sarjapeleihin lähden ensi kaudella 451:llä. Saa edes 9 pakkia treenin. Tämän kauden jälkeen olisi tarkoitus tyhjentää vähän pajatsoa ja ostaa kalliimman luokan hyökkääjä. 6. divarissa vielä pelaan mutta ensi kaudella todennäköisesti 7. divarissa.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Tänään oli huono päivä treeneissä. 11 pelaajaa nosti tasoaan. (Treenaan edelleen erikoistilanteita)

Miten muilla? Onko tänään syntynyt yhtään uutta tähteä?
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Nyppii. Laitoin tossa yks päivä myyntiin kk-miehen, lievään ylihintaan. No kuinka ollakaan tää jannu nyt sit kehitty pr-reenissä erinomaseks. -> Nyt kaverilla on alihinta lähtöhintana. Perskele. Tuli ihan puskista tuo kehitys. Samalla kehitty kaks muutaki kk-miestä erinomaseks. Toinen niistä 27v myyttisen et:n omaava sälli. Ihan pelimies tuli siitäkin. (Seiskaan siis ensikaudella...)

Kunnot: 4 nous 2 laski. Loukkaantuneit en edes katsonut.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Lapster kirjoitti:
Tänään oli huono päivä treeneissä. 11 pelaajaa nosti tasoaan. (Treenaan edelleen erikoistilanteita)

Miten muilla? Onko tänään syntynyt yhtään uutta tähteä?
Huono päivä? Paljonko sulla on pelaajia? Onko se niin että about joka toinen nostaa aina tasoaan? On tuo erikoistilanne yks mahdollisuus jota oon miettinyt..
 

VolmariP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers, LFC
Ihan jees treenipäivä. Tappavan tasaisesti nousee pakkeja 2-4 tasolla joka viikkon. Tuo yhdeksän pakin treeni riittää minulle mainiosti. Harmittaa vaan vietävästi kun esim 17v. pelaajien markkina-arvo on tippunut helvetisti kauden lähestyessä loppuaan. Hyvistä ja erinomaisista pakeista saa pienen osan mitä sai vielä esim. kuukausi sitten. Muuten jättäisin ison osan pelaajista vielä treeniin mutta kun perskules olen kerennyt melkein jokaiselle nousseelle hankkia stuntit jo tilalle. Eli alihintaan vaan pois jaloista!
Lapster: Tuo ET-treeni on vissiin kannattavaa vasta siinä vaiheessa kun talous on vakaalla pohjalla ja fygyä on enempi laittaa haisemaan?
 

hilapiste

Jäsen
VolmariP kirjoitti:
Ihan jees treenipäivä. Tappavan tasaisesti nousee pakkeja 2-4 tasolla joka viikkon. Tuo yhdeksän pakin treeni riittää minulle mainiosti. Harmittaa vaan vietävästi kun esim 17v. pelaajien markkina-arvo on tippunut helvetisti kauden lähestyessä loppuaan. Hyvistä ja erinomaisista pakeista saa pienen osan mitä sai vielä esim. kuukausi sitten.

Joo, eikös se periaatteessa ole niin, että alkukaudesta kannattaisi myydä pelaajia ja loppukaudesta sitten ostaa. Kauden alussa joukkueet usein hakee vahvistuksia ja on valmiita maksamaan enemmänkin ja loppukaudella myydään sitten treenattavia pois jolloin hinnatkin ovat alhaisempia. itse en ole tuota sykliä kyllä pahemmin hyödyntänyt, pelaajia on ostettu ja myyty pitkin kautta.
Nytkin on suunnitteilla treenattavien myynti juuri kauden loppuun.
Itse myyn pakit vasta sitten, kun taitotaso on mahtava-loistava, ihan mutu-pohjalta on tämä(kin) periaate tullut.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Joo, minun ET-treeni jatkuu vain tämän kauden loppuun ja ensi kaudella alkaa uusi treenimuoto. En ole ajatellut perustaa ET-farmia koska siinä kärsii oman joukkueen menestys. Tai niin olen ainakin ymmärtänyt kun olen lukenut et-treenistä.

ET-treenissä sinulla on oltava varaa ostaa nuoria pelaajia hyvillä päätaidoilla ja ne maksaa maltaita kuten kaikki jo tietävät.
 

majuho

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt olisi tarjolla puolustustreenarille todellinen löytö.. Eli kaveri on kohtuullisen nuori vielä ja kaiken lisäksi PELLE. Eli nyt ne omat pelikyvyttömät pellet romukoppaan ja tästä kaksi kärpästä yhdellä iskulla halvalla. Hp. 49k€

Marko Broman (139226574)
18-vuotias, kelvollinen kunto, terve

Hän on suosittu kaveri, joka on tasapainoinen ja rehellinen.
Hänen kokemuksensa on tuhoisa, ja hän on hyvä johtaja.

