Monipuolisenhuono
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Harkkavastustajaa kaipaa FC Polviromut illaksi (259025).
Pelaan seiskassa.
Pelaan seiskassa.
Another HAB kirjoitti:Harkkavastustajaa kaipaa FC Polviromut illaksi (259025).
Pelaan seiskassa.
Menace kirjoitti:haastettu
komisario kirjoitti:onko muilla ongelmia hattrickin sivujen kanssa? Ei hyväksy kirjautumista...
VolmariP kirjoitti:Pitää tuo vissiin aika pitkälti paikkansa että 3-5-2 dominoi HT:ssa tällä haavaa. Missä divarissa asti pelailet? Ja millä muodostelmilla? Tuntuu ainakin omakohtasella kokemuksella että täys 10 pakin treeni näkyy tuloksissa, ainakin pelatessani vielä sarjapelitkin 5-4-1. Tietenkin taktiikoilla sun muilla saa kikkailtua, mutta itseäni ei niin paljoa haittaa tuo yhden pakin treenin menetys suhteessa urheilulliseen menestykseen pelatessani 4-4-2 sarjapelit. Sellainen taktiikkavelho kun en vielä ole ;)
Huono päivä? Paljonko sulla on pelaajia? Onko se niin että about joka toinen nostaa aina tasoaan? On tuo erikoistilanne yks mahdollisuus jota oon miettinyt..Lapster kirjoitti:Tänään oli huono päivä treeneissä. 11 pelaajaa nosti tasoaan. (Treenaan edelleen erikoistilanteita)
Miten muilla? Onko tänään syntynyt yhtään uutta tähteä?
VolmariP kirjoitti:Ihan jees treenipäivä. Tappavan tasaisesti nousee pakkeja 2-4 tasolla joka viikkon. Tuo yhdeksän pakin treeni riittää minulle mainiosti. Harmittaa vaan vietävästi kun esim 17v. pelaajien markkina-arvo on tippunut helvetisti kauden lähestyessä loppuaan. Hyvistä ja erinomaisista pakeista saa pienen osan mitä sai vielä esim. kuukausi sitten.
Joo-o. Huonosti on mennyt tuon viestin jälkeiset pelit: tasapeli ja tappio. Johdan tällä hetkellä sarjaa tehtyjen maalien turvin (pisteet & maaliero tasan), mutta silti tulevaisuus näyttää synkältä. Kovin kilpailija on hankkinut viime aikoina kourallisen uusia pelaajia. Itse olen tyytynyt katsojan rooliin siirtomarkkinoilla, ja toivon että nykyisillä pelaajilla tarvittavat maalit saadaan aikaan. Muutoin Blue Jackets pelaa myös tulevalla kaudella kasissa. Ehkä joku kokeneempi manageri voisi auttaa, ja vihjailla, onko uusien pelaajien ostaminen tässä vaiheessa kautta järkevä ratkaisu? Rahaa olen tarpeen tullen valmis uhraamaan - seiskaan olisi syytä nousta!SS#31 kirjoitti 22.10.2006 kirjoitti:Eilen tuli todellinen jymy-yllätys, kun nousun kannalta pahin vastustajani pelasi maalittoman tasapelin. Kun itse voitin, on eroa sarjakakkoseen jo viisi pistettä. Kaiken järjen mukaan lopuista neljästä ottelusta riittää seitsemän pistettä nousun varmistamiseen, joten odotukset ovat korkealla.
8. divaria pelaan toista kautta, ja nyt todellakin olisi loistavat mahdollisuudet nousta. Mikäli näin käy, pitänee kokoonpanoa uudistaa melko paljon, sillä ainoastaan pelinrakentajat (loistava-mahtava-erinomainen-erinomainen) ovat riittävän hyviä seiskaan.
