Pakko todeta, mutta mä kyllä tarjoilisin jonnekin suunnille palautetta nykymallista.
Kaupungin apulaispormestarin näkökulmasta halli on pakotelistoilla koska taustalla on avointa ja raakaa sotaa Euroopassa käyvän maan hallintoon tai sen lähipiiriin kuuluvat henkilöt. On rakennettu maan alle, on tilaa majoittaa vaikka kuinka paljon väkeä ja vielä sijainti mikä on. Toi ei ole turvallisuuspoliittisesti mihinkään huvijahtiin verrattavissa oleva tila, vaan voisi olla ihan konkreettinen uhka.
Joko Arhinmäen viestintä on heikkoa tai tulkinta hänen omansa, tai vaihtoehtoisesti pakotteiden täytäntöönpanoa pitäisi vielä hioa. Arhinmäen ja suomalaisen politiikan tietäen en toki voi pitää myös molempia vaihtoehtoja mahdollisena samaan aikaan. Mutta onhan toi jännää Arhinmäki kertoilee noin ja sitten mm. firmojen pitää itse aktiivisesti hakea soppareita irti, keikat itse siirtää ja esimerkiksi kiinteistön kohtalosta on jotain epäselvyyksiä. Jos tuollaisia kiinteistöjä päätyy tällaisissa olosuhteissa pakotteiden piiriin, pitäisi suoraan todeta että "kaikki sopparit on irtisanottu, ei tarvi teidän tehdä mitään nimikylttien poistoon tai keikkaneuvottelujen osalta", kiinteistö tutkia läpikotaisin, vaihtaa lukot näin kuvannollisesti ainakin ja järjestää vartiointi ettei paikalla liiku ulkopuolisia.