Kansallisuus: Suomi
Total Skill Index (TSI): 530
Palkka: 620 €/viikko
Omistaja: Suomen Kuntopalloilijat
Varoitukset: 0
Loukkaantumiset: Terve


Kestävyys: heikko Maalivahti: tuhoisa
Pelinrakennus: heikko Syöttäminen: heikko
Laituri: kurja Puolustus: hyvä
Maalinteko: kehno Erikoistilanteet: heikko

Maaleja uralla: 0
Hattutemppuja uralla: 0
Maalit sarjapeleissä tällä kaudella: 0
Maalit cupissa tällä kaudella: 0
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Vastustajaa vailla!!!!

No niin eli nyt kaikki jotka eivät jostain syystä ole vielä harkkapeliä viikolle sopineet haastamaan mutasarjan AFC Tapanilaa (id 1056983)!! Jäipä saatana viimetinkaan tämäkin. Kaikki haasteet kelpaavat cup-säännöillä, hätätapauksessa ilmankin. Jos jokin joukkue suurineyleisöineen on vailla vastusta niin täältä tullaan perkele.
 

Nshr

Jäsen
SS#31 kirjoitti 22.10.2006 kirjoitti:
Eilen tuli todellinen jymy-yllätys, kun nousun kannalta pahin vastustajani pelasi maalittoman tasapelin. Kun itse voitin, on eroa sarjakakkoseen jo viisi pistettä. Kaiken järjen mukaan lopuista neljästä ottelusta riittää seitsemän pistettä nousun varmistamiseen, joten odotukset ovat korkealla.

8. divaria pelaan toista kautta, ja nyt todellakin olisi loistavat mahdollisuudet nousta. Mikäli näin käy, pitänee kokoonpanoa uudistaa melko paljon, sillä ainoastaan pelinrakentajat (loistava-mahtava-erinomainen-erinomainen) ovat riittävän hyviä seiskaan.
Joo-o. Huonosti on mennyt tuon viestin jälkeiset pelit: tasapeli ja tappio. Johdan tällä hetkellä sarjaa tehtyjen maalien turvin (pisteet & maaliero tasan), mutta silti tulevaisuus näyttää synkältä. Kovin kilpailija on hankkinut viime aikoina kourallisen uusia pelaajia. Itse olen tyytynyt katsojan rooliin siirtomarkkinoilla, ja toivon että nykyisillä pelaajilla tarvittavat maalit saadaan aikaan. Muutoin Blue Jackets pelaa myös tulevalla kaudella kasissa. Ehkä joku kokeneempi manageri voisi auttaa, ja vihjailla, onko uusien pelaajien ostaminen tässä vaiheessa kautta järkevä ratkaisu? Rahaa olen tarpeen tullen valmis uhraamaan - seiskaan olisi syytä nousta!

Sarjan id on muuten VIII.728.
 

Janda

Jäsen
SS#31 kirjoitti:
Ehkä joku kokeneempi manageri voisi auttaa, ja vihjailla, onko uusien pelaajien ostaminen tässä vaiheessa kautta järkevä ratkaisu? Rahaa olen tarpeen tullen valmis uhraamaan - seiskaan olisi syytä nousta!
Tuo pelaajien hankkiminen riippuu tietysti taloustilanteestasi. Mutta jos ajatellaan, että uusia pelaajia et ostaisi, niin aika pahaltahan tuo tilanne näyttää. Kakkosena oleva jengi vaikuttaa varsin vahvalta, mutta sulla näyttäisi olevan hieman helpommat pelit jäljellä. Positiivinen juttu on myös, että kakkosena oleva jengi taisi motsata sua vastaan, joten jh varmaan aika matalalla siellä ja se voi aiheuttaa ongelmia sille. Sun seuraava vastustaja näyttää varsin helpolta. Jos sopivia kavereita löytyy, niin lähtisin jopa yrittämään pienellä riskillä murskavoittoa ja maalieron parantamista. Eli kaikki mahdollinen teho keskikentälle ja hyökkäykseen. Itse en siis lähtisi luottamaan vastustajan kompurointiin tässä, vaan eka peli hieman riskilläkin sundalla ja toiseen sitten tilanteen mukaan taktiikka.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Footless 29.10.2006 kirjoitti:
Ihan mukavasti sinänsä on kausi mennyt, ottaen huomioon että kyseessä on ensimmäinen kausi. Kasin lohkossa toisena, viisi pistettä kärjestä jäljessä ja kärki tulee vielä toiseksi viimeisellä kierroksella vastaan. Valitettavasti vieraissa, mutta siihen matsiin on pakko panostaa, se on ihan lyötävissä. Jos sen voittais ja sitten toivois että se kompastuu vikalla kierroksella sarjakolmoseen.
Sarjakärki sitten kompastui jo viime kierroksella tasuriin. Seuraava peli ratkaisee pitkälti tämän lohkon kohtalon, ajattelin heittää motsin siihen ja pyrkiä sen voittamaan. Menisin maalierolla ohi, ja vikalla kierroksella mulla vielä heittopussi vastassa, sillä sarjakolmonen. Tosin jos nyt häviän, sarjakolmonen karkaa musta ohi. Tiukkaa on.