Tuo pelaajien hankkiminen riippuu tietysti taloustilanteestasi. Mutta jos ajatellaan, että uusia pelaajia et ostaisi, niin aika pahaltahan tuo tilanne näyttää. Kakkosena oleva jengi vaikuttaa varsin vahvalta, mutta sulla näyttäisi olevan hieman helpommat pelit jäljellä. Positiivinen juttu on myös, että kakkosena oleva jengi taisi motsata sua vastaan, joten jh varmaan aika matalalla siellä ja se voi aiheuttaa ongelmia sille. Sun seuraava vastustaja näyttää varsin helpolta. Jos sopivia kavereita löytyy, niin lähtisin jopa yrittämään pienellä riskillä murskavoittoa ja maalieron parantamista. Eli kaikki mahdollinen teho keskikentälle ja hyökkäykseen. Itse en siis lähtisi luottamaan vastustajan kompurointiin tässä, vaan eka peli hieman riskilläkin sundalla ja toiseen sitten tilanteen mukaan taktiikka.SS#31 kirjoitti:Ehkä joku kokeneempi manageri voisi auttaa, ja vihjailla, onko uusien pelaajien ostaminen tässä vaiheessa kautta järkevä ratkaisu? Rahaa olen tarpeen tullen valmis uhraamaan - seiskaan olisi syytä nousta!
Sarjakärki sitten kompastui jo viime kierroksella tasuriin. Seuraava peli ratkaisee pitkälti tämän lohkon kohtalon, ajattelin heittää motsin siihen ja pyrkiä sen voittamaan. Menisin maalierolla ohi, ja vikalla kierroksella mulla vielä heittopussi vastassa, sillä sarjakolmonen. Tosin jos nyt häviän, sarjakolmonen karkaa musta ohi. Tiukkaa on.Footless 29.10.2006 kirjoitti:Ihan mukavasti sinänsä on kausi mennyt, ottaen huomioon että kyseessä on ensimmäinen kausi. Kasin lohkossa toisena, viisi pistettä kärjestä jäljessä ja kärki tulee vielä toiseksi viimeisellä kierroksella vastaan. Valitettavasti vieraissa, mutta siihen matsiin on pakko panostaa, se on ihan lyötävissä. Jos sen voittais ja sitten toivois että se kompastuu vikalla kierroksella sarjakolmoseen.
Footless kirjoitti:Sarjakärki sitten kompastui jo viime kierroksella tasuriin. Seuraava peli ratkaisee pitkälti tämän lohkon kohtalon, ajattelin heittää motsin siihen ja pyrkiä sen voittamaan. Menisin maalierolla ohi, ja vikalla kierroksella mulla vielä heittopussi vastassa, sillä sarjakolmonen. Tosin jos nyt häviän, sarjakolmonen karkaa musta ohi. Tiukkaa on.
Nyt ongelmana on se että en tiedä miten tuon matsin pelaisin. Vastustaja on pelannut lähes koko kauden 3-4-3:lla, mitä nyt viime pelissä kokeili 3-5-2:sta huonolla menestyksellä. Mulla toi 3-5-2 on toiminut oikein hyvin, 7 voittoa putkeen nyt, enkä sitä haluaisi muuttaa. Vastustaja pelaa vain yhdellä topparilla, mietin laittaa hyökkäys keskeltä tuohon peliin ja molemmat wingit keskustaa tukemaan. Onkohan tuossa mitään järkeä. Vastustajan keskikenttä on muutenkin suht heikko kyllä...
Toinen asia on se, että haluanko edes nousta seiskaan. Kuinkahan kova joukkue siellä pitäisi olla, että saisi edes pidettyä paikkansa? Joukkue on FC Shaker (1222603) ja sarjana VIII.298. Iso kiitos jos joku jaksaa vastailla ja autella. Iso kiitos muutenkin kaikille tähän ketjuun kirjoittaville, en näin hyvissä asemissa olisi ilman tätä ketjua.
Lapster kirjoitti:Tänään oli huono päivä treeneissä. 11 pelaajaa nosti tasoaan. (Treenaan edelleen erikoistilanteita)
Miten muilla? Onko tänään syntynyt yhtään uutta tähteä?
Rahaa löytyy tällä hetkellä yli 100k, ja tuleva sarjapelikin pelataan kotona. Yhtä oikeasti kovaa maalintekijää joukkue tällä hetkellä tarvitsee, vaikka nykyiset kärkimiehet ovatkin iskeneet yhteensä 18 maalia. Keskikentällä on kaksi kovaa kaveria, mutta alkukaudesta loukkaantunut Antero Vasander (7 maalia tällä kaudella, viime kaudella 15) ei ole noussut samaan vireeseen.Janda kirjoitti:Tuo pelaajien hankkiminen riippuu tietysti taloustilanteestasi.
Rommeli kirjoitti:Harjoitusvastustajaa kaipaillaan nyt. (joukkue id: 1059815)