Nyt ongelmana on se että en tiedä miten tuon matsin pelaisin. Vastustaja on pelannut lähes koko kauden 3-4-3:lla, mitä nyt viime pelissä kokeili 3-5-2:sta huonolla menestyksellä. Mulla toi 3-5-2 on toiminut oikein hyvin, 7 voittoa putkeen nyt, enkä sitä haluaisi muuttaa. Vastustaja pelaa vain yhdellä topparilla, mietin laittaa hyökkäys keskeltä tuohon peliin ja molemmat wingit keskustaa tukemaan. Onkohan tuossa mitään järkeä. Vastustajan keskikenttä on muutenkin suht heikko kyllä...

Toinen asia on se, että haluanko edes nousta seiskaan. Kuinkahan kova joukkue siellä pitäisi olla, että saisi edes pidettyä paikkansa? Joukkue on FC Shaker (1222603) ja sarjana VIII.298. Iso kiitos jos joku jaksaa vastailla ja autella. Iso kiitos muutenkin kaikille tähän ketjuun kirjoittaville, en näin hyvissä asemissa olisi ilman tätä ketjua.
 

JiiTee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Footless kirjoitti:
Sarjakärki sitten kompastui jo viime kierroksella tasuriin. Seuraava peli ratkaisee pitkälti tämän lohkon kohtalon, ajattelin heittää motsin siihen ja pyrkiä sen voittamaan. Menisin maalierolla ohi, ja vikalla kierroksella mulla vielä heittopussi vastassa, sillä sarjakolmonen. Tosin jos nyt häviän, sarjakolmonen karkaa musta ohi. Tiukkaa on.

Nyt ongelmana on se että en tiedä miten tuon matsin pelaisin. Vastustaja on pelannut lähes koko kauden 3-4-3:lla, mitä nyt viime pelissä kokeili 3-5-2:sta huonolla menestyksellä. Mulla toi 3-5-2 on toiminut oikein hyvin, 7 voittoa putkeen nyt, enkä sitä haluaisi muuttaa. Vastustaja pelaa vain yhdellä topparilla, mietin laittaa hyökkäys keskeltä tuohon peliin ja molemmat wingit keskustaa tukemaan. Onkohan tuossa mitään järkeä. Vastustajan keskikenttä on muutenkin suht heikko kyllä...

Toinen asia on se, että haluanko edes nousta seiskaan. Kuinkahan kova joukkue siellä pitäisi olla, että saisi edes pidettyä paikkansa? Joukkue on FC Shaker (1222603) ja sarjana VIII.298. Iso kiitos jos joku jaksaa vastailla ja autella. Iso kiitos muutenkin kaikille tähän ketjuun kirjoittaville, en näin hyvissä asemissa olisi ilman tätä ketjua.


Sen voin sanoa ainakin, että ilman muuta kannattaa pyrkiä seiskaan. Ei siellä taso niin kova ole, että sieltä tulisit tippumaan. En ainakaan usko siihen. Luulen että jo tuolla joukkueella olisit suunnilleen keskikastissa. Ja vielä jos resurssit riittävät uusiin pelaajahankintoihin, ei tarvitse pelätä putoamista.

Tuosta taktiikasta sen verran, että jos minä olisin sinä, niin jatkaisin tuolla 3-5-2:lla, ja jos olet pelannut useamminkin hyökkäämällä keskeltä, niin se tuntuisi olevan paras taktiikka tuossa ottelussa. Sitä en tiedä onko tarvetta laittaa wingerit tukemaan keskustaa...
 

Kako-86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NasKi, Aston Villa
Lapster kirjoitti:
Tänään oli huono päivä treeneissä. 11 pelaajaa nosti tasoaan. (Treenaan edelleen erikoistilanteita)

Miten muilla? Onko tänään syntynyt yhtään uutta tähteä?

Ei ole syntynyt tähtiä mutta yksi tähti saa jatkuvaa treeniä erinomaisella valmentajalla. Tällä kaudella ei ole kuin 3 maalia mennyt sarjassa ohi ihmismuurin. Palkkakulut on ihan mukavat, ainoastaan kotipeliviikolla pysyy talous plussalla.

Johannes Matossov (27047367)
Also part of Team Suomi!

Nationality: Suomi
Total Skill Index (TSI): 469 030
Wage: 333 840 €/week
Owner: Kako-86
Warnings: 0
Injuries: Healthy


Stamina: wretched Goalkeeping: divine
Playmaking: disastrous Passing: disastrous
Winger: disastrous Defending: disastrous
Scoring: disastrous Set Pieces: disastrous

Matches for National team: 30
Matches for National U-20 team: 28
 

Nshr

Jäsen
Janda kirjoitti:
Tuo pelaajien hankkiminen riippuu tietysti taloustilanteestasi.
Rahaa löytyy tällä hetkellä yli 100k, ja tuleva sarjapelikin pelataan kotona. Yhtä oikeasti kovaa maalintekijää joukkue tällä hetkellä tarvitsee, vaikka nykyiset kärkimiehet ovatkin iskeneet yhteensä 18 maalia. Keskikentällä on kaksi kovaa kaveria, mutta alkukaudesta loukkaantunut Antero Vasander (7 maalia tällä kaudella, viime kaudella 15) ei ole noussut samaan vireeseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös